.....................................................................

Indra Artefact demo

Készítő: Alex Nierlein (Dark Death)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor fõkönyvtárába, a data-ban levõket az azonosnevû alkönyvtárba. Kezdj új játékot és válaszd a Laines residence-t, az intrót sajnos nem tudod megnézni.

Review:

Azt hiszem a technológiai demo a megfelelő kifejezés erre a pályára. Bemutatja hogy a régi exe-ből is milyen fantasztikus új mozdulatokat lehet kihozni, néhány még kiforratlannak tűnik de akkor is jó móka volt végig ugrálgatni az utcán. Aztán jött a becsúszás, hát ez valami óriási :) vagy negyed órán át mást se csináltam csak csúszkáltam az ajtó alatt meg kinn az utcán. És ezzel még nem volt vége a meglepetéseknek. Komoly játékmenetre ne számíts, csak az új mozdulatok használatán van a hangsúly, a készítő mégis gondot fordított a szép környezetre, sőt ezen a téren is látunk újdonságokat, láthattunk már embereket korábbi pályákon de csak mint statikus objektumokat, itt viszont már animáltak, ahogy a kamera ráfordult a galambra szintén nem volt semmi. A felvehető tárgyak már nem csak az egyes textúrák közepén vannak elhelyezve. Sok objektum a TR2-ből származik, köztük a három sárkányszobor secret. Írhatnék még a tapasztalt bugokról és hibákról de nem fogok, egy demo esetében ennek nincs jelentősége, csak majd a végleges verzióra ezek legyenek javítva. Ugyanis a readme szerint [christoph] átvette a project-et és egy igazi pályát fog készíteni ez alapján. Nos alig várom, addig is az újdonságok miatt ezt megéri megnézni.

Leírás:

Secret 1-2-3:

Mentések-Savegames:

Menj be szemben az ajtón, a felirat így szól: Állj a peremre, hátra háromszor, kezdj sprintelni és nyomj alt-ot. Azért előbb vedd fel a tárat a ládáról, majd kövesd az utasítást. Ez az egyik új mozdulat a játékban, tehát sprintelésből ugrasz így Lara átviszi a négy textúrányi gödröt, jó mi? A folyosón a rögzített kamera miatt nem látszik de mehetsz egyenesen is, de először menj ki jobbra.

Szemben egy csomag töltényt találsz, majd a felirat szerint: Közelítsd meg az ajtót sprintben és röviddel előtte nyomd a guggolást. Így egy becsúszással átjutsz az ajtó alatt és bent a ládáról felveheted a Kő Sárkányt az 1.secret-ben. Gyere ki ahogy bejöttél, majd menj fel a lépcsőn az egyik oldalon, a kamera ráfordul a tollászkodó galambra. Csodáld meg majd ugorj fel, a drótba kapaszkodva át a másik oldalra és vedd fel a tárat, gránátot, az ajtó kinyílik előtted.

Haladj tovább a folyosón, a következő üzenet így szól: a létra előtt CSAK a CTRL-t nyomd, ha Lara megáll épp csak pöccintsd meg az előrét. Tehát állj a létra elé tartsd lenyomva a ctrl-t és semmi mást, Lara szépen felmászik a létra feléig, ekkor lehelj rá az előrenyílra és felmászik teljesen. Most nyomd az ugrást és fenn vagy, itt van egy bug, valami okból csak egyszer tudsz felmászni, ha most leesel és újra létrázni próbálsz Lara nem hajlandó feljebb menni a felénél. Tehát a létráról még leeshetsz, akkor újra felmászik, de ha már egyszer feljutottál csak akkor nem. Fent vedd fel a kismedit és a Kulcsot, Lara megjegyzésével ne törődj, szerintem csak azt hivatott bemutatni hogy lehet beszélgetős cutscene-t tenni a pályára. Menj be az ajtón és gyere le a kúszójáraton át, természetesen a kúszórésből kibukfencezés is működik a pályán, de még ez is bugos egy pöttyet, Lara magától csinálja, nem is kell nyomnod hozzá semmit, de emiatt ha megállsz a kúszórésben bárhol szeretné csinálni. Menj vissza a pálya elejére.

Indulj el az utcán, jobbra az egyik háznál kulcsos ajtó, nem az idevaló kulcs van nálad, csak jegyezd meg. Tovább a jobb oldali szürke sarokházba kapaszkodj be a résen át. A kúszórés valamelyik szélén menj és a végén fordulj el hogy Lara ne az alatta levő üvegcserepekre bukfencezzen ki. A dombról ugorj fel és kapaszkodj meg a résben, oldalazz balra és fel az emeletre, vedd fel a Templomkulcsot. A cserepek miatt a legkevesebb sérüléssel úgy jutsz ki hogy ha a fenti peremről esel le egy kapaszkodásnyit és azonnal be a kúszórésbe. Nyiss be szemben a sarokhoz közelebbi ajtón, saroknál kinéző sötét figurának nincs szerepe. A második szobában vedd fel a nagymedit, a kertbe kimenve nézd meg a virágokat locsoló hölgyet, majd vedd fel a töltényt a fa mögül és menj vissza a korábban látott kulcsos ajtóhoz.

A mozi után menj jobbra, a fák mögött a sarokban nyisd az ajtót a másik kulcsoddal, vedd fel a tárat majd kússz végig a járaton. A benti szobában ugorj fel az asztalra és így vedd fel a Pénzt. (nincs neve de szerintem az mivel később kapunk érte valamit) Juss ki és menj a templom mögé. Ha jobbra bemész az alsó szinten kismedit és flare-t találsz, itt említem meg hogy flare-t ne használj a pályán mert az is bugos. Jobbra a sarokban ugorj fel a kúszórésbe a Jáde Sárkányért a 2,secret-be. Gyere ki és a szemben levő ajtón át be a templomba. Az asztalról ugorj fel, a perembe kapaszkodva oldalazz balra és fenn vagy a felső szinten. Vedd fel az újabb Kulcsot majd a már ismert sprintelős ugrással juss át szembe, ugorj át a létra alacsonyabb felére és fel a 3.secret-be, vedd fel az Arany Sárkányt, meg a másik oldalon a töltényt is, majd irány vissza az utcára.

Menj végig az utcán, a végén balra egy nyitható ajtón át egy szobában ismét megnézheted a mozgó és dumáló emberkéket, a másik kasszánál ahol szabad a pénztáros a pénzedért cserébe ad egy Kártyát. Egy lépéssel hátrább állj mint amikor szekrényt nyitsz ki, kisvártatva megkapod. Menj ki és a lépcsőn levő ajtót nyisd a kulccsal, fel a lépcsőn nézz körül a környéken ha akarsz, majd a peronon álló középső fickó mögött tedd a kártyádat az olvasóba és ezzel vége is a pályának.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.