.....................................................................

Levelbase Adventskalender 2007 Hunting for Ornaments Part 1 - Back to Barkhang

Készítő: Harrys

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a harrys_hunting_for_ornaments_part1.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek karácsonyi kalandot.

Story:

Laránál is eljött az idõ, hogy elõkészítse a Karácsonyfát, de úgy döntött hogy idén nagyon különleges lesz, az ereklyékkel díszíti fel amiket kalandjai során talált. Mikor végzett az elõkészületekkel rádöbbent hogy nincs megfelelõ erekyle csúcsdísznek, ezért úgy döntött visszatér Barkhangba hogy elhozza a Seraph-ot... (Fordította: Akci)

Review:

Nekem ezzel a pályával csupán egy problémám van. Nem karácsonyi. Mert hát az nem lehet, hogy karácsonykor kell mozgó pengékkel szétvágatnom magam, mozgó falakkal kilapítani, tüzekkel megégetni, és főleg, még szép fehér tigrincseket is le kell kaszabolnom. :) Egy medipackot sajna elhasználtam, bárhogy sírt is a lelkem. :) Ha máskor jelent volna meg ez a pálya, jobban örültem volna. Amúgy nem rossz pálya, változatosak a textúrák, vannak benne jó ötletek. Két secret is van a pályán, ezekben ajándékdobozokat kapunk.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Fordulj meg, kapaszkodj fel a falra a kis sétányra, és húzd meg a kart. Menj le, gyilkold le a tigrincset, és menj végig az épület mellett, és megtalálod a kinyitott ajtót. Még ne menj be. Menj balra, be a vízbe, ússz át a folyosón, és a zárt ajtó előtt felfelé kell úsznod. Figyeld meg a zárt az ajtót, időre kell ide visszajutnod. Kimászva a vízből keresd meg a kart, és húzd meg. Fordulj balra, rohanj végig a fal mellett, be a vízbe, és ússz át az időre záródó vízi kapun, és vedd fel a Mask-ot.

Most ússz, menj vissza a kinyitott ajtóhoz, és tedd a foglalatába a tárgyat. Elhúzódik az oltár, és mögötte lemászhatsz az alagsorba. Át kell most jutnod a mozgó pengéken. Nem lesz könnyű, és sérülni is fogsz. Tapasztald ki, mikor kell ugranod, és ments is, ha az egyiken átjutottál. Jobb javaslatom nincs. :) Ha sikerült, balra mássz át a kúszórésen, és húzd meg a kart. Irány vissza a kúszórés, és ess le a tűzfújókhoz. Juss át rajtuk, és vedd fel a Kulcs-ot.

Itt azt vettem észre, hogy ha visszatöltöd a mentést, könnyebb átjutni a tűzfújókon. Ha sikerült, újra át a kúszórésen, tedd a kulcsot a zárba, majd menj a harmadik fali beugróba, és kapaszkodj fel a létrán. Ismét mozgó pengék következnek, ezeken is juss át, majd húzd meg a kart a falon, és visszajutsz a nagyterembe, az oltárnál kikapaszkodva. A terem másik szárnyában nyílt meg egy újabb alagsori szoba. Egyébként a pengéknél sajnos be kellett adagolnom egy medipackot mindenképp. Ezt nagyon nem szeretem. :) De ne aggódj, a többi feladatot már megúszhatod sérülés nélkül is.

Itt most figyelned kell, csak a mintás padlólapokra szabad lépned, ha az elsőre már ráléptél. Ha így teszel, akkor nem zárul le a rács, és felvehetd az újabb Kulcs-ot. A másik rács mögött felmászva a létrán, visszajutsz a nagyterembe.

Menj ki az épületből, fordulj balra, és keresd meg a másik épület baloldali ajtaját és nyisd ki. Juss át a mozgó falakon, és húzd meg a kart. Mopst figyelj. Először jobbra juss át a mozgó dalon, így felvehetsz egy Ajándékdobozt, az 1.secret-ben.

Menj most vissza, és a másik irányban is juss át a mozgó falnál. Jobbra menve rántsd le a fali kart és bemehetsz egy nagy terembe. A sarokban mássz fel az emeletre, és a sarkoknál átugorva, a zárt ajtó előtt felveheted a Well’s Handle-t, a Kút tekerő karját.

Menj ki a mozgó falakon keresztül a szabadba, menj balra, keresd meg a kis kutat, és tedd rá a kart, így kinyílik a rács. Vigyázz, újabb tigrincs ront rád. Vedd fel a kis medipackot, és menj be a terembe.

Itt sem lesz könnyű a feladat. Lépj rá a baloldali sötét padlólapra. Fordulj meg, és a tüzek baloldalán levő padlólap felé fordulj. Ugorj rá, de úgy, hogy a jobb oldalára, és megállás nélkül futás, ugrás balra, a zárt ajtó előttire, és ha sikerült úgy kiszámítani, hogy nem égtél meg, akkor be kell jutni az időre záruló rács mögé. A mögötte levő padlólap nyitja a nagy rácsot, a pálya elején, balra. Itt is érvényes, ha visszatöltöd a mentést, könnyebben megoldod a feladatot..

Szóval irány vissza a pálya eleje, be jobbra az előcsarnokba, be a kinyílt rácson. Nézd meg a kis mozgatható tárgyat, át kell juttatni a másik oldalra, ebben segít a kar a falon, az változtatja meg a szoba alakját, hogy merre lehet mozgatni. Ezt nem írom le, tapasztald ki magadnak. :) Egyébként háromszor kell a karral változtatni a szobát. Ha sikerült a másik sarokba áttolni, akkor kint kinyílt a nagy rács. Menj ki, öld le az utolsó két tigrincset. Jobbra, a hókupacon, nekifutva elkaphatod a fal peremét. Mássz fel, és végigmenve a karzaton, rántsd le a fali kart.

Menj vissza le, menj jobbra a szakadékhoz, a leszakad hídról ugorj jobbra az oszlopra, és lekapaszkodva, balra csimpizve, a résen bemászva egy újabb Ajándékdobozt vehetsz fel, a 2.secret-ben.

Most ár nincs más dolgod, mint a szakadék másik oldalán kimászni, újra átmenni az utolsó rácson, felmászni a falon, és vége is ennek a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.