.....................................................................

Baptism of Fire 2 - Hell's Nightmare

Készítő: Katye Bloom (LaraCroftBaby)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, az audio-ban és data-ban levőket a megfelelő alkönyvtárakba. Különálló pályák így mindegyiket az új játék menüből indíthatod.

Story:

Lara valahogy csapdába esik a pokolban, és találnia kell egy menekülési útvonalat. Az egyetlen mód a menekülésre a pokolnak szörnyűségéből hogy megtalálja a portal guardian darabjait.

Review:

Az elején volt pár nagyon jó momentum, a látványos kezdő lecsúszás, Lara szerkója, a quad-bike is jó dolog de nem volt sok szerepe, talán mert nem lehet tolatni vele. Aztán ott volt a koporsóból előugró műmúmia, olyan rég játszottam a TR4-gyel hogy ezúttal is sikerült úgy megijednem tőle mint elsőre. A textúrák ügyesen lettek összeválogatva, szépen illenek egymáshoz és jó hangulatot teremtenek, bár közel sem pokolszerűt. Arra inkább némelyik ellenfél emlékeztet, Horny rulez :) amúgy az ellenfelek néha kicsit bugosak voltak, nem akartak támadni, és az elhelyezésük is rossz, karcolás nélkül el lehet intézni mindet. Sajnos a játékmenetbe sem sikerült kreativitást vinni, csak mászkálunk, felveszünk és használunk ezt-azt hogy továbbjussunk, jobbára kihasználatlan nagy terek és hosszú járatok. Volt pár hiányzó hang és a bike hangja is elég gáz. Összességében nem rossz, de azért bőven van még hova fejlődni.

Leírás:

Mentések-Savegames:

A lecsúszás után vedd fel a nagymedit, egyelőre csak a vízbe mehetsz. Vedd fel a tárat és ússz végig, a túlsó végén is van egy tár, kimászva intézd el a pokolkutyát, húzd el a hullát és vedd fel a tárat, mássz fel a létrán. Lődd le a krokodilt, jobbra kismedit találsz, balra egy másik létrát, mássz fel ezen is. Lődd le a vízben portyázó krokodilt majd csobbanj, vedd fel a nyilakat és a járat mellett a tárat.

Ússz végig, kimászva intézd el a kutyát, jobbra a magasabb részen nyilakat, töltényt és flare-t vehetsz fel. A túlsó sarokban találod az Uzit, a járat végén pedig a quad-bike-ot, ugrass át a terem túloldalára. A szétlőhető palánkokkal körbezárt részen egy csomó tárat vehetsz fel, kicsit odébb a LaserSight-ot, az előugró múmiától ne ijedj meg, csak makett. A terem túlsó végén az emelvényről vedd le a Crowbar-t és a Crossbow-t, így kiszedheted a falból a két Golden Star-t. Azon a felén ahol átugrattál mássz le a létrán a gödörbe, intézd el Horny-kát, a másik oldalon told az objektumot a világos padlólapra így kinyílik fent a kapu. Menj be a járatba, lődd le a kutyát, a végén tedd az egyik csillagot a helyére, ekkor egy újabb kaput látsz kinyílni. Mássz vissza és haladj tovább.

A terem közepén levő platformon tárat találsz. A bejárattól jobbra menve a bike-al is le tudsz jutni, bár ezután már szügséged nincs rá de úgy mégis mókásabb. Lent a középső magasabb rész közepén ússz le, a végén told meg a kart hogy kinyíljon az ajtó a sarokban. Motorozz be, így elütheted a járókelőt, a másik ajtó kinyílik mikor elé érsz. A folyosó végén a korábban nyitott ajtó mögött menj először balra.

Lődd le a krokit majd a vízben nyisd az ajtót és ússz végig. Kimászva lődd le a malacot és krokodilokat, húzd el a hullát és vedd fel a töltényt, középen a karral a vízalatti rácsot nyitod. Különböző részeken kimászva flare-t és két adag töltényt vehetsz fel, majd ússz be a járaton. Ússz egész a legvégéig ahol megtalálod a Revolvert és a Ancient Coin-t. A kanyarulatban mássz ki a vízből, ha akarod robbanónyíllal szétlőheted a vízalatti deszkákat de nincs mögöttük semmi. A terem közepén vedd fel az 1.Guardian Piece-t, a megjelenő óriásmadár engem nem akart bántani ezért életben hagytam, ha nálad máshogy lenne szabadulj meg tőle. Menj végig a teremből nyíló járaton, a végén használd az érmét hogy kinyisd az útközben látott ajtót. Mögötte tárat, kis és nagymedit találsz, az emelvényen pedig az 1.LCB's Gem-et. A csillagot a helyére téve egy ajtó nyílik ki. Menj fel az emelkedőn, a végén lődd le a kutyát. Ha balra mész a leguruló golyók után csak pár denevért vadászhatsz le és visszaérsz a korábbi elágazáshoz, úgyhogy jobbra fel a létrán.

A járat végén elérsz a kinyílt ajtóhoz, rögtön mögötte csússz le a vízbe, úsz végig majd kövesd a járatot amíg elérsz egy homokos padlójú szobába. Balra a fal mellett tárat találsz, továbbmenve eljutsz egy újabb nagy madárhoz, ez már támadósabb kedvű, sőt a malacot is elintézte nekem. Miután tiszta a terep vedd fel a 2.LCB's Gem-et és a létránál csússz le újra a kezdőhelyre.

Balra most már ki tudod nyitni az ajtót, meg a folyosó végén a másikat is, és felveheted a 2.Gaurdian Piece-t. Rakd össze a darabokat és nyisd a nagy kaput. Fuss előre, és a létrán felmászva a pálya végére érsz.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.