.....................................................................

Baptism of Fire 2 - Forgotten Realm

Készítő: Nathalie C. (Amber Light)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, az audio-ban és data-ban levőket a megfelelő alkönyvtárakba. Különálló pályák így mindegyiket az új játék menüből indíthatod.

Story:

Pletyka kapott szárnyra miszerint még egy iris található egy rejtélyes vidéken a hegyekben. Lara találkozik Von Croy-al aki elvezeti őt a bejárathoz, onnan már egyedül kell boldogulnia. De ki tudja mi történhet ezután?

Review:

Fantasztikus pálya, meg nem mondanám hogy a készítőnek ez az első. Nagyon jók a helyszínek, szépen alkalmazott textúrák és remek megvilágítás. A változatos feladatok végig élvezetes játékot nyújtanak. Pár helyen le lehet vágni, például a végső helyszín nagy részét, és a töltőképernyőn a secret árulkodó volt, ezen kívül negatívumot nem is lehet elmondani róla. Jó sok tárgyat kell megtalálnunk és használnunk mire a végén megszerezzük az Isis-t, remek ugrálós és fáklyás feladatok, ötletes megoldások, a tolható szobrok nagyon tetszettek. Bizony sok készítőnek még a sokadik pályája sem ilyen jó, mint ez az első.

Secret 1-2-3-4:

Mentések-Savegames:

Fuss előre Von Croy-hoz, a sátor mellett vedd fel a nagymedit és a Crowbar-t. Sétáljatok el a bejárathoz, nézd amint az öreg csocsesz meggyújtja a fáklyákat így kinyitván a kaput. Menj be, lődd le a denevéreket, a négy madárszobrot kell a szines jelekre tolnod hogy kinyíljon az adott színhez tartozó ajtó, a sorrend mindegy, kezdjük mondjuk a pirosakkal.

Kövesd a járatot, a láva felett oldalra is haladva ugrálj át. A következő teremben a kapcsoló egy időre kioltja a lángokat az oszlopokon, ugrálj át és fel a létrán. Balra a beugróban egy kismedit találsz, a csúszról ugorj a létrára és mássz fel az 1.secret-be az 1.Golden Skull-ért. Folytasd a csúszást lefelé, a mozi után menj jobbra, balra a létra csak a secret-be vezet vissza. A lávatóban az omlós platformokat ki lehet hagyni, a túloldalon a sziklákon a csúszós részeket átugorva kapd el a nyílásnál a platform peremét, bent vedd fel a Fire Crystal 2-t. Ugrálj tovább, a másik járatba még ne menj be, hanem a tüzes oszlopok sarkain át ugorj a középső mászható struktúrára. Mássz fel, a tetején a csúszósról ugorj a plafonlétrára és csimpizz el a végéig, egy pillanatra elengedve kapaszkodj meg a nyílás szélében. A tűzfújókra vigyázva csússz le a rúdon majdnem az aljáig és ugorj a 2.secret-be a 2.Golden Skull-ért. Mássz vissza a rúdon, az alsó tűzfújó magasságában ugorj a nyílásba és vedd fel a Fire Crystal 1-et. Mássz fel és a nyílásból egyszerűen fuss le jobbra. Juss át újra a túlsó sarokba és most menj be a járatba.

Fuss le a golyó elől, a végén jobbra lépj át a gödörnél, várd meg amíg a golyó beleesik majd menj vissza és ugorj a fali kapcsolóra hogy kinyisd a továbbvezető rácsot. Fuss át a fűggőhídon és ugorj a platformra, vedd fel az 1.Red Star-t és a Fáklyát. Menj vissza a másik oldalra és a tömbökön át juss le az egyik tűzfújó melletti kis sziklára hogy meggyújthasd. Ugrálj fel vele és az ajtó melletti fali fáklyákat meggyújtva az kinyílik. Menj be és vedd fel a 2.Red Star-t. A tűzfújók szünetében ugorj a csúszósra és onnan a fenti párkányra, drótkötelezz át. Az állatka nem bánt ha te sem lősz rá, sőt a denevéreket is levadássza neked. Jobbra mássz fel a tömbre és kövesd a járatot, a végén a kapcsolóval nyisd a csapóajtót és ereszkedj le az ismerős szobába.

Told most a szobrokat a kék jelekre és be a másik ajtón. A bal oldalon lesz egy létra, mássz fel rajta, vedd fel a flare-t és szedd ki a falból a Golden Star-t, majd gyere le és tedd is a helyére. A kinyíló rács mögött juss át a szeletelőkön. A tóhoz érve menj jobbra, át a kúszórésen egy terembe omlós padlókkal. A bejárattól ugorj jobbra egy adag flare-ért majd ereszkedj le a barlang aljára és vedd fel a kismedit. Vele szemben a nyílásba találod a 3.Golden Skull-t a 3.secret-ben. Menj fel a rámpán és vedd fel az 1.Blue Star-t, az omlósokon át ugrálj vissza a bejárathoz. Menj ki és a tó túloldalán húzd meg a kart, ússz be a kinyílt ajtón. Kimászva fuss előre pár lépést és várd meg amíg megállapodik a golyó, majd vedd fel a Water Crystal 1-et. Ússz ki, közben a tűzszellem is elintéződik.

Ugorj fel a vízesés fölé és haladj tovább. Ugorj a vízbe, várd meg amíg elpukkan a szellem és egy jégréteget hoz létre a víz felett. Visszaúszhatsz a víz alatti járon hogy felmenj rá, de ha kikapaszkodsz a túloldalon akkor is felkerülsz. A szobában nézd meg a plafont és csak a kék minták alatti padlólapokon ugrálj el a Water Crystal 2-ért. Mikor felveszed kinyílik a rács, juss át a szeletelőkön. A farkas fajzat itt sem bánt, csak menj tovább és vagy drótkötelezel, vagy simán a vízbe esve átúszol. Kússz át a nyílköpők alatt és visszaérsz az első farkas szobájába. Szabadulj meg a denevérektől majd rakd össze a kristályokat és tedd őket a kis emelvényekre és a rács kinyílik.

Le a folyosón, a szobában vedd fel a Gate Wheel-t és menj tovább. A vizes teremben ugorj le balra a sarokba, a kapcsoló időre nyitja az ajtót úgyhogy gyorsan ugorj ki, fel a vízeséshez és a túloldalon fuss be az ajtón. Tedd a fogaskereket a helyére így kinyílik a kapu.

A mozi bemutatja a helyszínt. Ess a vízbe és mássz ki jobbra, a sarokban kapaszkodj fel a 4.secret-be és vedd fel a 4.Golden Skull-t. Ugyanezen az oldalon menj előre és a magasabb padlóról kapaszkodj fel az erkélyre, fent rántsd le a fali kapcsolót. Balra menve vegyél fel egy Fáklyát és gyere le. Egyelőre dobd le valahova és ússz be a kinyílt rácson hogy felvehesd az 1.Blue Gem-et. Menj balra ahol égnek a fali fáklyák gyújtsd meg a tiédet és ha már itt vagy a két piros csillaggal nyisd is ki a kaput de bemenni még nem érdemes. A sarokban amerről jöttél nyisd a kaput a fáklyákat meggyújtva, bent szedd ki a falból az 1.Golden Star-t, a szellemek elől a vízben keress menedéket. Menj most a piros csillagokkal nyitott kapun túli sarokba és az ékkővel nyisd ezt a kaput, ugyanaz a feladat mint az előbb hogy megszerezd a 2.Golden Star-t. Menj jobbra a távolabbi sarokba a másik fáklyával nyitható kapuhoz a 3.Golden Star-ért. Az itteni medence mellől fel tudsz kapaszkodni a járható sarki háromszögére a struktúrának aminek a kék gúlaszerűség van a tetején. Az áttetsző platformokon át ugrálj el jobbra a kapu feletti erkélyekre a Revolverért és lőszerért, közben kűzdj meg a szitakötővel. Nem messze a kék csillagokkal nyíló kapu előtt is van egy ilyen struktúra, mögötte a csúszról elugorva juthatsz fel rá. Kicsit kanyarodva vagy sétából kezdve a háromszügű sarok miatt, ugorj róla a kapu fölé és vedd fel a LaserSight-ot. Menj a hátsó középső medencéhez és nézz fel, célzott lövéssel már most szétlőheted a kék bogyót, így felemelkedik egy tömb az alatta levő szinten, majd csak később mész arra. Vissza a piros csillagokkal nyitott kapuhoz és menj be rajta, fel a lépcsőn, vedd fel a töltényt és az arany csillagokkal nyisd az ajtót. A kardost csak a revolverrel tudod megölni, közvetlen közelről lőjj bele párat. Elejti a 2.Blue Star-t, vedd fel meg a 2.Blue Gem-et és a nagymedit is. Menj kint az utolsó sarokba ahol még nem jártál és nyisd vele a kaput, a szokásos módon szerezd meg a 4.Golden Star-t. A kék csillagokkal nyisd a kaput, fel a lépcsőn, az arany csillagokkal nyisd a fentit és bent vedd fel a Rusty Key-t. A lépcsőről nyíló ajtót nyithatod vele kicsit lejjebb. Bent négy kapcsoló de semmi jele hogy melyik csapda, az ajtóhoz közelebbi kettőt húzd meg, majd menj a felemelkedett tömbhöz. Juss fel róla az áttetsző platformra és lődd le a zümit, majd ugorj a kapcsolóhoz. Az újonnan felemelt tömbről juss még feljebb, a sarokban vedd fel a nagymedit, majd haladj tovább a platformokon és kéktetejű oszlopokon ugrálva. A hátsó kapu feletti erkélyen a kapcsolóval egy időre kioltod a tüzet a sarokban, onnan jutsz fel a tetőre. Ugrálj tovább ahol a kék gömb volt, majd az itt felemelt tömbről még tovább, amíg eljutsz egy helyre ahonnan fel tudsz kapaszkodni a középső épület tetejére. Ezek a szellemek nem bántanak, és előbb utóbb maguktól kipukkannak, furcsa. Középen vedd fel az Iris-t, majd ugorj le az egyik medencébe és menj be a kamera által mutatott kapun.

Von Croy már ott vár, hogy került oda? Amint a rácsra lépsz a záró mozi beindul, amiben az legyílik Lara alatt, persze átugorhatod de akkor meg a szellemek gyújtják fel. Bárhogy is, nagyon úgy tűnik hogy nincs jó vége a dolognak, és Von Croy még ki is röhög, a szemét.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.