.....................................................................

Fede's House

Készítő: Alex Davis

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az italian és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a fede.tr4-t a data-ba, és indulhat a játék.

Review:

Ez egy shooter pálya, tehát csak az ellenfelek elintézése a dolgunk. Ez még csak rendben is volna, de a megvalósításban mutatkoznak hiányosságok. Az első és legnagyobb problémám az egész pálya céltalansága, csak lőhetjük a rengeteg katonát, és végén nincs se egy főgonosz se egy megszerzendő tárgy, csak kiirtunk mindenkit és távozunk, hát ez nem tetszett. Továbbá a semmiből előtűnő katonák és automata fegyverek is rontottak a dolgon. Nincs egy darab kamera sem a pálya túlfelén kinyíló kapukról. Az utcák kinézete unalmas és érdektelen, a kis lávás hely nem volt rossz, és később ahogy beérünk a házhoz szintén javul a helyzet, a medence területe már egyenesen jónak mondható. Itt viszont a ház tervezésével vannak komoly gondok, nem derül ki hogy ki ez a Fede, de nagyon szeretheti az ajtókat. Ha bírod az agyatlan lövöldözést, vagy épp nincs hangulatod megerőltető ugrásokhoz és fejtörőkhöz, akkor talán nyújthat valami szórakozást.

Leírás:

Mentések-Savegames:

Az elején a kiírás önmagáért beszél: maradj életben és öld meg mindet. Hát kezdj hozzá, lődd a katonákat és denevéreket, amíg el nem érsz egy ajtóig ami közeledtedre kinyílik a bal oldalon. Mögötte újabb fegyveresek, szemben az ajtót ne nyisd ki, ez csapda, hanem menj a kert végébe, és le a lépcsőn, persze itt is van egy őr, sőt mikor az ajtó elé érsz, egy újabb jelenik meg mögötted. Menj végig a járatban, küzd le az ellenállást, a végén ess le a vízbe, és a túloldalon fel, hogy elkerüld fenn az automata fegyvert. Ugorj le a platformra, tovább a karhoz és told át, közben denevérek zaklatnak, jó messze nyitja a motorhoz vezető kaput. A túloldalon, ha továbbmész csak egy csomó denevért találsz, vadászd le őket ha akarod, a lépcső szélein is fuss végig hogy előjöjjenek. Menj ki amerről bejöttél, útközben lesz még egy katona.

Haladj tovább kint az úton, az út közepén fekvő hullát nem érdemes elhúzni, nincs alatta semmi. Az elágazásnál egyenesen továbbmenve balra az első beugróban találod a Grenade Gun-t, tovább még nem érdemes menni, csak automata fegyverek vannak. Menj a másik irányba, de siess mert mögötted egy automata géppuska jelenik meg, intézd el a szemből jővő katonát, egy tárat dob el, jobbra a tömbön pedig megtalálod a hozzávaló Uzit. Továbbmenve az elágazásnál előbb tisztítsd meg balra a területet a gödörig, majd menj jobbra. Intézd el a támadókat és a motornál a kapu mögött balra ugorj fel a fali kapcsolóra hogy kinyisd a kaput messze egyenesen a gödrön túl. Szállj motorra és ugrass át a gödör felett, a katonákat elütheted, a denevéreket le kell lőnöd.

A kapun belüli katonák három adag töltényt és a Revolvert hagyják maguk után. A kapu mögötti struktúrára felkapaszkodva rengeteg muníciót vehetsz fel, ekkor lenn újabb fegyveres jön elő. A medence körül további lőszereket és ellenfeleket találsz, a sarokban a zuhanyzók feletti tetőn a Shotgun-t, itt a wécébe benyitva csak egy az égből alászálló katonát találsz. A vízben is összeszedhetsz tárakat, meg a két oldalsó járatba úszva nagymedit és a LaserSight-ot. A másik, főbejárathoz közelebbi ajtón bemenve kövesd a járatot, intézd a denevéreket és az őrt, míg eljutsz egy utánpótlást rejtő szobába. Egy automata fegyver őrzi, de ki lehet cselezni, fuss be a hosszú fal mentén és kis balkanyarral ugorj úgy mintha a géppuska jobb oldalára akarnál érkezni, közben kanyarodj a levegőben balra hogy a bal oldalára érkezz, kis szerencsével a géppityu befordul jobbra és a láng sem ér. Célzott lövéssel iktasd ki és szedd össze a holmikat. Ha akarsz most visszamehetsz a korábbi automata géppuskákat is levadászni hasonló cseles módszerekkel, csak a csapda ajtó mögöttit nem lehet. És így akár már most be lehetne fejezni a pályát, de persze akkor sokminden kimaradna.

A házba több módon is bejuthasz, vagy a tetőn át, ezeket az automata géppuskákat igazán könnyű elintézni, a piros tető jobb szélén kapaszkodj fel, amerre tovább a zuhanyzók vannak, és innen simán kilőheted ezt a kettőt. A harmadiknak a kapu közelében levő tetőn van a triggerje, amint megjelent menj körbe a medence körül és fel ugyanott. No persze a készítő szándéka nyilván az volt hogy a víz alatti járaton át hatolj be a házba, tehát mehetsz akár arra is, lol.

A fürdőben jössz ki a vízből, a jobbra levő ajtó mögötti fülkében denevéreket és töltényeket találsz. Vedd fel kint is a töltényeket és menj ki a másik ajtón. Rögtön lőjj jobbra az itteni őrre, majd ha már itt vagy néz be a kandalló fölé utánpótlásért, ekkor mögötted még egy rosszfiú jelenik meg. Az ajtók melletti kar kint az udvaron az itteni kapukat nyitja. Menj is ki és derítsd fel az udvart, intézd el a két őrt, majd a kinyitott kapuval szembeni kis helyiségben még egyet, vedd fel a tárat. A kert másik végében a sufniban az őrön túljutva a karral a pálya végén nyitod a kaput, mielőtt odamennél azért nézz fel a emeletre is. Nyiss be a sufnival szembeni ajtón a konyhába, lődd le az őrt, és a másik ajtón újra a fürdőszoba előtt vagy. A nagy szobából menj fel az emeletre a lépcsőn, itt négy ajtót látsz. Balra a fürdőben egy katona, töltények és kismedi, szemben még egy adag töltény, ha kimész az ablakon a sárga tetőre, a másikon jobbra egy fegyveres jelenik meg. Ha benyitsz a kis fülkébe akkor is, odabenn egy nagymedit találsz. A maradék két ajtóból nyiss be mondjuk a jobb oldalin, intézd el az őrt, meg a kétajtós szekrényben levőt is, nála kismedi volt, a szekrényben pedig töltény, mikor belépsz még egy rosszfiú jelenik meg a szobában. Menj be az utolsó szobába is a szekrényen keresztül, ott egy fegyveres meg a szobában is egy, vedd fel a töltényt és menj ki a teraszra. Lődd le az őrt, vedd fel a töltényt, meg a másik sarokban a tárat, ha kimész előre a kapuval szembeni kis helyiség tetejére még egy őr jelenik meg ahol a tár volt. Ezzel meg is tisztítottad a házat, csak minek?

Menj el a mociért, és menj vissza az elágazáshoz ahol a gránátvetőt találtad, itt az út végén már nyitva a kapu, mögötte irány a pálya vége.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.