.....................................................................

Escapee

Készítő: Daniel Bouwmeester

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a tut1.tom-ot a graphics/wads könyvtárba, (győződj meg róla hogy a többi tut1 file az eredeti) majd indítsd a tom2pc-t, az add gombbal hívd be a tut1-et és build all. Amint kész kezdj új játékot és válaszd a Tutorial pályát.

Review:

Az egy ügyes tüskecsapdát leszámítva nagyon egyszerű a játékmenet, csak karokat kell megtolni és padlólapokra lépni hogy kinyíljanak az ajtók, fejtörők nincsenek, mégis érdekes volt a pálya és jó szórakozást nyújtott. Ami igazán tetszett benne az a felépítése, ügyesen van megtervezve néhány oda vissza mászkálással, de az előrehaladás lineális. Skorpiók és ninják az ellenfelek, és csak a két Cartouche piece-t kell megszerezni. Három Hand of Sirius-t találtam, kettőt secret-nek, vajon a harmadik amit egy ninja dobott el lett volna a harmadik secret, nem tudom. A textúrák és a megvilágítás rendben volt, de az egész hely olyan üres, semmi érdemleges díszítő objektum. Bárcsak jobbra értékelhetném, reálisan nézve csak közepes, de annál mégis jobbnak hatott.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések-Savegames:

A sarokban mássz fel a magasabb falon futó létrán, és tovább a folyosón, balra a beugróban töltényt találsz. Az elágazásoknál jobbra lődd el a ninját, vedd fel a töltényt amit elhagy, meg a Shotgun-t is, menj ki és a másik irányban a járat végén told át a kart. Menj vissza ahol a ninja volt és ugorj a felső járatba, a végén lent nyílt a rács, de mielőtt oda lemennél ugorj fel a létrára, a kúszórés utáni szobában az újabb kúszórés mögött találod az Uzit. Menj vissza le és be a kinyílt rácson.

A terembe érve intézd el a ninjákat, egyikük flare-t hagy el, jobbra a magas tömbről vedd fel a nagymedit, majd mellette le a járatba. Menj balra az első elágazásnál és egy újabb elágazáshoz érsz, jobbra a sötétben vedd fel a tárat, majd fel a szobába. Menj ki és balra fel a lépcsőn, a tetejéhez érve egy ninja támad hátulról, ugorj át a gödrön és told meg a kart, lent kinyílt a rács. Bemenve lődd le a ninját, vedd a töltényeit és ugrálj fel, a bejárat felett kismedit találsz, a másik oldalon pedig a Cartouche Piece 1-et. Közvetlenül is odaugorhatsz a plafonlétrát kihagyva, amint ott vagy láthatsz egy rácsot kinyílni. Menj vissza amerről jöttél, és vissza a korábbi szobába ahol a két ninja volt, itt az egyik rács szintén kinyílt, mögötte told meg a kart. Most menj vissza a kezdőhelyre ahol kinyílt a cellaajtó, intézd el a ninját, majd jobbra a lépcsőn felmenve tiéd az 1.Hand of Sirius az 1.secret-ben. Juss el újra a félhomályos folyosókra ahol korábban balra az első járatba mentél be, és most a hátsó két járat az érdekes, jobbra kismedi, balra a kinyílt rács.

Először mássz felfelé a létrán és vedd fel a Crossbow-t, majd le és végig a járaton. A teremben kűzdj meg a ninjákkal, balra elől az oszlop mögött vedd fel a nyilakat, majd ússz le középen. Mindegy hogy melyik oldalon, lent összefűggő, vedd fel a flare-t és a Cartouche Piece 2-t, a vízből kimászva illeszd össze és tedd a foglalatba. Szabadulj meg az elősiető ninjától és be a kinyílt ajtón.

Ahogy haladsz felfelé jobbra a tömbön nyilakat találsz, végül eljutsz egy nagy gödörhöz. Jobbra lenn a beugróban vedd fel a kismedit, balra a gödör mellett ugorj fel és a perembe kapaszkodva oldalazz először balra, itt bekúszva és a szobrot megtolva bejutsz a 2.secret-be és tiéd a 2.Hand of Sirius. Kapaszkodj most végig a gödör felett és a túloldalon tovább fel. Várd meg amíg a golyó beeseik a gödörbe, ugord át és vissza a második golyó elől, menj tovább.

A barlangba kiérve intézd el a skorpiókat, balra a sziklán vedd fel a nyilakat és csobbanj. Előre és kicsit balra tárat találsz, balra vissza a sarokban a Grenade Gun-t, ússz körbe jobbra is és végig a járaton. Ahol kijössz ha a fáklyák elé lépsz azok meggyulladnak, menj be a bal oldali nyíláson, balra a mintás padlólapra lépve felemelkedik egy tömb a másik járatban, a kamera mutatja is hogy arra tovább. Körbe feljebb vedd fel a gránátokat majd menj ott be, a tömbről ugorj a nyílásba, jobbra lenn a párkányon is vedd fel a gránátokat és ugorj át. A tulsó falnál kapaszkodj fel és lépj itt is a mintás padlóra, majd vissza a tóhoz.

Ússz be a kinyílt rácson, útközben vedd magadhoz a nyilakat, és az elágazásnál jobbra. A sarokból szólítsd magadhoz a gránátokat és mássz ki a partra, az egyik oldalon kismedit vehetsz fel, a másikon a ninját lelőve egy nagyot. Csimpizz át nyilakért, majd ugrálj fel a szomszéd szobában. Fent végezz a ninjákkal, egyikük nyilakat ejt el, kövesd a járatot az udvarra. Lődd le a skorpiókat és menj be szemben a nyíláson, fel a lépcsőn, ugorj át a fenti járatba. Még innen lődd le a ninját a túloldalon és ugrálj át, told meg a kart, gyere le és be a kinyílt ajtón. A tüskés gödröt egy rendhagyó megoldással lehet abszolválni, mikor a másodikra lépsz kapcsol be a tüske az elsőn, tehát nyugodtan fuss le az elsőre, hátrálj vissza a perem mellé, és helyből ugorj bármit csak ne simát. Tigrisbukfenc, oldalugrás, hátraszaltó mind működik. Menj végig a folyosón, a szobában told át a kart, képet nem kapsz róla de a korábbi vízalatti járatban balra levő rács nyílt ki. Tovább a járatban, a végén ess a medencébe, ússz be újra a járatba, és ha most ismét jobbra indulsz és felmész az előző udvarra, majd tovább a járatba ahonnan átugrottál a kapcsolóhoz, itt egy újabb ninja jelent meg, nála a 3.Hand of Sirius, nem secret de talán a készítő annak szánta. Ugorj át a túloldalra a kapcsoló mellé, és innen a lenti idevezető járatba.

Menj vissza le a vízbe, az elágazásnál ússz be a másik irányban kinyitott rácson. Ahol kijössz a vízből intézd el a ninját, az ajtók kinyílnak előtted, az első után vedd magadhoz a gránátokat. A következő szobában ninjákkal és skorpiókkal kell megküzdened, egyikük tárat hagy el, majd a kinyíló rács mögött csússz le a pálya végére.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.