.....................................................................

B2B 2007 - South Pacific Contest  Dangerous Paradise

Készítő: B2B 2007 - South Pacific Contest

Letölthető: Innen + Audio&EXE

Install

Csomagold ki a zip-et, másold az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába, a Southpacific.tr4-et a data könyvtárba. Mivel mind a hat pálya tr4 file-jának ez a neve, nem tudod egyszerre bemásolni őket, hanem egyesével kell, mielőtt játszol velük.

Továbbá szügséged van az audio/exe pack-re. Ne felejtsd el letölteni azt is, a fenti linkrõl, amit kicsomagolva másold a load.bmp-t, effects.bin-t és tomb4.exe-t az editor főkönyvtárába, az uklogo.pak-ot a data-ba, az audio-ban  levőket alakítsd wav-okká a startme-vel, majd másold az editor audio könyvtárába.

Ehhez a pályához a setup-ban legyen bekapcsolva a Volumetric FX és a bump mapping.

Story

Lara a Déli Csendes-Óceán egy felderítetlen helyén jár. A legenda szerint egy titkos ereklye van itt.

Review

A nyitó helyszín és az azt bemutató mozi nagyon látványos volt, talán egy kicsit túlságosan is, mert sokkal több tennivalóval kecsegtetett mint amennyit végül kaptunk; így picit visszafelé sült el, hiszen azt is bemutatta hogy játékmenet szempontjából a nagy terek nincsenek eléggé kihasználva. Ezért bár a pálya nem kicsi, mégis elég rövidnek tűnt, de azért végig elég gördülékeny és érdekes, a feladatok változatosak és élvezetesek. Igazi kihívást ugyan nem jelent, karcolás nélkül fejeztem be ezt is, esetleg pár időzített feladat igényelt csak második nekifutást. De a látvány nagyon ott van, szépen felépített és textúrázott, a megvilágítás is szép, különösen a földalatti részeken. Csak a falut nem éreztem hitelesnek, túl nagyok az épületek, gondolom a készítő nem akart papírvékony falakat használni, de így túlságosan házak lettek semmint kunyhók, és nem éreztem a bennszülött falu hangulatot. Ezzel szemben az összes többi helyszín remekül sikerült. Egy könnyed kalandnak ideális, a látvány pedig igazán nem mindennapi.

Leírás:

Secret:

Mentések--Savegames:

Egy hatalmas terület felső szintjén kezdesz, a mozi végig is mutatja. Sajnos odalenn a víz nem elég mély egy laza fejeshez, ezért a pörgőrudak felé fordítsd figyelmed a jobb oldalon, amint átérsz mássz teljesen le a létrákon. A tábortűztől nem messze kapaszkodj fel a magasabb tömbre, innen ugorj egy szinttel feljebb, indulj balra és kűzdj meg a gyíkkal, majd tovább és a járat végén tiéd a Green Key. Gyere le és a létra mellett menj át a másik tó területére, ahol szintén kapaszkodj fel a magasabb tömbre a bal oldalon. Ugorj a korábbi terület irányába a sarokba és menj/ugrálj körbe. A rúd jobb szélére ugorj és amikor Lara továbbugrik róla már ne nyomd a ctrl-t, így tud a háromszögletű platformra érkezni. Tovább a létráig és fel rajta, ugyanarra kezdve kell körbemenni ezen a szinten is. A sarok miatt kicsit átlósan tudsz a rúdra ugrani, ez így pont jó mert úgyis a perem azon részét célzod ahol meg lehet kapaszkodni. Tovább körbe, a kis compik elintézése után húzd el a csontvázat hogy felvehesd a tárat és a Red Key-t. Juss le, itt már mehet a feltenberger, és a kulcsokkal nyisd a dupla kaput.

A járat végén csússz le, ne fuss bele a csapdába, csússz tovább. Még a partról intézd el a krokodilokat majd fürcsi, a víz alatt a bal sarokban a bejárat alatt találsz egy vízi kart, a tömb amit felemel picit később fog kelleni, ugyanezen az oldalon az egyik oszlop mögött ott az Uzi. A túlsó sarokban gyere ki a vízből, vedd fel a flare-t és tekerd meg a kereket, irány a vízben kinyílt ajtó, kerüld ki a pengéket és vedd fel a Crowbar-t. Most menj a felemelt tömbre ahonnan át tudsz ugrani a magasabb peremű sarokba, szerzeményeddel nyisd az ajtót. Intézd el a gyíkot majd lődd szét a kis ládát hogy kihúzhasd a nagyot a medencés terembe, ahol fel tudsz róla ugrani a felső szintre. A hídon megfigyelhető folytonossági hiányt egy ugrással úgymond hidald át, majd húzd meg a kapcsolót ami felemeli a platformokat a hosszú fal mentén, de időre megy szóval siess. Odaát told meg kart, így kinyílik a rács ahol a flare-t találtad.

Menj ott be és csússz le, gyorsan ugorj félre az utánad guruló kő elől. A helyiek nem veszik jónéven hogy bejöttél a falujukba, rendezd le őket és kezd el felderíteni. Rögtön jobbra egy kis lépcső vezet fel az egyik ház oldalához, itt az egyik tömböt be tudod tolni, benn megtalálod a LaserSight-ot és egy gombot ami a secret ajtaját nyitja időre, ahogy innen kimész a jobbra levő ház, egy Golden Rose-t vehetsz ott fel, pár denevér őrzi. Folytasd a felderítést, a világosabb ládákat szét tudod lőni, a harmadik ház mellettiben nagymedit, arrébb a sátornál levőkben muníciót és egy újabb Red Key-t találsz. A falu átellenes sarkában nyithatod vele a barlangba vezető kaput.

Kezdj jobbra, gyíkuci után a kar által machinált két tömb segítségével juttasd fel az üstöt a jelre hogy kinyíljon a rács, bent lődd szét a ládát és tiéd a Revolver. Menj vissza a barlang bejárati részéhez, most már szétlőheted a vízben levő ládát és vedd fel alóla a 1.Snake Crystal-t. Menj a másik irányba, drótkötelezz át, nyugtasd meg a denevéreket, majd a perem jobb szélén csinálj egy safety drop-ot, a csúszra esel, ugorj tovább és a lenti peremen vagy. A tűzfújós platformokon át juss el a 2.Snake Crystal-hoz, útközben az egyetlen nem tüzes platformon kismedit találsz. Amint a kristályt felveszed a rács kinyílik és továbbmehetsz, a járatban két gyíkkal találkozol, majd beérsz egy szobába ahol tüskék indulnak le a plafonról. Gyorsan mássz fel a növényzeten a csontváz mellett, az ajtót nyitó fali kapcsoló mögötted lesz, ugorj rá megfordulással, az ajtó mögött várd meg amíg lemegy a csapda és mássz fel a létrán, visszatérsz a barlangba.

Menj a falu végébe és jobbra ahol az áldozati tömbön sül egy korábbi kalandozó, akinek úgy látszik egy kulcsot sikerült megszereznie mielőtt elkapták. Ugord át a gödröt és a tömb mögötti részen tedd a helyére a kristályokat, ekkor elalszik a tűz és felemelkedik még egy tömb, így elhúzhatod a csontvázat és felveheted a Skull Key-t. Menj a harmadik házhoz amiben még nem jártál, nyisd az ajtót, vegyél magadhoz egy Fáklyát, gyújtsd is meg és irány vissza ahol eredetileg lecsúsztál a falu területére. A zárt rács mellett gyújtsd meg a fali fáklyákat mire az kinyílik.

A következő teremben ugorj balra a platformra és kapcsolj, a rövid időre felnyíló platformon át ugorj a sarokba, onnan tovább a rúdon át. Ugorj a középre és a keresett Ereklye megszerzésével véget is ér a pálya.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.