.....................................................................

Crystal Temple 2

Készítő: Szymon Cupryn (Emoo)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a többi file-t a graphics/wads könyvtárba, indítsd a tom2pc-t, az add gombbal hívd be a traider.tom-ot és build all, amint kész kezdj új játékot.

Review:

Gyors tempójú pálya, a sok csapda és jól elhelyezett ellenfelek miatt alig van megállás. Van pár fejtörő az egyszerűbb fajtából, de fóleg az akción van a hangsúly; platformokon kell ugrálni miközben tűzszellemek üldöznek, félistenekkel kell harcolni, majdnem minden szobában van valami csapda, minden folyosón szeletelő, az utóbbi használata egy picit azért túlzásba is lett vive. Szépek a textúrák, de kevés a díszítő elem, összességében elég jól néz ki. Néhány pickup-ot csak sérülések árán lehet felvenni, de még így is meg lehet csinálni a pályát medi nélkül, azért megkönnyítette a dolgot hogy a végén a főellenség egy bug miatt nem sebez. Secret-ek nincsenek.

Leírás:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a flare-t és a tárat az egyik sarokban, a kismedit a másikban és told a tömböt az ajtó felé, felette másmilyen a jel mint a többi irányban. Menj végig a folyosón, ugorj át a gödrön és a szeletelőn, vedd fel a nagymedit és ahol luk van a plafonon ugorj a fali kapcsolóra. A kinyitott szobában ugorj át a csontváz felett hogy kisüsd a csapdát, így felveheted a kismedit, vedd fel a nagyot meg a Shotgun-t is, mikor kilépsz egy csontváz kel életre, lődd bele a folyosón a gödörbe, átugrani nem akarja, neked kell beleterelni. Menj vissza és húzd meg a kapcsolót ami időre nyitja a szeletelő utáni ajtót.

Öld meg a félistent, vedd fel a két adag töltényt és mássz fel a létrán. Ugorj a mögötted levő létrára, a lánc mellett kapaszkodj fel, ha akarod némi sérülés árán felveheted a tárat. Az ajtó kinyílik mikor a közelébe érsz, figyeld meg a plafonon a jeleket, az üres körök alá léphetsz, menj körbe hogy eljuss a Portal Guardian-ig, ekkor kisülnek a csapdák, most már a nagymedit is felveheted, a csontit lődd a mélybe. Mássz le, tedd szerzeményed a foglalatba.

A folyosó végén ess a vízbe, ússz balra és húzd meg a plafon kapcsolót, ússz be a kinyílt ajtón, a nagy rács kinyílik előtted, itt is van egy plafon kapcsoló, ússz be a másik oldalon nyitott ajtón és találsz levegőzős helyet, itt a Grenade Gun és egy nagymedi, de a gőzfújó miatt sérülsz mikor felveszed. Ússz vissza az első folyosó másik végéhez, itt a gödörben töltényeket találsz, majd ússz be a második ajtó után jobbra a járatba, át a szeletelőn.

Ahol kiérsz vedd fel a Revolvert, a kapcsolóval nyisd az ajtót, vedd fel az Uzit, a folyosó egy szobába vezet. Intézd el a félistent, vedd fel a Grenade Gun-t, meg a Fáklyát és gyújtsd meg a fali fáklyákat, a feltáruló ajtó mögött menj végig a szeletelős járaton. Az átlátszó platformokon különböző pickup-okat találsz miközben egy tűzszellem zaklat, elől a Crossbow és flare, jobbra újabb Grenade Gun és gránátok. Ugorj a kapcsolóhoz, hogy kinyisd a kijáratot, ekkor egy második szellem jön elő, kijárat után a vízben végre megszabadulsz tőlük.

Vedd fel az újabb Fáklyát, gyújtsd is meg, ebben a láncos kis labirintusban öt fali fáklyát kell meggyújtanod, hogy jobbra elől kinyíljon a továbbvezető ajtó, van itt pár pengés csapda is. Az első elágazásnál balra töltényeket vehetsz fel és egy csonti támad, középen előrébb menve mögüled még egy. Az első elágazásnál jobbra találod az első fáklyát, a sarokban pedig egy kismedit, a jobb fal mentén tovább a második, itt balra fordulva a harmadik. A kijárat közelében van a negyedik, az utolsó sarokban ahol még nem jártál az ötödik, és egy nagymedi.

A következő szobában ugorj át a csapdák felett, hogy kisüljenek majd vedd fel a nagymedit, kússz át a láncos penge alatt és fuss át a hídon. Mögötte a folyosó közepén tárat találsz, a végén zárt ajtó. Jobbra a teremben ugorj a baloldalra, a vízszintes részre és egyből tovább hogy elkerüld a golyókat, miután lementek ugorj a létrára és mássz fel. Ugrálj át a csúszósokon a túloldalra, ess le és vedd magadhoz a Crowbar-t, majd tedd meg még egyszer az utat és szedd ki vele a falból a Golden Star-t. Vedd fel a töltényt is és juss vissza a szobába, ahol a foglalata volt, a folyosó kanyarulatában levő ajtót nyitja.

Menj végig a járaton, told az első oszlopot a bejáratnál a jelre, az így kinyíló rács mögé pedig a másikat, ez utóbbi alatt egy nagymedi volt. Most már félrehúzhatod az elsőt és ugrálj át a csúszósokon a kinyílt ajtó mögött, az első gödörben egy adag töltény van de még ég alatta a tűz, akkor alszik el amikor kinyírtad a félistent a következő szobában, csimpizz vissza és vedd fel, meg a 1.Key of Victory-t is az emelvényről.

Menj be a kinyílt ajtók valamelyikén és kövesd a járatot, vedd fel a kismedit, a kinyíló ajtó mögött a nagyot és tekintsd át a szituációt. Itt egy bug miatt Seth nem mindig sebez, csak lő de Lara nem sérül, úgy vettem észre akkor kezdi ha a szigetre lépsz, és utána már máshol sem. A követendő taktika hogy ugorj a vízbe, lenn öld meg a két félistent a sarkokban, hogy kötelezés közben már ne zavarjanak. A bejárat alatt az oszlopról vedd fel a nagymedit, majd a kapcsolóval nyisd az ajtót, a kúszórésből vegyél fel még egy nagymedit és létrázz vissza a felső szintre. Most már nyugodtabb körülmények között átlenghetsz a kapcsolókhoz, lent nyitod velük az ajtókat. A bejárattól nézve a bal oldali mögött menj végig a szeletelőkön át, és vedd fel a 2.Key of Victory-t. A szemben levő ajtó egy kis labirintusba vezet, a szellemek elől a vízben keress menedéket, majd menj vissza és tiéd a 3.Key of Victory. A jobb oldali ajtó után szeletelők és egy félisten vár, nála a 4.Key of Victory. Tedd a kulcsokat kinn a foglalatokba, mire kinyílik a víz alatti ajtó. A járatokban találsz még egy kismedit, majd ússz a pálya végére.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.