.....................................................................

B2B 2007 - South Pacific Contest  Cook Islands Treasure

Készítő: B2B 2007 - South Pacific Contest

Letölthető: Innen + Audio&EXE

Install:

Csomagold ki a zip-et, másold az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába, a Southpacific.tr4-et a data könyvtárba. Mivel mind a hat pálya tr4 file-jának ez a neve, nem tudod egyszerre bemásolni őket, hanem egyesével kell, mielőtt játszol velük.

Továbbá szükséged van az audio/exe pack-re. Ne felejtsd el letölteni azt is, a fenti linkrõl, amit kicsomagolva másold a load.bmp-t, effects.bin-t és tomb4.exe-t az editor főkönyvtárába, az uklogo.pak-ot a data-ba, az audio-ban levőket alakítsd wav-okká a startme-vel, majd másold az editor audio könyvtárába.

Ehhez a pályához a setup-ban legyen bekapcsolva a Volumetric FX.

Story:

Larának a fülébe jutott hogy van még két Infada-Ereklye a Déli-Tengeren, és elutazott a Cook-Szigetekre ahol pár hónapja egy felfedező társaság eltűnt, és azóta sem hallott róluk senki. A repülőút hosszú volt, a dzsungel forró és párás. Szóval, a sátorban álmatlanul töltött éjszaka után...

Review:

Egy újabb remek SPC pályával játszhattam. Ügyesen felépített helyszínek, a nagy tereket többször is be kell járni amíg minden feladatot elvégzünk. Remek ügyességi részek, harcok, fejtörők, időre menő feladatok, mindenből elég, de semmiből sem túl sok, tehát jól kiegyensúlyozott játékmenetet kapunk. A nehézségi fokot közepesnek mondanám, egy nagy kötelező sérülés van benne, ha azon túl nem gyűjtesz be egy két kisebb harapásnál többet akkor simán végigvihető medi nélkül. A teljes fegyverarzenált megkapjuk, így a harcokkal nem lesz gond. A látvány ha nem is lélegzetelállító, de szépen megállja a helyét. A dupla időzített feladat, a ládából előugró bennszülött, csak hogy párat említsek az emlékezetes dolgok közül. Hirtelen ér véget a t-rex kiszabadulásával, így egy kicsit befejezetlennek tűnik, talán a készítőnek már nem volt elég ideje, de azért ez semmit nem von le az értékéből. Nálam ez a pálya lett a második helyezett.

Leírás:

Secret 1: .Secret 2:

Mentések--Savegames:

Indulj balra a párás lejtőre, ugorj jobbra a kúszójáratba, csak a legvégén ugorj le belőle, különben szúrós meglepésben lenne részed. Tekerd meg a kereket, a kezdőhellyel szemben felemelt tömbön át juss fel, a majmokat nem kell bántanod. Fent kerüld el a golyót és vedd használatba ezt a tekerőt is. Az így feltöltött medencében húzd meg a vízi kart, menj át a parton kinyílt ajtón.

Ugord át a lávagödröt, a jobb oldali beugróban kismedit találsz, a balban egy fali kapcsolót, beljebb nyitja az egyik rácsot. Menj be rajta, a peremről egyenesen lefutva töltényeket találsz, ugorj vissza fel és irány a platform a vízeséssel szemben. Intézd el a denevéreket, majd tovább a következő platformra és végül a szembeni nyílásba.

Intézd el a compikat, kettő van, de ha elmész hátra a sarokba még kettő jelenik meg. Ugorj a vízbe, középtájon flare-t találsz, a bejárat alatti részen egy rést, ússz be rajta. Az elágazásnál tovább egyenesen, egy kapcsolóhoz érsz ki, amit meghúzva kinyílik a rács. Amint belépsz a szobába bezáródik mögötted, majd tüske és penge csapdák lépnek működésbe, gyorsan kapcsolj a sarokban és be a kinyílt ajtón, a két penge között pont át lehet futni sérülés nélkül. Várd meg amíg lemennek a tüskék és menj vissza a nagymediért, majd nyomulj tovább. A lépcsőn jobbra a kis résbe leereszkedve találod a LaserSight-ot, a lépcső tetején a rács mögött tudsz feljebb kapaszkodni. Ugord át a tüzes padlót, a következő szobában balra a ládát szétlőve megtalálod a Crowbar-t. A földön fekvő csontváznál vigyázz a csapdára, mögötte a sarokban tiéd a Revolver, csak guggolásból tudod felvenni. Ugyanitt ugorj fel a fali kapcsolóra ami kisüti a csapdát egy másik csontváz alatt. Ess le, és ússz most be az elágazásnál, a szobában húzd el a csontit majd szólítsd magadhoz a Shotgun-t és a Bone Key-t, vedd még fel a nagymedit is, és ússz vissza ahonnan eredetileg idejöttél.

Menj be a vízesés mögé és a kulcsoddal nyisd az ajtót. Túl sok itt a láda, tegyél róla, három csomag töltényt találsz alattuk, az üstöt told az ajtó melletti padlólapra A felső szintre a magasabb padlóról tudsz felugrani, körbemenve a kis ládákból négy adag gránát kerül elő, ugorj a sarokba és nyomd meg a gombot. Told meg a nagy ládát és vedd fel a flare-t, kismedit, Grenade Gun-t, majd told az üstöt a másik sarokba.

Menj ki a vízesésen át, fel a létrán, a kisült csapdáról vedd fel a töltényt, és ugorj a fali kapcsolóra, itt sajnos jó nagyot sérülsz mikor leesel. Be a másik sarokban kinyílt ajtón, kússz át a résen, a végén lődd ki a rácsot. Jobbra ess a vízbe, itt két kroki támad, a revolverrel célzott lövéssel az előző szobából is levadászhatod őket. Ússz be, körbe balra, az egyik sarokban nyilakat találsz, a végén az ajtó a magasan felette levő vizi karral nyílik.

Itt van hát az eltűnt expedíció. A bokor mellett a barna lejtős részről fel tudsz jutni a tetőre, nyugtasd meg a bennszülöttet, majd ugorj át a bástyafok szerű tetőre a páfrány mellé. Itt találod az 1.secret-et, az 1.Rose Goodie-t. Juss vissza a tetőre és ugorj a medence feletti nyílásba, az egyik ládában nyilak, a másikban meglepetés :). Miután lelőtted vedd fel a Crossbow-t, és ugorj a másik nyílásba egy kanyarodóssal, mert úgy stílusosabb, persze a tetőn át is mehetsz. Ott is lődd szét a kis dobozt, és told el a középen levő kockát, vedd fel a nyilakat, töltényeket, majd húzd ki a másikat, mögötte találod a Red Key-t.

Juss vissza a piros vízesés előtti folyosóra ahová a kezdőhelyről jöttél be, és nyisd a másik rácsot a kulccsal. Itt találod az Infada Sliver-t, a bal sarokban a gomb a kezdőhely medencéjében engedi le a tömböt. Mögötte a vizi karral a másik ajtót nyitod, menj be rajta, denevérmentesíts, majd gyönyörködj a következő helyszínt bemutató moziban.

Menj a víz alá, jobbra a sarokban nyilak, balra a víz alatti ajtó mellett kismedi, a távolabbi sarokban - a parton levő rács alatt - flare. Középen az oszlop oldalán húzd meg a kart, így az magasabb lesz. Ússz vissza a bejárathoz és mássz fel, ugorj a vízeséshez, ekkor a túloldalon egy csapóajtó eltűnik. A rúdon át ugorj a vízesés túlfelére, és jobbra be a sötét beugróba, a végén told be a kockát ameddig megy, közben intézd el a gyíkot. A kapcsoló az előbb látott csapóajtót rakja vissza a helyére. Menj beljebb, kússz át a résen, a spajszerrel nyisd az ajtót és vedd fel a nagymedit. Húzz egyet a kockán, majd kerülj a másik oldalára és told meg, mert nem tudsz felugrani amíg ott van. Fenn tiéd a Red Crystal.

Gyere ki és ugorj a felemelt oszlopra a medence közepén, fordulj a vízesés felé és ugorj a fali kapcsolóra. Juss újra az oszlop tetejére, és most ugorj a csapóajtóra, onnan pedig a sarokba a kikapcsolt tüskékhez, majd kússz be a résbe. A túloldalon ismét vízbe érsz, egy többszintes teremben kell feljutni, közben amikor szükséges menj vissza levegőzni. Legalul középen flare-t találsz, az egyik oszlop tövében egy kart, a plafonon nyitja a csapóajtót. A második szinten az egyik oszlop felett van a harmadikra vezető csapóajtót nyitó kar. A harmadik kar magasan a falon van, vele szemben a padlón nagymedi. Végre fenn vagy, jó időzítéssel ugord át a tűzfújót és tedd a helyére a kristályt.

Menj be a mutatott rácson, persze ehhez is csak fentről az oszlopon át jutsz el. Intézd el a compikat, ugord át a tüzet és vedd fel az újabb Bone Key-t. A sarokból még gyűjtsd be a flare-t, és menj vissza a bejárathoz. A létra tetejétől ugorj a mellette levő kis platformra, innen a másik létrával szembeni csúszra megfordulással, így tudsz továbbugorva megkapaszkodni a létrán. Mássz balra és teljesen fel, a csúszról megfordulással elugorva elkapod szemben a tömb peremét. Fordulj vissza a terem közepe felé, csússz le egy picit a járható háromszögre, és ugorj jobbra a sarokba a növényzettel takart kúszórésbe. A túloldalon ess a vízbe, majd a partról célzottan lődd szét a ládát a vízben, így tiéd a 2.Rose Goodie és töltények a 2.secret-ben. Gyere ki, amúgy egy ügyes sétálós nekifutásossal innen az alsó járatból is be lehet jutni a secret-be. Mássz/ugorj fel újra a sarokba, ezúttal lődd ki a rácsot és kapaszkodj fel.

A túloldalon le a lépcsőn, lődd le a gyíkot és a kulcsoddal nyisd a rácsot, haladj tovább. A raptorok nem bántanak, menj balra a karámjukba, vedd fel a nagymedit és kússz be a résen a sarokban. Állj a lógó deszkapalánk alá, dobj egy hátast a csúszra és kapd el fent a peremet. Menj előre a kapcsolóhoz, ez rövid időre felcsukja a palánkot, rohanj és ugorj át róla a túloldalra. A pengéket átugorva menj végig a járaton, a második omladozós padló alatti gödörbe leeshetsz töltényekért. A járat végén a kapcsoló a kinti terület másik végén nyitja a rácsot, juss oda vissza.

Amint bemész egy bennszülött támad, intézd el, majd húzd el a csontvázat a kapcsoló elől. Egy korrekt időzített feladat következik, a kapcsoló a mögötted levő kapcsoló előtt oltja ki a tüzet egy időre, ami a túlsó sarokban nyitja a rácsot. Hogy odajuss lendületből kell felugranod az alacsonyabb tömbre és onnan elkapni a magasabb peremét, a lecsúszás legvégén ugorj csak el, így simán landolsz a járatban. Ugord át a tüskéket, csimpizz át a túloldalra, és a kis szobában a másik Infada Ereklyét felvéve a kaland végére értél.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.