.....................................................................

Late Summer (Késői nyár)

Készítõ: Nick

Letölthetõ - download: Innen

Csomagold ki a nick_late_summer.zip-et, másold a benne levő könyvtárat valahova, és a tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

20 évvel ezelőtt sok szerzetesünk élt, és gyakorolta vallásunkat békében, ebben a templomban, a Nagy Fal közelében. De 20 éve egy olasz férfi, Bartoli és az emberei betörtek a templomba. Egy különleges tőr után kutattak, vagy valami hasonló. Nem találták meg, amit kerestek, így megvertek bennünket, és száműztek a saját templomunkból. Lerombolták a berendezést, letépték a könyveinket a polcokról, és elégették őket. A templomban kioltották a szent tüzet, és három szent imamalmunkat is ellopták, mert tudták, mennyire értékesek. (Fordította: Matie)

Vélemény:

Öt pályából áll ez a remek szint. A TR2 ihlette a készítőt, a Kínai nagy falnál, és a tengeri fúrótoronynál, és Velencében kalandozunk, hogy megszerezzünk, és a helyére tegyünk három imakereket. Közben varjak, patkányok, pókok, és fegyveresek akarnak ebben megakadályozni. Meg lehet oldani medipack használata nélkül is, de van ebből bőséggel. A Velencei pálya hatalmas, itt több az orvlövész is. Tetszettek a helyszínek, a történet, és feladatok is. Van benne minden, ami egy TR-t jellemez. Időrefutás, mozgó, forgó pengék, leguruló golyók, tologatós rejtvények. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot.

Leírás:

1.     A Kínai Nagy Fal:

Mentések -- Savegames:

Helikopterrel érkeztél, de gyalog folytatod. A géped megvár, ne aggódj. :)

Fordulj jobbra, ugorj, és kapd el az előtted levő ferde sziklára, majd felmászva ugorj a következőre, így eljutsz a harmadikra, aminek már egyenes a teteje. Nekifutásból kapd el a szemközti sziklát, így már feljutsz a nagy falra. Ha közben akadékoskodik a kánya, lődd le. A túloldalon menj le a tóhoz, keresd meg a vízben a mélyebb aknát, és vedd fel a Rusty Key-t.

Juss vissza a falra, és nyisd ki az egyik torony ajtaját. Vedd fel a fáklyát, és a medipackot, az emeleten lődd le a pókokat, és húzd meg a fali kart. Menj vissza oda, ahol a kulscot találtad, ott nyitottad ki az ajtót a vízben. Ússz át a folyosón, és a túloldalon jobbra úszva meg is találtad az Ezüst Seraph-ot, az 1. secret-ben.

Az egyik oszlopon át feljutsz a falra, és meghúzhatod a következő fali kart. Lődd le a kányát, menj át a hídon. A padlón levő rács mellett kapaszkodj fel az emeletre, menj a drótkötélhez, és csússz át. De rögtön fordulj balra, nyomd a CTRL-t, és az előrét, így hamar felkapaszkodhatsz a melletted levő falra. Ugrás nem jó, akkor elkésel. Ha sikerült, ugorj át a fal túloldalán levő párkányra, ahol megszerezted a Jáde Seraph-ot, a 2. secret-ben.

Menj vissza a padlón levő rácshoz, ami alattad lenyílik. A lejtő előtt ments egyet, mert nehezebb feladat következik. Háttal csússz le, kapd el a peremet, majd leesve, kerüld el a mögötted leguruló golyókat. Szerencsére az egyik előbbre jár, így ha elment, beszaladhatsz mögé. Ha sikerült, menj kicsit vissza, és vedd fel a nagymedipackot. Ugord át most a golyókat, juss át a mozgó pengéken, és a potyogó padlókon, és egy nagy barlangba esel le, ahol három penge gördül balra-jobbra. Viszont van egy sáv, ahol nincs ilyen. Ott menj jobbra, és vedd fel a lőszert, és a fáklyát, a medipackot, és a Shotgun-t.

Jól időzítve mássz fel a létrán, ugorj hátra az emeletre, majd mássz fel a következő létrán, és ott is ugrás hátra a folyosóra. Csússz le, és lődd a pókokat. Menj balra, és nyisd ki az ajtót. Ne menj át, csak ez még jól jöhet. Menj a másik irányba, gázolj át a vizen, és ugorj le a mély vízbe. Ússz át a járaton, majd kimászva menj felfelé a lejtőn. Nem kell rohanni, épp úgy lesz jó, hogy akkor érsz a potyogó padlólapra, amikor a golyó fentről odaér. CTRL+előre, felkapaszkodsz, és a golyó elsuhan feletted, és a tüskékbe sem esel bele. Menj fel, a felső teremben lődd le a varjút, és vedd fel az újabb Shotgun-t.

Kapaszkodj fel balra, a tömbre, és vagy ferde nekifutásos ugrással, vagy az egylépésbőlnagyugrással, (előre-séta, majd előre-ugrás) elkapod a szemközti fal peremét. Csimpizz balra, mássz fel a beugróban, és húzd meg a fali kart. A sarokban felnyílt a csapóajtó. Ess le, majd ugrálva kell elkerülni a hátad mögött jövő golyót, és a tüskés csapdákat is. Először úgy ugrálj, hogy a jobb oldalon csússz le, majd amikor elment a baloldali golyó, akkor ugrálj vissza a baloldalra. Ha átugrottad a végén is a gödröt, kapd el szemközti peremet. Mássz fel, lecsúszol a potyogós padlóra. Ugrás át a pengén, majd a másodikon is. Nincs időd, jobbról egy pengés fal jön feléd. Az utolsó padlólap is beomlik alattad, de ott nincs tüske, így megúszhatod a dolgot. Ha sikerült, felveheted az 1. Imakereket.

Egy nagy, alul tüskékkel teli terembe értél. Fordulj meg, és nekifutásból ugorj a bejárat melletti ferde részre. Csimpizz el jobbra, majd egy fortdulásos ugrással kapd el a szemközti részt. A fal mellett mássz fel, ott nem ér el a forgó kerék. Jól időzíts, amikor majdnem odaér a kerék, ugrod át, és ugrálva gyorsan juss át előtte, majd ugrás a ferde oszlopra. Onnan a jobb oldali oszlopon levő peremet kapd el, majd balra kapaszkodva, leesve a túloldalon, egy fordulásos ugrással elkapod a szemközti oszlopot. Ott jobbra csimpizve megpihenhetsz. Nekifutásból ugorj a híd jobb oldali pilléréhez, majd felmászva a hídra, a sarokban, mássz fel a létrán.

Ha viszont kell a titok, egy kis kitérőt kell tenned előtte. Fordulj a bejárat felé. Nekifutásból ugorj el az oszlop melletti széles részre. Egyel lejjebb esve kapd el a rést, csimpizz a baloldalra, mássz fel a létrán, majd hátra, és előre ugrás következik, de előrefelé kormányozz balra is, így az egyenes oszlop tetején landolsz. Fordulj meg, és juss el a szemközti létrára. Mássz fel, majd elcsúszás a túloldalon, és elkapod a fali rést. Csimpizz jobbra, és mássz fel a fali résben. Kússz át, majd mássz fel a kis létrán, és egy terembe értél. Ugorj balra a fali beugróba. Most lecsúszhatnál a hídra, de nem ez a cél. Fordulj meg, és nekifutásból ugorj balra a sarokban levő oszlopra. Mássz fel a magas létrán, és fent a párkányon lőszert, és az Arany Seraph-ot veheted fel a 3. secret-ben.

Juss lr az alattad levő párkányra, ugrás a drótkötélhez, lecsúszás és vissza is érsz a hídra. Most már mássz fel a sarokban a létrán. Menj fel a lépcsőn, öld le a pókot, és vedd fel a fáklyacsomagot. Újabb lépcső, újabb pók, majd lecsúszol a már ismert sekély vízbe. Menj balra, nyisd ki az ajtót, ha eddig nem tetted, és menj ki a szabadba. Itt végeztél is, elmész a helikopáterrel, a következő pályára.

2.     A tengeri fúrótorony:

Mentések -- Savegames:

Mássz le a magas létrán, menj balra, és a kis szobában megtalálod a következő Shotgun-t.

Nyírd ki a fickót, és a kutyáit, ugorj a vízbe, és a vízi karral nyisd ki az ajtót. Ússz végiga járaton, de vigyázz, a propeller előtt balra ússz, kapcsold ki a vízi karral, csak utána veheted fel a Sárga Kódkártyát.

Visszafelé jobbra ússz a kinyílt ajtón, és mássz ki a vízből, menj jobbra, és húzd meg a kapcsolót az ágyak között, a falon. Mássz fel a létrán, és menj le újra a nagyterembe, fel a karzatra, és nyisd ki az ajtót a kártyával. Lődd le a fickót, és húzd meg a fali kapcsolót. Kint a nagyteremben kinyílt a nagykapu. Menj át rajta, menj lefelé, lődd le a fegyverest, és vedd el a lőszertét. Jobbra is találsz lőszert, és az UZI-t.

Lent vigyázz, kinyílik előtted a vasajtó, de két fickó, kutyák, és egy fegyveres is rád ront. Ha végeztél velük, vedd el a fegyveres Zöld Kódkártyáját.

A teremben medipackot, és lőszert is találsz bőséggel. Három ajtó is van a teremben, amik a jöttödre kinyílnak. A jobb oldali mögött egy kutya lapul, lődd le. A baloldali majd akkor kell, ha már megvan a következő kódkártya. Menj hát a középsőn át, ugord át fent a kerítést, és amikor felmenve az emelkedőn, a következő ajtó is kinyílik előtted, ott már ne menj át, hanem jobbra, az ajtó előtt kapaszkodj fel a szellőzőbe. Menj be a terembe, és húzd meg a fali kapcsolót. Időkapcsoló, tehát igyekezz be a folyosón levő, lassan bezáruló ajtón. Húzd, told a mozgatható ládát a beugróba, majd a fali gombbal nyisd ki az ajtót, és a szemben levő ládát húzd be a kis szobába, told félre, és bemenve a mögötte levő folyosón, felveheted a Vörös Kódkártyát.

Leesve az alsó terembe, vissza is értél a vezérlőterembe. Ismét a középső ajtót válaszd, menj el egészen a szellőzőig, de most ne kapaszkodj fel, hanem menj át az előtted kinyíló vasajtón. Nyisd ki a zöld kártyával az ajtót. És menj egészen a korláthoz, egyenesen. Jobbra kapaszkodj fel a fali résbe, ahol a csövek futnak, csimpizz át a másik elkerített részre. Most ugorj át a lenti részre, ahol két hordót látsz, majd annak a végén, a fal mellett ugorj át a másik oldalra, de ne akarj kapaszkodni. Ha sikerült, balra az egyik oszlopon húzd meg a fali kapcsolót. Ugorj be a vízbe, és az egyik sarokban, lent kinyílt egy ajtó, és mögötte megtalálod a 2. Ezüst Seraph-ot, a 4. secret-ben.

Ismét juss el az első, majd a második korlátos részre, de most ne ugorj le a két hordóhoz, hanem menj át a kinyíló ajtón, és a fali kapcsoló előtt ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kapcsolót, fordulj jobbra, rohanás, korlát átugrása, balra átúszás a nyitott ajtón. Hát ez a feladat. Ha sikerült, kimászva a vízből, az üvegablak előtt felveheted a 2. Sárga Kódkártyát.

Menj végig a hosszú folyosón, de pislants hátra, mert egy fickó ered a nyomodba. Ha végeztél vele nyisd ki az ajtót, és a vezérlőterembe érve most menj át, a most szemközti ajtón, és használd a sárga kártyádat. Menj fel a lépcsőn. Menj végig a hordókkal teli folyosón, ne menj még be balra a kis szobába. Nyisd ki a piros kódkártyával az ajtót, és menj fel a felső kis vezérlőterembe. Húzd ki a falból a blokkot, és húzd félre. Mássz fel a létrán, majd jobbra a másikon is. Told az első ládát, ameddig tudod. Húzd ki a falból az elsőt, és told a másik mögé. Húzd ki a harmadikat is, amíg bírod. Most menj vissza, egészen a hordókkal teli folyosó végére, és be az oldalszobába. Mássz fel a magas létrán, és vedd fel a sok lőszert, medipackot, és az UZI-t.

Mássz le kicsit a létrán, úgy a sárga csíkig a falon. Mássz át a baloldali létrára, majd egy fordulásos ugrással kapd el a rést a hátad mögött. Csimpizz, jobbra, és mássz fel. Mássz le balra a létrán, nyírd ki a fickót, és a folyosóról vedd fel a Nyomtatott Áramkört.

Mássz vissza, fel a létrán, told be a terembe a ládát, és balra juss vissza, a két létrán át a kis vezérlőterembe. Ha lemászol az első létrán, szemben is van egy terem, de csak egy fickó leselkedik ott, más nincs. Tedd a helyére a panelt, ezzel kialudtak a lángok a következő teremben. Nyisd ki a fali kapcsolóval az ajtót. Menj be, nyírd ki a fickót, majd átugorva az előbb még égő helyet, fel-felugorva nyírd ki a lövészt is. menj vissza a vezérlőterembe, és a fali gombnál ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Nyomd meg a gombot, fordulj jobbra, rohanj, ugord át a korlátot, majd ugrás fel a tűzhelyre. Jobbra menj, az átjáróban ess le a ferde részre, de rögtön ugrás, és így feljutsz a másik oldalra. Rohanj végig, és be a lassan bezáruló ajtón. Menj fel jobbra a lépcsőn, és húzd meg a kapcsolót. Ezzel kint, leengedted a vizet a medencéből. Az első lépcsőről, helyből ugrással juss fel a felső szintre, és a fali kapcsolóval nyisd ki a lenti ajtót.

Fordulj meg, és ugrás a ferde párkányra a szemközti oldalon. Csimpizz jobbra, majd felmászás, hátraugrás, majd told be a tömböt, és jobbra meg is van a 2. Arany Seraph, az 5. secret-ben.

Menj most már ki, le a medencébe, mász fel a létrán oda, ahol a lövész volt, vedd fel a lőszereket, és a Kék Kódkártyát.

Menj most már a sarokban a zárt ajtóhoz, nyisd ki a kártyáddal, és felmenve a lépcsőn a következő pályára értél.

3.     A Torony:

Mentések -- Savegames:

Mássz fel a borzalmasan magas, és unalmas létrán. Menj fel a lépcsőn, de figyeld meg közben jobbra a zárt ajtót. Fent lődd le a fickót, és vedd el a Kulcs-ot tőle.

Menj vissza az imént látott ajtóhoz, és nyisd ki. Vedd fel a sok lőszert, medipackot, és az újabb Kék Kódkártyát.

Menj ismét fel, és most már menj be a vezérlőterembe, az előtted kinyíló valamelyik ajtón. Keresd meg a központi falon az ajtónyitóm gobot, majd mássz fel a tetőre a létrán. Használd a kódkártyádat, lődd le a fickót, és a fali kapcsolótábla előtt vedd fel az újabb Nyomtatott Áramkört.

Tedd mindjárt a helyére, és van áram a vezérlőteremben. Menj hát le oda, és egy fali gombbal nyisd le a mellette levő csapóajtót. Mássz le a létrán, majd balra a másodikon is. Ugrás át a szemközti vas hídra, majd balra menve, nekifutásból, kapaszkodás nélkül a másikra. Onnan ugrás a ferde részre, kapd el a peremét, csimpizz balra, a sarkon túl három tömbnyit, majd felmászva, egy fordulásos ugrással elkapod a hátad mögött levő vasplatformot.  Ugrás át a másikra a fal mellett, majd annak is a törött korlátjától a lentebbi egészen jobb oldalára. Ott is sérült a korlát, de NE akarj kapaszkodni ott sem ugrás közben.  Mássz fel a létrán, fent öld le a fickót, és vedd ki a zsebéből a Piros Kódkártyát.

Most már juss le a legalsó szintre. Keresd meg az egyik szürke oszlopon a kapcsolót, amivel egy ajtót zársz be fent, egy létrán. Menj most fel oda, ahol a kódkártyáűt szerezted, vagyis két létrán. Menj jobbra, és a törött korlátnál ereszkedj le az alattad levő vashídra. Nekifutásból ugorj a szürke, ferde tömbre, majd csúszás, ugrás a szemközti korlát mögé. Jobbra ugorj a másik platformra, majd a létrára, és mássz fel. Most már látod, miért kellett a lenti kapcsolóval becsukni az ajtót. No, ha felértél, ugorj át a vashídra, és meg is van az újabb Ezüst Seraph, a 6.secret-ben.

Menj le a földszintre. Most már juss fel a legfelső szintre, mássz fel mindhárom létrán, és használd a kódkártyádat. Vízzel telt fel az előbbi több emeletes terem. Ugorj a vízbe, keresd meg a kart, és húzd meg. Juss fel most oda, ahol a kódkártyát megszerezted. Figyelj, mert a két felső platform, szinte ugyanolyan. Megint a ferde falon kell araszolnod, majd hátraugorva, és így tovább. Ha sikerült, rá tudsz ugrani a felemelkedett vashídra, onnan át tudsz menni a fali beugróba, ahol meg is találtad a 2. Imakereket.

Juss most fel, egészen a tetőre, és a helikopterrel távozol, a következő pályára.

4.     Velence:

Mentések -- Savegames:

Ugorj a vazbe, és mássz ki balra, az épületnél. Menj fel a lépcsőn, ki az erkélyre, ugorj át jobbra, és a fali karral nyisd ki alattad a nagykaput. Ússz át, de balra, a beugróban mássz partra. Mássz fel a fali beugróba, majd visszafordulva, nekifutásból kapd el az oszlopot. Mássz fel rá, majd ugorj fali, nagy óra melletti háztetőre. Kapd el a peremet, csimpizz át a jobb oldalra, majd felmászás, fordulásos ugrás, és elkapod a hátad mögötti tetőt. Most csimpizz, végig a csatorna felett, és a kis hídról, kilőve az ablakot, bejutsz az épületbe. Menj le, és a fali karral nyisd ki az ajtót. Nekifutásból ugorj, kapd el a téglaoszlopot, majd felmászva, róle átjutsz a kis hídra, ahol szintén kilőve az ablakot, bejutsz abba az épületbe is. A kályha mellett vedd fel a Szennyvízcsatorna kulcsát.

Ugorj a vízbe, jobbra a kis platformon lőszert találsz, majd ússz vissza, a pálya elejére. És a motorcsónak mellett, nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. Lődd le a fickót, és kutyáját, és egy patkányt, vedd fel az egyik ládáról a fáklyacsomagot, és menj balra. Lődd le a patkányt, hátrafelé mászva ereszkedj le a vízbe, majd a még lentebbi vízbe juss le. Ússz, sodortasd magadat az árral, jobbra. Mássz ki, majd a falon túl is ugorj a vízbe, ússz át a baloldali oszlopnál, a lent levő járaton, és a következő teremben mássz a partra a ládáknál. Húzd ki balra, a falból a tömböt, és menj át a mögötte levő terembe, ahol mindjárt patkányok fogadnak. Vedd fel a lőszereket, és lődd szét a festményeket. Az egyik egy járatot rejt. Menj be, és mássz fel a magas létrán.

Nyisd ki a fali karral az ajtót, majd a teremben, a másik karral a nagyajtót. Lődd le a fickót, vedd el a medipackját, mássz fel jobbra a könyvespolcon, és újra patkányokat gyilkolhatsz. Nyírd ki a szemközti tetőn leskelődő orgyilkost is, és kutasd át a zsebeit lőszerekért. Ugrás a piros napellenzőre, majd onnan nekifutásból az oszlop mögötti kis platformra, ahol meglelted az Ezüst Seraph-ot, a 7. secret-ben.

Menj vissza a könyvtárba, és meghúzva a fali kart, lent kinyitottál egy másik nagyajtót. Menj be a terembe, nyírd ki a patkányokat, és fent a két fegyverest. Vedd fel, amit rád hagynak, a sok lőszert, és medipackokat, Majd a jobb oldali fegyveresnél főleg mássz fel a könyvespolcra. Ne felejtsd el, a csillárok is mászhatóak. Mássz fel a kisebb könyvespolcra, és fordulj meg. A túloldalon is látsz kettőt, és a tetejükön egy nyílást. Nekifutásból kapd el a polcot, mássz fel, és a túloldalon a fali kart húzd meg. A teremben magasan, kinyílt egy festményajtó. Persze patkány ott is van, és mindenhol. :) Ismét juss fel a túloldali alacsony polcra, de most balra mássz még feljebb, majd lent, egy kis folyosón húzd meg a láncot. Ez felemeli a csillárokat. Ismét juss fel a baloldali párkányra, onnan a szemközti magasabb ablakba. Lődd ki az ablakot, és helyből ugrással kapd el a téglaoszlopot. Onnan ugrás balra, a kis tetőre. Csimpizz a jobb oldalról két tömbnyit, ott mássz fel, és egy fordulásos ugrással elkapod a túloldali magasabb ablakokat, és ott is szétlőve az üveget, eljutsz a másik oldali párkányra. Ha leesel a kis udvarba, két kutyával lesz kevesebb a világon. Ismét juss fel a kis könyvespolcra, és onnan már eléred a felemelt csillárokat, és be tudsz ugrani a kinyitott ajtó mögé, és a rácsról felveheted a Kert kulcsát.

Most már mindenképpen ki kell menned az udvarba, lődd le a két ebet, és a kulcsoddal nyisd ki az ajtót a citromfa mellett. Menj kint jobbra, majd a száradó ruhák alatt átbújva, lődd le a jobbra, fentről az erkélyről lődöző lesipuskást. Menj tovább, a csatornánál jobbra mássz ki az épület elé, lődd le a fickót, és vedd el tőle a Pince kulcsát.

Menj vissza oda, ahol fentről lőttek rád, ott nyithatod ki a kulcsoddal az ajtót. Patkányvadászat után mássz fel a létrán, lődd le az erkélyen a fegyverest, és a mögéd lopózó fickót is. Juss el a lelőtt lövészhez, vedd fel a lőszerét, majd az utolsó erkélyről ugrás a szemközti ferde tetőre, majd hátra, és előre ismét, de most már jobbra is irányíts, így eljutsz a kis téglakiugróra. Onnan ugrás át szembe a kis udvar kerítésére, majd balra, a tetőre, onnan pedig le az erkélyre. A második erkélyről a barna napellenzőkre, majd a lecsúszós pirosra. Kapd el a szemközti oszlopot, és mássz fel. Ugrás jobbra, a magasabb oszlopra, onnan meg az erkélyig, ahol a lövész volt nemrég.  Lődd ki szemben az ablakot, és ugorj át oda. Lődd a patkányokat, majd balra lődd ki a másik ablakot, és nekifutásból juss el a jobb oldali erkélyre. Ugrás a lecsúszós pirosra, Csimpizz el a végébe, és egy hátra ugrással a mögötted levőn vagy. Készítsd a fegyvereidet, majd ugrás át az erkélyre, ahol nyitva van a nagykapu.

Négy derék eb, és két fickó rohan neked. Végezz velük, vedd fel a medipackjaikat, majd lődd le a megjelenő fegyverest, és a fentről lövőt is. Jobbra menve vedd fel a medipackot, lődd ki az ablakot a túloldalon, és ugorj le a vízbe. A sarokban mássz ki, menj fel a lépcsőn, nyírd ki az ebet, és a gazdáját. Kikutatva a zsebeit meg is van a Lakás kulcsa.

Ússz jobbra a csónaknál, a kis csatornán, mássz ki balra, egy kis zárt ajtónál, nekifutásból ugorj fel a fali beugróba, bent gyilkold a patkányokat, vedd fel a lőszereket, majd ugrás a létrára, és mássz fel. Gyorsan perdülj meg, ugorj a beugróba, és végezz az orvlövésszel, és vedd fel a medipackját. A fali gombbal kinyitod a nagykaput, a csilláros lépcsőházban.

Még ne menj oda. Ugorj a létra mellett jobbra, a kis tetőre, csimpizz jobbra, majd ugorj hátra a falra. Nekifutásból juss el a szemközti kis oszlopra, majd onnan balra a fal mellettire, onnan már feljutsz a napellenzőre. Ugrás az erkélyeken át, a kis falra, az utolsó erkély előtt, onnan a sarkon túli erkélyre, majd az erkély utáni ablakba. Lődd ki, és bent a fali karral nyisd ki az ajtót. Lődd le az ebet, ne menj le a létrán, henm a teremben nyomd meg a fali gombot. Kinyílik az ajtó. Lődd le a fickót, vedd fel a medipackját, és menj ki. Itt már jártál. Látod, Lara balra felnéz a tetőre. Mi lehet ott? Menj vissza a szobába, és a kis könyvespolcnál mássz fel a tetőre. Ugord át a baloldali tetőt, és az utolsó pillanatban elugorva elkapod a falat. Mássz fel, és a tető végén megtalálod az Elfeledett tető kulcsát.

Menj vissza arra, amerről jöttél. Ugrás a vízbe, ússz vissza jobbra, és menj be a nagykapun, abba a lépcsőházba, ahol a nagyobb csetepaté volt. Menj fel az emeletre, és a hátsó folyosón jobbra, nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. A következő teremben is nyisd ki a nagyajtót a fali karral. De ne arra menj. Az első szobában lődd ki az ablakot, ugorj jobbra, a tetőre, majd onnan az erkélyre. Lődd kim az ablakot, és az előtted kinyíló nagyajtón át jövő ebeket, és a fickót tedd ad acta. Menj be a kandallóba, és told be a baloldali tömböt. Mássz fel a létrán, majd a folyosó végén húzd meg a láncot. Ez is a csillárokat mozgatja. Menj hát be most már abba a terembe, a kandallónál kapaszkodj fel a jobb oldali részre, majd hátraugorva a csilláron landolsz. Juss el most az ablakba, és zúzd szét azt is.

Mássz le a terembe, menj jobbra, lődd ki az ablakot, és jobbra a sarokban vedd fel a lőszert. Nézz fel. Mássz fel a magas létrán, és fent meg is találtad a Jáde Seraph-ot, a 8. secret-ben.

Menj fel a lépcsőn, ki az erkélyre, és húzz egyet a láncon. QA nagyteremben, a lépcsőházban mozdultak el most a csillárok. Menj hát vissza oda, a zongora felettire kapaszkodj, onnan fel a deszkapadlóra. Lődd le a fegyverest, meg a túloldalit is. Ugrás az ablakba, lődd ki, ugrás balra, a szemközti napellenzőre. Csimpizz rajta teljesen balra, és egy fordulásos ugrással ugorj a mögötted levő ablakba. Vedd fel a hulla mellől a lőszert, majd a középső párkányon is vannak lőszerek, és használd a kulcsodat. Egy kép mögött nyílt meg egy fali járat, a terem túloldalán.

Ugorj az ottani ablakba. Lődd ki, nekifutásból kapd el a szemközti háztetőt, csimpizz balra, a sarkon túl ess le az alacsonyabb tetőre, és végigmenve megtalálod az Arany Seraph-ot, a 9. seecret-ben.

Amerre jöttél, arra menj vissza a nagyterembe. Menj át a túloldalra, a hullánál juss le a lépcsőházba, és a zongora feletti csillárról ismét juss fel, és kapaszkodj fel a fali kép mögé. Menj végig a sötét folyosón, és lecsúszva a kis kupola alatt megtaláltad a 3. Imakereket.

Kússz be oldalt a résen, kússz, menj végig a sötét folyosón, kapaszkodj fel a felső folyosóra, majd kiérsz az épületek közé.

Irány vissza a kínai nagy falhoz, a következő pályára.

5.     Vissza a Kínai Nagy Falhoz.

Mentések -- Savegames:

Kicsit más most a terep, mint előszörre. Miben is? Hát ott van egy hatalmas, robbanóanyaggal megtöltött láda.

Menj le a ládához, és húzd meg a bejárat elé. Ha kell, menj mögé. Menj most fel a toronyhoz, a túloldalon le a tábortűzhöz. Vedd fel a medipackokat. Látod, ott a detonátor, csak még a kulcsa nincs meg. Menj most be ott a nyitott ajtón, és átgázolva a vízen, húzd be, és told a jelre a TNT-s ládát. Menj ki, menj balra a toronyhoz. Vigyázz, fentről egy fegyveres lő. A toronyban kapaszkodj fel a felső szintre, és a hulla mellett vedd fel a Detonátor kulcsot.

Menj vele a tábortűzhöz, és robbantsd fel a TNT-t. Menj a robbanás színhelyéhez. Most feltelt a mély gödör, és át tudsz menni a túloldalra. Lődd le a pókokat. Juss fel teljesen a legfelső tömbre, onnan nekifutásból kapd el a falon a rést, csimpizz jobbra, és mássz fel az ablakban, ahol megtalálod az Őrszoba kulcsát.

Menj vissza a tábortűzhöz, ott is fel a dombon, és balra a tornyon nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Lődd le a pókot, menj fel az emeltre, és csússz át a drótkötélen a kolostorba. Menj végig egyenesen a folyosón, és az utolsó oszlop mögött húzd meg a fali kart. Menj be a kinyílt ajtón, öld le a fickót, a fali karral nyisd ki a következő ajtót. A jobb oldali szobában fáklyacsomagot vehetsz fel, majd a folyosó végén, balra lemenve a lépcsőn, kinyithatod a következő nagyajtót, ami a szabadba vezet.

Balra menj rögtön, fel a sziklákon, juss fel az erkélyre, majd menj be a folyosóra. Menj végig a folyosókon, a legvégén balra menj a hídon át, majd a következő folyosón, is balra, fel, a lépcsőn. Ott lődd ki az ablakot, és ugorj fel a jobb oldali tetőre. Közben az egyik szobában fáklyacsomagot is találsz, ha kell. De nem kell. :)

A tető végén kapaszkodj fel jobbra, a magasabb tetőre, és csimpizz el balra, és mássz fel a falra. Jobbra lemenve a lépcsőn, a fali karnál ments egyet, mert időre fog menni a feladat, és meg is gyulladhatsz közben. Húzd meg a kart, gyorsan ugorj fel a térre, rohanj az égő tüzekhez. A jobb oldalon nekifutásból ugord át a kettőt, a többit kioltottad. De egyébként a fal mellett egyenként is át tudod ugrani őket, időkapcsoló nélkül is. Sőt, úgy is megoldhatod, hogy a jobb oldali alacsony tetőre ráugrasz, majd hátra a magasabbra. Így előre-hátra ugrálva, közben balra haladva eljutsz a beugróba, és ha gyors voltál, az utolsó három tűz még nem ég, és átjutottál. Ha sikerült, a túloldalon menj jobbra, készülj a harcra, mert egy fegyveres, és sok fickó támad rád. Végezz velük, majd a kis gödörben vedd fel a Kulcsot.

Menj a mögötte levő fali beugróba, kapaszkodj fel, és a túloldalon lecsúszol az időkapcsolóhoz. Menj vissza, egészen ki a szabadba, a kis tóhoz, ott tudod a kulcsodat használni. Menj át a szemközti kinyitott ajtón, végig a sötét folyosón, majd fel a lépcsőn. Újabb sötét folyosó, majd felkapaszkodsz balra, a felső folyosóra, menj le a nagyterembe, tedd a fali beugróban levő foglalatokba az imakerekeket, és ezzel teljesítetted is a feladatod, vége is ennek a remek kalandnak.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.