.....................................................................

Willard Asylum

Készítõ: Dom (dissonant mind)

Letölthetõ: Innen

Csomagold ki a dom_willard_asylum.zip-et, másold valahova a benne levő könyvtárat, és indíthatod is a pályát a tomb4.exe-vel.

Story:

Pletykák terjednek egy titokzatos tárgyról, amit egy rég elhagyott laboratóriumban rejtettek el. Senkinek nem volt eddig bátorsága felkeresni ezt a helyet, egy zaj miatt, amit a szerklezet ad ki magából. Lara úgy döntött, hogy elindul, hogy megtalálja ezt. Tudni akarja, valóban csak legenda ez, vagy valóság.

Review:

Rövid kis kaland ez a pálya. Egy laboratóriumban kalandozunk, ellenség meggyulladó szörnyikék, pár kiéhezett véreb, és egy őrült, tőrrel a kezében. :) Elakadni nem lehet ezen a pályán. Medipack sem kell, bár van benne „kötelező” sérülés. Titkos helyet egyet sem találtam, szrtm nincs is benne. Azért megér egy kis figyelmet, kis kikapcsolódásnak jó. :)

Végigjátszás:

Mentések -- Savegames

A ládák szétlőhetőek, de nincs alattuk semmi. Viszont az íróasztal mögött fáklyacsomagot találsz. Nyisd ki az ajtót, és menj ki a folyosóra. A folyosó végén kinyithatnál egy ajtót, de ez később, majd ha meglesz a Zöld Kulcs. Jobbra lődd ki a rácsot, és menj tovább a folyosón. Egy fenevad jön veled szemben. Végezz vele, menj át a nagytermen. Még ne menj fel az emeletre, oda a Piros Kulcs kell előbb. Menj tovább a következő folyosón. Vigyázz, balról egy véreb támad rád. Menj a folyosó végére, és ott nyisd ki az ajtót. Az egész pályán találsz szekrényeket, egy lépés távolságból tudod kikutatni azokat. Medipackot, fáklyacsomagot, és lőszert rejtenek, ne hagyd hát ki ezeket. Külön nem fogok kitérni mindegyikre.

Balra lődd szét a kapcsolódobozt, és húzd meg a kapcsolót. Kinyílt a rács. Menj hát a hátsó kis raktárba. Lődd szét jobbra a ládákat, fent a fali átjáróban is. Átmászva a túloldali kis terembe, jobbra vedd fel a Shotgun-t.

Húzd el a hullát, és vedd fel a Piros Kulcs-ot.

A sarokban, szétlőve a ládákat, egy rést fedezhetsz fel. Bekúszva medipackot találsz.

Kifelé menet, az ebédlőben egy újabb véreb vár rád. Menj vissza az előző nagyterembe,. Mássz fel a létrán, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Bent egy fali kapcsolót húzhatsz meg, ami lent, egy ajtót nyitott ki. Menj hát le, és be az ajtón. Balra, fent a mennyezeten, egy csapóajtót találsz a zöld növényzetnél. Rántsd le, és mássz fel. Nyisd ki az ajtót a kapcsolóval. Menj be, vigyázva a mozgó láncokra juss el a folyosó végébe, és mássz fel a rúdon. Négy kulcsot is látsz, de ebből három csapda. Javaslom, ments egyet előtte, mielőtt bármerre is mozdulsz. :) Ha ügyes vagy, felveheted a Zöld Kulcs-ot.

Most menj vissza a pálya eleje felé, át a kilőtt rácson, és most menj jobbra. Nyisd ki az ajtót, és bent a kis teremben használhatod a kulcsodat. Bent egy fali kapcsolóval kinyitod a folyosók közepén, a lefelé menő lépcsők alján az ajtót. Azért fegyver elő, mert két szörnyike is támad rád. Ha megúsztad, akkor a folyosón ajtókat nyitogathatsz ki. Balra a másodikban, szétlőve a dobozokat, egy Piros Csavarhúzó-t vehetsz fel.

Lődd le a vérebet, és menj tovább. A nyitott ajtón menj be a terembe. Két véreb is feni a fogát rád. Ha végeztél velük, nyisd ki a ketrec ajtaját a fali kapcsolóval. Bent, rántsd fel a túloldalról a csatornafedelet, és mássz le. Egy fenevad fogad lent. Védd meg magadat, majd a csavarhúzóval nyisd ki az ajtót. Juss át a lengő zsákokon, a következő nagyteremben nyírd ki a szörnyikét, és kapaszkodj fel a baloldali teraszra. Nyiss be mindjárt az első ajtón. Lődd szét a dobozokat, és kússz be a résbe. A folyosó túloldalán nekifutásból ugorj a szemközti létra felé. Mássz fel, majd menj le a lejtőn a túloldalon. Húzd el a ládát. Majd mássz át rajta. Ess le a kerítés mögötti kapcsolóhoz, és ments egyet. Húzd meg a kapcsolót, gyorsan ugorj hátra, majd jobbra, így elkerülöd a kilapítani akaró golyót. Irány oda, ahonnan a golyó leesett- Rántsd le a fali kapcsolót. Menj be a kinyílt ajtón, juss át a pengéken, majd felmászva a létrán kapaszkodj fel a plafonra. Csimpizz el a rács mögé, leesve kapd el a peremet, és mássz fel. Megtaláltad az újabb Zöld Kulcs-ot.

Juss ki innen, a tüskés kis teremben a fal mellett haladva nem lyukadsz ki. Menj ki, és menj át a szemközti teraszra. Nyiss be ott is az első ajtón. Szétlőve a dobozokat, felveheted a feszítővasat, a Crowbar-t.

Nyisd ki a kulcsoddal a másik ajtót. Egy őrült jeleni, meg, tőrrel a kezében. Végezz vele, majd a teremben feszítsd ki az ajtót. Nekifutásból ugorj át a mélységen, majd a mozgó pengénél egy helyből ugrással kapd el a plafonlétrát. Csimpizz át a túloldalra. Menj be a gyertyákkal agyonhalmozott terembe. Menj oldalt, mert egy golyó akar kilapítani. Várd meg amíg megáll, és vedd fel az Amulett-et, amiért jöttél.

Ezzel vége is ennek a kis rövid kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.