.....................................................................

Relic

Készítõ: Sylvain Santax (BigFoot)

Letölthetõ: Innen

Story:

Velence, késõ délután...

Közeleg az õsz, különös az ég. Mennydörgés, villámlás, szennyezés, és talán egy kis mágikus bûbáj... Röviden, ez csak egyet jelenthet. Az Angyal Mauzóleumát hamarosan feltárják, Mihály arkangyal kardját meg fogják találni. Lara mindent megtesz, hogy megszerezze a kardot, még mielõtt az ikrek, Gregorio és Samio Vriadi és az õ zsoldos bandájuk megakadályozhatná õt célja elérésében. Larának túl kell jutnia a csatornában lévõ csapdákon és tanulmányoznia kell a zsoldosok védelme alatt álló területet. Több nyomra is rábukkan, ami lehetõvé teszi számára, hogy megnyithassa a mauzóleumokat, amelyek akár többet is rejthetnek magukban, mint egy kard. (Fordította: Matie)

Review:

A pálya 1 részes, és bármikor bárhová vissza tudunk jutni. Természetesen a feladatok megoldásának függvényében. Játékban egy klasszikus velencés pályán bolyonghatunk. Utólag visszatekintve nem túl nehéz, de én csak többszöri nekifutással vittem végig. Ebben azért az idõhiány is belefoglaltatik. A játék alapvetõen világos, szépen kidolgozott, s az NG-s motornak nyoma sincs benne. Sok világító fáklyát kapunk, de nagyon keveset kell használni. 1 idõre motorozás található,ill. idõre kell elérnünk kapcsolót. Néhány helyen elég trükkös lehúzni a kapaszkodós kapcsolót, de nem lehetetlen. Fegyvereink, Uzi, Colt+távcsõ. Ellenségeink a velencés pályákon megismert erõsségûek. Nem túl sok van belõlük, de az elején eszik az életünket. Szerencsére "Medipack" is akad bõven. Összességében nagyon kellemes kikapcsolódást nyújt, a pályát végigjátszóknak. (Duduska)

Nagyszerû, igazi velencei kalandnak néz elébe, ki letölti (és ki is játssza) ezt a pályát! Velencéhez méltóan vannak víz alatti részek bõven, de nem túl sok. Megfulladni sem kell sehol, nem túl nehezek a víz alatti részek.A hangok, textúrák mind oda illõek, nincs egy darab húzott vagy csúnya textúra sem. A zene nem kiemelkedõ, bár nem is illene már valami újat berakni ehhez a városhoz. A pályatervezés nagyszerû. Utaink felettébb elágazóak lesznek; adott egy velencei városrész, ami egyre tágul, ahogy haladunk elõre, gyakran vissza kell menni elõzõ területekre, akár a legelejére is... És nagyon alaposan körül kell nézni - jól jegyezzük meg, mit látunk, és hol. Sárga kulcslyuk, kék kulcslyuk, aranyszínû kulcslyuk... és egyéb akadályok. Nem túlságosan, legrosszabb esetben is csak túlságosan okosan elrejtve. Ha viszont kitartunk és alaposan, ismétlem, alaposan körülnézünk, többször is, és azután is kitartunk, sikerülni fog, garantáltan, jobb esetben akár a kezdõknek is. Próbáljunk meg minden ugrást, figyeljünk a párkányokra, még akkor is, ha feleslegesnek tûnnek elõször. Nincsenek benne logikátlan, vagy értelmetlen megoldások - mindegyik fair. És vissza lehet menni a leges legelejére, mindig. Tényleg mindig. Figyeljünk oda a kameranézetre. Gyakran besegít nekünk; ha Lara valamit nagyon kiszúr és bámulja, bízzunk meg benne, mivel biztosan valami fontosra néz éppen. Abban az esetben is, ha látszólag csak oxigén és nitrogén van ott. Mivel velencei pálya ez, az ellenségek természetesen olasz maffiózók és a dobermannjaik. Vannak egyéb természetfeletti lények is, inkább a kaland vége felé. Kétszer motorozhatunk is, persze robogón, elvégre Velencében vagyunk... nagyon velencés a hangulat, ebbe biztosan nem lehet belekötni - az atmoszféra teljesen stimmel. Találunk egy idõrefutást is, ahol elõbb elõ kell készíteni az útvonalunkat - felrobbanunk, ha a vízbe esünk a motorral, tehát erre figyeljünk. Egyszer van benne lézerrel való célzás is, de nem fog gondot okozni, ha mind a négy falat megnézzük. A kispisztolyokon kívül UZI-kat és egy Desert Eagle-t is kapunk, ehhez jár egy lézerfény is valahol. Medicsomag, lõszer és fáklya is sok van, tényleg nem kell takarékoskodni semmivel. Mivel sötét területbõl egyáltalán nincs sok (bõven lehetne több is) nagyon sok fáklyánk meg fog maradni a végére.
1 secret van, nem árulom el merrefelé, nem nehéz és szerintem elég evidens, ha egy kicsit is körülnézünk. Összességében egy szép, izgalmas kaland ez, amiben ugyan nincsenek különlegességek, új Level Editor-bravúrok vagy újdonságok, de aki egy klasszikus, nosztalgikus és vérbeli sírrablásra vágyik, akkor Lara ismételten vár rá Velencében. (Kacsa)

Mentések -- Savegames

 

Készítette: Duduska


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.