Relic
Készítõ: Sylvain Santax (BigFoot)
Letölthetõ: Innen
Story:
Velence, késõ délután...
Közeleg az õsz, különös az ég. Mennydörgés, villámlás, szennyezés, és talán egy kis mágikus bûbáj... Röviden, ez csak egyet jelenthet. Az Angyal Mauzóleumát hamarosan feltárják, Mihály arkangyal kardját meg fogják találni. Lara mindent megtesz, hogy megszerezze a kardot, még mielõtt az ikrek, Gregorio és Samio Vriadi és az õ zsoldos bandájuk megakadályozhatná õt célja elérésében. Larának túl kell jutnia a csatornában lévõ csapdákon és tanulmányoznia kell a zsoldosok védelme alatt álló területet. Több nyomra is rábukkan, ami lehetõvé teszi számára, hogy megnyithassa a mauzóleumokat, amelyek akár többet is rejthetnek magukban, mint egy kard. (Fordította: Matie)
Review:
A pálya 1 részes, és bármikor bárhová vissza tudunk jutni. Természetesen a feladatok megoldásának függvényében. Játékban egy klasszikus velencés pályán bolyonghatunk. Utólag visszatekintve nem túl nehéz, de én csak többszöri nekifutással vittem végig. Ebben azért az idõhiány is belefoglaltatik. A játék alapvetõen világos, szépen kidolgozott, s az NG-s motornak nyoma sincs benne. Sok világító fáklyát kapunk, de nagyon keveset kell használni. 1 idõre motorozás található,ill. idõre kell elérnünk kapcsolót. Néhány helyen elég trükkös lehúzni a kapaszkodós kapcsolót, de nem lehetetlen. Fegyvereink, Uzi, Colt+távcsõ. Ellenségeink a velencés pályákon megismert erõsségûek. Nem túl sok van belõlük, de az elején eszik az életünket. Szerencsére "Medipack" is akad bõven. Összességében nagyon kellemes kikapcsolódást nyújt, a pályát végigjátszóknak. (Duduska)
Nagyszerû, igazi velencei kalandnak néz elébe,
ki letölti (és ki is játssza) ezt a pályát!
Velencéhez méltóan vannak víz alatti részek
bõven, de nem túl sok. Megfulladni sem kell sehol, nem túl
nehezek a víz alatti részek.A hangok, textúrák
mind oda illõek, nincs egy darab húzott vagy csúnya textúra
sem. A zene nem kiemelkedõ, bár nem is illene már valami
újat berakni ehhez a városhoz. A pályatervezés
nagyszerû. Utaink felettébb elágazóak lesznek;
adott egy velencei városrész, ami egyre tágul, ahogy
haladunk elõre, gyakran vissza kell menni elõzõ területekre,
akár a legelejére is... És nagyon alaposan körül
kell nézni - jól jegyezzük meg, mit látunk, és
hol. Sárga kulcslyuk, kék kulcslyuk, aranyszínû
kulcslyuk... és egyéb akadályok. Nem túlságosan,
legrosszabb esetben is csak túlságosan okosan elrejtve. Ha viszont
kitartunk és alaposan, ismétlem, alaposan körülnézünk,
többször is, és azután is kitartunk, sikerülni
fog, garantáltan, jobb esetben akár a kezdõknek is. Próbáljunk
meg minden ugrást, figyeljünk a párkányokra, még
akkor is, ha feleslegesnek tûnnek elõször. Nincsenek benne
logikátlan, vagy értelmetlen megoldások - mindegyik fair.
És vissza lehet menni a leges legelejére, mindig. Tényleg
mindig. Figyeljünk oda a kameranézetre. Gyakran besegít
nekünk; ha Lara valamit nagyon kiszúr és bámulja,
bízzunk meg benne, mivel biztosan valami fontosra néz éppen.
Abban az esetben is, ha látszólag csak oxigén és
nitrogén van ott. Mivel velencei pálya ez, az ellenségek
természetesen olasz maffiózók és a dobermannjaik.
Vannak egyéb természetfeletti lények is, inkább
a kaland vége felé. Kétszer motorozhatunk is, persze
robogón, elvégre Velencében vagyunk... nagyon velencés
a hangulat, ebbe biztosan nem lehet belekötni - az atmoszféra
teljesen stimmel. Találunk egy idõrefutást is, ahol elõbb
elõ kell készíteni az útvonalunkat - felrobbanunk,
ha a vízbe esünk a motorral, tehát erre figyeljünk.
Egyszer van benne lézerrel való célzás is, de
nem fog gondot okozni, ha mind a négy falat megnézzük.
A kispisztolyokon kívül UZI-kat és egy Desert Eagle-t is
kapunk, ehhez jár egy lézerfény is valahol. Medicsomag,
lõszer és fáklya is sok van, tényleg nem kell
takarékoskodni semmivel. Mivel sötét területbõl
egyáltalán nincs sok (bõven lehetne több is) nagyon
sok fáklyánk meg fog maradni a végére.
1 secret van, nem árulom el merrefelé, nem nehéz és
szerintem elég evidens, ha egy kicsit is körülnézünk.
Összességében egy szép, izgalmas kaland ez, amiben
ugyan nincsenek különlegességek, új Level Editor-bravúrok
vagy újdonságok, de aki egy klasszikus, nosztalgikus és
vérbeli sírrablásra vágyik, akkor Lara ismételten
vár rá Velencében. (Kacsa)
Készítette: Duduska
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.