.....................................................................

The Reflection of Eternity

Készítõ: Teemu Kettunen (teme9)

Letölthetõ -- Download: Innen -- Heren

Csomagold ki a teemu_kettunen_reflection_of_eternity.zip-et, másold be egy könyvtárba, és már indulhat is a remek kaland.

Story:

Lara az egyik legkorábbi kalandjában van éppen, tele adrenalinnal és készen az akcióra. Egy ritka és erõvel teli ereklye után kutat, melyet az örökkévalóság homokórájának neveznek. Ez az eszköz nagyon bonyolult mechanikájú, és rengeteget ér. De Larát nem a pénz hajtja. A homokóra megmutatja a múltat a tisztaszívûeknek. Larának meg kell találnia az órát, hogy segítsen Winstonnak visszaemlékezni az elveszett gyermekkorára, amiért túl sokáig volt bezárva a hûtõkamrába…

Review:

Hatalmas, és gyönyörű ez a pálya. Harc nem sok van benne, mindössze pár denevér, kispók, pár gorilla, és krokodil, csak a végén kell felkötni a gatyát Kali ellen. De addigra sok medipackot beszerzünk, így az sem lehet gond, még a tapasztalatlan kincsvadászoknak sem. De higgyétek el, medipack használata nélkül is megy a dolog. :) A dzsungelben kalandozunk, buja növényekkel borított, rég elfeledett templomokban, és fantasztikus, mágikus lebegő szigeteken. A feladatok változatosak. Néhol egy emelvényt kell építenünk, néhol karokkal kell szabályoznunk a továbbmenetelünket. Három secret is van a pályán, jól eldugva, bennünk egy-egy arany elefántszobor. Ne hagyja ki senki ezt a mesterművet.

Végigjátszás:

Nem lineáris a kaland, így többfelé is el lehet majd indulni. A medipackokra vigyázz, kelleni fog a végén a főnökharchoz. :)

Misty Mountains.

Secret 1:

Mentések -- Savegames:

Lődd le a kígyót, vedd fel tőle kicsit balra a kismedipackot. Állj háttal a ferde tetejű oszlopnak. Ugorj hátra, majd előre, és kapd el a növényekkel befuttatott felső oszlopot. Mássz jobbra, majd felfelé, és a felső kis barlangban egy nagymedipackot találsz. Mássz vissza, le a földszintre. Vigyázz, lent egy pók leselkedik rád. Menj be a kis oldalterembe, és jobbra fáklyacsomagot találsz. Menj a golyó mögé, és nyomj egy CTRL-t. Lara meglöki a golyót, az legurul, és beszakítja a csapóajtót. Menj oda, és mássz le. Menj, amerre tudsz, és kiérsz egy kis völgybe. Videó következik.

Jobbra a kis fali beugróban, kismedipackot találsz.

Menj balra, le a kis medencéhez. Igyekezz, mert mögötted két kőgolyó is ki akar lapítani. :) Balra a sarokban találsz egy ketrecet. Húzd ki a falból, húzd oldalra, és rámászva be tudsz jutni a fali folyosóba. De vigyázz, egy kígyó őrzi. Először végezz vele, majd a folyosó végén húzd meg a fali kart. Egy ajtó nyílik ki, lent a medencében. De még NE menj oda, először menj visszafelé a fali kartól, és az elágazásnál jobbra menj. A plafonon kapaszkodva átjutsz a mélység felett. Gyilkold le a kígyót,. És felugorva kapd el az első ferde platformot. Mássz fel, ugorj hátra, majd előre, és kapd el a létrát. Itt nem árt menteni. Fordulásos, (+END) hátraugrással akkor érj a tüskékhez, amikor azok épp visszahúzódnak, így át tudsz szaladni rajtuk, és a sarokban, a kis emelvényről leemelheted az egyik Fáklyát.

Dobd le a szerzeményedet, és juss le épségben a földszintre. Vedd fel a fáklyát, és ess le a plafonlétra alatt. Menj fel a folyosón, és a szemközti kis teremben gyújtsd meg a fáklyádat. Kint a völgyben gyújtsd meg vele az első kötelet, ami két kalapácsot tart a magasban. Közben beszéld meg a problémáidat, a barátságtalan gorillával. :) Ismét menj le a kis medencéhez, most jobbra menj, fel a lépcsőn. A következő területen, fáklyával a kezedben, nekifutásból ugord át a mély szakadékot, és a túloldalon egy újabb kötelet gyújthatsz meg. Végre lezuhannak a kalapácsok, és összetörik a rácsot. Nem kell már a fáklya, eldobhatod.

Mielőtt átmennél a kinyitott kapun, fordulj balra, és kapaszkodj fel a fali résbe. (ctrl+előre) Csimpizz jobbra, és mássz fel a kis folyosóra. Kússz végig, majd óvatosan ereszkedj le a tüskékhez. Csimpizz el a túloldalra, ott folytasd az utadat. A következő üregben is tüskék vannak. Kapaszkodj le ott is, és a túloldalon felmászva nagymedipackot kapsz. Irány vissza a gödör, és most a folyosóra kapaszkodj fel. Nyílpuskalőszert kapsz, majd csimpizz át a plafonlétrán. Told be a mozgatható tömböt, és húzd meg a fali kart. Irány vissza az első tüskés gödörbe, ott húzódtak vissza a tüskék, és felveheted az 1.Golden Elephant-ot, az 1.secret-ben.

Ahol vissza, lemászol a falon, lecsúszva a területre menj balra. Van egy kis szikla, amolyan törött, háromszögletű tetővel. Kapaszkodj fel rá, majd egy helyből ugrással irány a falon levő kis rés. Átmászva, átkúszva egy csomag fáklyát vehetsz fel. Lecsúszva visszaérsz az első területre. Menj le ismét a kis medencéhez.

Itt most kettéválik az út, teljesen mindegy melyiket választod, mindegyik út végén egy-egy kis szobrot kell megszerezned.

Ha már nemrég kinyitottuk az ajtót a vízben, akkor talán kezdjünk arra. Ugorj a vízbe. Először balra ússz, és egy kis medipackot vehetsz fel. A másik irányban ússz át a kinyitott rácson. Ússz egyenesen először, és a nagyobb teremben levegőt vehetsz. Fordulj meg, és most ússz balra. A zárt csapóajtó alatt nyílpuskalőszert vehetsz fel, a másik irányban pedig egy vízi kart húzol meg. Irány vissza levegőért, és most ússz a másik irányba, ott nyitottad le a csapóajtót. Mássz ki a vízből, és menj körbe a folyosón. Öld meg a denevért, majd mássz le a résen át a létrán az alsó folyosóra. Öld m,eg a pókot, juss át a tüskés padlólapokat átugorva, és a fali karnál ments egyet. A hátad mögött találsz egy alacsony, mozgatható tömböt. Told a folyosón a harmadik mintás padlólapra, és térj vissza a fali karhoz. Időre fog menni a feladat, azért ajánlom a mentést. Ráadásul két feladat is van. Először szerezzük meg a távcsövet a kis emelvényről. Húzd meg a fali kart, perdülj meg, és futás, ugrás a betolt tömbre, majd onnan a kis emelvényhez, ahol most kialudt a tűz. Vedd fel róla a távcsövet, a Scope-ot.

Ugrás vissza a tömbre, ha másképp nem megy, akkor a ferde oldalfalon ugrálva juss vissza a fali karhoz. Húzd meg újra, ismét juss el a kis emelvényhez, de most ugorj tovább, és juss be a lassan bezáruló rács mögé.

Megnézheted ezt a feladatot videón is:

Menj a következő terembe, öld le a denevéreket, menj jobbra és a kis folyosó végén mássz le a létrán. Egy udvarba értél. Menj balra, mássz fel a vadszőlőn a falon, és fent vedd fel a kőbalta fejét, az Odd Stone-t.

Mássz le, menj egyenesen, és figyeld a padlót. Egy kis fadarabot találsz, az a balta nyele, a Piece of Wood.

Illeszd össze, és meg is van a Primitive Hammer.

A bejárattal szemben lődd ki a rácsot. Menj be, és jobbra a falon rántsd le a fali kart. Persze a pókoknak se kegyelmezz. Vigyázz, ne lépj rá a láncnál a csapóajtóra, mert lenyílik alattad, és a tüskék felnyársalnak. Kint, az udvaron kinyitottál egy rácsot szemben. Öld meg a megjelenő két gorillát, és húzd ki a rácsot a kis folyosóból. Menj be mögé, felkapaszkodva a résbe egy fali kart húzhatsz meg. No, most húzódtak vissza a lánc alatti tüskék. Menj hát oda, mássz le a láncon, és a kis folyosón egy újabb fali kart kell meghúznod. Kinyílt fent a második rács is. Menj be, és vedd fel a kötelet, a Rope-t.

Kombináld a fejszével, és meg is van a Building Tools.

A szemközti, jobb oldali sarokban két farakást találsz a fal mellett. Állj a jobb oldalihoz, és CTRL. Lara felépít, egy kis faalkotmányt, egy kis fatornyot. Nézz fel a magasba. Látsz egy kiugrót a falon. Told az alá a tornyot, a fémketrecet pedig mellé. Mássz fel a ketrecen át az emelvényre, onnan fel a kőpillérre, és húzd meg a fali kart. Fent, az emeleten kialudt a tűz a láncoknál. Menj oda vissza, és húzd meg mindkét láncot. Kinyílt a rács, és a kis emelvényről felveted a Crossbow-ot.

Az ablakban lőszert is találsz hozzá. Most menj vissza egészen oda, ahol kimásztál a vízből. Nézz fel a magasba. Látni fogsz egy szobrot a falon. Illeszd össze a fegyveredet a lézercélzóval, és lődd ki az alatta levő követ. Emelvények emelkednek ki a padlóból. Rajtuk keresztül feljutsz a felső emeltre. Lődd le a denevért. Menj balra, mássz le a létrán, vagy ugorj le a kis tóba. Húzd meg a vízi kart, ez kinyitotta a vízben a csapóajtót. Ússz le, és mind a két irányban találsz egy-egy vízi kart. Közben persze vigyázz a tüskékre. Mássz ki a vízből, lődd le a denevért, és mássz fel a létrán. A tűzfújókat aktiváltad az előbb. Viszont így láthatod az átlátszó platformokat. Azokon keresztül kell eljutni a túloldalra. Húzd meg a fali kart, majd ugorj le a vízbe, és mássz fel a magas létrán. Menj a szemközti párkányra. Nézz balra, és jobbra, a ferde fal alatt visszahúzódtak a tüskék. Ugorj hát a ferde részre, majd előre, és rántsd le mindkét fali kart. Most már lenyílt a csapóajtó az emeleti rácson. Mássz le, majd menj a kis emelvényhez, vedd fel a gömböt, és átkerülsz egy sötét helyszínre.

A mágikus, lebegő szigetek:

Mentések -- Savegames:

Figyeld meg, az egyik oldalon egy lejtőt találsz, arra ess le, majd ugorj a szemközti, egyenes platformra, és vedd fel a fáklyacsomagot. Ismét egy lejtőre kell leesned, kapd el a peremet, és egy hátraugrással ismét egy egyenes tetejű oszlopon leszel. Most háttal állj a lecsúszós résznek. Ugorj hátra, így előrefelé fogsz lecsúszni. Csússz, majd ugorj a következő ferde részre, majd megint ugrással, ha lehet, akkor kapd el a következő szélét. Így felkapaszkodás közben tudsz menteni, mert most egy nehezebb ugrás sorozat következik, potyogós platformokon. Az első kettő után balra folytatod az utadat, amíg végre egy újabb biztos platformon lihegheted ki magadat. Most jól kell időzítened. Menj ki a végére az oszlopnak,. Ott egy helyből ugrással akkor kell ugranod, amikor épp visszahúzódnak a tüskék a szemközti oszlopon. De rögtön tovább is ugorj helyből, és megint pihenhetsz. Most jobbra fordulsz, ott is egy tüskés oszlopon kell átjutnod, majd végre elértsz egy kis toronyba. Vedd fel a fáklyacsomagot. Ott is le kell csúsznod, és elkapni a szemközti oszlopot. Mássz fel. Most vigyázz, csalafintaság van a dologban. NEM a lecsúszós részre kell ugranod, hanem annak egyenes tetejére, egy nekifutásos, nem kapaszkodós ugrással. Ha sikerült eljutsz végre a fényes toronyba, és felveheted az 1.Statue of Shiva-t.

Misty Mountains, másodszor:

Secret 2:

Mentések -- Savegames:

Visszateleportálódsz az épületbe. Öld meg az újabb gorillabácsit, és ugorj be a vízbe. Menj vissza egészen a kis medencébe, onnan is kimászva oda, ahol a kalapácsokkal betörted az ajtókat. Most már kihúzhatod a ketrecet, és told a másik oldalra, a fal mellé. Rajta keresztül felkapaszkodhatsz a fali résbe, de a végén még zárva van az ajtó. Menj tehát a mélységhez, ahol a ketrec volt. Menj le egészen az aljára, és lődd ki a jobb oldali ablakot. Mássz fel, majd a magas létrán is mássz fel. Kiérsz egy kis erkélyre. Ugorj át a másikra, és húzd meg a fali kart. No most már nyitva van a rács, a fali résben kapaszkodva el is jutsz oda. Menj hát a kis rés végébe, és ott a plafonon kapaszkodva jutsz át a túloldalra. A tűzfújó előtt is csimpizz át, majd a túloldalán ess le a fali beugróban, mert egy fáklyacsomag lapul ott. Ismét a plafonon kapaszkodva juss el a túloldalra, és a fali karral lent nyitod ki a rácsot. Ess hát le, menj át a folyosón, és egy újabb, gyönyörű, vízesésekkel tarkított helyre értél.

Az első vízesésnél, jobbra, nekifutásból ugorj, és egy oszlopra érsz a vízben. Nincs baj akkor sem, ha a vízbe esel, mert az áramlat elkap, de a végén egy barlangban kimászhatsz, majd a lejtőre hátraugorva, utána előrefelé elkapsz egy létrát, és így visszaérsz a vízesés mögé. Egy kismedipackot is találsz ott. A vízben levő oszlopról nekifutásból továbbugorva kapd el a falon a rést. Csimpizz jobbra, és mássz fel a résbe. Mássz végig rajta, majd juss át a tüskéken, végül a víz feletti kis erkélyen húzd meg a kart. Egy oszlopot emeltél fel a vízben. Kapaszkodj fel a kar feletti résbe, így visszajutsz a vízesések mögé. Most menj egészen a két vízesés utána térre. Ott jobbra fordulva látsz egy kis szigetet a vízben. Oda kell, hogy eljuss. A vele szemben levő ferde részre kell ugranod, de egészen a túloldalára, és úgy, hogy előrefelé csússz le. Majd egy ugrás, és közben nyomd a balara-t, így érsz a kis szigetre. No de itt van egy videó, meg is nézheted ezt.

Ugrás a kis sziget túloldalán felemelt oszlopra, majd jobbra a másikra, és onnan a fali beugróba. Húzd meg a fali kart, majd irány vissza a kis szigetre. Most nekifutásból ugorj a másik irányban levő egyenes fali kiugróra. Onnan feljebb, majd helyből ugorva kapd el a kinyílt rácsnál levő bejáratot. Mássz fel, lődd le a kígyót, majd kiérve a kis tér fölé, nekifutásból ugorj, és kapd el a magasabban levő sziklát. Mássz fel, majd nekifutásból ugorj át a szemközti teraszra. Balra ugorj a kis kiszögellésre, és javaslom, ments egyet. Nekifutásból, fordulásos, (+END) ugrással kell eljutnod a balra levő lecsúszós részre úgy, hogy előrefelé csússz le, és az innenső részén. Ugorj, de NE nyomd a kapaszkodást, hanem a jobbra-t. Így kicsit jobbra fogsz ugrani, és a legutolsó pillanatban elkapod a fali rést. Csimpizz balra, amíg fel nem tudsz kapaszkodni a fali beugróba.

Ugorj át a teraszra, és húzd ki a falból a mozgatható tömböt. Told alá a fali kapcsolóhoz, és ráállva húzd meg. Menj vissza a kihúzott tömb mögé. Húzd és told át a másik oldalra a következő mozgatható tömböt. Közben gyilkold a kis pókokat, mert csípnek. Húzd meg az újabb fali kart, majd kiint a fali beugróban a lement rácsok mögött is húzd meg. A medipackot se hagyd ott, ehhez kint ki kell húzni a falból a másik oldalon is egy tömböt. A fal túloldalán, a nagy erkély végében kinyílt a nagykapu. Ess le a vízben levő oszlopra, és ismét juss el a fal túloldalán levő erkélyre, és átmenve a kapun végre felveheted a 2.Statue of Shiva-t.

Menj vissza, egészen a kezdő völgybe, le a kis medencéhez, jobbra fel a lépcsőn. Ugord át ismét a mélységet, majd balra menve tedd a kis fali gyertyák mellé mindkét oldalon a megszerzett szobrokat. A nagykapu kinyílt.

Menj és ugorj le a vízbe. Ússz át a kis résen, ússz balra, húzd meg a vízi kart. Most a másik irányba ússz, és kiérsz egy tóba. Gyorsan siess jobbra, mássz ki a vízből, mert egy krokodil nézett ki magának ebédre. A sarokban vedd fel a lőszert, majd ha kivégezted a krokit ugorj a vízbe. Ússz jobbra, mássz ki a kis sziklán, és egy helyből ugrással kapd el a falon a rést. Csimpizz át az oszlop túloldalára, és leesve rántsd le a fali kart. Menj vissza, ahol kimásztál a vízből. Menj balra, majd ismét balra, fel a kis emelkedőn. Lődd le a gorillát, és húzd, told a sarokban levő mozgatható tömböt a víz felöli oldalra. Rajta keresztül elérsz a kis törött hídra.

Először jobbra fordulj. Látod a vízesés mögött a kis rejtett barlangot? Nekifutásból be tudsz oda ugrani, és meg is szerezted a pizz át a plafonlétrán. Told be a mozgatható tömböt, és húzd meg a fali kart. Irány vissza az első tüskés gödörbe, ott húzódtak vissza a tüskék, és felveheted az 2.Golden Elephant-ot, az 2.secret-ben.

Irány ismét vissza a törött hídra. Figyeld meg a túloldali falon levő képet. Lődd szét irányzékkal az alatta levő foglalatban a követ. Most a torony felé indulj, ugorj át oda, majd baléra átugorva az emelkedőt, nagymedipackot találsz. A másik lejtőn hátra, majd előreugorva rántsd le a fali kart. Ugorj át a szemközti toronyba, majd a kötélen át a másikba. Mássz fel a magas létrán, és húzd meg a fali kart. Irány vissza a vízi alagúton át a kétláncos teremig. Eltűntek a rácsok, így meg tudod húzni mindkét láncot, ezzel kinyitva a túloldalon az ajtókat. Menj oda, de vigyázz a kis körmintás padlólapokkal, mert tüskék rejtőznek alattuk. Húzd ki a ketrecet, majd kapaszkodj fel rá, és csimpizz mögé. Most told, lökd a vízbe. Tedd ugyanezt a másik oldalon is, és megnyílik a nagykapu.

Óvatosan haladj át a mozgó falaknál, majd csússz le a lejtőn. Ugord t a tüskéket, és a végén ugorva, kapd el a kis hidat. Mássz fel. Menj jobbra, és mielőtt a kockás, veszélyes padlócsempékre lépsz, né7z6d meg a jobb oldali falat. Ott van a megoldás, hogy hogyan jutsz át rajtuk. Bár szerintem az én megoldásom jobb, rövidebb. Ehhez azonban használnod kell a sétából nagyugrást. Vagyis egy lépés távolságból indítva az egészet: (séta--séta elengedve+ugrás)

No, ha sikerült, akkor beérsz egy hatalmas, nagy, medencés terembe. Először is, lődd le a krokodilt a vízben. Ugorj a vízbe, és mássz ki a második kis oszlopon. Előtted a vízben van pár cserépedény. Nem. Nem köcsög, hanem cserépedény. :) No az egyiket szétlőve megkapod a Key of ganesha-t.

Ússz át most a termen, a túloldalon mássz ki a vízből, majd nekifutásból kapd el a jobb sarokban levő platformot. Mássz fel és a kulcsoddal kinyitsz a vízben egy kaput. Ússz át rajta, és a kis barlangban mássz ki a vízből a szemközti falnál. A bejárat mellett a vízben, kismedipackot találsz. Felugorva kapd el a növényeket a fejed felett, és csimpizz körbe a szobán. A bejárat felett fordulj a fal felé, és kapd el a rést. Csimpizz át a túloldalra, és menj fel az emelkedőn, mássz fel a létrán. Lökj egyet a golyón. Várj amíg megáll, mert különben szétlapít, és úgy lökögesd, hogy a sarokban leguruljon a lejtőn, és a lenti szobában eltépje a láncot. Menj is utána. Húzz egyet a túlsó, majd visszamenve az innensőn is egyet, és legördül a másik golyó is, eltépve a másik láncot. Ugorj a vízbe, ússz ki a nagyterembe, és mássz a partra a bejáratnál. Közben a bejárattól második oszlopon kimászva, és nekifutásból felugorva a fal melletti kis szigetre, lőszert vehetsz fel. Bár nem fog már kelleni. No tehát, ha visszaértél a bejárathoz, mássz fel valamelyik oldalon a létrán az öt fali karhoz. Ezekkel szabályozod a plafonon a csapóajtókat. Lényeg, hogy át kell kapaszkodnod a túloldalra. Na jó, megmondom a megoldást: Húzd meg a balról 2. 4. 5. karokat.

Csimpizz át a túloldalra, mássz fel a szemközti falon, és húzz egyet a láncon. A másik oldalon húzd ki a mozgatható tömböt, húzz egyet rajta közép felé, és told az oszlop mellé. Rajta keresztül feljutsz a magasba, ahol egy kígyó, és egy fali kar fogad. Nyírd ki az egyiket, és húzd meg a másikat. :)

Irány vissza a földszintre, és menj át a kinyílt ajtón. Mássz le a létrán, és vedd fel a kis talapzatról a fogaskereket, a Shiny Cog-ot.

Most gyorsnak kell lenned. Jobbra, a földön van egy kődarab, a Rock.

Vedd fel, és tedd a talapzatra gyorsan, így a feléd közeledő tűz megáll, és elhagyhatod a termet. Ismét mássz fel a falon, a felső szintre, és húzz a mozgatható tömbön egyet. Mássz fel rá, majd balra fordulva kapaszkodj fel a falra. Mássz fel, és ugorj hátra az egyenes tetejű oszlopra. Onnan nekifutásból éred el a túloldalt, és végre felmászhatsz a lánccal kinyitott ajtóhoz. Visszaértél a nagy vízeséshez. Menj jobbra, és tedd a helyére a fogaskereket. Látod a videóban, merre kell menned, ismét lecsúszva a meredek lejtőn,. És most már átmehetsz a nagy kövön, elgurult félre. Viszont jobbra, egy kismedipackot találsz. Menj a fény felé, és újra a mágikus, lebegő szigetekre érsz.

A mágikus, lebegő szigetek másodszor:

Secret 3:

Mentések -- Savegames:

Vedd fel a lőszert, és nekifutásból ugorj át az első kis szigetre. Az innenső, jobb oldaláról ugorj helyből, és kapd el a ferde platformot. Egészen a jobb oldalán kapaszkodj fel, majd csúszás, ugrás, közben tenyerelj rá a JOBBRA-ra, és át is jutottál a következő szigetre. A nagyobb szigeten jobbra indulj el, és juss el a fali karig.

Ugorj fel a szikla tetejére, és a fa mögött mássz le a létrán. Meg is találtad a pálya utolsó, a 3.Golden Elephant-ot, a 3.secret-ben.

Irány vissza a fali karhoz, és ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, perdülj meg, juss vissza a nagyobb szigetre, és ott menj most a túloldalán jobbra. Úgy kell ugranod, hogy elkapd az első ferde oszlopot. Mássz fel, kis csúszás, majd ugrás a következő ferde oszlopra, de úgy, hogy előrefelé csússz le. Ugrás a fali karral felemelt platformra, majd gyorsan helyből az oszlopon levő növényekre. Mássz fel, és pihenhetsz egyet.

Fordulj meg, és nekifutásból kapd el a szemközti oszlopon a létrát. Mássz fel, ugrás a következő szigetre, onnan az egy kicsit lejjebb levőre kell helyből ugranod, majd jobbra fordulva, nekifutásból eléred a következő kis szigetet. Most úgy ugorj, hogy kapd el a ferde oszlopot. Mássz fel, és ne csinálj semmit, hagyd, hogy Lara csússzon, essen, csússzon, míg egy potyogó sziklára fog leesni. Most viszont gyorsan fordulj balra, kapaszkodj fel a következő fix sziklára. Eljutsz egy kicsit nagyobb szigetre, Innen úgy kell ugranod, hogy a következő szikla baloldalán levő ferde részt kapd el. Csimpizz jobbra, és ott mássz fel a szigetre. Most jó pár potyogós sziget következik, ezeken igyekezz átjutni, az újabb fix sziklára, ahol egy nagymedipackot vehetsz fel.

Megint egy ferde tetejű szikla, majd pár potyogós következik, de a végén elkapva a lépcsőt, elérsz a végső harc színhelyére.

Mentések -- Savegames:

Fegyvert elő, és lődd Kali-t. De vigyázz, amikor pirosra vált, akkor gyorsan tedd el a fegyveredet, akkor nem sérülsz, különben elszívja az erődet. Menj közel hozzá, hogy gyorsabban végezz vele, de túl közel se, mert lekardoz. :) De ha van türelmed, messziiről is kinyírhatod, csak lényeg: Tedd el a fegyvert, amikor pirosra vált!!!

Olyankor azonban nyugodtan elszaladhatsz mellette. Persze a forgó tűzfújókra is vigyázz, legjobb, ha középen haladsz. Ha végeztél vele, vedd fel a homokórát, a Hourglass-t, és ezzel vége is a kalandnak.

Higgyétek el, medipack használata nélkül is megy. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.