.....................................................................

Fighting Horus

Készítõ: Vincent Rogie (Lakota)

Letölthetõ: Innen

Csomagold ki a lakota_fighting_horus.zip-et, másold be egy könyvtárba, és már indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara visszatért Egyiptomba, hogy szembeszálljon Horus-al, és visszavigye az Ankh-ot Angliába.

Review:

Lenyűgözött a pálya, mint a készítő többi pályája is. Ilyenkor a kedves feleségem játszik, és nyugalom van a házbanJ.  Nincsenek nehéz feladatok, nehéz ellenségek, könnyű, szórakoztató és élvezhető játék. Bevallom, a zenék egy részét csak magában is hallgatom. (Szerencsés választása volt a készítőnek, gratula )

Végigjátszás:

Mentések -- Savegames

Bevezetőben látható a két foglalat, ahol el kell majd helyezni a két Cartouche-t. Két oldalon szétlőhető ládák, bennük shotgun és crossbow lőszerek. Küzdjünk meg a félistennel, majd lefelé haladva újabb négy ládát megrongálva újabb tárgyakat kapunk.

Tovább előre, felirat figyelmeztet arra, hogy a felszálló légáramlat fog ide felrepíteni, mikor szükség lesz majd rá. Jobbra a vízbe leesve az emelvényről ugorj be a folyosóba, pár ládát megint lőj szét,s a terem túloldalán a szarkofág tetejét eltolva megkapod a crossbow-t, s nagy medipack-ot.

Megjegyzem, két oldalon lehet elindulni, ezt a felét arról ismered meg, hogy a sárkány nem itt van :). Szóval most indulj lefelé, és a megjelenő vörös bestiát vadászd le. Aztán gyere vissza fel a lejtőn, mert pont szemben egy mozgatható tömb mögött secretet lelsz.

Aztán folytasd tovább az utadat lefelé. Újabb két láda szétlövése újabb tárgyakat eredményez. Ess le újabb szintet. A folyósón haladva jobb oldalon az egyik tömb betolható teljesen, itt egy teremben, secret (medi és lőszer).

Majd a keresztágon egy másik tömb is tolható, ezt akár már most is eltaszigálhatod oda, ahol leestél, mivel ezen tudsz majd visszakapaszkodni. Tovább, s két oldalon két szarkofágban tárgyakat lelsz, (pl. lasersight).

Most a szemközti falat robbantsd be egy crossbow explosive lőszerrel, s mehetsz is tovább. A szarkofágot rabold ki, majd balra beérsz egy terembe, ahol három emelvényen kell kielégítened a feltételeket. Egy pucér csontváznál fáklya is van, ezt majd később használd.

Most egyelőre menj le, s küzdj meg egy félistennel. (Elárulok egy cselt kevésbé tapasztalt kollegáknak, teljesen közel menve hozzá, s főleg guggolva pisztollyal eredményesen levadászhatóak :)) Két emelvényen tárgyak, s három folyosó.

Balra kezdve vizeskancsó, melyet tölts is meg vízzel rögtön. 

Tovább a középső járatban megtalálod a homokzsákot. 

Az utolsóban az olajos kancsót.

Persze, vannak akadályok pl. mozgó kőtömbök, még egy félisten is, meg vannak jutalom tárgyak is. Most irány vissza a három emelvényhez, ahol töltsd a vizet a bal oldali tartóba, a homokot a jobb oldaliba, az olajat pedig középre, s ha már itt vagy, akkor a fáklya segítségével gyújtsd is meg.

Kinyílik a vasrács. Menj tehát tovább. Ahol a kamera távolról mutat, ott balra lefelé tarts a lejtőn, aztán szarkofágot bonts! és a szokásos félistennel megküzdve húzd meg a kötelet. Ha már itt vagy, nézz körül, aztán menj vissza fel. Szemben a jutalmad, a Ra Cartouche, tehát ugrálj oda, vedd magadhoz, aztán indulj vissza.

A vörös bestiát leküzdve, a megfelelő helyre tolt tömb segítségével kijutsz vissza a központi vizes terembe.

Most indulj a másik járatba. Szóval itt a sárkány. Mikor tüzes a torka, akkor jól sérül :). Aztán tovább a felnyílt rácson keresztül. A víz felőli mintás lapról ugorva aktiváljuk a tüzes lapokat a vízben álló oszlopokon, csak idő kérdése, mikor gyulladnak ki. Tehát uzsgyi át a túloldalra, ahol először ládalövés, majd falon lukba nyúlás, és egy kis anim. mutatja a további útvonalat.

Ússzunk is át és essünk le a járatba. Következő helyszínen mintás tömböket kell a megfelelő helyre tolni. Én egy kicsit túlkombináltam, de semmi köze az égtájakhoz. Azaz ráncigáltam párszor feleslegesen a kockákat. Ha jó helyre tolsz egyet, akkor kigyullad a mellette lévő szobor kezében egy gömb. Az egyik emelvényen a térkép, a másikon lőszer, a középső víz alatti járatban pedig a harmadik secret van. Ha megoldottad a feladatot, akkor nyílik a továbbjutást jelentő ajtó. Itt pedig felveheted a Ba Cartouche-t, és ha akarsz, megküzdhetsz két félistennel.

Bevallom, én faképnél hagytam őket, inkább elszaladtam a zsákmányommal. Juss vissza a vizes terembe, ahol a légáramlat segítségével ugorj a felső szintre. Helyezd a foglalatokba a Cartouchokat, aztán a kinyílt ajtón folytasd kalandodat.

Kis ládalövészet, majd újabb félisten következik. Aztán következik a foglalat Eye of Horus számára. Tehát ess le egy szintet, majd esegess lejjebb a lávás teremben mindig a fali résekbe kapaszkodva. Nekifutásból ugrás a túloldalra, ahol be is gerjednek a tűzfújók. Óvatosan ess le a gödörben lévő kockára, majd innét lődd le a két nekivadult óriás skorpiót. Balra ládában kis medi, jobbra pedig egy húzható és a gödörbe lelökhető tömb van. Így most már könnyedén megszerezhető Horus szeme, tehát vedd magadhoz, és irány vissza, a foglalatához. Helyezd be, és aztán két lehetőség közül választhatsz,: beszaladsz, felveszed az Ankh-ot és végignézed a vége animációt, vagy beszaladsz, robbanó nyilakkal leküzdöd Hórust,- felveszed az Ankh-ot és végignézed a vége animációt.

Szóval nekem tetszett: csedeg

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.