.....................................................................

Lara meets her Girlfriend

Készítõ: Elke Schwarz (Eelkemama) Homepage

Letölthetõ: Innen

Csomagold ki egy tetszőleges könyvtárba a elke_schwarz_lara_meets_her_girl_friend.zip-et, majd a tomb4.exe-vel indíthatod is eme remek kalandot.

Story:

Lara útban van a bajátnõje felé. De ez természetes nem mindig túl egyszerû. (Fordította: Roli)

Review:

Összességében nagyon könnyű kis pálya. Néhány denevér, kutya, őr akadályoz a játékmenetben. 4 pályán kell megoldanunk a feladatokat, ill. secreteket megtalálnunk. Néhol jól el van dugva. A játékot medipack nélkül, és a pisztollyal is végig lehet vinni. Kivéve a célzott lövéseket. Különösen tetszett a lovas megoldás. Jó szórakozást mindenkinek.

Végigjátszás:

1. In the caves (6 secret)

Secret 1: Secret 2: Secret 3: Secret 4: Secret 5:

Secret 6:

Mentések -- Savegames

Mikor lecsúszunk, keressük meg a vízben a "Crowbar"-t.

Másszunk ki a vízből, a sétány végén feszítsük ki az ajtót és haladjunk tovább. Ugorjunk le, s a bokorban vegyük fel a "flare"-t. Szét is nézhetünk, de itt nincs más dolgunk. Másszunk vissza, a faoldalon kapaszkodjunk fel, másszunk körbe az emelvényen, essünk le. Innen már át tudunk ugrani a nagy faoszlop tetejére. Felmászva a bejáraton elkezdünk fulladozni. Ne várjuk meg. Itt végig kell ugrálni a vaslapokon, a folyosó végéig anélkül, hogy megfulladnánk. A folyosó végén ugorjunk balra fel a bejáróba. Menjünk végig a guruló kövekig. Haladjunk keresztül, majd az utolsó előtt balra fordulva a kő mögött az "1. scret"-et felvehetjük.

A másik kő mögött, húzzuk meg a "falikapcsoló"-t, hogy a továbbjutás ajtaja megnyíljon. Menjünk át az utolsó gördülő kövön is. Vegyük fel a "nagy medipack"-ot. Menjünk tovább, be a barlangba. Lőjük le a denevért, majd jobbról ugorjunk be a faemelvényre és a megnyíló ajtó mögött, lőjük ki a "lengő gömb"-öt a tűz felett. Ha megvan, megnyílik a továbbjutás ajtaja. Essünk le, haladjunk tovább a bányában. Ha végigértünk, mögöttünk beszakad a bánya. Csússzunk le. Egy demo végigvezet a pálya elején. Amikor visszakapjuk a vezérlést, a sarokban vegyük fel a "kolt"-ot és a 2 db "lőszer"-t. Menjünk tovább, át a vízfüggönyön, ahol elhaladunk egy elzárt csatorna mellett. Továbbhaladva, lőjük le a denevéreket. A szakadékba másszunk le, és vegyük fel a "Lasersight"-ot.

Az egyik falon látunk egy kapcsolót, amit most még nem tudunk meghúzni, mert a tűz elzárja. Másszunk ki a gödörből a túlsó oldalon. Balra fent, látunk egy "lengő gömb"-öt. Kombináljuk a kolt-ot és a távcsövet, szedjük le a gömböt. Ennek hatására a gödörbeli tűz kialszik. Jobbról találhatunk egy "Large waterskin"-t.

Menjünk fel érte. Vegyük fel. Menjünk vissza a gödörbe. Húzzuk meg a "falikapcsoló”-t. Ez kinyitja az idefele jövet látott csatorna ajtaját. Menjünk oda és töltsük fel a vizes tömlőnket. Menjünk vissza, át a szakadékon. A karos kapcsoló előtti tűzhöz. Öntsük a tűzre a vizünket. A Tűz elalszik. Húzzuk meg a "karos kapcsoló"-t. A csatorna átjárhatóvá válik, és a többi tűz is kialszik. A kialudt tűznél vegyük fel a "lőszer"-t. Menjünk vissza csatornához. Le a csatornába, ússzunk át, húzzuk meg a tégla oszlop oldalán a "vízi kapcsoló"-t. Téglákon kialszik a tűz. A legalacsonyabbra másszunk fel, ugráljunk végig a kapaszkodó falig. Kapaszkodjunk körbe. Húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Lemegy egy téglafal. A karos kapcsolón túl jobbra fent láthatunk egy rácsos ajtót, menjünk fel az ajtóig. Az ajtó előtt egy "lépéskapcsoló" van. Ha oda értünk az ajtó elé, a szakadékban egy újabb ajtó nyílik meg. Menjünk vissza a szakadékhoz. Menjünk be a megnyílt járatba. Belül a "lépéskapcsoló" kinyitja az eddig elzárt utunkat. Menjünk oda, s haladjunk a lávaszakadék felé. Másszunk le. Ugráljunk át, kapaszkodjunk fel, a túloldalon essünk le. Átérve, jobbra egy motort látunk balról egy mászófalat. Másszunk fel a falon, fent húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Motor legurul a völgybe. Menjünk, oda pattanjunk fel, és menjünk neki a szembeni palánknak. Palánk széttörik. Másszunk fel, a gödörben húzzuk meg a „falikapcsoló”-t. Mögöttünk kinyílik az ajtó. Mielőtt továbbmennénk, jobbra menjünk fel a "2. secret"-ért.

Menjünk be az ajtón, és rögtön jobbról kapaszkodjunk fel, hogy az automata géppuska mögé kerüljünk. Lőjük szét a tartályát. Menjünk egyenesen tovább. Balról a beugróban vegyük fel a "lőszer"-t majd bentebb húzzuk meg a falon a "kapaszkodós kapcsoló"-t. A pókháló előtti oszlop lejön. Pókháló mögött vegyük fel a 2 "fáklyá"-t. Menjünk bentebb, húzzuk ki a követ és toljuk a másik oszlop mögé. Ezen lehet egy szinttel feljebb mászni majd. Előbb viszont menjünk be a kihúzott tégla helyére és vegyük fel a "3. secret"-et.

Visszafele középtájon húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t a fejünk felett. Kint egy újabb téglaoszlop ereszkedik alá. Mögötte húzzuk meg a "falikapcsoló"-t, amely kinyitja a továbbjutáshoz szükséges ajtót. Másszunk fel, Itt a kép felülnézetbe vált. A feladatunk, helyükre tolni a köveket. Először toljuk a helyére a szegecses mintájú ládát, majd a szövet mintázatút, végül a kő mintázatút. Egy kicsit szokatlan felülnézetben csinálni, de nem bonyolult. Ha helyén van a 3 láda, kinyílik a továbbjutás ajtaja. Haladjunk tovább. Kiérve ugorjunk át a szakadékon, haladjunk a kövek mögött. Vegyük fel a „lőszer”-t. Az előttünk lévő lépcsős lejáróba egyelőre ne menjünk le, hanem a szembeni peremre ugorjunk fel és lőjük ki a "lengő gömb"-öt. Most már lemászhatunk. Lent haladjunk felfele a lépcsőn. Vegyük fel a "nagy medipack"-ot. Nézzünk fejünk fölé. Egy helyen látunk egy létrát. Másszunk fel rajta, majd egy hátraszaltóval be a résbe. Menjünk végig a folyosón. Lépjünk rá a "lépéskapcsoló"-ra. Hatására a sziklafal leomlik ott, ahol a gömböt kilőttük. Itt láthatóvá vált egy újabb "lépéskapcsoló".  Menjünk vissza oda és lépjünk rá. A ládatologatós terem fölötti részen, a kőoszlop tetején kialszik a tűz. Jussunk oda vissza. Másszunk föl a kapcsolóhoz. Mentsünk egyet, mert időfutás lesz. Húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Ha átjutottunk, menjünk tovább. Itt mentsünk egyet megint, mert nem biztos, hogy elsőre sikerül. Csússzunk lefelé a lejtőn. Félúton ugorjunk fel a résbe, kapaszkodjunk fel. Fent vegyük fel a "4. secret"-et.

Most már csúszhatunk lefele tovább. Leesve a vízbe, az egyik bokor mögött vegyük fel a "Red key"-t.

Másszunk ki a még zárt kapu előtt. Jobbról ugorjunk az egyenes platformra, majd a köveken haladjunk körbe a faoszlop felé. Félúton látunk egy még zárt gödröt. Hagyjuk figyelmen kívül. Majd itt jövünk vissza ki. Lőjük le a ránk rontó kutyát. A faoszlop mellett egy vizes gödröt látunk. Ugorjunk bele, és szemben rögtön húzzuk meg a "vizikapcsoló"-t. A demo megmutatja, hogy az eddig zárt ajtó kinyílt. Ússzunk tovább. Félúton találunk egy légbuborékot, ahol kifújhatjuk magunkat. Ússzunk tovább. Találunk egy újabb "vízikapcsoló"-t. Húzzuk meg. Lefolyik a víz, és az idefele jövet látott gödör ajtaja is kinyílik. Másszunk fel, majd ki, de mielőtt kimennénk az ajtón, újra haladjunk a faoszlop felé, hogy megszerezzük a kivetkező secretet. A faoszlopnál ugráljunk fel a faoszlop mögé majd fel a sarokba, és vegyük fel az "5. secret"-et.

Most már bemehetünk a kinyitott ajtón. Egy tisztáson keresztül menjünk be a templom külső falához. Az egyik sarokban lőjük ki a "lengő gömb"-öt. Nem messze egy csapóajtó lenyílik a földön. Menjünk oda, menjünk le és vegyük fel a "6. secret"-et.

Menjünk tovább, Az egyik sarokban találunk egy mozgatható kőtömböt. Húzzuk el. Alatta találhatunk egy nyitható csapóajtót. Nyissuk fel. Ugorjunk a vízbe, ússzunk végig. Másszunk ki a templom belsejében. Lőjük szét az egyik ablakot. Mögötte vegyük fel a "Blue key"-t.

A templom egyik oldalán feljebb tudunk mászni. Másszunk fel. Szemben látunk egy beugrót, ill. a beugró mellett egy kis párkányt. Ugorjunk az ablakba, onnan kapjuk el a párkányt. Másszunk át. Ugorjuk át a szakadékot. Vegyük fel az emelvényről a "lőszer"-t. A sarokban a "Green key "-t.

Legvégül a "kapaszkodós kapcsoló"-t húzzuk meg. Menjünk be a kinyílt nagykapun. Balról egy sor kapcsolót látunk. Ennek meghúzási sorrendjének leírását a szemközti fal egy résén benézve olvashatjuk le. Tartalma: (X+Y+Z=14)”. Azaz a 7-es 6-os és az 1 kapcsolót kell meghúznunk, s a másik nagykapu is kinyílik. Jobbról egy elzárt kapcsolótáblát látunk. Ennek oldalán találunk egy „kapaszkodós kapcsolót. Húzzuk meg. Lesüllyedt egy kőtömb. Mögötte egy "falikapcsoló". Húzzuk meg. A kulcsok helyét elzáró fal felrobban. Menjünk vissza, helyezzük be a 3 kulcsot. Az előző teremben, a vizesárokban kinyílik a rács. Ugorjunk a vízbe, be a megnyílt alagútba. A kép kimered, és megmutatja az eddigi munkánkat, ill. átlépünk a következő pályára.

02. A city somewhere (3 secret)

Secret 7: Secret 8: Secret 9:

Mentések -- Savegames

Ússzunk fel a vizesárokban, s egy demo körbevisz bennünket. Másszunk ki szemben a korlát nélküli részen. Balról rögtön látunk egy kulcsot. Menjünk el érte. Vegyük fel a "RED KEY"-t. Szemben ugorjuk át a korlátot bele a vízbe. Az egyik beugróban felvehetjük a "7. secret"-et.

Fejünk felett megnyílik a csapóajtó. Másszunk ki és menjünk a templom bejáratához. Nyissuk ki a kulcsunkkal az ajtót. Balról a zöld padló nyitható. Nyissuk fel, menjünk le. Lőjük le a denevéreket. Vegyük fel a 2db "flare"-t. Az egyik sarokba felhúzódzkodva, vegyünk magunkhoz egy „fáklyát”, és a falon lévő tüzek egyikénél gyújtsuk is meg. Egyelőre dobjuk el. A mozgatható dobozok egyikét toljuk a bejárat alá, hogy ki tudjunk ugrani a fáklyánkkal. Mozgassuk meg a többi ládát is, mert az egyik alatt megtaláljuk a "CODE CARD 1."-t. Vegyük magunkhoz.

Egy másik sarokban látunk egy kis rést. Kapaszkodjunk fel, másszunk végig, majd a végén vegyük magunkhoz a "8. secret"-et (examine) .

Másszunk vissza, vegyük fel a fáklyát. Ugorjunk ki vele pincéből. Ahol legelőszőr kijöttünk a vízből annak a baloldalán látunk egy kis kertet. Menjünk be és húzzuk meg a bokor mögött rejtőző "falikapcsoló"-t. Ennek hatására messzebb egy újabb kertkapu nyílik ki. Egyelőre ne foglalkozzunk vele. Idefele jövet jobbról látható volt egy szakadék, lent a blue key. Dobjuk el itt az égő fáklyánkat, majd később lesz rá szükség. Menjünk le a "BLUE KEY"-ért.

Mielőtt kimásznánk, a mászófal mellett látunk egy "falikapcsoló"-t. Meghúzás előtt, mentsünk egyet, mert időfutás lesz. Húzzuk meg. A demóban mutatott ajtó a templom baloldalánál található. Mikor a kapcsolót meghúzzuk 2 kutya és egy géppisztolyos őr, ront ránk, ezeket aprítsuk le. Ha beértünk időben, a mozgó oszlopok között jussunk át. Végül vegyük fel a "DISC"-et.

Jobbról, húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsolót". Ennek hatására az oszlopok leállnak, a blue key kulcsos szakadékban feljön egy újabb kőtömb, ahonnan már elérjük a keykardos kapcsolókat. Visszafelé, a beugróban balról vegyük fel a "9. secret"-et.

Az ajtón kiérve, forduljunk balra és haladjunk addig, amíg egy átjárót nem találunk. Az átjáró végén vegyük fel a "flare"-r és a "kis medipack"-ot. A szembeni fal húzható, húzzuk ki. Toljuk el oldalra a bejáró elől. Menjünk újra be, és az eddig rejtett ajtót nyissuk ki. Szemben a növényekkel borított falon látunk egy rést, másszunk fel. Bent húzzuk meg a "karos kapcsoló"-t. Ennek hatására egy falrész lejön, de ennek majd később lesz jelentősége. Ha kimentünk az átjáróból, fejünk felett láthatunk egy törött ablaküveget. Toljuk vissza a kőtömböt, másszunk fel, majd be a szobába. Túloldalon látunk egy padlóajtót, amit a fadobozra ráállva tudunk kinyitni (lépéskapcsoló). Másszunk le. Forduljunk balra, a másik könyvtársorba, lőjük szét szemben az üveget, vegyük fel a "CODE CARD 2."-t.

Menjünk át a másik sorhoz, húzzuk le a "kapaszkodós kapcsoló"-t. A következő szoba ajtaja is kinyílik. Menjünk az ajtóhoz és húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A kijárati ajtó megnyílik. Menjünk ki, át a másik helységbe. Szemben a polcok mögött húzzuk le a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Hatására egy újabb falrész jön le szobából kijőve balról. Előtte azonban, menjünk be a függönyözött szobába. A szembeni képet lőjük szét. Ugorjunk fel, és húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A szobában a másik kép mögötti rés szabaddá válik. Másszunk be és vegyük fel a "CODE CARD 3."-t.

Menjünk ki és forduljunk balra. Láthatjuk, hogy az itteni fal nyílt le. Menjünk le a szakadékba. Balról a falon egy kapcsolót látunk, amihez jelenleg nem férünk hozzá a tűz miatt. Menjünk a szakadék túlsó feléhez, másszunk fel. Balról a falon húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A pirosan izzó platnikra rá ne lépjünk, mert izzasztó élményben lesz részünk. A kapcsoló hatására, Lejön egy kötél, feljön egy kőoszlop. Ugorjunk a kötélre onnan át a kőoszlopra, majd húzzuk le a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Újabb kövek jönnek fel, kialszik a tűz a kapcsoló előtt. Másszunk le, húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Kialszik a platni hője is. Másszunk ki, keressük meg a fáklyánkat, és a feljött kőtömbökön ugráljunk vele át a farakáshoz. Gyújtsuk meg a farakást. Dobjuk a vízbe a fáklyát. A demó megmutatja, hogy a paci ajtaja is kinyílt. Még ne menjünk érte, mert alma nélkül nem hajlandó haladni. Ez van ráírva az Examine tekercsre. Toljuk el a ládát, és alatta találunk egy "flare"-t. Vegyük fel. Jussunk vissza a szakadékból, forduljunk balara, majd a templomnál használjuk a kék kulcsunkat. Menjünk be szemben, nyomjuk meg a "falikapcsoló"-t. Forduljunk vissza, majd az ajtó mellett balra, ugráljunk fel, és araszoljunk végig a lámpákat tartó kötélen. Ha túljutottunk, a sarokban, húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A szomszéd épület rácsa lenyílik. E terem baloldalánál látunk egy "nagy medipack"-ot. Menjünk, oda vegyük fel. Menjünk az előbb megnyitott házhoz. Menjünk be. A gramofonra rakjuk rá a "disc"-et. A másik soron, fent, húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Egy koncertterem tárul elénk, szép zenével kísérve. zongora mögött menjünk fel az emeletre. Keressük meg az „Apple”-t.

Menjünk, keressük meg a pacit. Adjuk neki az almát. Robogjunk a pacival abba a kis kertbe, aminek az ajtaját legelőszőr kinyitottunk. Ha beértünk, szálljunk le róla. Keressük meg a "Small waterskin"-t, a fűben.

A fű mellett az egyik fal palánkja ki van rohadva. Menjünk be, keressük meg a "CODE CARD 4."-t.

Vegyük fel. Ugorjunk fel a pacira, s menjünk vissza a kártyás kapcsolókhoz. Ugorjunk át a szakadékon, helyezzük be a 4 kártyát. A kerthelység túlsófelén kinyílt egy nagykapu. Pattanjunk a pacira és robogjunk a kapu felé. A kapuhoz érve, balra, a fa tövében vegyük fel a "Large waterskin"-t.

Pattanjunk a pacira, és vissza a pocsolyához. A pocsolyánál töltsük meg a nagy tömlőnket, kombináljuk a kicsivel. Így a nagyban 2 liter lesz, a kicsiben 3 liter. Most már visszamehetünk a nagykapuhoz, ahol egy mérleget látunk. Az egyikben egy tollpihe, a másikba, pedig öntsük bele a 2 liter vizet (nagytömlő). Azért előtte mentsünk egyet, nehogy mellé sikerüljön önteni. Ha minden jól megy a mérleg mögött, feljön egy kőtömb, amelyről elérjük a rést. Másszunk fel, és be. A kép kimered, és megmutatja az eddigi munkánkat, ill. átlépünk a következő pályára.

3. The Tower (3 secret)

Secret 10: Secret 11: Secret 12:

Mentések -- Savegames

Miután átmásztunk, megint egy templomszerűségbe jutunk. Vegyük fel a "lőszer"-t. Keressük meg a green key-t. A tükörből látható csak, az asztal jobboldalánál, ha szembe állunk a tükörrel. Vegyük fel a "green key"-t.

Nyissuk ki vele a rácsot. Menjünk ki. Egy nagy térre érünk, ahol a torony bejáratát tűz zárja el. Balról egy oszlopon egy akkumulátor nélküli egységet látunk. Keressük meg az akkumulátort. Ezt egyik domb tetejére felmenve vehetjük magunkhoz. Menjünk, oda vegyük fel a "TILE"-t.

Menjünk a másik oszlophoz és rakjuk a helyéra az akkumulátort. Szemben a fal felrobban. Menjünk be. A kert oldalán húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Menjünk be. vegyük fel a "nagy medipack"-ot". Az oszlop tetején húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Hatására a másik domb tetején lévő árok ajtaja megnyílik. Menjünk oda, menjünk le, és húzzuk meg a " falikapcsoló"-t. A tűz kialszik a torony bejárata előtt. Menjünk be. Menjünk fel a torony tetejére. Fent lőjük le az őrt. Húzzuk meg a "karos kapcsoló"-t. A lenyíló kövön fentebb tudunk mászni. Másszunk fel. Mentsünk egyet. Kapaszkodjunk fel és csússzunk lefelé, a vége előtt ugorjunk fel a szembeni párkányra. Vigyázva, mert utánunk suhan egy kőgolyó. A beugró végén másszunk fel a létrán és húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. A csúszófelület végén a rács kinyílik. Menjünk arra. Csússzunk le. A végén ugorjunk át. Balról egy mocsárhoz érünk. Ugráljunk körbe a távolban lévő vázáig, a lapuleveleken. A váza előtti lapuról lőjük ki a vázát. Ugorjunk át. Szemben egy kapaszkodófal van. Kapaszkodjunk el a kapcsolóig. A beugróban húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A mocsár egyik fala lenyílik. Menjünk oda, másszunk be. A leszakadó padlók alatt először menjünk hátra és vegyük fel a "10. secret"-et.

A 2 tologatható közül toljunk oda egyet a padló alá és másszunk fel, ugráljunk végig a túlsó oldalon lévő kőoszlop tetejéig. Másszunk feljebb. Húzzuk meg a "karos kapcsoló"-t. Kinyílnak a rácsok. Ugráljunk vissza, s az utolsóban húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Ugráljunk vissza. Jussunk át a szakadékon. A túloldalon lőjük le az őrt. Jobbról-balról lőjük ki a faajtókat. Vegyük fel a „lőszerek”-et. A folyosó végén húzzuk el a zsákot. Vegyük fel a "Blue key"-t.

Nyissuk ki az ajtót vele. Menjünk vissza oda, ahol a fáklyák voltak. Vegyünk fel egy "fáklyá"-t. Gyújtsuk meg. Menjünk ki az ajtón túli térre. Gyújtsuk meg a farakást. Hatására a padló leég. Menjünk le. A vízben vegyük fel a "11. secret"-et.

Menjünk be a zuhatag alatti bejáróba, fel a létrán. Lőjük le az őrt. Vegyük fel a ”lőszer”-t. Az emelvény előtt a "kis medipack"-ot. Vegyük elő a stukkert, lőjük szét a tüzet, tartó emelvényt. A demóban láthatjuk, hogy a terem túloldalán lemegy egy fal. Menjünk arra, fel az emeletre. Balról húzzuk meg a sarokban a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Lent az egyik kő felrobban, és láthatóvá válik a "Stone puzzle". Menjünk le érte. Vissza az emeletre, majd a sarokban helyezzük be az imént szerzet tárgyat. Beérve a nyitott ajtón a terembe, rögtön balról másszunk fel a kő tetejére és vegyük fel a „Crowbar”-t.

Menjünk le a túloldalon, húzzuk el a követ. Húzzuk le a "fali kapcsoló"-t. A terem túloldalán a tologatható kövek előtt feljön a talaj. Toljuk be a köveket a helyükre. Középen lenyílik egy ajtó. Menjünk le. Feszítsük ki az ajtót. Menjünk el a „teleportáló”-ig. Átteleportál bennünket a torony melletti kertbe. Itt lőjük le a kutyát. Menjünk a három fali kapcsolóhoz. Húzzuk le a 2 szélső "fali kapcsoló"-t. A nagy terem ajtaja megnyílik. Bent látjuk a sárga kulcsot, ketreccel elzárva. Húzzuk ki a falból az egyik téglát és toljuk, a felső járat alá. Másszunk fel, a sarokban húzzuk le a "kapaszkodós kapcsoló"-t. A túlsó sarokban, a beugróban, vegyük magunkhoz az "Western key"-t.

Menjünk le, vegyük fel a "yellow key"-t.

Menjünk a sárga kulccsal nyíló ajtóhoz. Nyissuk ki. Jobbról, a falról, szedjük le a "northern key"-t.

Szemben az egyik növénnyel benőtt fal szétlőhető. Lőjük szét. Menjünk be. Menjünk le a létrán. Egy átlátszó fal mögött meglátjuk a 12. secretet. Egy helyből ugrással ugorjunk az üveg mögé. Vegyük fel a "12. secret"-et.

Másszunk vissza a létrán. Ugorjunk, csússzunk, másszunk, kapaszkodjunk, lépjünk rá a "lépéskapcsoló"-ra, lengjünk át. Ha mindent jól csináltunk, a lengés végén magunkhoz vehetjük a "Souther key"-t.

Másszunk vissza, nyissuk ki az ajtót jobbról. Lőjük le az őrt. Oldalt húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Hatására a kutyás ketrec ajtaja is kinyílik. Menjünk be. húzzuk meg a "fali kapcsoló"-t. Lőjük le a kutyát. A ketrecében húzzuk meg a "fali kapcsoló"-t. Ahol lelőttük az őrt kigyullad a tűz, és hozzáférhetővé válik az emelvény, ami egyben egy „teleportáló”. Egy szobába kerülünk. Ha visszakaptuk a vezérlést, a két kőtömböt kell az emeltyűkkel az építmény tetejére felvinnünk. Közben a denevéreket sem kíméljük. Fent a téglákat a helyükre tolva, egy csapóajtó lenyílik. Menjünk fel és vegyük fel a "Eastern key"-t.

Az oszlop tetején húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Kinyílik a kijárat ajtaja. Menjünk ki és rakjuk a helyükre a csillagokat. Oldalt lenyílik egy csapóajtó. Ha leugrunk, a kép kimeredik és megmutatja az eddigi munkánkat, ill. átlépünk a következő pályára.

4. Meet the girlfriend (3 secret)

Secret 13: Secret 14: Secret 15:

Mentések -- Savegames

Csúszás végén egy kertben találjuk magunkat. Jobbról a salátáskertben vegyük fel a "nagy medipack"-ot. Ezzel együtt a kert másik ajtaja is kinyílik. Forduljunk jobbra és a vízből kiemelkedő tetőszerkezetre, másszunk fel. Vegyük fel a "13. secret"-et.

Másszunk le. Menjünk át a másik tetejére, és a beugróban húzzuk meg a „falikapcsoló”-t. Egy demó megmutatja, hogy egy víz alatti ajtó kinyílt. Egyelőre ne foglalkozzunk vele. Menjünk az épület közepén látható bejáraton be. Vigyázzunk, csak azokra a padlólapokra lépjünk, amely alatt mintázatot látunk. Egyéb esetben tűz emészti Lara hab testét :-) . Ha végigmentünk, húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. A vízben egy újabb ajtó nyílik meg. Jussunk vissza ugyanazon az útvonalon. Most menjünk el a jobboldali ajtóhoz és nyissunk be. Menjünk a baloldali beugróba, kússzunk be a létrához. Másszunk fel. Szemben a zöld színű padló feletti ládát toljuk a lila színű padlóra. Túlsó oldalon kinyílik az ajtó. Menjünk oda, de előbb az egyik sarokban vegyük fel a "lőszer"-t. A másikban a "nagy medipack"-ot. Menjünk be a megnyílt ajtón. Vegyük fel a földről a "Blue key"-t.

A falon húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A túlsó rácsos ajtó is kinyílik. Mielőtt odamennénk, fejünk felett látunk egy feljárót. Toljuk be a másik ládát és menjünk fel. Vegyük magunkhoz a "Crowbar"-t.

Jussunk vissza a térre. Menjünk a túlsó medencéhez, és ugorjunk be. Menjünk be a megnyílt ajtókon. Bent vegyük fel a "nagy medipack"-ot, és húzzuk meg a "vízikapcsoló"-t. A kert túlsó felén megnyílik a rácsos ajtó. Menjünk be. Balról a sarokban húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Egy kőtömb feljön.  Ugorjunk a vízbe és a baloldali résen, ússzunk be, másszunk ki a vízből, vegyük magunkhoz a "Tile"-t.

Ússzunk vissza. Rakjuk a mozaikképbe a csempét. A víz lefolyik a medencéből. Menjünk le és a másik járatban, húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Feljön a következő kőtömb. Húzzuk a ládát a középső kőre. Másszunk fel egy szinttel fentebb. Húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Egy ajtó kinyílik. Menjünk le. Vissza a kertbe, ahonnan indultunk. Balról egy faajtót látunk. Menjünk be. Használjuk a kék kulcsunkat. Másszunk fel a létrán. Lőjük le a 2 őrt. Menjünk a fal túloldalán a szakadékhoz. Mentsünk egyet. Fejünk felett kőgolyók, amik ha elindulunk, azok is elindulnak. Csússzunk lefelé, ugráljuk át a tüskéket. A végén ugorjunk fel a párkányra. Párkányról másszunk le, és balról az egyik tartóoszlopot lőjük szét. Az egyik kőtömb lemegy, és láthatóvá válik a rácsnyitó kapcsoló. Húzzuk meg a „falikapcsoló"-t. Menjünk fel a lépcsőn. Balról a sarokban, húzzuk meg a „falikapcsoló"-t. Szemben a vödörben kigyullad a tűz. A baloldali kőtömböt húzzuk el, és vegyünk fel egy "fáklyát".

Gyújtsuk meg a tűznél. Az égő fáklyánkkal, pedig a fali kandelábereket. Ha mind a 4-et meggyújtottuk, akkor a padlón a csapóajtó felnyílik. Dobjuk a vízbe a fáklyát. Másszunk le. Menjünk át a tüzeken. A rács előtt húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t, toljuk ki a ládát. Egy újabb térre érünk. Forduljunk jobbra. Álljunk rá a kőre. Szemben 5 kapcsoló. Egy kérdés kell a megoldást kitalálnunk. A kérdés: Egy testrész neve. "ARM" kar magyarul. Tehát az "M A R" kapcsolókat kell lehúznunk. Kicsivel odébb a beugró ajtaja felnyílik. Húzzuk meg a benti "falikapcsoló"-t. Az eddig fortyogó víz hideggé válik. Ússzunk át a túlpartra. Jobbról látunk a fűben egy „padló kapcsoló”-t, toljuk oda az egyik ládát. A ketrec felrobban. Menjünk oda, húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. A fal túlsófelén lemegy egy kőtömb. Menjünk arra, de előtte útközben, nyissuk fel a padló csapóajtóját. Menjünk most már a ládáért, toljuk oda a ládát, ahol a csapóajtót kinyitottuk. Lökjük le a ládát. Menjünk le mi is. Toljuk a ládát a „padlókapcsoló”-ra. Túloldalon kinyílik a rács. Menjünk be és vegyük magunkhoz a "Holy cross"-t.

Másszunk vissza, át a folyón, rakjuk a helyéra a keresztet. A kapu kinyílik. Bent vegyük fel a "kis medipack"-ot. A virágágyás tövében, a beugróban vegyük fel a "Blue key"-t. Ússzunk vissza a nagykapuhoz, Használjuk a kulcsunkat. Menjünk be az oszlopok mögé. Az emelvényről vegyük fel a "lőszer"-t és a "nagy medipack"-ot. Szemben húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. A rácsos rész egyik rácsa hiányzik. Mellette kapaszkodófal. Kapaszkodjunk fel, és bent vegyük fel a "14. secret"-et.

Menjünk le. Menjünk fel a lépcsőn. Át az átjárón. Szemben egy akvárium. Hátul jobbra egy nyitott ajtó, de ha arra megyünk, bezáródik előttünk. Nekünk a baloldali ajtón kell mennünk, amely most még zárva van. A terem két szélén két oszlopot látunk. A jobboldali "lépéskapcsoló". Lépjünk rá. Hatására az egyik lépcső melletti létra feljáró ajtaja kinyílik. Menjünk oda, majd fel. Fent húzzuk meg a "falikapcsoló"-t. Most már visszamehetünk és a baloldali ajtón haladva, eljutunk az akvárium tetejéig. A gőzre vigyázzunk. Ugorjunk az akváriumba, keressük meg a "green key"-t.

Vegyük fel. Menjünk vissza oda, ahol felvettük a lőszert és a nagy medipackot. Használjuk a zöld kulcsunkat. A teremben jobbról lőjük szét a ládákat. Lépjünk rá a "lépéskapcsolóra". Hatására a szakadék felett kötél ereszkedik le. Lengjünk át vele. A következő teremben jussunk fel a tetejére. A denevéreket sem kíméljük. Felérve, lőjük le a kutyát, a sarokban húzzuk meg a "kapaszkodós kapcsoló"-t. Lőjük le az őrt. Menjünk a zuhataghoz. Csússzunk le. Lent, a zuhatag alatt vegyük fel a "15. secret"-et.

Nyissunk be az ajtón. Menjünk a szép hölgyhöz. Mikor odaérünk vége a játéknak.

Jó szórakozást mindenkinek Duduska


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.