.....................................................................

Back to Basics 2011: 01. Last Train to Paris

Készítõ: Back to Basics 2011 Team

Letölthetõ: BTB2011 - Package 1. BtB2011 - Last Train to Paris

Csomagold ki a btb2011package.zip-et, és másold be egy tetszőleges könyvtárba. Csomagold ki a btb2011_01_last_train_to_paris.zip-et is, és másold be ebbe a könyvtárba a benne levőket, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Ez a történet az „Angel of Darkness” előzményéről szól. Egyiptomban, a halálközeli élménye után Lara hidegebbé és megfontoltabbá vált, egy sötétebb, és meggyötört lélekkel, ami tele van bizalmatlansággal. Miután eltöltött néhány évet a külvilágtól elzártan, Lara egy telefonhívást kap, Von Croytól, aki felkéri, hogy utazzon Párizsba és találkozzon vele a lakásában. Ahogy mindenki tudja, Lara úgy dönt, elutazik oda és találkozik vele, de a vasútállomásnál Eckhardt orgyilkosai megpróbálják megakadályozni, hogy Lara beszálljon a vonatba. Lara egy léghajóval Bécs felett repül, el akar jutni a vasútállomásra…… (Fordította: Kacsa)

Review:

Néhol bizony nem könnyű ez a pálya. Viszont gondolkodásra serkent. Néha nem is arra kell menni, amerre gondoljuk. Kell hozzá idegzet, bizony sokszor elakadtam egy-egy időre, keresve a továbbjutást. A secretek megszerzése pedig külön feladat, ha mind az 5-öt meg akarjuk szerezni. Nagyon szép a textúra, itt-ott van pár apró bug benne, de megoldható, semmit nem vesz le a pálya értékéből. Remek kaland volt, csak ajánlani tudom. Igazi TR pálya. Én nem használtam el egy medipackot sem.

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2:

Secret 3: Secret 4:

Secret 5:

Mentések -- Savegames

A léghajóról a csatornába esel. Mássz ki a lépcsőnél a vízből, és menj fel a városrészbe. Lara felnéz a magasba. Ott egy sárkányrepülőt látsz, de ez majd később. Menj balra, lődd le a fogadásodra jövő kardos nőt. Továbbra is balra tarts, majd mássz fel a falon, a létrán. Fent kapd el a háztető peremét, és csimpizz egészen balra, ameddig lehet. Leesve a kis teraszra vedd fel a lőszereket, és a nyílpuskát, a Crossbow-t, az 1.secret-ben. Menj most a medencéhez. Közben egy varjú, és két kutya fog zaklatni. Ugorj a vízbe, mássz ki a közepén, és leguggolva egy nagymedipackot vehetsz fel. Ugrás a vízbe, és húzd meg a vízi kart a középső emelvény oldalán. Most ússz oda ahol a csövek vannak, a sarokba. Ússz át a zöld növényeken, és húzd meg a felső kart. Most már nyitva van a medence ajtaja. Vegyél egy nagy levegőt és a baloldali fal mellett, egészen a fenéken ússz a lenyílt csapóajtó mögé, majd felúszva levegőt vehetsz ott. Ment egyet, és indulás tovább, de most a jobb oldali fal mellett. Le fel is mozgatva ússz, és akkor eléred a hátsó falat, és kimászva a vízből lőszereket, és a gránátvetőt, a Grenada Gun-t kapod meg a 2.secret-ben.

Irány most egészen hátra, ahol a filmbejátszásban egy kis épület tetején láttad a könyvet. Az épület sarkától négy lépésre állj meg, és egy helyből ugrással fel tudsz jutni a sarkára. Most ugrás a tetejére, és fel is veheted a Magic Closed Book-ot.

Irány visszafelé a medence felé, de most menj el mellette, be a kis sikátorba, és belökve az ajtót egy kis terembe értél. A fáklyacsomagot se hagyd ott a bejáratnál. Figyeld meg az üvegpadlót. Látod alul a gőzölgő helyeket? No azok feletti lapok a biztonságosak, csak oda tologathatod a ládákat. A cél, a rácsos láda helyretolása a mintás padlólapra. Ehhez persze nem könnyű az út.

No leírom, ha nem megy: 

Húzz a 2. ládán hármat
Told az 1.-sőt a sarokba
Húzz a 3.-on egyet,
Told a rácsost a sarokba
Húzz a rácsoson hármat
Told a 3.-at a sarokba, ahol a rácsos volt
Told vissza a 2.-at a helyére
Húzd a rácsosat a mintás padlólapra.
Kint kinyílt az ajtó a szembeni házon.

Irány hát oda. Menj fel a lépcsőn, de mielőtt beérnél a szobába, állj meg, és onnan vadászd le a hárpiát. Bent a szobában nem tudod használni a fegyveredet. Ha kinyiffant, vedd el tőle a Red Key-t.

A mozgatható asztal csak becsapás, ne törődj vele. Irány vissza a csatornához, ahol feljöttél a lépcsőkön. Ott tudod kinyitni az ajtót vele. Közben egy kígyót is ki kell nyírnod. Három gombot látsz a baloldali falon, ami három emelvényt emel fel, rajtuk keresztül tudsz eljutni a fali beugróba. Persze nem lesz könnyű a dolog, időre megy a feladat. Állj hát a jobb oldali gomb mellé, és ments egyet. Nyomd meg a jobb oldalit, majd a középsőt, végül a baloldalit. Mivel minden másodperc számít, javaslom a következő kombinációt. Nyomd meg a fel, és lefelé gombot, és az Alt-ot, az ugrást is, így Lara egy ugrással megfordul. Rohanj, ugrás az alacsonyabb emelvényre, majd balra a másikra, kapd el a peremét, mássz fel, onnan nekifutásból a magas oszlopra. Most a baloldalon levő ferde oszlopot kell elkapnod, lehetőleg a jobb oldalát. Mássz fel, csúszás, közben rögtön ugorj a potyogó padlólapra, majd futás, ugrás a sarokban levő utolsó emelvényre. Futás balra, és ha ügyes voltál, akkor a fali beugróban landolsz. Gyorsan ments, ha sikerült. Ha nem bírod idegekkel, töltsd le a mentést. :) Amikor a ferde oszlopot elkapod, akkor lehet esetleg menteni, úgy könnyebb. Gyorsan kézbe a fegyvert. Legjobb a robbanó nyíl most, és lődd le a repülő bogarat. Ugrás át a szemközti házon levő beugróba. És vedd fel a Shotgun-t.

Ugye tudod, hogy a puskával is lehet célozni? Vedd a kézbe, nyomj egy numpad0-át, és a le-fel nyilakkal tudod Larát mozgatni, és persze a kezében levő puskát is. Nosza, lődd hát ki a lentebb levő ablakot. Egy helyből ugrással, plusz CTRL oda is jutsz, és felveheted a fáklyacsomagot. Menj balra, futás közben leesel az alsó folyosóra. Most a dugattyúk alatt kell átjutnod. Két dugattyú között van egy szabad padlólap, ahol megpihenhetsz. Talán a legjobb, a sarokról indítanod. Ha sikerült, juss át még a mozgó pengéken, majd ugrás, és kapd el a falon a rést, ami nem látható, de azért ott van. Csimpizz balra, és a sarkon túl mássz fel a beugróba. Ugrás a mögötted levő fali résbe, majd kiérve a ház oldalához, nekifutásból ugorj át a túloldali házba.

Egy raktárba értél. Két csoroszlya is védi, ráadásul az egyik, csak a mellén sérül, mint a páncélos lovagok. Ha kinyírtad, vedd fel a Yellow Key-t.

A másik csoroszlyától pedig vedd el az újabb Red Key-t.

A vörös kulcsot akár mindjárt is használhatod a ládák feletti beugróban. De a lényeg más. Meg kell keresni, a mozgatható ládákat. Látod fent a magasban két helyen is a ládát? No azokat kell elmozdítani. A bejárattól nézve a baloldali falon levő alatt megtalálod a Laser Sight-ot, a távcsövet, a 3.secret-ben.

A bejárattal szemközti falon, ha elmozdítottad a magas ládát, akkor megtaláltad a sárga kulcs helyét, és a foglalatába téve kinyitottad jobbra az ajtót. Kiértél ismét a házak tetején levő párkányokra. Jobbra menj, de még a medence előtt, ugorj át jobbra a ház melletti párkányra. Ott a végén, a kis fa alá leguggolva megtaláltad a Book Key-t.

Irány vissza a hosszú párkányra, menj ismét jobbra, és most a medence után ugorj át jobbra, a másik házon levő párkányra. Illeszd össze a kulcsodat a könyvvel, tedd a foglalatára, és kinyílt az ajtó. Juss át a forgópengéken, vedd fel a fáklyacsomagot, és nekifutásból, még a folyosóról ugorj a medencébe, akkor nem égsz meg. Mássz ki az emelvényen, és lődd szét a két sarokban az üvegfalat. A baloldalit nekem nem sikerült pisztollyal, oda robbanó töltetet adtam. Ha megvan, akkor már biztonságos a terem. Ugorj a vízbe, és a vízi karral engedd le az emelvényt.

Próbálj meg elúszni felette, mert itt egy kicsit bugos a játék, néha csak úgy tűnik, hogy lement az emelvény, de mégsem lehet elúszni felette. Ha így jártál, töltsd be egy mentést, és próbáld újra.

Mássz ki a partra, és a bejárat melletti falon forgasd meg a kereket. Ez leeresztette a vizet a medencében. Mássz le a bejárat felöli oldalon a létrán, vegyél fel egy fáklyát, és dobd az emelvényre. NE felejtsd el a gombot is megnyomni az emelvénynél a falon. Irány ki a medencéből, és töltsd fel vízzel újra. Ugrás a vízbe, és a vízi karral emeld fel. Vedd fel a fáklyát, és a bejárattal szemközti oldalról, ugorj fel az alacsonyabb állványra, amit a fali gombbal emeltél fel. Ugrás a magasabbra, majd fordulj az emelet felé, és a baloldalról ugorj fel a laposabb részre. Itt ments egyet. Fordulj kicsit jobbra, úgy 45fokos szögben és dobd el a fáklyát, de úgy, hogy az égő tűz felöl, majd fel tudd venni. No csak mert átkúszni ott nem lehet, viszont a fáklyával nem jutsz át körbe az emeleten. Irány át a mozgó tüskéken, néha meg megállva egy kicsit, akár sérülés nélkül is átjutsz. A forgó gömböknél kapaszkodj le a karzatról, csimpizz el alatta balra, és a túloldalon mássz fel. Juss át a mozgó pengéken, ugord át a sarokban a gömböt, majd a tüzet is, és vedd fel a fáklyát. Gyújtsd meg. Vigyázz, túl közel ne menj az égő tűzhöz. Ugrás le a magas emelvényre, majd le a földszintre. Illő távolságból gyújts meg körbe, a medence körül a négy talapzatot, és kinyílik az üvegajtó. De még ne menj át rajta.

Kezedben a fáklyával menj ki az épületből, vissza a pengéken át. Ugorj le a földre, és menj hátra, ahhoz az épülethez, aminek a tetején a könyv volt. A túloldali sarokban egy fakupac van. Gyújtsd meg, és kinyílik a nagykapu. Bent lőszereket, és a Revolver-t találod a 4.secret-ben.

Irány vissza a raktárba, a kint felemelkedett állványon keresztül. Ott ismét juss ki a párkányokra, és ismét be a forgó pengéken át a medencéhez. Körbemenve menj most már be a kinyílt ajtón. Vedd fel a fáklyacsomagot. Látod a földön azt a piros kis gömböt? Rossz sejtelmeim vannak. :) Hát igen, pár sarokkal odébb meg is jelenik egy tűzszellem. Irány vissza a medencébe, ott megszabadulhatsz tőle. Már ha nem engedted le róla a vizet. :) Továbbmehetsz, de csak óvatosan. Egy helyen a plafon szakad le, az utolsó folyosón pedig egy lézer alatt kell átkúsznod. No de a végén felértél a sárkányrepülőhöz. Kapaszkodj fel rá, és repülj át a csatornán, az állomáshoz.

Lesve mindjárt egy kutyával, és egy kígyóval kell végezned. Menj át a síneken a túloldalra, menj be a pályaudvarra. A bejátszás után több felé is elindulhatsz. A lényeg, az emeleti négy ajtó mögött, egy-egy kulcs lapul, azokat kell megszerezni. Én így tettem:

Menj fel jobbra, az emeletre. Ugorj a vízbe, és a túloldali bal sarokban húzd meg a felső vízi kart. A másik emeleten nyílt ki az utolsó ajtó. A medence közepén egyébként, a kis szigeten lapul majd a Fáklya, de ez később. Menj most a sarokba, és húzd el a ládát. Kússz be a résen, és nyomd meg a fali gombot. Kinyílt az első ajtó ezen az emeleten. Mássz ki, és most figyelj! Told vissza a helyére ezt a ládát, és kinyílik ott a másik ajtó is. No mire erre én rájöttem…… LOL

Menj is be ezen az ajtón, kezdjük itt a feladatot. Egy lávás terembe értél. Látod a falakon a létrát? Ugye milyen egyszerűnek tűnik? De nem az. A jobb oldalira kell hogy ugorj, nekifutásból a kis szigetről egy ferde ugrással. Vagyis ugrás közben is kell nyomni a jobbra-t. Kapd el a létrát, csimpizz át a túloldalra, de ne egészen a fal mellé, hanem majdnem egy tömbnyire tőle. Mássz fel, de csak addig, hogy hátraugrásnál ne verd bele a fejedet a plafonba. Most ugorj hátra, és ha jól csináltad a kis sziget hegyére érkeztél, nem estél bele a lávába. Vedd fel a Red Fuse-t.

Visszafelé ugyanaz a feladat. Ha kiértél a teremből, menj jobbra, és be a következő kinyitott ajtón. Vedd fel a fáklyacsomagot, és ments egyet. Itt a lényeg, hogy ki kell nyírni a két hárpiát, mielőtt megnyomhatnák a fali gombot. Legjobb, ha a nyílpuska robbanó lőszerét alkalmazod. Ha sikerült, akkor felveheted a Metal Disk-et.

Nyomogathatod a gombokat most már, de semmi értelme. Nincs jelentősége a felemelkedő állványnak sem. Viszont vedd fel a ládák tetejéről a nagymedipackot. Irány ki, le a földszintre, és fel a másik oldali emeletre. Közben, a földszinten vedd fel a kis asztalokról a rengeteg medipackot, lőszert, és az UZI-t. Irány fel a másik emeletre. Ugrás ott is a vízbe, keresd meg ott is a plafonon a kart, és húzd meg. Most már nyitva van ott is mindkét ajtó. Öld le a női nindzsákat, és menj be az első terembe. Lődd ki a szemközti falon jobbra az ablakot, mássz fel, és nyomd meg a gombot. Lent húzd meg a fali kart, majd a lenyílt csapóajtónál leugorva nyomd meg ott is a gombot.

Fordulj meg. Nem látszik, de a csapóajtó mögött egy rés rejtőzik. Kússz át rajta, és egy újabb Revolver-t vehetsz fel, az 5.secret-ben.

Visszatérve a terembe, egy újabb nindzsa fogad. Végezz vele, majd a kijárat felé nézve, a baloldali kis medencébe be tudsz ugrani, ha oldalt állsz a kerítésnek, és oldalra ugrasz. Ússz át a résen, és húzd meg a vízi kart. A kis teremben felemelkedett egy állvány. A sarokban fel tudsz kapaszkodni rá, csimpizz el balra a sarkára, ott mássz fel, majd egy helyből ugrással elkapod a karzatot. Mássz fel, ugorj át a másik karzatra, és felveheted a Yellow Wheel-t.

A másik karzaton még felvehetsz lőszert, de a revolvert hagyd, nem lehet megszerezni, az csak csapda. Irány ki a teremből, és be a sarokban levő utolsó ajtón. Naná hogy ott is egy női dög fogad.

Ez néha kicsit bugos, legjobb, ha előtte mentesz egyet, néha nem lehet kicsalogatni a raktárból.

A raktárban úgy kell tologatni a mozgatható ládákat, hogy a szemközti falból ki tudd húzni a baloldalit, és félre is tudd tolni. Ha sikerült, menj be hátra, és tolj egyet az ottani ládán is. Így megszerezted a feszítővasat, a Crowbar-t.

Ugorj fel a ládára is, mert ott lapul a Glass Fuse.

Menj ki most már a teremből, le a földszintre, és ott is le az alagsori ajtóhoz. Tedd a helyére, a foglalatukba a négy kulcsodat, és kinyílik az ajtó. Vedd fel a rengeteg lőszert, és lődd le a két repülő bogarat. A jobb oldali falon négy kart találsz. Húzd meg az elsőt, a harmadikat, és a negyediket, így felemelkedik egy emelvény, és rajta keresztül le tudod rántani a fali kart. Átment a víz a másik medencébe, így már meg tudod húzni az ottani vízi kart. Kint a szabadban felgyulladt a tűz.

Emlékszel még, hol volt a fáklya? Menj fel az emeletre, és a medence közepén levő kis szigetről vedd fel a Fáklyá-t.

Menj ki a szabadba, gyújtsd meg az égő tűznél, és gyújtsd meg a kis fakupacot. Lement az emelvény, és bemenve a kis elkerített részre, a feszítővassal meghúzhatod a kapcsolót. Kinyílt a mozdony felé vezető ajtó. Menj át rajta, szállj fel a vonatra, és ….. és vége is ennek a remek kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.