.....................................................................

Rock The Easter Boat

Készítő: illyaine (Christoph Summerer ([christoph]) Homepage

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a christoph_summerer_illyaine_rock_the_easter_boat.zip-et, másold egy tetszőleges könyvtárba, és máris indíthatod a kalandot. Ehhez nem kell a TRLE.

Sztori:

Lara ígéretet tett egy barátjának, hogy megkeresi, és kislányának elviszi a Húsvéti Nyuszit.

Review:

Gyönyörűen textúrázott nagy pálya tavaszi hangulattal és madárcsicsergéssel. Az első részben viszonylag sok, de egyszerű feladat vár ránk: úszás, tologatás, kapcsolók húzása, kulcskeresés. A folytatásban azonban egyre kevesebb és érdektelenebb dolgokat kell tennünk, tulajdonképpen csak a továbbjutáshoz szükséges utat kell megtalálunk, melyet egy-két kapcsoló és kulcs keresése szakít meg. A hozzáadott zenék (a madárcsicsergéses kivételével) egyáltalán nem ehhez a pályához illenek (inkább valami kalózoshoz), mert vészjóslóak és sürgetőleg hatnak (támadást vagy időre futást vár az ember). Legnagyobb hátránya, hogy kihasználatlanul óriási a pálya (ha már nincs benne sok feladat, legalább 5-10 secretet elrejthetett volna a készítő). Fegyverünk nincs, de nem is kell, mert nincsenek ellenségeink, az ablakok meg maguktól kitörnek. Főleg gyerekeknek ajánlom a pályát egyszerűsége és szépsége miatt.

Végigjátszás:

Secret :

Mentések--Savegames:

Kászálódjunk ki a vízből, és fussunk be a szemben lévő vizes terembe. Bal oldalt másszunk fel a falon a borostyánon, ugorjunk hátra, és húzzuk meg a kapcsolót, mely a vízben nyit egy ajtót. Jussunk vissza a vízbe, húzzuk meg a bejárat alatt levő kapcsolót (a mintás padlólap lenyílik mögöttünk), ússzunk végig a járatban, majd a medence aljáról szedjük fel a feszítővasat (Crowbar-t).

Ússzunk vissza, menjünk ki a kertbe, és folytassuk az utunkat jobbra. A barna ajtót elegánsan rúgjuk be, és húzzuk meg a benti kapcsolót, mire a szürke mintás kockák mozgásba lendülnek, és középen felemelkedik egy tojásos oszlop. Tologatással és a kapcsoló húzkodásával jutassuk fel az oszlopot a legfelső szintre, és toljuk a mintás padlólapra. Kinyílt az egyik sárga ajtó, fussunk oda, a falból szedjük ki a piros katicabogarat (Ladybeetle), melyet a kert közepén található elkorhadt fatörzsbe kell illeszteni.

Ekkor a homokdűne melletti doboz tetejére nő egy szürke kocka, melyre felugorva elérhetjük a tetőn levő kulcsot (Red Key).

Még mielőtt használnánk a kulcsot, a tetőn forduljunk balra (jobb oldalt egy szürke padlólap van), kapaszkodjunk végig a tető peremén (át a vízesésen is) a kert másik végébe, ahol a sima részen felkapaszkodva egy kapcsolót találunk. Húzzuk meg, mire a korábban látott szürke lapból felemelkedik egy kocka. Jussunk oda vissza, másszunk fel rá, majd ugráljunk végig a lapos tetőkön a fekete macskás erkélyig, és ott húzzuk meg a kapcsolót, mely a pálya egyetlen secret-ének sárga ajtaját nyitja. Fussunk oda, de bemenve nem találunk mást, csak egy két betűből álló feliratot a falon. (A készítő szerint a többi húsvéti pályán levő secretekben is találunk szótöredékeket, melyek együtt egy értelmes szót adnak ki, egy jelszót a készítő honlapjához.)

Hagyjuk el a szobát, vágjunk át a kerten és használjuk a kulcsunkat a piros-fehér zárban. Menjünk be, szaladjunk végig, és a sarokban levő lyukba ugorjunk be. A videó után megkapva az irányítást ugorjunk a csónakba (Ctrl), és repesszünk végig a vízen két vízesésen és egy sziklaalagúton keresztül egy nagy épületig, ahol már ki tudunk mászni a partra (a csónakot a Shift+bal/jobb iránygombbal tudjuk elhagyni). Fussunk be az épületbe, szaladjunk el a könyvespolc és a húsvéti tojásos kosár mellett, fel a fekete-fehér mennyezetű szobáig, ahol a jobb oldalon levő duplaajtót lökjük be, vágjunk át a szobán, be a szemben levő folyosóra, melynek végén egy kertbe érkezünk (ne ijedjünk meg a madárijesztőtől, nem bánt, csak figyel), ahol a kék virágok között felszedhetjük a kék húsvéti tojást (Egg).

Ezt tegyük az első szobában látott húsvéti kosárba, mire a sziklaalagútban az egyik sziklán megjelenik egy kulcs. Ússzunk vagy csónakázzunk oda, kapaszkodjunk ki a ferde sziklára, onnan ugorjunk át a fa melletti szürke négyzetre, és vegyük magunkhoz a kulcsot (Yellow Key).

Jussunk vissza a fekete-fehér mennyezetű szobához, de most ne forduljunk be a jobb oldali ajtóhoz, hanem szaladjunk egyenesen ki az újabb kertbe (szemben szélmalom, jobbra szökőkút). A falnál használjuk a kulcsunkat, és menjünk a lenyílt falhoz (ez abból a kertből nyílik, ahonnan a kék tojást felszedtük). Menjünk végig a járaton, majd a növénnyel benőtt rúdon kapaszkodjunk fel a létráig, hátraugrás, fel a létrán, be a szobába. Másszunk fel a zongorához, a sarokban levő ajtót lökjük be, és jussunk ki a szélmalomhoz. A sejtelmes és sürgető zene ellenére semmi veszély nem leselkedik ránk, így miután körülnéztünk (semmi felvehető cucc nincs), a szélmalom háta mögött ugorjunk a sziklákra, jussunk be a barlangba, a járat végén pedig essünk be a lyukba. Ússzunk be a bal oldalt levő ajtó alatt, a teremben húzzuk meg a kapcsolót, majd csónakázzunk ki, forduljunk balra be a nyitott ajtón.

Ugorjunk ki a csónakból, ússzunk vissza, és másszunk ki a vízből a kapcsolós ajtótól jobbra. Fussunk az ablakhoz, mire az közeledtünkre ripityára törik, menjünk be, és toljuk át a fakérges kapcsolót. Ezzel megnőtt a vízszint a csónaknál, fussunk ki, forduljunk balra, kapaszkodjunk fel a borostyánon, ugorjunk be a csónakba, majd hajtsunk a szemben levő zárt ajtóhoz, hogy az kinyíljon. Ugorjunk át a fehér párkányszerűségre, forduljunk jobbra, majd a végén ugorjunk a vízbe. Ha eléggé eltávolodtunk a csónakos résztől, akkor megjelenik az „új pályát” betöltő képernyő. Miután megkaptuk az irányítást, ússzunk bal oldalra és próbáljunk meg lejutni a vízesésen. Ússzunk az egyes ajtó felé, jobb oldalánál ki tudunk kapaszkodni a vízből, és be tudunk ugrani a járatba. Húzzuk meg a kapcsolót, és ússzunk vagy csónakázzunk be a kinyílt ajtón. A sárga házakhoz érve bal oldalon ússzunk be a vízi alagútba, majd kapaszkodjunk ki a szobába. Fussunk át rajta, mert a következő szobában levő ablakokon keresztül jutunk ki a nagy teraszra. Keressük meg a Húsvéti Nyuszit és vegyük magunkhoz (Easter Bunny).

A videóból látjuk, hogy kinyílt a duplaszárnyú ajtó, jussunk oda vissza, majd azon keresztül hagyjuk el a pályát és vele együtt a játékot.

Jeges Helga 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.