.....................................................................

BtB2010 - Cult of the Mask

Készítő: BtB2010 Samuel Scott (TombMaker)

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_01_cult_of_the_mask.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

Minden csendes Velence városában. Túlságosan is csendes. A madarak nem csicseregnek, mikor az emberek az ügyeiket intézik, a levegő még mindig olyan, mint a halál. Valami történt a vizes városban. Valami sötét.

Egy, a sok egzotikus vakációja közül, Lara Croft egy vizes utcán találja magát, a híres itáliai városban. Szóbeszédek keringenek arról, hogy a gonosz egyre jobban elhatalmasodik a város elhagyott részei egyikében.

Senkinek nincs bátorsága visszamenni azokhoz a vizekhez, csak a bandáknak. És azok is csak a hatalom kedvéért. Kis henyélés közben, a kávéházban issza a drága kávéját Lara, és elhatározza, hogy a szóbeszédek végére jár, meglátja mit tud tenni. Kis idő múlva, miután körbejárt pár utcát, rápirítva a pletykásabb rétegre, hogy eddig mind hazugságot mondtak, a léptei egy öregemberhez vezették a templomba. Tőle szerzett tudomást arról, hogy mit susmognak az emberek. Egy új banda érkezett, akik azt tervezik, hogy a jelenlegi bűnözőcsaládtól elveszik a hatalmat, és a híres város földalatti uralkodóivá teszik magukat. Az öregember elmondja, hogy miért aggódik a legjobban. Ez az új banda a város színháza alatt, a szennyvízcsatornákban tartja fent a helyét. Ezt csak csónakkal lehet megközelíteni, és akkor a család testőrei markában végzed. De egy jól úszó észrevétlenül be tud szivárogni. 

Eddig unalmas vakációnak indult, mert senki nem lőtte még le. Lara visszaindul a szállodájához, megragadja fegyvereit, és elindul Velence elhagyatott részébe…

Senki sem számít arra, a bandát is beleértve, hogy valami nagy szörnyűség van kilátásban: A nevét nem tudni, mert nem olyan fontos, de amit tett az elég visszhangos. Senki nem látta őt, de mindenki érezte, amit tett. Magában van, egyedül a maszk termében, s nem tudva az élettelen maszk hatalmát, felemeli, hogy megvizsgálja. És a démon elszabadul. (Fordította: Roli)

Review:

Remek kaland volt ez a Velencében játszódó pálya. Ugyan egy része lent, a sötét csatornákban való útkeresésből áll, de azért kicsit visszavitt a TR2 Velencés pályájára. Pár mdipackot is el kellett használnom, a fegyveresek, a csapatban megjelenő patkányok, és denevérek miatt, de van belőle elég. Mint ahogy fegyverből is. Egyedül az UZI-t hagytam el valahol. A végén a démon elleni harcban jó szolgálatot tett a Grenade Gun. Amit a két secret egyikében találtam. Szóval remek egy pálya ez, ne hagyja ki senki.

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Mentések--Savegames:

A kis medencéből vedd fel a fáklyákat. No akkor szerezzük meg az első secretet, ami nem lesz egyszerű.

Menj fel a lépcsőn, és lődd szét a szemközti falon az ablakot. Menj oda, és kapaszkodj fel. Öld meg a fegyverest, vedd fel a lőszert, és menj le a földszintre. Két gomb is van a falon. Az egyik kinyitja az ajtót ott, a másik pedig az első emeleten nyitja ki a csapóajtót, az asztal mellett. Nem mindegy, melyik oldalon akarsz felkapaszkodni az emeletre. Az asztal mellett, baléra nézve próbáld meg, és sikerülni fog. A felső emeleten lődd ki az ablakot, ugorj ki a kis teraszra, lődd ki a szemközti ablakokat, és ugorj át oda. Ott is ki kell lőnöd az ablakot, és a kis teraszon lőszert, a Shotgun-t veheted fel, az 1.secret-ben.

Legegyszerűbb, ha beugorsz a vízbe. Fordulj meg a vízben, ússz egészen hátra a csatornában, és jobbra kimászol egy kis platformon. Menj fel a lépcsőn, és lődd le a fegyverest. Helyből ugrással ugorj fel a napellenzőre, ugorj át a másikra, majd rántsd le a fali kart. Figyeld azért meg, a fali kar mellett az ablakot, az kilőhető, de még zárt az ajtó a mögötte levő kis folyosón. A fali kar, a pálya elejénél, a vízben nyitott ki egy rácsot, de még ne ússz oda.

Ússz most az ellenkező irányba, egészen a csatorna másik végébe. Közben lődd le a következő fegyverest az egyik mólón. A csatorna végén mássz ki a vízből, és a fa mögött rántsd le a fali kart. Kinyílt az épület ajtaja, a másik oldalon. Menj be, végig a folyosón, és nyisd ki a kettős ajtót. Egy raktárba értél. Lődd le mindkét fegyverest, vedd fel az egyik által elhagyott medipackot, és a lőszert is az egyik ládán. A bejárattól jobbra, a ládák mögött rántsd fel a csapóajtót, és lemászva a sötét csatornába, az egyik sarokban megtalálod a Crowbar-t, a feszítővasat.

Mássz fel a létrán a raktárba, és szemben, a ládák tetején feszítsd ki az egyik ajtaját. Bent megtalálod a Grenade Gun-t a 2.secret-ben.

Most ússz vissza a pálya elejéhez, ahol a vízben kinyitottad a rácsot. Ússz be középen, majd jobbra, át a keskeny résen, és lent a fenéken is, át a következő résen. Ússz most felfelé, majd kimászva a vízből feszítsd ki az ajtót. Nyomd meg a gombot a falon, lődd ki az ablakot, és ugorj ki balra, a napellenzőre. Ugrás körbe a túloldalira, ott pedig felugorva lőj bele egyet a harangba. Kinyílt lent az épület ajtaja.

Menj be, lődd le a kutyát és a fegyverest, rántsd le a bejárat feletti kapcsolót, mássz fel a létrán, és körbemenve a karzaton, nyomd meg a gombot. Most menj vissza a csatornán át a legelőször lerántott fali karhoz. Lődd ki balra a mellette levő ablakot, és ugorj be a kis folyosóra, mert ott nyitottad ki az ajtót az előbbi gombbal. Menj fel a lépcsőn, lődd le a fehér ruhás főnököt, vedd fel a medipackot, és mássz fel a baloldali könyvespolcon. Egy fordulásos ugrással elkapod a mögötted levő csillárt, és felmászva, nekifutásból kell elkapnod a fali rést. Kicsit nemkönnyű, mert a plafon is ferde. :) De nekifutásból kell, és közben úgy kanyarodva, hogy egyenesben ugorva a CTRL-t is tudd nyomni. Úgy sikerülni fog. Mássz fel, kússz át a résen, és körbemenve a sötétben nyomd meg a fali gombot. Irány vissza az előző helyszín, a kis térre, mert ott nyitottad ki az egyik földszinti ajtót.

Menj be, és egy újabb kis udvarba értél. Lődd le a kutyákat, menj át szemben, fel a lépcsőkön az emelti karzatra. Lődd le a fegyverest, vedd fel a medipackot, és a lőszert, és a bejárattól jobbra, lökd be a kétszárnyú ajtót. Egy raktárba értél. Látsz jobbra, és balra is egy-egy famintás padlólapot. Ezeket kell felemelni. A jobb oldalit egy fali karral lehet emelni. A fali kartól jobbra, egy hárfát találsz a sarokban. Húzd el, és vedd fel a medipackot. Húzd, told most rá a hárfát a jobb oldali padlólapra. Emeld fel a fali karral a magasba. Ugrás oda, mássz fel, és told a világos padlólapra, ezzel felemelted a másik állványt is. Juss fel rá, és húzd meg ott is a fali kapcsolót. A ládák tetejét is vizsgáld át, mert lőszereket találsz ott.

Irány vissza, az első kis udvarba, ott nyílt ki a másik földszinti ajtó. Menj be, és felfelé menj mindenhol, fel a karzatra. Lődd le a fegyverest, és húzd meg a fali kart. Menj le most, a sötét alagsorba, ott nyílt ki a folyosón az ajtó. A fali kapcsoló előtt ments egyet, mert időre fog menni a feladat. No nem olyan nehéz ám. :) Húzd meg a kapcsolót, perdülj meg, és rohanás jobbra, fel kicsit a lépcsőn, ki jobbra az előcsarnokba, és be balra a nagykapun át a könyvtárba. Jobbra, a könyvespolcok mögött nyisd ki az ajtót, ami a kis térre vezet, de még ne menj ki. Mássz fel a könyvespolcon, ugorj hátra a csillárra, és rántsd le a fali kart. Menj vissza az első udvarba, ott balra, be a másik nyitott ajtón, és a folyosón, a kinyílt ajtó mögött nyomd meg a gombot. Kint, az udvarban, az emeleten kinyílt az ajtó. Mássz fel hát a létrán, és menj be az újabb raktárba. Lődd le a fegyverest, és menj hátra, a ládák mögé. Ugorj fel a ládára, fordulj meg, és nekifutásból ugorj fel balra a magasabbak közé. Ugrás a csillárra, majd vissza jobbra, a ládákra. No a lényeg, juss el a másik sarokba, ahol felveheted a Library Key-t.

Menj most már ki ebből az épületből, ki a vízpartra, és jobbra nyisd ki a könyvtár nagykapuját. Lődd le a fegyverest, és jobbra, valamint szemben a baloldali falon, a beugrókban keresd meg, nyomd meg mindkét gombot. Mássz fel a könyvespolcra, onnan felugorva kapd el a csillárt. Mássz fel, sőt a tartóláncára is, onnan be tudsz ugrani a legfelső erkélyre. Keresd meg ott is az egyik oszlopon levő gombot, és nyomd meg. A medipackot se hagyd ott. Irány le a földszintre, és be a kinyílt nagykapu. Balra feszítsd ki a kis deszkaajtót, és menj be. Beértél a kazamatákba, a csatornába.

A folyosó végén mássz le az alsóbb szintre. Lődd le a patkányokat, és rántsd fel a csatornafedelet. A fáklyákat is vedd fel, szükséged lesz rá. Ess bele a vízbe, keresd meg a kart, és húzd meg. Most már kimászhatsz a partra, és kússz át a kúszórésen. Mássz, el a balra zárt rács előtt, és a végén told meg a kart, vedd fel a lőszert. Ez kinyitotta a rácsot, így visszamászva oda, továbbmehetsz. Ismét kúszás, ismét el a zárt rács előtt, ismét egy kart megtolva jutsz tovább.

Egy nagyobb barlangba értél. Menj jobbra, ugrás fel a járatba, és mássz le a láncon. Menj ki a folyosóról, és a víz túloldalán nyomd meg a gombot. Lenyílt a csapóajtó. Ugorj a vízbe, és a baloldali fal mellett ússz, és balra. Vigyázz, el ne kapjon a propeller. Kimászva a vízből vedd fel a lőszert, medipackot és fáklyákat, húzd meg a fali kart, és menj a létrához. Vigyázz, gerendák esnek le. Úgy tudsz felkapaszkodni rá, hogy teljesen a jobb szélén felugrasz,,elkapod, kicsit balra csimpizel, és úgy mászol fel. A felső teremben végezz a denevérekkel, mássz fel a létrán, és egy tömbnyire a tetejéről, egy fordulásos ugrás után rántsd le a fali kart. Leesve ugorj a kis gödörbe, a láncnál pedig legalul visszaérsz a kinyitott csapóajtóhoz, a vízhez. Most kinyílt a szemközti rács, arra menj hát. Mássz fel a létrán, öld meg a patkányokat, lődd szét a kapcsolódobozt, és feszítsd ki a csődarabot. Most menj vissza a legelső barlangba, a láncon felkapaszkodva, és hátraugorva. Ott menj a csővezetékhez, amiből hiányzik egy darab, és tedd a helyére a Wires-t.

Kint a barlangban jobbra kinyílt a rács, Menj be, rántsd le a csapóajtót és kapaszkodj fel. Kússz át a járaton, és lemászva a motorhoz, végezz a fegyveressel, és vedd el tőle az újabb Shotgun-t.

Ülj a motorra, és hajts a csatornában. Ne menj balra az oldalágnál, hanem jobbra tartva motorozz, amíg észre nem veszed a falon a kúszórést. Közben vigyázz a denevérekre, ezeket nem lehet megölni, sérülsz mindenképpen. Mássz fel a résbe, kússz végig a járaton, és felveheted a Nitrót, amit visszatérve a motorhoz, az Inventory-ban tudsz beszerelni a motor jobb oldalához állva. Ezután a gyorsfutásgombot nyomva, szupergyors lesz a motor. Bár az időre menő feladathoz majd felesleges, nem olyan nehéz az. Mindenesetre így még könnyebb lesz. Viszont azt se felejtsd el, hogy ütközéskor is jobban fogsz sérülni.

Hajts hát végig a csatornában, és a végén, jobbra, a ládáknál szállj le a motorról, de előbb fordítsd meg, mert időre kell majd motoroznod visszafelé. A ládák mögött egy kart találsz. Ott ments egyet. Húzd meg a kart, rohanj vissza a motorhoz, és felülve hajts teljesen vissza a csatornákban, és be a jobbra kinyílt rács mögé, de úgy, hogy úgy állj meg vele, hogy a vízhez ne érj. Ha sikerült, szállj le a motorról, az nem kell már.

A jobb oldali, szemközti sarokban told meg a kart. A ládák mögött balra, pedig vedd fel a medipackot. Menj ki a teremből, menj kicsit visszafelé az úton, és most menj balra. A rács előtt medipackot találsz, majd menj be a kinyitott rácson. Lődd le a vérebet, jobbra vedd fel a lőszereket, és mássz fel a létrán. A következő teremben is létramászás következik. Mássz fel a baloldali oszlopon, fordulj jobbra, ugorj, kapd el a rést, és teljesen csimpizz át a túloldalra, ahol fel tudsz mászni. Még két létramászás következik, amíg eljutsz egy terembe. Mássz le jobbra a létrán. Most ne kutasd át, mert lelőhetetlen patkányok hada fogad. Menj gyorsan balra, ugorj fel a kis folyosóra, és tekerd meg a csapot. Ugorj a vízbe, most már eltűntek a patkányok, és kutasd át a termet. Balra medipackot találsz, egyenesen úszva pedig, ahol az előbb a gőzfújó volt, lőszereket, és az M16-ost teheted a magadévá.

Ússz fel ott, ahol lemásztál, és a terem megtelt vízzel, így átúszhatsz a túloldalra. Lődd le a vérebet, és menj jobbra. Sajnos ott is egy üres medence áll az utadba, ezt is fel kell tölteni vízzel. Kapaszkodj le a medencénél. Nem kell lemásznod a létrán, csak csimpizz jobbra. Az első beugróban felmászva egy medipackot találsz, a másikban pedig egy kapcsolódobozt. Lődd szét, és nyomd meg a gombot. A denevéreket se kíméld. Csimpizz vissza, és menj vissza, a feltöltött medencén átúszva a túloldalra. Jobbra ott kinyílt egy rács, és a folyosókon átmenve megkerülheted a vizes medencét. Tehát menj le ismét a víz alá, forgasd meg újra a kereket, így a víz átkerül a másik medencébe. Mássz fel hát a létrán, és az előbb említett folyosón átmenve jutsz a másik medencéhez. Közben vigyázz, denevércsapat támad meg, sőt, a patkánycsapat is előkerül. Kell hát az energia. :) Ússz át hát ezen a medencén is, kapaszkodj ki a túloldalon, mássz fel a létrán és egy terembe értél. Vedd fel a medipackot, lődd szét a kapcsolódobozt, és a kapcsolóval nyisd ki az ajtót balra a fali beugróban. Végre beértél a színházba.

Menj jobbra először, le a lépcsőn. Lent először balra menj, a zárt ajtóval szemben rántsd le a fali kart. Az oszlop túloldalán fáklyákat vehetsz fel. Menj a másik irányba most, fel a lépcsőkön, végig a karzaton, és be a színház előtermébe. Menj fel a lépcsőn, és a zárt nagyajtó előtt vedd fel a kulcscsomót a Theatre Keys-et.

Lent a lépcső aljában figyeld meg, az egyik oldalon egy rózsa hiányzik a foglalatból, ezt kell megkeresnünk. Menj vissza az előbb lerántott karhoz, és nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. Jobbra egy medipackot, balra pedig a beugróban egy Glock17-est találsz. Menj ki, és menj fel jobbra a széles lépcsőn, amerről bejöttél a színházba. Nyisd ki a kulcsoddal a szemközti nagyajtót.

A színpad raktárába értél. Menj egyenesen, majd jobbra, itt nem találsz semmit. Kiértél a színpadra. Menj is fel a ládákkal teli színpadra, juss fel a legmagasabbra, onnan pedig ugrás a csillárra. Innen már eléred a kis karzatot. Menj körbe, ugrás át a másik kis erkélyre, onnan pedig balra a szemköztire. Ne aggódj, már a mellette levő oszlopon is egy rés van, azt is elkaphatod. A kis erkély végében megtalálod a Backstage Key-t.

Az erkély másik oldalán kapaszkodj le, kapd el az alattad levő ládát, így könnyen lejutsz a nézőtérre. Menj a színpadra ismét, és nyisd ki a baloldali ajtót a kulcsoddal. Menj jobbra, és a sarokban, a lánc előtt ments, mert időre megy a feladat. Húzd meg a láncot, perdülj meg, és rohanás ki a színpadra. Rohanj egészen a közepéig, és be balra a kinyílt vörös függöny mögötti raktárba, ahol az egyik ládán megtalálod a Rose Jewel-t.

Menj ezzel vissza, egészen ahol a kulcscsomót találtad, ott, abban a teremben tedd ezt a foglalatába, és kinyílt a nagyajtó fent, a lépcsők tetején. Menj végig a folyosón, közben elő a nagyobb fegyverekkel, és töltsd is fel magadat egészen. A sötét teremben egy démon fogad. Lődd le, és akkor középen, a földről felveheted a Carneval Mask-ot.

Tedd az üres foglalatra, és vége is ennek a remek kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.