.....................................................................

BtB2010 - Abandoned Theater

Készítő: BtB 2010 Jose Manuel Boo Pouso (Jose) ..........eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_04_abandoned_theater.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

Egy szokatlan sétán, a Cannaregioi kerületben, felfedezi a sötét oldalát a Velencei hagyományoknak. Ennek a hosszú történetben, a város elbújik a sok legenda, hagyomány és rejtett tények között, amiket ebben a BTB 2010-es kalandban felfedezhetsz: szellemek, történetek, rejtélyes gyilkosságok, harcoló angyalok és démonok között, múltat idéző módon a képzeletben, mint egy elátkozott tündérmese

Velence este egy romantikus és rejtélyes hely. Ez az út Velencébe részletes útikönyv, ami keresztülvisz egy kalandon a rejtett Velencébe, ahol nem csak hallani fogsz érdekes történeket, amik elvisznek a fagyos éjszakai levegőbe, de szórakozni is fogsz a Abandoned színház rejtélyének megoldásán. Ezúttal Velence polgármestere, Larát hívja furcsa halálesetek miatt, amik nem messze történtek az Abandoned Színháztól, Cannaregio-ban. A szomszédban élők többé nem merik elhagyni otthonaikat, mert maffia bandák dühöngenek az elátkozott színház mellett. Lara odamegy megnézni mi történik. (Fordította: Borcsi)

Review:

Nagyszerű kaland volt ez a Velencés pálya is. De a secretek megszerzése még plusz feladat volt. Nagyon eldugták. Láthatatlan falakon kell átjutni hozzájuk néha. Viszont rengeteg fegyvert rejtenek, ami jól jön a maffiózók ellen. Öt ilyen secret van elrejtve a pályán. Néha látjuk is, megszerzésük azonban nem könnyű. Változatosak a feladatok is, a továbbjutáshoz pedig bizony jól körül kell nézni néha. Csak ajánlani tudom mindenkinek, nézzétek meg.

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2: Secret 3:

Secret 4: Secret 5:

Mentések--Savegames:

A pálya legelején felkapaszkodhatnál a zárt ajtó elé, sőt, át is ugorhatnál szembe az ablakba, de a pálya készítő nem így tervezte, így ezt oldjuk meg máskéápp. Tulajdonképpen mindegy, tehát legyen „hivatalos” :)

Menj ki a kis sikátor végére. A film bemutatja a terepet. Egyáltalán nem lineáris a pálya, a megszerzendő cuccok, a feladatok sorrendje is lehet változó. Én így oldottam meg, a mentések is így vannak meg:

Menj egyenesen. A színház épületénél értél ki a sikátorból. A bejáratának másik oldalán felkapaszkodhatsz a bejárat fölé. Először nekifutásból ugorj jobbra a kis pavilon tetejére juss el, mert ott lőszerekkel együtt felveheted az UZI-t.

Irány ismét fel a bejárati ajtó feletti párkány. A közepétől indul az időre menő feladat. Gyorsan nyomd meg a Numpad0-át, akkor visszaáll a kamera. Futás, ugrás az éppen felemelkedő platformra. Perdülj meg, (END) f8utás jobbra, nekifutásból ugorj a következő platformra, majd a harmadikra, de úgy, hogy a bal szélére érj. Onnan egy helyből balra ugrással fent leszel a baloldali épület beugrójában. Vedd fel a medipackot, és ugrás át a sikátor végében levő emeleti beugróra. Húzd meg ott a kart. Felugorva kapd el a tetőt. Csimpizz balra, egészen a sikátor végébe, ott mássz fel, és egy fordulásos hátraugrással elkapod a szemközti házat. Csimpizz még egy kicsit ott jobbra, és ismét felmászás, hátraugrás, és a színház bejáratának a tetején landolsz. Így megúsztál minden sérülést, a tüskéket is az utcán, és a leesést is.

Futás, ugrás most a felemelkedett platformra. Lődd le gyorsan a fegyverest, és menj be az épületbe. Lődd le a vérebet is bent. Menj le a lépcsőn. Vedd fel a lőszert, és vizsgáld meg gyorsan a plafont. Látod a mintás plafonlapot? Gyors legyél, mert patkányok hada siet üdvözlésedre. A sarokban levő lőszert hagyd, mert rádomlik a tető, nem éri meg. No menj fel az emeletre és az előbb látott helyre told a hárfát. Vagyis told el teljesen a növényig, és egyet húzz rajta oldalt. Vedd fel az asztalról a fáklyákat. Ugorj az ablakba, lődd ki az üvegeket. Sétálj ki teljesen az épület széléhez, és onnan egy helyből ugrással beérsz a könyvtár ajtajához, amit kinyitottál.

Menj be, és egy kis kapcsologatós feladat jön. :) Az ablakból ne felejtsd el felvenni a lőszereket. Egyszerű a rejtvény megoldása. Balról jobbra húzd meg az összest, majd a legelsőt állítsd vissza. Menj be a kis labirintusba, és a végén a növényből vedd fel az ágai közül a Golden Key-t.

Kifelé menet menj balra a vörös függönyhöz, guggolj le, és kússz át a láthatatlan résen, a függöny alatt. Medipackot, lőszert, és egy újabb UZI-t találsz az 1.secret-ben.

Menj ki az utcára, ki a térre. Nézz körül a medencében, mert ott is lőszert, és medipackot találsz a vízben. Mássz ki a medencéből, és menj be szembe a sikátorba. Látod a fali rést a végében: Ugye lehetetlen oda bejutni? Affrancot lehetetlen. :) Hátrálj úgy hat lépést, és menj ismét a rés felé. A legutolsó, a legeslegutolsó pillanatban nyomd meg a guggolást,, és lám, becsúsztál a résen. Vedd fel a medipackot, lőszert, és a revolverként működő Glock 17-est, a 2.secret-ben.

Ismét menj fel a színház tetejére, ugrás át jobbra az épülethez, és a terasz végén nekifutásból ugorj át a másik épület erkélyére. Nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Egy lávás terembe értél. Kapaszkodj le a láva főlé, csimpizz balra egy fáklyákért, majd jobbra is, ott is kapsz lőszert. Onnan a kicsit magasabb részről nekifutva, kapd el a láncon lógópotyogó padlót. Mássz fel, futás, ugrás, és a túloldalon vagy, ahol megtalálod az álarc egyik felét a Mask Piece1.-et.

Na eddig megvolnánk, de hogy jutsz vissza a bejárathoz. Nézz csak át a túloldalra, az ajtó mellé jobbra! Látod a kis kapcsolószekrényt? Lőj bele egyet, és kapsz egy kötelet, amivel már kijutsz az épületből. Az erkélyen menj balra, és ugord át a korlátokat. De úgy, hogy a melletted levő faházon elkaphasd, az oldalán levő, nem látható rést. Ha sikerült, először balra csimpizz, egészen a létráig. Mássz fel, fordulásos ugrással kapd el a mögötted levő ház tetejét. Csimpizz ott most balra, egészen a fali karig, és leesve rántsd le. Ismét fel kell jutnod az erkélyekre, ismét el kell kapnod a fali rést, de most jobbra csimpizz, egészen a kinyitott ajtóhoz, ott mássz fel.

Egy tüskékkel teli terembe értél. Csússz le a medipackért, majd balra menve kapaszkodj fel a bejárathoz, a kis földkupacról. Ne mássz fel, hanem a résben kapaszkodj jobbra. Látni fogod, hogy kétkockányi tüske is visszahúzódik, amikor ellengsz felettük. No ott ess le, és a maradék tüskén rohanj át. Sérülsz kicsit, de hát ez van. A túloldalon felveheted a Yellow Key-t. Kifelé menet is át kell rohannod, amerről jöttél, gyorsan kikapaszkodni a bejárathoz, ugrás le az utcára, és rohanás balra, be a vízbe, ott megszabadulsz a tüzes szellemtől.

Ha már a vízben vagy, ússz balra, egészen a csatorna végébe, ahol a vízben egy kart találsz. Itt ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, fordulj meg gyorsan, kapaszkodj ki a fa mólóra, és a mólokon rohanás, egészen a csatorna végében felemelkedett tömbre, amin keresztül bejutsz a kis folyosóra. Ha sikerült, ment egyet, mert továbbra sem lesz könnyű a dolgod. Juss át a mozgó pengéken, és menj felfelé az emelkedőn. De vigyázz, nemsokáig jutsz felfelé, vissza kell rohannod a bejárat alatti tömbre, mert egy kő zúdul le veled szemben. Ismét juss át a pengén, és a folyosó végén felveheted a Blue Key-t.

Megmutatja a film hova kell menned, melyik ajtót kell kinyitnod. Menj is oda. Mielőtt bemennél, vedd elő a komolyabb fegyveredet. Rohanj végig a folyosón, és mielőtt becsukná a ficek, a hátsó ajtót, lődd le a fegyverest. Ha sikerült, egy újabb Glock17-est vehetsz fel ott, a 3.secret-ben.

Visszafelé menet jobbra a fali gombbal nyisd ki az ajtót, és vedd fel a Bundle of Keys-t.

Kimenve az utcára, nyisd ki a kulcsomóval, és a sárga kulccsal az ajtót. Bent két fegyverest is ki kell nyírnod, majd menj a mozgatható keresztekhez. Figyeld meg, melyik fáklya gyullad meg, egyenként azok alá kell tolnod mind a négyet. Tehát át kell tolnod a másik oldalra is mindet. Ha sikerült, a terem végében a sarokban felemelkedett egy tömb, és ráállva leránthatod a csapóajtót. Mássz fel az emeletre. Több feladat is van, elsőnek szerezzük meg a maradék secreteket. Menj a terem túloldalára, pont átlósan szembe ahol felmásztál. Ott, a tál mögött át tudsz menni a falon, illetve felkapaszkodhatsz, és egy ablakbeugróban leszel. Lődd ki, ne a szemközti, hanem jobbra a másik ablakot. Nekifutásból kapd el a tetőt, jobbra a szemközti ablaktól, csimpizz jobbra, és leesve kapd el a fali beugrót, és mássz be és medipackot, lőszert kapsz a 4.secret-ben.

Ess le az utcára, és ismét menj fel az előbbi helyre, fel az emeletre. Most jobbra menj, lődd ki az ablakokat. Látod, Lara valamit nagyon néz. Egy láthatatlan platform van a kis épület felé. Nekifutásból ugorj, kapd el a szélét, mássz fel, és ugorj át a kis épület tetejére, ahol medipackot, és a Grenade Gun-t veheted fel, az 5.secret-ben.

Még onnan, az épület tetejéről lelőheted a megjelent fegyverest a kis erkélyen. Juss hát vissza az előbbi épületbe, megint az emeletre, és most oda ugorj át, a kis erkélyre. Vedd fel a medipackot, és egy Fáklyát.

Irány vissza az épületbe, le a földszintre, és az alacsonyabb fáklyáknál gyújtsd meg. Menj vele az emeletre, és illő távolságból gyújtsd meg mind a négy tálat, és a falon, kinyílik egy kép mögé rejtett ajtó. Bent megtalálod a Mask Piece2.-őt.

Menj ki az épületből, és ahol a secret volt, az ötödik, a kis pavilonnal szemben tedd a foglalatára az összeillesztett maszkot. Kinyílt a függöny, és bemehetsz a kis monitorokkal teli terembe. Úgy tologasd az asztalokat, hogy eljuss, a baloldali sarokba, a lejtős részhez. Közben két patkány is üdvözöl. Háttal állj a ferde résznek, és teljesen jobbra. Ugorj hátra, majd előre, és elkapod a potyogó padlólapot. Mássz fel, ugrás a következő lecsúszós részre, onnan is ugrás, de közben jobbra is irányíts. Még egy ugrás, majd a következőnél balra irányíts, és a sarokba érkezel az egyenes platformra. Nekifutásból kell ugranod a tűzfújó elé, de úgy, hogy a sarokra érj, ott nem fogsz megégni. A következő szünet után hátraugrás, nekifutás, ugrás, és a szemközti platformra is eljutottál. Kapaszkodj fel a plafonlétrára, és csimpizz el a tüskék melletti potyogó platformra. Nyugodtan menj a tüskékhez, azok visszahúzódnak, és felveheted a Rose Jewel-t.

Menj ki a teremből, menj a színházhoz, és tedd balra, a foglalatába a rózsát. Menj be a kinyílt kapun. Vedd fel a lőszereket, és az újabb Glock17-est. Menj be a kinyílt ajtón át a színház előcsarnokába. A film után lődd le a fegyverest, és menj fel az első emeletre. Ott is lődd le a fegyverest, és balra menve, oldalt az utolsó függönyön át feljutsz a felső emeletre. Ott is végezz a fegyveressel, és az egyik ajtó előtt lépj rá az aranymintás padlólapra. Menj le a földszintre. Két démon jelent meg. Végezz velük, szerencsére egyszerre csak egy támad. Mindkettő hátrahagyja a szívét, így vedd fel mind a kettő Heart-ot.

Vidd fel a legfelső emeletre, és tedd a szemközti ajtó előtti foglalatokba. Menj be a kinyílt ajtón, és lődd le a denevéreket. Nna most jön a becsapás. Bizony sehogysem tudod felvenni a lézertávcsövet, az égő hordóból. Hát ne is próbáld. Menj a jobb oldali fa mögé, fordulj a fa felé, és nyomj egy CTRL-t. Hahhh, látod? A fa ágai közé volt elrejtve egy másik Laser Sight.

Menj ki, menj kicsit jobbra, illeszd össze a Glock17-essel, és lőj bele a harangba egyet. Az első emeleten, a lépcsővel szemben kinyílt az ajtó. Menj ki a szabadba, ülj fel a kis robogóra, és robogj el erről a remek kis pályáról.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.