.....................................................................

BtB2010 - The Black Lodge

Készítő: BtB 2010 Elvis Tupcijenko (eTux) ..Homepage...eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_21_the_black_lodge.zip-et is, és a benne levõket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

A fekete kunyhóban sötét lelkek vannak. Ez párhuzamosan létezik azzal a világgal, amiben mi élünk, de csak néhány ember tud belépni ide, és megismerni a titkát. Azok, akik megpróbálják, elvesztik az eszüket közben. Miután sikeresen megvesztegették az embereket más városokban, mint Twin Peaksben, néhány lélek kiválasztott egy új célpontot, Velencét a gonosz terveiknek. Balszerencséjükre Lara éppen a városban volt a BTB 2010 versenyen és elhatározta, hogy nem nyithatják meg ezt az átjárót ahhoz a ijesztõ helyhez, az õ ideje alatt. Egyetlen mód, hogy megállítsa õket: be kell lépni a kunyhóba, visszaszerezni a kulcsot, bezárni és eldobni a kulcsot. De Larának vigyáznia kell. Amikor bejut a kunyhóba a szabályok szerint kell játszania a lelkekkel. (Fordította: Borcsi)

Review:

Véleményem szerint, ez a 2010-es BTB pályák közül az egyik legötletesebb, legremekebb pálya. Ki ne hagyja senki. A készítõ bizonyosan nem kezdõ, hanem valószínûleg az egyik legjobb pályakészítõ. Remek ötletekkel, feladatokkal rakta tele a kalandot. Sõt, a secretek megszerzése sem egyszerû. El ne felejtsd, hogy a derékig érõ vízben is lehet sprintelni, és az égõ fáklyával a kezedben is tudsz úszni. :) Remek helyszínek remek textúrák, remek feladatok. Túl nehéz nincs benne, így bárki megcsodálhatja eme remek kalandot. Medipack, fegyver, lõszer van bõven, de medipack használata nélkül is megúszhatod. :)

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Secret 3:

Mentések--Savegames:

Kutasd át a helyszínt. Két beugróban is találsz lőszert. Menj a lépcsőn fel, és először menj balra, fel a második emeletre. Látod középen a hálót, és a négy kapcsolódobozt? Nos a hálóra menve, először lődd szét guggolásból az alacsonyabbat. Utána már bátran szétlőheted a maradék hármat, és a törmelék lezuhan a földszintre, rést ütve a padlóban, és feltárva egy csapóajtót. Még ne menj oda, van dolgunk, több is. Menj inkább lefelé a lépcsőkön, és menj most a másik irányba, felérve így az első emeletre. Ott is találsz lőszereket, sőt, az asztalról leemelheted az UZI-t, is.

A másik sarokba is nézz be. Egy rés van a falon. Kússz át, és a kapcsoló előtt ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kapcsolót, perdülj meg, futás, kúszás ki a résen át, majd futás, és át kell ugornod a korlátot. Bizony kificamodik a bokád, viszont ha továbbfutsz, felugorsz a kijárat felé, és alkalmazod a gyorsfutást a lefelé vezető lépcsőn, akkor bejutsz a titkos helyszínre, ahol felkapaszkodva a kis tetőre lőszereket, és a Shotgun-t találod, asz 1.secret-ben.

De ne elégedj meg ezzel. Ugorj át a piros napellenzőre, majd onnan a sarkon túlira. Ugrás be az ablakon, szétlőve az üveget, és a kis szobában is felvehetsz lőszert, és medipackot. Most már irány vissza a lépcsőházba, és a leomlott padlónál rántsd fel a csapóajtót. Veddd fel a fáklyát, majd továbbmenve találsz még egy csomaggal. A végén, egy kis fekete tó közepén egy kettős ajtót találsz. Nosza lökd be.

Egy függönyökkel borított helyre érkeztél. A filmbejátszás után menj át a termen. Az elágazásnál jobbra menj, balra majd ha meglesz a maszk. A következő teremben pedig menj balra, és ezután mindig balra tarts. A négy oszlopos teremben most nincs dolgod, itt lehet majd meggyújtani később a fáklyát. Újabb terem jön. Itt a hárfát told a fehér padlólapra, és menj tovább. Átmész most több termen is, látod majd a két növény között a most még zárt ajtót, majd egy másik szobában az oszlopon a kulcslyukat. De még nincs kulcs. Menj tovább, és ismét a hárfát kell rátolni a fehér padlólapra. Utána egy teremben fáklyacsomagot kapsz, majd elérsz egy olyan terembe, ahol középen egy lánc lóg. Ments egyet, mert meghúzva a láncot harc fog következni. A padlóból bújnak elő a fegyveresek. És bizony mindegyiket le kell lőnöd, mert csak az utolsótól veheted el a Torchbearer’s Key-t.

Amikor felveszed a kulcsot, kinyílnak az ajtók, és újabb két fegyveres ront rád. Végezz ezekkel is, és vedd fel a lőszereket, medipackot. Menj tovább, a következő teremben told a harmadik hárfát is a fehér padlólapra, és látod, kinyílt egy ajtó. Keresd meg az oszlopot a kulcslyukkal, és használd ott a kulcsodat. Kinyílt szemben a függöny, és meg is találtad a Fáklyá-t.

Menj tovább, keresd meg azt a termet, ahol meggyújthatod középen. Most keresd meg a nemrég, a három hárfával kinyitott függönyajtót. Gyújtsd meg a három fali fáklyát, és középen felemelkedik egy tömb. Dobd el a fáklyát, de jegyezd meg hogy hol, mert majd a következő secrethez kelleni fog visszafelé jövet.

Mássz hát fel a felső szintre. Itt vigyázz, nem mindenhol működnek a fegyvereid. Balra tartva menj itt is, NE menj be jobbra a boszi szobájába, még nem tudod megölni. Elérsz egy terembe, ahol egy tömbön egy láncot ránthatsz meg. Leesett a tömb, és az alső szinten betörte a padlót. Ez ott van, ahol beléptél eme függönyös területre. Menj hát vissza, le az alsó szintre, és a fáklyával a kezedben keresd meg ezt a helyet.

Mos NAGYON FONTOS! Ha meg akarod szerezni a lenti secretet, akkor úgy dobd le a fáklyát, hogy vagy a csillárra essen, vagy lent a homokba. Jobb, ha mentesz előtte. Nekem a túloldalról működött ez rendesen.

Ha sikerült, csússz le a bejáratnál háttal a lejtőn, kapd el a peremét, és ess le a csillárra. Ha ott a fáklya dobd le a homokba, a pálmafákhoz. Figyeld meg oldalt, látsz három potyogós padlólapot. Nekifutásból ugorj az elsőre, de a baloldalára, így lesz időd csúszni, és ugrani a következőre. No merthogy ezek ferde lapok. Ugrás közben irányíts balra is, akkor menni fog. A következő lapra jobbra irányítással érsz, majd a legeslegutolsó pillanatban ugorj, és kapd el a fali kart. Rántsd le. Beleesel a vízbe, az alattad megnyílt csapóajtónál. Az bezárul feletted, így úsznod kell. Ússz balra, a folyosó végén lőszert találsz, majd visszafelé tarts jobbra úszás közben, és megtalálod fent a kis rést, ahol partra mászhatsz. Egy gyönyörű területre értél. Láthatod, a feje tetején áll minden.

Keresd meg a fáklyát, és menj be a karral szemközti oldalon a beugróba. Ne aggódj, besétálva a vízbe nem alszik ki a fáklya, tudsz azzal is úszni. A szemközti oldalon mássz a partra, és tartsd oda az első tűzjelző alá. Az eloltotta a fali fáklyát, de a tiédet is. Nem baj, menj a másikhoz, gyújtsd meg a fáklyádat, és tartsd ahhoz a tűzjelzőhöz is. Ott is elalszik a fáklya. Most már a tiéd sem kell, eldobhatod. Kinyílt az ajtó, és bent a területen lőszert, medipackot találsz, a 2.srecret-ben.

Menj ki, menj a karhoz, és ments előtte, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, perdülj meg, és gyorsfutásban rohanj a felemelkedett platformok előtti fehér kőre. Onnan gyorsan kapaszkodj fel felugorva elkapva a peremet. Csimpizz jobbra, és ha gyors voltál, a végén felmászhatsz, és felugorhatsz a kis folyosóra. A kis teremben felveheted a Crowbar-t.

Menj le a térre. Menj most balra, tovább ahol kimásztál a vízből. Találsz egy kúszórést. Juss át rajta, a barlangban rántsd fel a csapóajtót, és feszítsd ki a helyéről a kis csövet, a Wires-t.

Irány vissza a térre, és most már bemehetsz az épületbe, a tüskék visszahúzódtak. Lődd le a megjelenő fegyverest, és húzd meg a kapcsolót a falon. Menj be most a folyosóra. Egy szobába érsz, ahol egy szörnyella támad rád. Nem tudod megölni, ne is próbálkozz. Rohanj először a jobb oldali folyosóra, és a kis szobában tedd a csövet a helyére, és húzd meg a kapcsolót. Látod, a vízben kinyílt egy ajtó. Rohanj vissza, és át egyenesen, a baloldali folyosóra a szörnyellánál. Egy változó terembe értél. Állj rá a fel-le mozgó oszlopra, a bejárattól jobbra, majd amikor felemelkedik, futás, ugrás át a szemközti fix oszlopra. Fordulj meg, és nekifutásból akkor ugorj a felnyíló függönyhöz, amikor nyitva van. Menj fel a lépcsőkön, és felértél az óratoronyba. Rántsd fel a csapóajtót, és forgasd meg lent a kereket. Mássz ki, lődd ki a szemközti, jobb oldali üveget, és nekifutásból ugorj az átlátszó platformra, ahol a kis zsákot, a Gunpowder-t találod.

Ugrás vissza a toronyba, és beérve lődd ki most a jobb oldali ablakot. Kapaszkodj le a torony oldalára, onnan pedig a fal felé fordulj, ugrás át a hátsó platformra, mert lőszert találsz ott. Ugorj a háztetőre, és lecsúszva elkapod a peremet, és leesel a bejárathoz. Menj oda, ahol kimásztál a vízből. Ugrás bele, és ússz visszafelé a folyosón. Jobbra tarts az elágazásnál, ott nyílt ki az ajtó, és beúszva a szobába levegőt vehetsz, és meg is találtad a Small Waterskin-t, a vizestömlőt.

Vigyázz, ahogy kimászol a vízből a téren, két kutya, és egy fegyveres ront rád. Végezz velük, és vedd el a medipackját a gonosznak. A kis vízben töltsd meg a vizestömlőz vízzel. Menj ismét be az épületbe, be a szörnyellához. Most kivégezzük. :) Rohanj a tálkához, és öntsd bele a zsákocska tartalmát, a puskaport. Megnyílt szemben egy folyosó, egy szobát feltárva. Rohanj oda, és abba a tálkába öntsd a vizet. Látod, a tűz a szörnyella felé halad, illetve a puskapor felé. Egy robbanás, és vége is a dögnek.

Ismét juss fel az óratoronyba, ismét ugorj át az átlátszó platformra, ahol a kis zsákot találtad. Most ugorj tovább nekifutásból a másik átlátszó platformra, a víz felé. Onnan ugorj is bele a vízoszlopba, és húzd meg a vízi kart. Ússz fel a vízoszlopon, majd oldalra, és végig a vízzel teli barlangokon, amíg egy helyen felveheted a vízben a maszkot, a Lodgekeeper’s Deathmask-ot.

Ússz tovább. Az áramlat elkap, de csak ússz tovább, így gyorsabban a végére érsz. És próbálj meg felfelé is úszni, így a végén visszaérsz a kis függönylabirintusba, kimászva a fekete vízből.

Először is menj, keresd meg azt a szobát, ahol egy kis víz van, és töltsd meg újra a vizestömlőt. Keresd meg az álarc kis rúdját, tedd rá, és kinyílik a függöny. Menj a tálhoz, és oltsd el a tüzet. Húzd meg a sarokban a láncot, és az újabb szobában vedd fel a rózsát, a Prankster’s Protactive Gemstone-t.

Még ne menj ki. Húzd meg a láncot ebben a szobában is, A függöny lemegy, viszont vele szemben megnyílik egy kis szoba, ahol medipackot, és lőszereket találsz a 3.secret-ben.

Most már a láncok segítségével elhagyhatod a szobákat. Ismét keresd meg a kis víztócsát, ismét töltsd meg a vizestömlőt. Keresd meg azt a szobát most, ahol a felemelkedett tömbön át feljutsz a felső folyosókra. Menj most már be jobbra, az ottani boszorkányhoz, és végezz vele, már nem védi a varázslat. Hallod a halálsikolyát, és kinyílik egy függöny. Menj áét rajta, és oltsd el itt is a tüzet a tálkában. Húzd meg a láncot is, ami kinyitja a következő függönyt. Ott találod meg végre amiért jöttél, a Black Lodge Entrance Key-t.

Húzd meg a láncot, menj ki a kis barlangba, és a kulcsoddal zárd be ezt a vésztjósló helyet. Felemelkedett egy tömb, és rajta keresztül egy barlangba jutsz. Ugrás fel a magasabb kőre a jobb oldaláról, majd a ferde részre. Előre, hátraugrálás következik, előrefelé nyomd a balra-t is, így előbb-utóbb az oldalsó ferde részre érkezel. Amikor onnan is hátraugrasz, majd előre, akkor már nyomd a ctrl-t, és elkapod a fenti sziklát. Mássz fel, lépj rá a fekete padlólapra, és az teleportál egy épület pincéjébe. Ugrás az asztalra, rántsd le a csapóajtót, és mássz fel. Menj a kijárat felé, ami az első secrethez vezet, és…és vége is ennek a remek kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.