.....................................................................

BtB2010 - Aurum Potestas Est

Készítő: BtB2010 Jan Wilczek (jawi) ...eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_16_aurum_potestas_est.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

 Az arany hatalom. Egy kis olasz városban volt egy folyó, amit San Dona di Piave-nek hívtak. Ebben a gyönyörű faluban él az ismert maffiózó, Antonio de Santoriani. Bár minden gyerek tudta róla az igazságot, soha nem került börtönbe vagy kapták el. Miért? "Az aranyban van a hatalom". Kitűnő ügyvédei vannak, akik képesek voltak minden apró hibát észrevenni az olasz jogban és felhasználni ezeket a rendőrség, emberek, és igazság ellen. Santoriani egy hatalmas bűnöző szervezetet irányít, amit arra használ, hogy pénzt lopjon, és megfélemlítse az embereket. A híres régész, Lara Croft, San Donaba érkezett megnézni a régi templom romjait a közeli templomnak, és nyomozni egy sztori után, miszerint egy lány szelleme él itt, akit többen is látnak éjszakánként. A legenda szerint a szellem segítséget keres, hogy megtalálja a békéjét. A lány szívét meg kell találni és eljuttatni a jogos helyére. De a romok veszélyesek, és ezért be van zárva. A kulcsok Antonio de Santorianinál vannak. Lara meg akarja látogatni a saját házában, remélve, hogy beengedi a templomba, de amint megérkezik a faluba, elrabolja Santoriani bandája. Alkonyatig faggatták őt. Most Lara végre megpróbálhat megszökni és végrehajtani a tervét. (Fordította: Borcsi)

Review:

Sajnálom, de ez a pálya nem tetszett. Már az elején lerohan jó pár fegyveres. A shotgun is eltűnik néha, és ami a fő, iszonyat sötét a pálya. Miért hiszi sok pályakészítő, hogy a sötétség eltakarja a textúrák hiányosságait? Amúgy alapban nem rossz a kaland. Már akinek tetszik a sok harc, a sok fegyveressel. Mert néha 3-4 fickó is lő rád. Igaz van néhány medipack, de nem sok. És ha elmellőzöd a komolyabb fegyvereket, hát nehéz dolgod lesz. Én is elhasználtam egy medipackot a végére.. Tehát csak szerezd meg a komolyabb cuccokat. :) Kezdő játékosoknak nem ajánlom ezt a pályát. Van benne egy nehezebb időrefutás, és a végén, egy potyogó padlólapokon való ugrálás, ami kicsit idegesítő elsőre. :) Persze aki szereti a kihívást, ki ne hagyja ezt a kalandot.

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2:

Mentések--Savegames:

Vedd elő a fegyveredet, és lődd ki az ablakot. De készülj rá, rögtön két fegyveres támad rád. Ha végeztél velük, még ne ments, vedd fel a lőszert, és a Shotgun-t. Néha a mentés után a fegyver eltűnik.

No akkor Shotgun elő, irány végig a folyosón, és a következő szobában újabb három fickó támad rád. Végezz velük, majd mássz át a jobb oldali ládán, és húzd meg a fali kart. Az egyik fegyveresnél egy kis medipackot is találsz. A bejárat mellett balra is van egy láda. Mássz fel rá, és a létrán keresztül feljutsz a padlásra. Jobbra a ládák között fáklyákat találsz. Hátul húzd ki a sarokból a monitoros asztalt, és húzd meg mögötte a fali kart. Menj vissza, le a földszintre, Ugorj le a lenyílt csapóajtón, kússz át a résen, és ott is húzd meg a kart. Kint, a szobában kinyílt végre az ajtó. Menj át rajta, jobbra vedd fel a lőszert, majd ess a vízbe a szemközti, bal sarokban. Rántsd fel a csapóajtót. Ússz a csatornában. Elkap az áramlat, de csak haygd magadat. A végén egy terembe érsz, ahol középen egy tüskékkel teli oszlop van. Helyből ugorj balra, az egyenes részre, onnan nekifutásból a szemközti sarokba. Lőszert találsz ott. Ugorj most a vízbe, és húzd meg az oszlop oldalán a vízben a kart. Visszahúzódtak a tüskék, már csak fel kell jutni az oszlopra. Ússz be oldalt a kis folyosóba, és teljesen a jobb oldalon mássz ki a vízből, akkor nem ér el a mozgó penge. Lődd le a patkányt, ugord át a pengét, és mássz fel a létrán. Úgy egy tömbnyire a tetejétől ugorj hátra a kis folyosóra. Kapaszkodj le a túloldalán, csimpizz teljesen jobbra, és ott ess le. Kificamítod a bokádat, de sebaj. Kapaszkodj fel a ferde részre, majd hátra, előre ugrással, közben oldalra is irányítva eljutsz a lapos részre. Onnan már eléred középen az oszlopot, ahonnan a szemközti létrához tudsz ugrani. Mássz fel a létrán, és menj be a folyosóra.

A folyosó végén egy vizes terembe esel bele. Mássz ki az egyik, alacsonyabb oszlopon, ugrás a mellette levőre, kapaszkodj fel a plafonlétrába, csimpizz át a túloldalra, és leesve rántsd le a fali kart. Jobbra kinyílt az ajtó a vízben. Ússz végig a folyosón, mássz ki a kis szobában, lődd le a patkányt, vedd fel a fáklyacsomagot a sarokban, és húzz a láncon egyet. Leeresztetted a vizet. Menj vissza a terembe, és szemben a kis folyosó végén mássz fel a magas létrán, a toronyba. Húzd meg a fali kart, ezzel kinyitva a lenti teremben a nagykaput. Menj hát vissza oda, de az emelkedő miatt nem tudsz felmenni. Engedd hát vissza a vizet a terembe, és most már felúszhatsz a városba.

Ússz jobbra, majd balra, ússz át a rácsok alatt, és kimászva a vízből lökd be az ajtót. Balra, a jobb oldali növény mögött húzd meg a fali kart. Irány visszafelé a csatornában, és jobbra, az utolsó mólón mássz most ki a vízből. Mássz fel a létrán, fel a tetőre, kapd el a peremét, csimpizz jobbra, és a lámpavasnál ugorj hátra, a napellenzőre. Ugrás a következőre, majd szembe a harmadikra, onnan pedig egy helyből ugrással a kicsit lentebb levőre. Most is egy helyből ugrással kell bejutnod a fali folyosóra, de csak az utolsó pillanatban nyomj egy CTRL-t, így nem kapod el a tetőt. Bent megtalálod a Library Key-t.

Ugrás a vízbe, ússz a szemközti mólóhoz, és nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. Hátul, a sötétben ess le az árokba, a végén rántsd le a csapóajtót, és felmászva egy kis könyvtárba értél. Vedd fel a lőszert is a szobában, a törött könyvespolc mögött, a sarokban. Egy kulcsot kell megszerezni. Van egy könnyebb, és egy nehezebb út. A nehezebb, ha a könyvespolcok között meghúzod a kart, és hátul a felemelkedett tömbön keresztül jutsz el a ferde polcra, majd a csillárra. A könnyebb, menj, ugorj fel a szemközti könyvespolcra, állj háttal a ferde polcnak, egy ugrás hátra, majd előre, és el is kaptad a csillárt. Fordulj balra, juss el a szélső gerendára, és meg is van a Key to the Old House.

Gyorsan ess le a szobába, és fuss, ahogy tudsz, le-fel, így kisebbet sérülsz a denevércsapat miatt. Ha elmentek, menj ki az épületből, keresd meg a másik mólón a zárt ajtót, és nyisd ki a kulcsoddal. Rántsd fel jobbra a csatornafedelet, és mássz le a létrán. Látod a kis csövet a lengő láda alatt? No azt kell megszerezni, de még nincs feszítővasad. Lődd le a patkányt, és lődd ki az ablakot. Juss át a túlsó szobába, húzd el a monitoros asztalt, és megtalálod alatta a Crowbar-t.

Irány vissza az előző szobába, és feszítsd ki most már a falból a Wires-t.

Ismét menj át a túloldali szobába, és tedd a csövet a hiányzó részbe a falon. Menj most vissza, a létrán át az öreg házba. Felmászva a létrán feszítsd ki oldalt a faajtót, mássz át a falon levő kúszórésen, és a kis folyosón, amit már láttál korábban kintről, medipackot, lőszert találsz az 1.secret-ben.

Menj most a kis csővel kinyitott ajtóhoz kint. Menj be, fel a lépcsőn, átugorva a korlátot, lőszert is felvehetsz, majd kapaszkodj fel a lépcső tetején a fali résbe, csimpizz el jobbra, és mássz fel az ablakba. Lődd ki, és egy erkélyre értél. Ugorj át jobbra, az alacsonyabbra, majd le a földszintre. Jegyezd meg, a kis kertben, középen a foglalatot. A belevalót kell most megszerezni. No lökd be az ajtót, és nézz körül a szobában. Jobbra egy fali kart látsz. Ez egy időkapcsoló, ami egy tömböt enged le, de szoros lesz a feladat. Ments hát előtte egyet. Húzd meg a kart, perdülj meg, de ugrással, (ALT+ELŐRE+HÁTRA egyszerre) gyorsfutás, de csak a kerítésig. Ott helyből ugrás jobbra, ferdén a másik terem felé, majd még egy helyből ugrás, utána futás, és felugrás a ládákra. Fontos, a ládán már ne ugrálj, csak fuss előre a felemelkedő tömbre. Ha ügyes voltál, feljutottál az emeletre. A kép azért majd segít, az útvonalban. No meg a mentések is, ha végképp nem bírod idegekkel. :) Húzd meg kétoldalt a fali karokat, ugorj fel a felemelkedett tömbre, és felugorva lőj bele a harangba. Lement a másik tömb, és megszerezted az Ornamental Mask-ot.

Menj vissza a kis térre, közben a tükrös teremben vedd fel a lőszert is, ha eddig nem tetted. Kint a kis kerítés mögött tedd a talapzatra a maszkodat, és kinyílik az ajtó a hátad mögött. Mássz át a ládákon, rántsd fel a csatornafedelet, ugrás a vízbe, és húzd meg a vízi kart. Kint, a teremben felemelkedett a tömb, így már át tudod tolni a hárfát a túloldalra. Kinyílt az ajtó a bejárat mellett. Azon a folyosón is rántsd fel a csatornafedelet, ugorj ott is a vízbe. Elkap az áramlat, és kivisz egy városrészbe. Ússz mindjárt jobbra, át a kis folyosón, mássz ki a vízből, és öld le a kutyát, a fegyveressel együtt, és vedd el tőle az UZI-t.

Ugrás a víz felett a létrára. Mássz fel, és fordulás nélkül, simán ugorj hátra, így a kis tetőre érsz. Irány a piros napellenző szemben, majd jobbra, a falakon át eljutsz az sikátor végébe, és felveheted az 1.Santoriani Rose-t.

Lent, a sikátorban néha egy csomag lőszert is találsz. Menj vissza a városrészbe. Ússz a csatorna végébe, és mássz ki a vízből baléra, a házon levő folyosóra. Menj be a kis térre. Menj balra, majd jobbra be az épületbe. Óvatosan haladj, várd meg, amíg a gerendák lezuhannak, majd átugorva őket megtalálod a 2.Santoriani Rose-t.

Menj vissza a kis városrészbe, mássz ki szemben a mólóra, és menj be balra, a kinyílt rácson. Készülj a harcra. Két véreb, és egy halom fegyveres támad rád. Végezz velük, és vedd el a lőszerüket, medipackjukat. Tedd a két rózsát a két foglalatba, és kinyílik a nagykapu. Újabb fegyveresek rohannak rád. No itt már nem bírtam idegekkel, itt beadagoltam egy medipackot. :) Ezekkel is végezz, és vedd fel a lőszereket, és Glock17-est.

Jobbra, az első oszlopra mássz fel. Ugrás a csillárra, majd a másikra, végül nekifutásból a szemközti ablakba. Lődd be az üveget, és menj be.

A szemközti, baloldali falon nyomd meg a gombot. Lement balra egy tömb, és lőszert vehetsz fel a 2.secret-ben.

Menj a hátsó folyosóra, és jobbra is, balra is húzd meg a fali kart, ezzel kinyitva a nagykaput. Menj le a földszintre, és menj tovább, át a széles folyosón, ki a kis térre. Lődd le a fegyverest, és a kutyát, ugorj a medencébe, ússz be a folyosóra, és vedd fel a végén a Key to Santoriani’s Cabinet-et.

Irány vissza a nagyterembe, ott is a bejáratnál menj fel oldalt a lépcsőn, és a karzaton nyisd ki az ajtót. Végezz a fegyveresekkel, és a vérebbel is, menj balra, és feszítsd ki a baloldali faajtót. A rács mögötted bezárul. Húzd meg a fali kart, ess le a nagyteremben a kinyílt kép mögött, és menj fel ismét a karzatra, be a kinyitott ajtón. Most már nyitva van a jobb oldali faajtó is, és felveheted a Keys to the Church-t.

Irány ki a széles folyosón át a medencéhez, és a túloldalán nyisd ki a templomhoz vezető ajtót a kulcsoddal. A tömbről felmászhatsz a fenti szobába, majd az ablak melletti falon jutsz fel az ablakhoz. Lődd ki az egyik üveget, és csússz le a túloldalon. Lépj rá valamelyik potyogós padlólapra, és ess le a rácson túli folyosóra. Kiérve a templom elé, öld le a vérebet, és ugorj be a romos templomba, a törmelék sarkánál. Menj át a szemközti jobb sarokba, keresd meg balra az egyik fehér oszlopon a létrát, és mássz fel. Egypár fordulásos ugrással (+END) átjutsz a lecsúszós részen, és felveheted a kis medipackot. Helyből ugord át a másik oldalon a ferde követ, de a bal szélén, majd lecsúszás, és ugrás, közben irányíts balra is, és lecsúszol a barna padlólapra, a másik ferde kő előtt. Nekifutásból ugrás a karzatra. A végén húzd meg a fali kart. Irány visszafelé, ess le a földszintre, és mássz fel a karral felemelt tömbre. Lőj bele a harangba. Lezúdult az első kő a magasból.

Menj vissza az oszlopon levő létrához. Illetve most a sarokba, a lánchoz. Ment egyet, ez a feladat sem lesz könnyű. Mássz fel a láncon, és egy tömbnyire a tetőtől ugorj hátra, de fordulásos, (+END) ugrással. Így ráugrasz az első potyogós padlólapra. A baj az, hogy túl közel vannak a padlólapok, így nekifutásból épp a közepére érsz. Nem tudsz ismét nekifutni, hogy elérd a következőt. Több megoldás is van. Azt is megteheted, ha tudod, hogy a széléről helyből ugrással, az utolsó pillanatban ctrl-el kapod el a következő platformot. De talán a legjobb, ha nekifutás, ugrás, célozd meg a falat kicsit, és úgy ugrás. A falnak csapódva kicsit lefékez. Ha közben a ctrl-t is használod, az is fékez az ugráson. És ne felejtsd el, az "egylépésbõl nekifutásos ugrást" sem, amikor a sétát nyomva, egy lépés után elengeded, és rögtön ugrasz. Ekkor ugyanolyan messze ugrasz, mintha nekifutottál volna. Hát csak próbálkozz, nem lesz egyszerű. Én a többedszeri végigjátszás közben több fajta módón is átjutottam. Az utolsó platformról jobbra kell ugranod, a romos falra. Ha végképp nem megy, ott vannak a mentéseim, többet is mentettem közben, így ki-ki kívánságára annyit szívhat, amennyit akar. :)

No ha sikerült, ugrás a kis erkélyre, mássz fel a tömbre, és a fehér oszloptöredékeken átugrálva juss el a túloldalra. Vedd fel a tömbön a Bag with powered bones-t.

Csússz át a drótkötélpályán, majd leesve a földszintre menj a kereszt mögé, és öntsd a tálba a hamvakat. Leesett a másik kő is a magasból. Mögötted lement egy tömb. Mássz le az alagsorba. Balra menve megtalálod az üveg vért, a Bottle with blood-ot.

Jobbra egy Fáklyát találsz.

Az egyébként mozgatható kereszt mellett elmenve töltsd a vért a tálba,, és gyújtsd meg, az előszobában meggyújtott fáklyáddal. Mássz fel a templomba. Öld meg a szörnyellát, és vedd el tőle a Heart-ot.

A sarokban felemelkedett egy tömb, rajta keresztül feljutsz az oldalsó karzatra. Menj végig, és mássz fel a végén felemelkedett tömbre. Onnan nekifutásból eljutsz az erkélyre, és be is ugorhatsz a kinyílt ajtó mögé. Tedd a foglalatába a szívet, és ezzel vége is a kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.