.....................................................................

BtB2010 - No Warehouses in Venice?

Készítő: BtB2010 Gerty Hovenkamp (Gerty)...eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_15_no_warehouses_in_venice.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

Hamarosan újra el fog kezdődni a karnevál Velencében. A város óriásira fokozza az ünneplést, hogy odavonzzák a turistákat a világ minden pontjáról. A helyiek, a város főterén, pánikba esnek, amikor a híres Karneváli Maszkot, aminek a városházán kéne lennie, ellopják. A tolvajok egy üzenetet hagytak. Nagy összeget akarnak, még vasárnap előtt. Nincs sok idejük, így mikor megtudták, hogy Miss Croft a városban van, megkérték, hogy segítsen megoldani ezt a komoly bajt. A polgármester, és a rendőrfőnök megmutatták neki a levelet, és mindössze annyit tudtak mondani, hogy azt gyanítják a bűntett mögött állók valószínűleg Velence szegény részén élnek . Már csak Miss Crofton múlik, hogy megtalálja-e a maszkot a karnevál kezdetéig. (Fordította: Borcsi)

Review:

Kicsit monoton volt ez a Velencei pálya. Mintha a város másból sem állna, mint raktárakból. Pedig épített a készítő kinti részeket is, és azok szépek. De mégis ládák között telik a pálya nagy része. Két maszkdarabot kell megtalálni, és a másodikat felvéve vége is a pályának. Olyan befejezetlennek tűnik. Nehéz feladat nincs benne, így bárkinek ajánlhatom azért, mert kikapcsolódásnak nem rossz. De igazi kihívással nem találkoztam. A színházat sajnálom a legjobban, abból sokkal többet ki lehetett volna hozni. Ellenség fegyveresekből, vérebekből, denevérekből, és patkányokból áll. Fegyverünk, lőszerünk van bőven, így medipack sem kell a végigvitelhez, bár abból is van elég. Szóval azért csak próbáljátok ki. Nem túlzottan sötét a pálya, és azért nem rossz kaland volt. :)

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Mentések--Savegames:

Ugorj a vízbe. Nem messze a pálya elejétől, lent, a falon egy rést találsz. Ússz be rajta, és ússz addig, amíg meg nem találod a levegő vételi helyet, fent a plafonon. Nem messze tőle, a ládakupacon egy medipackot vehetsz fel, és a ládakupac közepén, egy vízi kart húzhatsz meg. Ez beindítja a propellert, így kicsit felemelkedik a vízszint. Ússz vissza oda, ahol levegőt vettél. Mássz ki a kis szobában, lődd le a fegyverest, és vigyázva a gőzfújókra, az asztalról leemelheted a Glock17-est.

Ugorj vissza a vízbe, és nem messze találsz egy rést, balra, lent a fenéken, a falon. Ússz át rajta, és húzd meg a szemközti kart. Kint a teremben kinyílt egy rács, így azon átúszva, egy újabb helyszínre értél. A ládáról eléred a fali rést. Kússz át, mássz le a túloldalon, és a résben vedd fel a Warehouse Key-t.

Menj fel az emelkedőn. Nem kell sietni, várd meg, amíg a legördülő kő beleesik a tüskés gödörbe. Ess bele a mély aknába, és egy kis tavacskába értél. Mássz ki a partra, juss fel az emeletre. Lődd le a fegyverest, a kutyát, és a patkányokat. Vedd fel a lőszert is, amit a fegyveres hagyott hátra. Told a mozgatható keresztet a sarokba. Fent, a sarokban, a kapcsoló előtt felemelkedett egy állvány. A tömbökön, ládákon keresztül feljutsz oda, csak a lengő ládára kell vigyáznod. Vedd fel ott is a lőszert, és húzd meg a fali kart. Lent a tavacskánál kinyílt a nagykapu, így visszaérsz a városrészbe. Ússz jobbra, mássz ki a partra, és a kulcsoddal nyisd ki az ajtót.

Lődd le a fegyverest, és rántsd le balra, a falon a kart. Felemelkedett egy tömb a ládákon, így már eléred a rést. Mássz át rajta a túloldalra, lődd le a denevéreket, és vedd fel a ládáról a Laser Sight-ot.

A baloldali sarokban ugorj fel a sziklákra, és onnan helyből ugrással kapd el a felső gerendát. Mássz fel, ugrás át a szemközti fali karhoz, és húzd meg. Most juss el a gerendákon ugrálva a lement tömbhöz, és felveheted a Mask Piece1-et.

Menj ki a városrészbe. Menj balra és a sarkon összeillesztve a lézercélzóval a fegyveredet, lőj bele egyet a magasban levő harangba. Kinyílt az ajtó a túloldalon. Az épületben egy fegyveres, és egy véreb vár. Végezz velük.

Menj jobbra, és a konyhában, az asztalra állva rántsd le a csapóajtót. Mássz fel a padlásra, vedd fel a medipackot, és a ládák között az 1.Rose Jewel-t az 1.secret-ben.

A konyhában lökd ki az ajtót, és menj ki a szabadba. Menj balra, majd a nagy épületnél betérhetsz jobbra a sikátorba, hogy végezz a vérebbel, és gazdájával. Kint a téren ugorj a vízbe, és ússz be az ajtó alatt. Mássz ki balra, a partra, irány fel a ládára, és nekifutásból kapd el a felső gerendát, de balra a fenti ládától. Húzd meg a kart a falon. Ess a vízbe, és ússz tovább, végig a járatokon, majd a rudak előtt jobbra ússz be egy kis terembe, egy elsüllyedt gondolához. A sarokban megtalálod a 2.Rose Jewel-t az 2.secret-ben.

Középen vehetsz egy mély levegőt, majd ússz vissza a térre. Menj vissza a kis sikátorba, és mássz fel a létrán. Lődd le a patkányokat, és balra, a láda mellől vedd fel a Shotgun-t.

Lődd ki az ablakot, és ugorj át a szemközti épületbe. Ott is lődd ki az ablakot, lődd le a fegyverest, és a baloldali sarokban mássz át a kúszórésen, a falon. A túloldali teremben mássz le a gerendára. Ugorj át a fal mellettire, és menj rajta végig. Most ugrás visszafelé a töröttre, ott megtalálod a Crowbar-t.

Juss el a másik fal mellett levőre, és azon végigmenve, lekapaszkodva, rántsd le a fali kart. Kinyílt lent a nagykapu. Mielőtt átmennél rajta, nézz körül a teremben, mert medipackokat, és fáklyát találsz. Beértél a színház romos lépcsőházába. Hátul a lépcsők mögött találsz egy medipackot, de hidd el, nem érdemes felvenni. :) Menj fel a lépcsőn, lődd le a balról jövő fegyverest, és menj jobbra. Vedd fel a ládák tetejéről a medipackot. Hátul a sarokban kússz be a résbe. Tarts először balra, így egy fáklyacsomagot vehetsz fel, majd visszafelé is tarts balra, így egy létrán mászhatsz le, majd a feszítővassal kifeszítheted a faajtót.

Egy kis temetőbe értél. Lődd le a fegyverest, és a kutyát, vedd fel a medipackot a kis épületben, keresd meg a mozgatható kőkeresztet, és azt is told a kripta mögé, ahogy látod a többinél. Kinyílt a nagykapu.

A következő területen, a vízben lőszert találsz. De a lényeg, hogy balra, lődd ki az épület ablakát, menj be. Vedd fel az asztalról a lőszert, és húzd meg a fali kart, a másik ablak mellett. Ez egy időkapcsoló, de egyelőre tisztázzuk az utat. Tehát ha meghúztad, ugrás ki a térre, és lődd le a két vérebet. Menj vissza a karhoz, és ments egyet. Húzd meg ismét a kart, ugorj hátra, kicsit fordulj el balra, ugrás az ablakba, majd rohanás végi a területen, be a lassan bezáruló ajtón.

Juss át a tűzfújókon, mássz le a létrán és rohanva juss át a potyogós padlókon. Egy kis barlangba értél.

Lődd le a patkányokat, ugorj a vízbe, vedd fel a medipackot, és a lőszert, és ússz be a szemközti résbe. Mássz ki a vízből. Felugorva kapd el a láncot, és kicsit mássz fel rajta. Ugorj hátra, majd mássz fel a létrán. A plafon alatt ugorj hátra, és kapd el a másik létrát. Mássz fel, majd a folyosó végén rántsd le a csapóajtót. Felmászva a kis szobába, és vedd fel az asztalról a vizestömlőt, a Small Waterskin-t.

Feszítsd ki a deszkaajtót. Egy raktárba értél. Az elágazásnál menj először jobbra, egy medipackért, majd a másik irányba menve feszítsd ki itt is a faajtót. Beértél a színház nézőterére, de az emeletre. Balra egy rácsot látsz a falon, de még ki kell nyitni. Menj hát előre, lődd le a denevéreket, és a patkányokat, és a nézőtér végén ess le a földszintre, így nem sérülsz. A sarokban húzd meg a kart a falon, ez kinyitja fent, a magasban azt a rácsot, amit említettem. Nyisd ki a kettős ajtót, lődd le a fegyvereseket. Balra, a sötét sarokban rántsd le a fali kart, és NE felejtsd el a vizestömlőt is megtölteni, kint a kis medencében.

Kinyílt a függöny a nézőtéren. Menj oda, és jobbra nézd meg a kis monitoros asztalt. Ugyan egyszerűbb volna a széket az asztalhoz vinni, de hát az nem mozgatható. Így hát húzd, told az asztalt a szék elé. Nem mögé, hanem elé. :) A színpad másik oldalán felemelkedett egy tömb a ládákon, és rajta keresztül feljutsz a gerendákra. Menj a kinyitott rácshoz, ugorj át oda, és kússz át a résen. A potyogó padló leszakad alattad, és a vízbe esel. Mássz ki a partra. Menj a folyosóra, és gyorsfutással juss át a mozgó pengéken, de úgy, hogy a végén nehogy a forró vízbe ess.

Fuss végig gyorsan a platformon, és a végén ugorj át balra a másikra, így a patkánycsapat nem bánt, hanem a vízbe esik. Ugorj vissza, és vedd fel a medipackot. Keresd meg most hátul, az egyik falon a fali kapcsolót, és rántsd le, ezzel kinyitottad a kijárati rácsot. Ugorj most át a gőzfújós csövekhez. Újabb csapat patkány fogad, szabadulj meg tőlük, majd az utolsó gőzfújónál vegyél fel egy Fáklyát a földről.

Menj most a kis szobába, és gyújtsd meg a kandallónál. Az asztalról ne felejtsd el felvenni a Red Wine-t, a palack vörösbort.

Menj most már a terem végébe, dobd át a fáklyát a ruhák alatt, majd a kúszórésen át is. Itt bizony kúszás közben is dobnod kell rajta egyet, majd dobd le a mély aknába. Mássz le a létrán, de még ne vedd fel a fáklyát. Menj a sekély vízben a ládáig, és vedd fel róla a Bag of Sand-ot, a zacskó homokot.

Irány vissza a fáklyáért, és azzal együtt gázolj át a termen. Menj fel a lépcsőkön. Töltsd a homokot a baloldali, a vizet a jobb oldali, és a vörösbort a középső tálkába. A bort meggyújtva kinyílik a rács, és a könyvtárba értél. Gyújtsd meg mind a négy fali fáklyát, a könyvespolcokon, és kint a lépcsőházban, jobbra, lemegy egy tömb a ládákon, feltárva egy kapcsolót. Húzd meg, ezzel leengedve az állványt. Told az állványra a hárfát, és a kapcsolóval emeld a magasba.

Menj fel a lépcsőn, lődd le a két fegyverest, és a denevéreket. Húzz kettőt, majd told egyenesen a hárfát, ameddig tudod, a sarokba. Balra az egyik könyvespolcon egy kart találsz. Húzd meg, és a hárfa a magasba emelkedik. Menj fel hozzá, és told az aranyszegélyű padlólapra. Lent, a földszinten, a könyvtár hátsó falán kinyílt egy festményajtó. Menj oda, Mássz fel a kis szobába,m és az asztalról felveheted a Mask Piece2-őt. Ezzel vége is a kalandnak.

Kicsit befejezetlennek tűnik. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.