.....................................................................

BtB2010 - The Phantom Of The Opera

Készítő: BtB2010 Lukas Moll (tombraider1703)..eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_13_the_phantom_of_the_opera.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

Lara hallott a rejtélyes egy operaházról, amiben egy fantom megölt 2000 embert a 'Don Juan' című opera bemutatóján. A fantom felgyújtotta az Operaházat. A baleset után az Operaházat bezárták, a fantomot sose találták meg. Lara Velencébe utazik megnézni az Operaházat, de néhány helyi lakos nem akarja, hogy bemenjen a házba és leleplezze a titkot. (Fordította: Borcsi)

Review:

Ezt a Velencei pályát bátran ajánlom mindenkinek. Könnyed kis kaland. Kispisztollyal végigmenve sem kell medipack, ráadásul az útbaeső secretben a shotgunt is megkapjuk. Van még UZI-nk és Glock17-esünk is, bár a harang meglövéséhez sem kell, így akár a pincét, a tüskés vizet ki is hagyhatjuk. Bizony ez egy készítői hiba. A végén a fantom nálam beszorult kint, az ajtó melletti sarokba, így az sem volt akadály. Kicsit sötét a pálya, de van pár fáklya. Medipack is van bőven, bár nem használtam el egyet sem. Pár fegyveres, patkány, és a végén a fantom az ellenség. No és egy csapat denevér, és egy rakat kispatkány, de ezek ellen csak a gyorsaság jelent némi előnyt.

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2:

Mentések--Savegames:

Lődd ki mögötted az ablakot, és mássz be a szobába. Az asztalról lőszert vehetsz felé, az egyik ládáról pedig a Blue Key-t.

Menj ki a mólóra, ugorj a vízbe, ússz jobbra, és mindjárt az oszlop mögött mássz ki a partra, és menj be a szűk sikátorba. Lődd ki balra az ablakot, és a szobában használd a kulcsodat. Hú affrancba, valami felrobbant. És nem nyílt le a csapóajtó sem a létra felett. Na nézzük meg hol, és mi történt. Menj vissza az előző szobába. Bizony ott robbant fel a TNT. Ugorj át a tüzeken a szoba hátsó részébe, de vigyázz, még hull a vakolat. :) Mássz át balra a fali résen, és a sötét szobában vedd fel a lőszert a ládáról. Állj háttal a ládával szemközti ferde résznek. Ugorj hátra, majd előre, és kapd el a létrát. Mássz fel, mássz középre, és ugorj hátra a kis folyosóra, ami a következő terembe vezet. Nekifutásból ugorj át az oszlopra, és húzd meg a fali kart. Leállítottad a propellert a vízben. Ugorj hát bele.

Ússz először jobbra, és a propeller előtt, a vízben vedd fel a Shotgun-t. Ez az 1.secret.

Ússz a másik irányba, és a folyosó végén húzd meg a fali kart. Irány vissza amerről jöttél. Mássz fel a felemelkedett tömbre, onnan kapd el a fali létrát, mássz fel, és ugorj hátra az oszlopra. Nekifutásból kapd el a szemközti létrát, mássz át a jobb oldali falra, és mássz fel a kinyitott rácshoz. Ugorj le a szobába, és vedd fel balra a kis medipackot. Lődd ki az ablakot, és menj ki a piros napellenzőre. Látod szemben az ablakot? Oda kell eljutni. Lődd hát ki az ablakot, és ugorj át oda. Nem megy? Hát errefelé bizony nem, túl messze van. :) Fordulj jobbra, és ugorj át az oszlopra, onnan pedig, a sarkáról egy helyből ugrással a z épület ablakába, ahol a földszinten használtad a kulcsodat. Lődd ki az ablakot és menj be. Kinyithatod jobbra a létra feletti csapóajtót, hátha a vízbe esel, és erre könnyebb a visszaút. Nyisd ki a másik ajtót is a fali karral, és menj át a kis hídon. Kinyílik előtted a következő ajtó, és egy fegyveres ront rád. Végezz vele, és vedd el a lőszerét. A következő szobában lődd ki a jobb oldali ablakot, és a fal széléről, amikor ellengett balra a láda, egy helyből ugrással a szemközti szobában leszel. Húzd meg a fali kart, mássz fel a létrán, és ugorj hátra a teteje alatt egy kicsivel, és felértél a tetőre.

Lődd le a vérebet. Menj át a hídon, és a zárt ajtó előtt vedd fel a LaserSight-ot, bár teljesen felesleges. Menj vissza a hídon, és a drótkötélpályánál, a tömb mögött ments egyet. Csússz át, és a túloldalon mindjárt felnyílnak a csapóajtók, és leesel egy potyogó padlóra. Gyorsan ugorj jobbra, és fuss be a fali átjáróba, így nem esel a vízbe, és nem nyársalnak fel a karók. És most figyelj! Nem muszáj erre továbbmenned, és megszerezni a revolvert. Akkor viszont úgy csússz át, hogy még a csapóajtók előtt ess le a drótkötélről, és a korlát mögött kinézve, kispisztollyal is belelőhetsz a harangba, Ez kis pályaszerkesztési hiba, le lehet jócskán rövidíteni a pályát. No de mi nem rövidítünk, megyünk tovább. :)

Tehát átcsúsztál, és bent vagy a fali átjáróban. Vigyázz, nehogy a vízbe ess, mert véged van, kilyukadsz. :) Menj végig a kis átjárón. És itt huncut volt a készítő, fene a belibe. Ugye úgy néz ki, hogy átugrasz szembe a lecsúszós részre, balra kapaszkodsz, felmászol, egy hátra, majd előreugrással elkapod a létrát, és rajta kapaszkodsz jobbra, és…és…és nem jutsz sehova, csak beleesel a vízbe. Hát nem így kell. :)

Az átjáró végén, állj háttal a lecsúszós résznek. Ugorj hátra, majd előre, és kapd el a feletted levő párkányt. Mássz fel, kapaszkodj fel a tűzfújók szintjére. Csimpizz el jobbra, a túloldalra. Ott mássz fel, és ott kapaszkodj fel a létrára. Mássz feljebb, kapaszkodj balra, juss be a kis folyosóra, és húzd meg a kart a végén. Visszafelé is vigyáznod kell, az út ugyanaz legyen. Néha egyébként, ha beleesel a vízbe, egy bug feldob a magasba. Ne törődj ezzel, nem ez a tervezett út.

Tehát visszaértél a kis átjáróba, vissza a lenyílt csapóajtókhoz. Kinyílt jobbra ott a rács. Ugorj oda, és egy szellőzőben találod magadat.

Úgy intézd, hogy háttal csússz le a szellőzőben, és a ventilátor előtt kapd el a peremet. Csimpizz balra, és mássz fel. Most gyorsnak kell lenned, mert kinyírhatatlan patkányhad ront rád. Ugord át a gödröt, majd háttal állj a ferde résznek. Ugorj hátra, majd előre, kapd el a peremét a felső szellőzőnek, és felmászva tekerd meg a csapot a csövön. A vízben visszahúzódtak a tüskék, és kinyílt a rács is. Nosza, irány a víz, ússz vissza a tüskékhez, ott ússz jobbra, és megtalálod a Glock17-est. Ússz visszafelé, mássz ki a felemelkedett tömbre, mássz fel a létrán, és a korlát felett kinézve balra, lőj bele a harangba.

Kinyílt lent a nagykapu, ami a színházba vezet. Bizony nem kell sérülést szenvedned, ha jól irányítasz. Úgy ugorj le a magasból, hogy a vízbe ugorj. Nekifutásból ez sikerülhet, hidd el. Ha megvan, menj fel a lépcsőn, és menj be a színházba.

Itt most nem lineáris egészen a pálya, de azért van egy logikusnak tetsző út, én azt követtem, a negyedszeri végigjátszás után. Rohanj be a színházba, így nem lapítanak szét a lehulló épületdarabok. Menj fel a lépcsőn az első fordulóig, fordulj meg, ugorj, kapd el a csillárt, és mássz fel. Nekifutásból kapd el a bejárat feletti rést a falon. Kapaszkodj jobbra, és a sarkon mássz fel. Kapaszkodj fel a plafonlétrára, és csimpizz el a másik sarokba, ahol a fali beugróban egy gombot megnyomva felrobbantod lent a TNT-s ládákat. Kapaszkodj le, és ess le a sarokban a kis háromszögletű platformra. Ess le a mélyben a lecsúszós részre, és le is értél az alagsorba. Nekifutásból, egy bukfences ugrással sérülés nélkül átjutsz a mozgó pengéken, majd a mérgezett nyilakat lövő falaknál oldalugrással jutsz át könnyen. Juss el balra a sarokba, és rántsd le a fali kart. Most már feljutsz az emeletre a felemelkedett tömbön keresztül, és megtalálod ott a Crowbar-t.

Menj le a földszintre, és a felemelkedett tömb mellett feszítsd ki a faajtót. Lődd le a patkányt, a kis könyvtárban vedd fel a kis medipackot, és told meg a kart. Kint a teremben kinyílt a nagykapu. Ugorj a vízbe, és vedd fel a Yellow Key-t.

Látod a megjelenő fantomot? No majd a végén adhatsz neki. :) Juss fel a színházba, a pengénél ismét nekifutásból juss át, majd hátraugorva a lejtőre, előrefelé kapd el a létrát, mássz fel, ugrás hátra a platformra, és onnan a kis háromszögletű platformon át kijutsz a gödörből. Menj, és nyisd ki a kulcsoddal a nagykaput. A fal mellett jobbról rohanj át az átjárón, így nem lapulsz ki. Jobbra tarts, rohanj a tüzes szellemek elől le a jobb oldali lépcsőkön, és beugorva a medencébe megszabadulsz tőlük. Húzd meg mindjárt a bejárattal szemközti fali kart, erre a medencében kinyílik az első ajtó. Ússz át rajta, húzd meg az első fali kart, és kinyílik a rács melletted. Ússz végig a folyosón, majd lefelé, és húzd meg a második kart is. Ússz vissza, ki a medencébe, de egészen a víz alján, így nem érnek el a mozgó pengék. Mássz ki a partra jobbra. Az oszlop innenső 9oldalán vedd fel a fáklyákat, majd a túloldalon húzd meg a másik fali kart. Kinyílt a másik ajtó is a vízbe. Vegyél egy nagy levegőt, ússz végig a folyosón, és kinyílik az első ajtó előtted. Kinyílik a második, majd a harmadik is. Vedd fel a vízben a lőszereket, és fordulj meg. Ússz vissza az első ajtóhoz, ami közben becsukódott, és húzd meg a fali kart. Ismét fordulj meg, és most már ússz végig az előtted kinyíló ajtókon át, majd jobbra, a kijárat felé haladj. A kijárat zárva van, viszont előtte jobbra úszva kiérsz a medencébe. Mássz ki a vízből, és menj fel a lépcsőkön. Ne felejtsd el a medence közepén a tömböt, majd ide vissza kell jönnöd, megtölteni a vizestömlőt. A teremben egyébként két lőszercsomagot is találsz, egyet a bejárat mellett balra egy ládán, egyet pedig az alsó szinten, a jobb oldali tál előtt, a világos padlólapon.

Menj most le a baloldali lépcsőkön, és egy tükrösterembe érsz. A tükörben láthatod, hogy hova lehet lépni, és hol nyársalnak fel a tüskék. Először is ugorj be a bejárat melletti, jobb oldali sarokba, mert medipackot, lőszert találsz ott, a 2.secret-bnen.

Juss el most a másik sarokba, ahol felveheted a vizestömlőt, a Small Waterskin-t.

Juss ki a teremből, menj vissza a medencéhez, és a közepén levő tömbre ugorva töltsd meg vízzel a tömlőt. Menj fel az első lépcsőkön, és töltsd a vizet a baloldali tálba. Kint a másik lépcsőházban kinyílt a nagykapui. Két fegyveres ront rád. Végezz velük, vedd fel a medipackjukat, és a lőszert, majd menj ki a teremből, és felmenve a kinti lépcsőkön menj be a kinyílt nagykapun. Felérsz az emeletre. Ugorj a ládára, majd helyből ugorva kapd el az első kötelet. Lendítsd be, persze fordulj a másik kötél felé, majd ugrás a második kötélre, onnan már átérsz a színpadra. Lődd le a patkányt, menj balra, vedd fel a lőszert, és juss fel az alacsonyabb ládáról, a szemköztire. Onnan ugrás a kötélre, és belengetve juss el a kis erkélyre. Vedd fel ott a lőszert, a távcsővel megnézheted hogy hol van, majd mássz fel a létrán. Felérve a gerendára denevérek hada kezd el csipkedni. Ellenük csak a mozgás segít egy kicsit. Kapaszkodj fel a plafonlétrára, juss el a túloldali gerendára, és vedd fel a Bag of Sand-ot.

Juss vissza az első gerendára, onnan ugrás a magas ládákra, és juss le a színpadról. Tedd a baloldali tálba a homokot. Lenyílt egy csapóajtó a színpadon. A felemelkedett tömbön már könnyen feljutsz, és mássz le a létrán. Lődd le a patkányt. Kutasd át a helyszínt, és a medipackok mellett megtalálod az UZI-t is.

Told a hárfát a most még leengedett liftre, és a fali gombbal emeld fel a magasba. Mássz fel a létrán, és told a fehér padlólapra a hárfát. Megjelenik a fantom. Ha szerencséd van,, akkor kint, a másik teremben beszorul a sarokba. No a lényeg, lődd szét a sejehaját, és vedd el tőle a maszkját, a Mask of the Phantom-ot.

Menj vissza, fel a színpadra, tedd a foglalatára, és vége is ennek a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.