.....................................................................

BtB2010 - Legacy of the Lament Rose

Készítő: BtB2010 Nathaniel Hudson (3spn4life) ..eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_08_legacy_of_the_lament_rose.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

 A kezdetek óta Eros - a szerelem és szenvedély görög istene - harcolt Eridával, a gyűlölet és rosszindulat istennőjével. Soha nem tudták végleg legyőzni egymást, csak harcoltak egymással folyton. Ameddig Zeusz főisten el nem zárta őket egymástól 2 különböző, virágzó rózsába. Szolgáival elvitette őket a világ két végére, csak hogy biztosítsa, ők soha ne tudjanak több pusztítást okozni az emberiség történetében. Azóta a pecsétek ereje egyre gyengébb és gyengébb lettek. Ameddig az erejük bárki által használható lesz, aki uralja ezeket az erőteljes talizmánokat. Ha a rózsák erejét felhasználná egy ember, aki fegyvernek használja, azt egyre inkább érzelmileg a rózsák fogják uralni, átalakítja őket a legendákbeli görög istenekké.

Lara épp csak visszaért egy edzésről és bekapcsolta a TV-t. Miközben nézte a szokásos műsorokat, megszűnt az adás világszerte. A műsor arról szólt, hogy hány ember hisz abban, hogy közel van a világ vége. A Jelenések könyve a Bibliából. A közeledő Antikrisztus el fogja hozni az állandó ördögi cselekedeteket. Ahogy közeledett a műsor vége el kezdett azzal foglalkozni, hogy milyen sok a bűnözés Velencében, főleg egy területen, egy régi, elhagyatott múzeumban, ami régen egy nemesi kúria volt. Amikor a műsornak vége lett, Lara kihúzott egy könyvet, és emlékeztette magát, hogy ez eléggé hasonlít az Isteni rózsák erejéről szóló történetre. Úgy gondolta, hogy ez a pecsét a rózsán is túl gyenge, ahhoz, hogy ilyen közel tartsák elrejtve. Szóval Lara úgy gondolta, az egyetlen mód, hogy ezt elpusztítsa, egy ősi mitikus fegyver kell, Arthur Király Excalibur-e. Lara eztután bepakolt a táskájába, hogy megszerezze a rózsát mielőtt más tenné. (Fordította: Borcsi)

Review:

Nekem tetszett ez a pálya is. Bizony, amikor kiérsz a vízhez, onnan már egyáltalán nem lineáris. Úszhatsz, ugrálhatsz sokfelé, mire megtalálod a megfelelő utat, feladatokat, és a legjobb sorrendet. A fáklyáknak nagy szerepe van, ezt el ne felejtsd. Azon is gondolkozz, hogy mit lehet felgyújtani vele. :) Azért megpróbálom logikus sorrendben leírni a feladatokat. Remek pálya amúgy, nem sötét, és nem túlságosan nehéz. Egyetlen secret van a pályán, ami a pálya legvégén lesz elérhető egy kódkártyával. Jó kaland volt, ne hagyja ki senki, aki szereti a könnyed kikapcsolódást.

Végigjátszás:

Secret :

Mentések--Savegames:

Menj balra, és vedd fel a nagy medipackot, a falról. Menj előre, lődd le a balról támadó fickót, vedd fel a medipackját, és rántsd fel a csatornafedelet. Hiába mennél balra, a ládára állva sem tudsz átjutni a falon. Mássz le a csatornába. Menj a folyosón, de figyelj balra. Ugord át a csövet, mássz fel a résbe, és a túloldalon megszerezted a Crowbar-t, a feszítővasat.

Menj vissza a folyosóra, és továbbmenve a feszítővassal feszítsd ki a szemközti deszkaajtót. Egy lávás terembe értél. Ugorj az első platformra, ami potyogó padlójú. Mássz fel, és a következőnek csak a szélét kapd el. Csimpizz balra, így nem bántanak a pengék sem. Csimpizz balra a fali résben is, és a beugróban ess le. Vedd fel a medipackot, és nekifutásból ugorj át jobbra. Tekerd meg a kereket, ezzel kinyitva a jobb oldali rámpa feletti rácsot. Menj hát végig a rámpán, és ugorj át a szemközti, most már nyitott folyosóra. Közben egy csapat denevér zajong. Ezekkel nincs mit tenned, csak fuss előlük, amíg lehet. No menj fel az emelkedőn, végig a folyosón., és a szobában, a felvehető kulcs előtt ments egyet. Nem időre megy a feladat, de nem mindegy melyik oldalról, és hogy állsz a feladathoz. :) Jobbról állj hozzá, és amikor felveszed, nyomd a bukfencet, az END-et, akkor csak félig megy el az energiád. Tehát felvetted a Yellow Key-t.

Menj tovább. A másik folyosón. Lődd le a szörnyellát. Legkönnyebb, ha alá futsz, akkor nem tud megsérteni. Ha végeztél vele, húzd meg a fali kart. Lődd le a fegyverest, és az újabb folyosó egy kis szobába vezet, ahol az asztalon Fáklyákat találsz.

Vegyél fel egyet, és gyújtsd meg a fali égőnél. Nyisd ki az ajtót a fali karral, és menj ki a szabadba. Menj balra, fel a lépcsőn, és a fehér padlólapnál, helyből ugorj fel az oszlop oldalán levő kis cserépre. Az égő fáklyával a kezedben kell ugrálnod a kis tetőkön át, jobbra tartva, amíg egy épület előtt, a kis udvarba érsz. Dobd el a fáklyát, végezz a vérebbel és a fegyveressel, majd felvéve a fáklyát, gyújtsd meg a kis fácskát a cserépben. Kettő van belőle, egy kint a parton, egy bent az udvarban. Összesen öt ilyen növényt kell felgyújtanod ezen a területen. Dobd el most a fáklyát. Majd még kelleni fog. Ugrás a vízbe, és ússz vissza, egy újabb fáklyáért. Azt is gyújtsd meg, és azzal is ugrálj a kis tetőkön át, de most a kis szigetre. Ott is gyújtsd meg a növényt, majd ugorj át a fal melletti kis sétányra. Menj körbe, fel a felső teraszra. Ott a negyedik növény. Azért ugorj fel a fal tetejére, mert a sarkon egy medipackot találsz. Lefelé menet ugorj a jobb oldali tetőre. Lecsúszva kapd el a peremét, csimpizz el teljesen balra, felmászás, és hátraugrás a napellenzőre. Ugrálj a legutolsóra, és ott felveheted a Blue Key-t.

Menj vissza, az első udvarba, ahol eldobtad a fáklyát, és nyisd ki ott az ajtót. A fáklyával gyújtsd meg bent az ötödik növényt is. Látod a filmben, kinyílt egy nagykapu, egy másik területen. Vedd fel a lőszert az asztalról, majd a sarokban felmászva a szellőzőbe, egy medipackot, és a Shotgun-t találod.

Irány megint vissza a mólóra. Ismét ugrás a kis tetőre. No de most másképp csináljuk. Nekifutásból ugorj a kerítés előtti tetőre, de az oszlop mögé, és egy fordulásos ugrással. Ugrás, és elkapod az oszlop tetejét. Mássz fel, helyből ugrással elkapod a kötelet. Lengj, ugorj át a következő oszlopra. És most teszünk egy kis kitérőt. Ugrás jobbra, a másik oszlopra. Megint ugrás a következőre. Figyeld meg jobbra a kis erkélyt, az asztalon a lőszereket. No ide majd visszajövünk a pálya legvégén a kódkártyával. Itt egy secret lesz. Ugrás tovább az oszlopokon, a legutolsóra nehezebb eljutni, csak a legvégső pillanatban ugorj a sarokról, és jól célozd be a másik oszlopon a sarkot. És ami nagyon fontos. Tartsd LENYOMVA az ugrást, akkor sikerülni fog átjutni, és felvenni a Bundle of Key-t.

Nem tudom ennek mi az értelme, de a mólón használhatod a kinyitott ajtó mellett. Lehet, hogy innen is ki lehetett volna valahogy nyitni? Nem tudom. Ismét juss fel a második oszlopra, de most balra menj tovább. Még egy oszlop, és utána átugrod a kis tetőt, és belecsúszol a vízbe. Ússz jobbra tartva a csatornában, amíg balra, egy létra alatt ki tudsz mászni. Mássz fel a létrán, és menj körbe a karzaton. A végén nekifutásból ugorj a sarkon túli karzatra. Menj ott is körbe, és húzd meg a fali kart. Ugrás a vízbe, és mássz a partra. A kripta jobb oldalán, elhúzva a keresztet, lőszert vehetsz fel. A lépcsők mellett a jobb oldalon rántsd le a fali kart. Ez a magasban nyit ki egy nagykaput. Menj jobbra, majd be balra, a nemrég kinyitott nagykapun. Vedd fel a Mask Piece1-et.

Lődd le a megjelenő szörnyellát, és vedd fel a Fáklyáját.

Gyújtsd meg a falon. Menj ki, menj jobbra, fel a lépcsőn és ess le a folyosó végén. Nekifutásból ugord át a kis medencét, és gyújtsd meg a fali égőt. Egy ajtót nyitott ez ki, de később veszed ennek hasznát. Ugorj a vízbe, és vedd fel a Small Waterskin-t. A sekély vízben töltsd is meg, más hely nincs erre a pályán.

Menj ki a térre, és az épület mögött ismét mássz fel a létrán. Most szembe ugorj át a napellenzőre, majd jobbra a másikra, a végén bejutsz a kinyitott nagykapun. Kússz át a mozgó pengék alatt. Ugrás fel a fehér oszlopra, onnan a csillárra. Ugrás jobbra a platformra. Az oszlop mögött húzd meg a kart, majd menj át a bejárat felöli oldalára. Nekifutásból kapd el az alacsonyabb részt a szemközti oszlopon, majd a plafonlétrán csimpizz át a túloldalra. Lődd szét a kapcsolódobozt, és húzd meg a kapcsolót. Ess le a földszintre, majd újból juss fel a csillárra. Most a baloldali párkányra juss el, és bizony ide kellett a Bundle of Key, a kulcscsomó, itt kell azt használni. Irány a csillárra, majd a kinyílt kép mögé beugorva felveheted a Red Wine-t.

Na ezzel most vissza kell menned, egészen az első területre, ahol a fáklyákat találtad. Ússz tehát végig a csatornában visszafelé, majd felmászva a létrán, a felső teraszon ugorj az asztalra. Vedd fel a lőszert, és nekifutásból visszajutsz az előző területre. Menj vissza a kis folyosóra, töltsd a bejárat melletti tálba a bort. Menj el egy fáklyáért,. Gyújtsd meg, és gyújtsd meg a bort is vele. Kinyílt egy nagykapu, de ez később. Juss vissza az előző helyre, ahol a bort találtad, és menj tovább, át a termen, át a kinyílt nagyajtón. Lődd ki jobbra az üvegeket. Vedd fel a lőszert, és kiugorva a kis kertbe, húzd meg a láncot. Nem mindegy hányszor. Én úgy tapasztaltam, hogy háromszor kell meghúzni, akkor nyílik ki a nagykapu. No ha megvan, a szemközti következőt a sárga kulcsoddal nyisd ki. Menj végig a folyosón, balra lődd ki az ablakokat, és ugorj ki, a következő terem ablakait is lődd ki, így bejutsz oda. A sarokban vedd fel a medipackot, belülről nyisd ki a nagyajtót, és menj be a másik, nyitott ajtón. Jobbra vedd fel a Mask Piece2-őt.

Nyírd ki az újabb szörnyellát, majd menj vissza abba a terembe, ahol a sárga kulcsodat használtad. Rántsd fel most a csapóajtót, és mássz éle. Újabb szörnyellát nyírhatsz ki, majd egy csapóajtót lerántva felmászhatsz a felső folyosóra. Újabb lánc, újabb nagykapu nyílik meg. Mássz le a folyosó végén a láncon, és tedd az összeillesztett Opera Mask-ot a foglalatra. Kinyílt az ajtó, és egy vizes terem közepén megpillantod a rózsát, amiért jöttél.

Ugorj a vízbe, és szemben a baloldali falon rántsd le a fali kart. Ússz, át most a bejárattól nézve jobbra a résen. Kimászva a vízből, töltsd a vizestömlőből a vizet a tálba. A víz befagyott itt is, és kint a nagyteremben is. Nekifutásból ugorj át a mozgó pengéknél, teljesen a baloldalon. Lődd le az újabb szörnyellát, és vedd fel a kódkártyáját, a Code Card-ot.

Két szellem is megjelenik. Rohanj fel a lépcsőn, mássz át jobbra a résen, és ereszkedj le a nagyterembe. A szellemek eltűnnek. És most még NE menj a rózsáért, szerezzük meg az egyetlen secretet.

Menj vissza. Egészen az első területre, és ismét juss fel a második magas oszlopra. Indulj el ismét jobbra, és juss el a jobb oldali épületre, a kis teraszra. Vedd fel a lőszert, és nyisd ki az ajtót a kódkártyáddal. Bent felveheted Erida szívét, a Lament Heart of Erida-t. Ez az egyetlen secret a pályán.

A megjelenő szellemek elől ugorj a vízbe. Juss vissza ismét a befagyasztott medencéhez. Menj a középső emelvényhez, kapaszkodj fel rá, és végre a tiéd a miért jöttél, a Rózsa. Ezzel vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.