.....................................................................

Készítő: illyaine Homepage

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki az eva_augusta_treverorum.zip-et, és másold be az egész tartalmát egy könyvtárba. Már indíthatod is a kalandot, nem kell mást tenned.

Story:

Lara egy csúszós ösvényen balesetet szenvedett a motorjával amikor ment egy havas hegyrõl lefelé. Lara egy elhagyatott faluba érkezik. Nix Divinus következett Dijon után. (Fordította: Borcsi)

Review:

Remek pálya volt ez, de azért kis kétségeim vannak a karácsonyi volta miatt. Mert hát robbantgatni karácsonykor? És a hóemberek is meg akartak fojtani? Hát ki tudja. Mindenesetre jeges, havas területeken kalandozunk, épületekben kell megkeresnünk a továbbjutást. Van benne rúdonforgás, kapcsolók megkeresése. Egyáltalán nem nehéz a pálya, így mindenkinek ajánlom. Az elején van benne egy szerkesztési bug, ami miatt kihagyható az első két ajtó kinyitása, de hát ez nem nagy hiba. :)

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Secret 3:

Mentések--Savegames:

Menj balra, ugrás a ládára, majd a magasabbról a felső párkányra. A baloldali beugróban medipackot vehetsz fel, a jobb oldali másodikban pedig felmászhatsz a falon, és a felső folyosón egty kart húzhatsz meg. Ez egy kötelet ad majd a következő területen, és egy tömböt enged le a magas fali beugróban. Menj hát ki a párkányra, és jobbra ugorj a rúdra. Ugorj tovább, és balra mássz fel a tömbre. Nekifutásból kapd el a kötelet. Most egy újfajta mozgás következik.. Sima belengetéssel nem tudod elérni a szemközti,. Magas fali beugrót. Hát lengesd be Larát, de csak egyszer. Várd meg, amíg felhúzza a lábát, és akkor nyomd meg úőjra a belengetést. Ha épp hátrafelé lendülve húzza fel a lábát a kötélre, akkor a belengetést megnyomva egy hatalmas belengetés következik, és így már eléred a célodat. Felveheted ott az 1.Golden Rose-t az 1.secret-ben.

Kapaszkodj le, és ess le. Kicsit kificamodik a lábad, de sebaj. :) Menj balra, és mássz fel a tömbre. A két rúdon át eléred a szemközti falon levő repedést. Csimpizz teljesen balra. Mássz fel ott a tömbre, és ugorj át szemköztire. Bemenve balra a beugróba, egy fali kart húzhatsz meg, ami lent nyitja ki a vaskaput. Még ne menj oda.

Kapaszkodj fel a háztetőre, elkapva a peremét, és csimpizz egészen balra, sokáig, egészen a tetőn léevő szoborig. Ott találod meg a 2.Golden Rose-t az 2.secret-ben.

És most vigyázz. Lecsúszhatnál a következő területre ugyan, de ne tedd. Kis szerkesztői hiba ez, még nem nyitottad ki annak a területnek a rácsát. Sőt, a második rácsot sem nyitottad még ki. Tehát eme kis hibának köszönhetően mindjárt a harmadik területre tudnál bejutni.

Csússz le, de az első területre, menj át a kinyílt rácson, és jobbra, egy falon egy kart találsz. A kerítésről ugorj a tetőhöz, kapd elé a peremét, és csimpizz el a kar fölé. Leesve rántsd le. Most már átmehetsz a következő területre bug nélkül is. :)

Menj egyenesen, és a szemközti sziklákon találsz egy kis alacsonyabb rést, ahova felugorva, tudsz felkapaszkodni. Csimpizz jobbra egészen addig, amíg fel nem tudsz mászni egy laposabb részen. Nézz csak vissza a szemközti,. Nádfedeles házra? Kapaszkodva el tudsz oda jutni, és ott is a laposabb részen felveheted a 3.Golden Rose-t az 3.secret-ben.

Ismét juss el a másik oldalra, de most már menj tovább, át a tető túloldalán levő udvarba. Menj a szemközti részhez. Állj háttal a kis tetőnek, de a közepénél. Ugorj hátra, majd előre, elkapod a rudat, és ugrás, és le is rántottad a fali kart. Menj át a kinyílt ajtón. A következő udvarban menj fel a havas emelkedőn, a laposabb részeket kihasználva, egészen a sarokba. Most is egy érdekes mozgás következik. Egylépésből nekifutásos ugrás. Nyomd a sétát, majd egy lépés után engedd el, és gyorsan nyomd az ugrást. Persze átlósan megoldhatod sima nekifutásból is. :) Elkapod itt is a rudat, és a párkányon landolsz. Ugorj fel a fali folyosóra, és csússz le a folyosó túloldalán. Menj végig ott is a folyosón, de figyeld meg a baloldali beugrót, ide kell majd visszajönnöd, ha már víz alatt lesz a terem. Csússz le a túloldalon, és menj fel a teremben a lépcsőkön.

Figyeld meg a kis kiemelkedést a padlón. Állj rá a csúcsára, és felugorva kapd el a fali létrát. Mássz fel, menj körbe a folyosón, és lökd a mélybe a tömböt. Mássz le a létrán, told a kapcsoló alá a tömböt, és most már ráállva meghúzhatod. Menj át a kinyílt rácson. Állj háttal a lecsúszós résznek, pár lépés távolságból. Ugorj hátra, majd előre, végül még egyszer hátra, és meg is húzhatod a kart, a fali beugróban. Elárasztottad a termet vízzel. No most ússz vissza a folyosóra, ahonnan jöttél. Ott igyekezz, mert jeges a víz, és hamar megfagysz. Ússz gyorsan a jobb oldali járatba, és mássz ki a partra. Vedd fel a medipackot, de gyorsan ugorj a sarokba, mert egy lezuhanó tárgy akar kilapítani.

Mássz fel a falon, és felérsz egy havas területre. Vigyázz a hóemberre, mert meg akar fojtani. Kicsit durva egy karácsonyi pályán, de hát ez van. :-) Menj el mellette, és le a jégre. Menj balra, ugorj fel a tömbökre, majd ismét egy kis rúdonforgás következik, minek a végén fent leszel a szemközti oszlopon. Balra fordulj, nekifutásból eléred az épület sarkát, ahol felveheted a Yellow Ceystal-t.

Juss vissza az oszlopra, és felmászva bejutsz végre az épületbe. Több út is van, akármelyik feladattal kezdheted. Én így tettem:

Mindjárt a bejárat alatt húzd meg a kart. Lenyílt a fa csapóajtó. Menj lefelé, és leérsz a jég alá. Vigyázz itt is a hóemberre. Menj balra, keresd meg a sarokbana  kúszórést, és bemászva meg is találtad a Pink Crystal-t.

Menj ki a jég alá, és menj balra. A mély szakadéknál ugorj, kapd el a plafonlétrát, és csimpizz el az oszlopig. Engedd el a létrát, kapd el a rést az oszlopon, és ess le. Menj balra. A következő barlangban irány jobbra, és mászd meg a lépcsős falat. Fent egy barlangba értél. Mássz fel először az oszlopra, onnan ugorva kapd el a felső peremet, és mássz fel a felső barlangba. Ott is kapaszkodj fel a tömbre, onnan nekifutásból kapd el a jéglétrát. Mássz fel rajta, és megtalálod a Crowbar-t. Juss le, egészen a lenti oszlopig. Menj most mögé, és egy háztetőn lecsúszol, a már ismert helyre, és lejutsz a jégre. Ismét juss be az épületbe, jöhet a következő feladat.

Figyeld meg a fali égőt, és alatta a barna padlólapot. No ezt fel kéne emelni, de kicsit később. Menj most végig a folyosón, vigyázz a pengékre, és a sarkon a lezúduló kerek szoborra. Ahol az megáll, ott mászható a fal. Mássz fel hát rajta. Menj az épület mögé, mássz le a jéglétrán, és megtaláltad a Blue Crystal-t.

Mássz vissza, és most juss el a terület pont ellenkező sarkába. Ott is találsz egy felfelé vezető jéglétrát. Mássz fel a felső barlangba, és told meg a kart. Ez lenyitott lent a folyosón a magasban egy csapóajtót, és leestek a rajta levő Fáklyák. Juss hát le a folyosóra, és nyisd ki a három kristállyal a nagykaput. Van még egy út ott, szemben a fallal, ahol felmásztál, de az később.

Látod a fáklyákat, de még ne vedd fel. A folyosó végén menj először balra, feszítsd ki a jégajtót, és told meg a kart. Menj most a másik irányba, le az alsó terembe. Ne a legaljára, hanem fent juss el a felemelt platformig, és ott told meg a kart. Most emelted fel a fali fáklya alatt a tömböt. Menj hát visszafelé, vigyél magaddal egy Fáklyát, és gyújtsd meg ott.

Irány vissza az előző terem. Dobd le a fáklyát, mássz le a létrán, és gyújtsd meg a puskaport. A hordók felrobbannak, és megtalálod a helyükön a Detonator Key-t.

Irány vissza, fel a folyosóra, és most menj be abba a kis folyosóba, ami szemben van a fallal, amin felmásztál. Ugorj fel, majd csússz le a másik folyosón, és a végén mássz fel a falon. A pálya elejére értél vissza, be a zárt ketrecbe. Vedd fel a Golden Ball-t, és a detonátort használva robbantsd fel a kinti terület egy részét. Mily durva dolog ez karácsony előtt. :)

Menj ki a kinyílt rácson, és menj a szemközti területre. Ott balra, juss fel a havas dombokon át háztetőn levő kis szobáig, és told meg a kart. Menj vissza, és menj arra a területre, ahol kinyitottad a fali beugrót. Ismét kapaszkodj fel ott a sziklára, de most balra csimpizz, és bejutsz a megnyílt átjáróba. A kis szobában ugorj fel az ablakba, és kifelé menet vége is a pályának.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.