.....................................................................

Disney Village Nightmare (Incubo a Disney Village)

Készítő: Michele Flena (Mikki)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a michele_flena_disney_village_nightmare.zip-et, és másold be az egész tartalmát egy könyvtárba. Már indíthatod is a kalandot, nem kell mást tenned.

Story:

A hősnőnk, Lara Croft, miután befejezte a munkáját az utolsó küldetésén, elhatározta, hogy pihenni fog, hogy újra talpra állhasson. De egy különöset kezd el álmodni a kamaszkora egy részéről. Lara már ekkor is szenvedélyesen szerette a kalandokat, és többször kockáztatta az életét. Az útja során, a Luna Park-ban, a lenyűgöző és hatalmasabb világban mint a Disney Village, a társa elrejti a naplóját. A játék elfajul, és nem találják meg a naplót, de Lara nem veszti el a fejét. Megvárja, ameddig egyedül lesz és kész az új kihívásra bármi, és bárki ellen, hogy visszaszerezze a naplóját. (Fordította: Borcsi)

Review:

Hát jól becsapott ez a három pályás szint. Az elején azt hittem, egy remek gyerekpályára akadtam. Igaz, volt pár ellenség, de a meseszerű díszletek, textúrák erre engedtek következtetni. No aztán jött a második pálya, és lám, nem is olyan egyszerű ez a pálya. Bizony fejtörést okozott, amíg minden feladatot megoldottam, minden secretet megtaláltam. Mondhatom, remek kaland volt, ajánlom mindenkinek. Nem könnyű pálya, de nem is túl nehéz. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Végigjátszás:

1. pálya:

Secret1 : Secret 2:

Secret 3: Secret 4:

Mentések--Savegames:

Már a film is érdekes ugye? Lara álmodik. Nézd végig az álmát, majd a film után legyél tevékeny részese. :)

Menj ki a térre, menj balra, és a négy mozgatható szobrot told a rajtuk levő kockák mintái alapján, a megfelelő padlólapokra, és a pálya elejénél kinyílik egy ajtó. Menj be, és vedd fel az 1.Miniatura Lara-t. Figyeld meg a számítógépen, a monitoron az ábrát. Látod, hogy majd valahol, a baloldali kapcsolót kell meghúzni. Menj ki ismét az udvarra.

Menj most jobbra. Az árkádok alatt az egyik kuka lőszert rejt. Ott is találsz négy mozgatható kis szobrot. No de hova kell tolni? Menj át szemközt, és a fa mögött rántsd fel a csapóajtót. Ha előveszed a távcsövet, és fényt is kapcsolsz, láthatod melyik az. Jobbról kell hozzáállni. De megnézheted a képet, az is segít. Menj le a lépcsőkön, és a terem plafonján megnézheted a helyes megoldást. A baloldali falon húzd meg az első, a baloldali kapcsolót, végezz a megjelent indiánnal, és menj vissza a szobrokhoz, és told a helyükre. Kinyílt a pálya elején a másik ajtó is, bemenve megleled a 2.Miniatura Lara-t, és a monitorra is vess egy pillantást, majd valahol a jobb oldali kettő kapcsolót kell meghúzni.

Menj ki a térre ismét, menj jobbra, és a szökőkútban feszítsd ki az ajtót jobbra, és mögötte egy csokit találsz, az 1.secret-ben.

Most rombolnunk kell. Lődd szét az összes lámpa sárga búráját, és a jobb oldali szökőkútnál kinyílik a WC ajtaja. Lődd le az indiánt, menj be. Lődd szét a szemetest, megvan a LaserSight. Az első WC-ben is van egy szemetes, az rejti a Revolver-t. Az utolsóban lőszert is találsz. Ahol a revolvert találtad, vizsgáld meg a mennyezetet. Látod, hogy pont a volt szemetes felett sárga a plafon. Vedd elő a revolvert, illeszd össze a távcsővel, és lődd szét. Felugorva kapd el a folyosó peremét, mássz fel, és végigmenve a lépcsőkön, egy szobába érsz.

Húzd meg a kart, a szoba szemközti jobb sarkában. Felemelkedett egy tömb. Ugorj rá, lődd szét a rácsot a rés előtt. Mássz be, és húzd meg a következő kart. Menj ki, és fel az újabb felemelkedett tömbre. Ott is lődd ki a rácsot, mássz be, újabb kar meghúzása, újabb tömb felemelése kint. Ott is tedd ugyanezt, míg a negyedik tömbre feljutva, juss be azon a résen is. Akár a lecsúszós részre ugorva.

Mielőtt meghúznád a folyosó végén a kart, pont előtte, jobbra, told be teljesen a mozgatható tömböt. Húzd meg jobbra a kart, és told még jobban beljebb a tömböt, míg a végén egy Mars csokival leszel gazdagabb, a 2.secret-ben.

Menj most már vissza, és húzd meg az utolsó kart is a folyosó végén. Ez végre felemelte az utolsó, a legmagasabb tömböt, de a többi visszasüllyedt közben. Hát biz a el kell kezdeni elölről a feladatsort, hogy feljuss az utolsó tömbre, rajta keresztül pedig a fali beugróba, ahol felveheted végre a Gemma Azurra-t, a kék követ.

Menj ki a térre, menj jobbra, és a második beugróban nyisd ki a kővel a rácsot. Hat kapcsoló van a teremben. Vajon melyik nyithatja hátul a rácsot? Figyeld csak meg a bal oldali kockát! Hát persze, hogy a 2,3,4,5,-ös kapcsolókat kell ehhez meghúzni. Bent felveheted a 3.Miniatura Lara-t. Van ott egy lerántható fali kapcsoló is. Rántsd le, és kint az udvarban, jobbra menve kinyílt a játékterem ajtaja.

Menj a hátsó szobába, végezz az indiánnal, lődd szét a szemetest, és rántsd le a felette levő csapóajtót. Felkapaszkodva a padlásszobába, lőszert találsz egy kis emelvényen, a 3.secret-ben.

Lődd szét még ott, a hátsó szobában a kapcsolószekrényt, és kapcsolj is egyet. Kint, a másik medencében kinyílt a rács. Menj oda, ússz végig a folyosókon, majd kimászva a vízből végezz az indiánnal. Egy szobába értél, ahol három kapcsoló van. Emlékszel még a monitoron mit láttál? Húzd meg a jobb oldali kettőt, és kint az udvarban kinyílik a nagykapu. Menj hát oda, és menj be.

Irány fel az emeletre. Ha akarod, kapcsold be a TV-t, de a lényeg, a fali képek egyikét szétlőve, felugorva a fali beugróba, egy kis terembe jutsz, ahol egy Mars csokit kapsz, a 4.secret-ben.

Menj ki, végig a folyosó, és a terasszal szemben menj be a nagy terembe. Menj át a termen, a kapcsolókig. Figyeld meg, a kapcsolóktól nézve a második kockasorban, melyik arra felé néző oldal egyezik a kapcsolókkal. Vagyis húzd meg balról a 2.,4., és az 5. kapcsolót, kinyílik a rács, és felveheted a 4.Miniatura Lara-t.

Menj a pálya elejére, tedd a foglalatába a négy képet, és kinyílik az ajtó. Jöhet a következő pálya.

2. pálya:

Secret5 : Secret 6: Secret 7:

Secret 8: Secret 9:

Mentések--Savegames:

Menj be egyenesen a szemközti terembe. Látod, mindenfelé országok zászlai vannak. No de figyelj csak a mennyezetre! Ott látod, melyik négy országé fog érdekelni. Írország, (zöld, fehér, sárga) Németország, (fekete, piros, sárga) Románia, (kék, sárga, piros) és Franciaország (kék, fehér, piros) Menj vissza a bejárathoz, és fel valamelyik lépcsőn. Mindkét lépcsősort be kell járnod. A bejárattól nézve a baloldalin felmenve, a fordulónál nézz visszafelé, és fel. Egy rés van a kék falon. Mássz be, és megtalálod ott az 1.Sfera D’Oro-t.

A másik lépcsősornál is figyelj a fordulónál. Ott is nézz vissza, kapd el a létrát, és mássz fel, mert csokit kapsz a felső kis folyosón, az 5.secret-ben.

Menj most már teljesen fel. Lépj rá a négy, de csakis a jelzett négy ország zászlajával díszített padlólapra, és hátul kinyílik a rács. Végezz az indiánnal, a folyosó végén kapaszkodj, ess le az alsó terembe. Lődd szét a kapcsolódobozokat, és húzd meg mind a három kapcsolót. A Revolver-t is vedd fel az ablakból, majd menj ki a térre.

Menj előre egyenesen, és a falnál jobbra, be a Tiro Al Bersaglio nevű, amúgy céllövöldébe. Vedd fel a bejáratnál a LaserSight-ot, és menj egészen a fali karig. Közben gyilkold le az újabb akadályozót. Nem kell most még meghúzni a kart. A feladat bizony csalfa. Nem a céllövöldét kell megcsinálni időre. Csak figyelj! Van akar mellett, fent a falon, egy fali rés. Lődd szét a takaró falat, és mássz fel oda. A túloldalon mássz le. NAGYON FONTOS! El ne felejtsd, a fali résből, előre is ki tudsz bukfencezni, mint a TR5-ben, nyomva az előre+ALT(ugrás) kombót. A túloldalra érve, a másik oldalon is lődd szét a rácsot a fali rés előtt, de még NE mássz fel oda.

Lődd szét az összes lengő labdát, és menj le a megnyílt csapóajtón. Vedd fel a csokit, és a lőszert a 6.secret-ben.

Menj vissza most a karig, és húzd meg. Siess át a fali résen, irány a másik fali rés. Mássz fel, előrefelé bukfencezz le. Remélem fel voltál töltve energiával, mert nagyot esel. Rögtön csinálj egy fordulásos ugrást. (+END) Leértél egy potyogó padlólapra. Rögtön ugorj egyet helyből, és kapd el a sárga padlólapot. Mássz fel, vedd fel a Revolver-t és a LaserSight-ot, a lőszerekkel együtt. Úgy vettem itt észre, nem mindegy, a sorrend sem, hogy melyik céltábla közepébe lősz. Lőj egyet a jobb szélsőbe, majd a balszélsőbe. Utána jobbról a 2. majd, balról a 2. Ha sikerült, akkor villámlás jön, kialszik a tűz a padlóban, és felveheted az 1.Gettone Pungibolt-ot, az első érmét.

Hagyd el a termet, menj fel a lépcsőn, lépcsőkön. Egy Tomb Raider képekkel, teli terembe értél. Menj rögtön balra, és a hosszú Lara kép alja, egy mozgatható tömb. Húzd ki, öld le a zaklatót, majd menj a tömb mögé, és vedd fel a Crowbar-t.

Húzd, told a másik sarokban levő ereklyetartóhoz, ami a kis Larát ábrázolja. Felkapaszkodva a tömbön át a tetejére, felveheted a Gemma Azzurra-t, és a térképet, a Piantina Labrintio-t.

Menj ki az erkélyre, lődd szét a korlátokat, és a szemközti erkélyét is. Ugorj át oda, és a kis emelvényről felveheted a 2.Gettone Pungibolt-ot.

A nagykapu kinyílik előtted, és beérsz a zászlós terembe. Menj le, és ki a térre. Menj egyenesen előre, és jobbra, a dodgem pálya után pedig a második bejáratnál menj balra. Egy folyosóra értél. Még hagyd figyelmen kívül a jobbra, felfelé vezető lépcsőt. Menj végig inkább a folyosón, és figyeld meg a jobb oldali beugrókat, ahol halak képeit látod. Az utolsóhoz mássz fel. Balra kapaszkodj fel a fali résbe. Menj le a túloldalon, a lépcsőn, de még NE ugorj a vízbe. Épp a víz mellett, told be teljesen a kék, mozgatható tömböt. Nyírd ki a fickót, majd húzd meg a fali kart.

Told, húzd félre a tömböt, és bemenve mögé, egy Mars csokit találsz a 7.secret-ben.

Irány vissza, és ugrás a vízbe. Ússz végig a járaton, ki a nagy akváriumba. Keresd meg a homokban, és vedd fel a 2.Sfera D’Oro-t, És a Peperone Key-t.

Húzd meg a falon a kart, ezzel kinyitottad a csapóajtót is. Menj vissza levegőért, és ússz át rajta. Itt sajnos be kellett nyomnom egy kis csokit, a nagy esés után a halak megzabáltak kicsit. :) Balra tartva ússz, és a húzd meg a folyosó végén a vízi kart, és kimászhatsz egy szökőkút medencéjében a vízből. Azért ne felejtsd el a vízben a jobb oldali járat végén, a most még zárt ajtót.

Irány vissza, az előbbi folyosó a halak képeivel. De most menj felé jobbra, a lépcsőn. Öld le az újabb kis torz embert, és a felső teremben lépj rá a Flinstone család képeire. De csak azokra. A középső oszlopon is tolj egyet, ott is lépj rá az előbukkant képre, így már kinyílik a rács, és kiérsz az erkélyre. Ugorj át a dodgem pálya tetejére. Mielõtt átugranál, még az erkélyrõl nézd csak meg figyelmesen a platformot, ahova menned kell. Ott van X-ekkel jelölve, hogy hova kell ugrálni majd. Neked azonban lerajzoltam, hogy én merre mentem.. Ha sikerült, az átellenes sarokban felveheted a 3.Gettone Pungibolt-ot.

Juss le a földre, és menj kicsit előre, a nagy szökőkutas medence felé. Jobbra feszítsd ki a vaskaput. Öld le a furi fickót, és vedd le a kis emelvényről a Minnie Key-t.

Figyeld meg a mennyezetet. Rántsd le a sárga csapóajtót, és mássz fel a felső emeletre. Menj fel a lépcsőn, és az újabb teremben öld le a két fickót. Ne próbálj itt semmit sem csinálni. Sem tologatni, sem kapcsolót keresni. Álca az egész. :) Menj rögtön jobbra, és csússz le az első rámpánm. Az utolsó pillanatban ugorj, és kapd el a keki színű rácsos falat. Mássz jobbra, a jobb oldali falra. Mássz lejjebb, és mássz egészen balra, át a víz felett. Ott is a külső falra, végül beérsz az ablakpárkányra, ahol felveheted a kis emelvényről a 4.Gettone Pungibolt-ot. Megállt a propeller a vízben, így nincs veszély.

Ugorj a vízbe, feszítsd ki az ajtót, és jobbra úszva kiérsz a medencébe. Menj csak fel ismét az utolsó terembe, és most csússz le a baloldali legszélső rámpán. Itt most úgy ugorj, hogy a végén beleess a rámpa melletti gödörbe, és ott egy Mars csokit találsz a 8.secret-ben.

Irány ki újra a medencén át a kertbe. Menj visszafelé, és a dodgem pálya mellett balra, nyisd ki a köveddel az ajtót. Egy labirintusba értél. Két feladat van itt. Az egyikkel, az elsővel igyekezned kell, mert a levegő is mérgezett. Menj hát a labirintusban jobbra tartva, rohanj ahogy tudsz, és megtalálod a végén egy kis teremben egy emelvényen az 5.Gettone Pungibolt-ot. A térkép segít a feladat megoldásában. A csokit is vedd fel.

A levegő most már nem mérgezett, így csak a gőzfújókra kell vigyáznod. Menj vissza, a bejárathoz. Most az első jobbra után, menj egyenesen végig a folyosón, majd jobbra, és állj meg. Balra van a falon egy beugró. Mássz fel, és egy Mars csokival lettél gazdagabb a 9.secret-ben. Menj most már ki a labirintusból, amerről jöttél.

A dodgem pálya körül tedd az érméket a játékgépek melletti foglalatukba, és a dodgem pályán felveheted a Topolino Key-t.

Irány vissza a pálya eleje felé, sőt tovább. A két labdával nyisd ott a vaskaput, és menj be rajta. Vedd fel a csokit. Menj fel a lépcsőn., és, …és ments egyet, azt javaslom. :)

Csússz le a lejtőn, a végén ugord át a halálfejes padlólapokat, mert tüskéket rejtenek, és fuss jobbra. No ne sokat, csak a fekete padlólapokról fuss le, mert azok potyogósak. Kapaszkodj le a megnyílt mélységhez, és várd meg, amíg feletted elmegy a tüskés fal. Mássz fel, húzd meg a fali kart, és menj ki a kinyílt rácson át, az új terembe.

Most tüskés falak között kell átjutnod a túloldalra, majd fel a lépcsőn, és jön egy új terem lengő kockákkal, lengő faltörő kosokkal. Itt a feladat az, hogy a négy fali beugróban meghúzd a karokat. Kettő könnyű, azokat sima nekifutásos ugrással is el lehet érni a központi hídról. A másik kettő azonban kicsit nehezebb. Ezekhez rá kell lépni a kártyamintás padlólapokra, így felemelsz, egy-egy platformot, és azokon keresztül már könnyebb bejutni a karokhoz. Ám ezek a platformok csak egy ideig emelkednek fel, és bizony rajtuk keresztül is kell visszajutni a hídra. Tehát igyekezz. Ha megvan mind a négy, akkor kinyílik a rács, és felveheted a Paperino Key-t.

A bejárattól nézve a jobb oldali első beugróban, ha eddig nem vetted volna észre, a fali kar mellett balra, egy mozgatható tömb van. Told be, húzd meg a szemközti kart, és visszaértél a kertbe. De ne is menj ki a kertbe. Menj a fehér lépcsősor jobb oldalára, és szemből állva rántsd fel a sárga padlólapot, ami egy csapóajtó. Mássz le a létrán, tedd a négy foglalatba a kulcsokat, és jön a következő pálya.

3. pálya:

Secret10 : Secret 11: Secret 12:

Mentések--Savegames:

Lődd le jobbról, a magasból lövő fickót. Nézz körül. Jobbra, a második vitrin üres. No ha üres, akkor könnyű. Húzd oda, a kis erkély elé, ahol a fegyveres volt. Mássz fel oda, kússz át a résen, és egy Revolver-t találsz ott a 10.Secret-ben.

Nézd meg lent a zöld falat. Nézd meg távcsővel. Látod? Hat mozgatható tömb van benne. No hát azokat úgy kell mozgatnod, hogy a legfelső is ki tudd húzni. New felejtsd el, az előbbi vitrint is felhasználni. Ha végképp nem megy, nézd meg a képeket.

Ha sikerült, a legfelsőről fel tudsz kapaszkodni a felső emeltre.

Az időspirált kell bekapcsolni. Hát nézd meg a rács előtti kottát. No segítek. Lépj rá a következő nevű padlólapokra: La, Mi, Fa, Do, Sol. Kinyílt az egyik rács. Menj be, végezz a fegyveressel, és told meg a kart. Kinyílt a szemközti rács is. Ott is egy fickót kell kinyírnod, és ott is egy kart megtolnod, és beindult kint az időspirál.

Még ne menj ki. Nézd meg az oldalfolyosót, mert kicsit felkapaszkodva ott, lőszert vehetsz fel a 11.secret-ben.

Irány ki, a központi platformra, be a spirálba. Újabb helyszínre értél. Mindenképpen ments most egyet, mert időre megy a feladat. Amikor kiérsz a külső folyosóra, rohanj, ahogy csak tudsz körbe. Javaslom, jobbra indulj, egy kicsit arra könnyebb, az egyik fegyveres nem akadályoz arrafelé. A túloldali fegyveres mindenképpen meggyújtja a tüzeket. Öld le tehát, majd berúgva a vezérlőterem ajtaját, húzd meg a kapcsolót az ablakban. Most már nyitva van kint a kijárati rács.

A sötét folyosó végén egy mély teremhez értél. Fordulj meg, kapd el a peremet, ess le az alattad levő fali beugróhoz, és bemenve a folyosóra lőszert, csokit kapsz a 12.secret-ben. Húzd meg a kapcsolót, és visszajutsz a felső folyosóra. Irány újra a mély, sötét terem.

Figyeld meg a termet. Amikor működik a tűzfújó, meglátod az átlátszó platformokat. Rajtuk keresztül átjutsz a termen. Vedd fel a lőszereket, és ez az újabb folyosó kivisz a végtelen űrbe. Lépcsők vezetnek felfelé. Menj hát, de mielőtt eléred a felső, szürke platformot, vedd elő a fegyveredet. Két félisten jelenik meg. Végezz velük, vedd fel a lőszereket. Menj balra, vedd ott is fel a lőszereket, és a csokit. Nézz be a rácson, látod ott, hogy melyik karokat kell meghúzni. 1,2,4,.A kinyílt rácson bemenve told meg a kart. Irány át a másik oldal. Ott is vedd fel a csokit, nézz be, és a rajz alapján húzd meg az 1,3,4,-es karokat. Bent, a kinyílt rács mögött told meg a kart, és végre menj a pálya vége felé, át a kinyílt kapun, fel a lépcsőn. Vedd fel az emelvényről a könyvet, és nézd meg az utolsó filmet. Ezzel vége is ennek a remek kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.