.....................................................................

Christmas Level Remake

Készítő: Charlotte A. Bultmann (Piper)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a charlotte_a_bultmann_christmas2004_christmas_level_remake.zip-et, és másold be egy könyvtárba. Menj az audio könyvtárba, és indítsd el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, indíthatod is a kalandot.

Story:

2004 decembere van, mikor Lara körbe szeretné nézni Észak-Alaszka hegyeit az időjárást jól bíró Citroen-ével. Nemsokára talál egy kicsi, elhagyatott kunyhót egy barlang közelében. Pár régésznek biztos, hogy itt kellene lennie, a kunyhó és a hozzá közeli barlang miatt, Lara talál pár ősi romot, melyek nagy eséllyel egy alaszkai törzséé voltak, az úgynevezett Yup'ik-oké. (Fordította: Roli)

Review:

Nem lenne ez rossz pálya, de,….de…. szóval iszonyúan sötét. És fáklya alig. Javaslom, nagyon spórolj vele. Inkább, ha körülnéztél, töltsd vissza, és sötétben próbáld megoldani a feladatokat. Amik egyébként nem nehezek. Nehézséget a sötétség tud okozni csak. Feltétlenül kell egy helyen a lézeres revolver. Ámbár, ha nem akarjuk a secreteket is megszerezni, még az sem kell. Nagyon figyeljünk a résekre ehhez. 4 secret van a pályán, a negyedikhez az első három megszerzése után, a pálya legvégén juthatunk. Ellenség nincs, csak a sötétség. :) Végülis én egyetlen fáklyát sem használtam el. Mindig visszatöltöttem, és amit a sötétben, fáklyával megfigyeltem, utána fáklya nélkül oldottam meg. :)

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Secret 3:

Secret 4: .

Mentések--Savegames:

A kandalló mellett, balra, a sötét folyosóra beugorva, a végén megtalálod az Iron Key-t.

A bejárat mellet találsz fáklyákat is a sötétben, de ha nem muszáj, ne használd, nagy szükség lesz rá később, és bizony nem nagyon van a pályán. Tehát nyisd ki az ajtót a kulcsoddal, és menj ki a havas területre. A kis piros kocsi mögött keress egy lyukat a hóban, ott megleled a Kispisztoly-okat.

Menj vissza a házhoz, és lődd szét a szemetest mellette. Nekifutásból, kapaszkodás nélkül ugorj a havas platformra, És onnan jobbra fordulva, balra ugorj megiont nekifutásból, a jeges sziklafalban levő résbe. Ott megtalálod a Crystal-t.

Csússz le a sziklákon és jól jegyezd meg a hóban levő rácsot. Itt lesz majd a harmadik titok, a pálya végén vissza kell majd ide jönni. Most azonban menj a szemközti fekete sziklákhoz, és menj be a barlangba. A kristállyal nyisd ki a rácsot, és menj át a következő barlangba. Balra egy sziklatömböt találsz. Kapaszkodj fel a peremére, csimpizz át a túloldalára, és mássz le az ott levő létrán. Húzd meg a kapcsolót a folyosó végén. Mássz vissza, fel a barlangba, és ess le az alattad levő kis barlangba, a lenyílt csapóajtón át. Húzd ki a jégtömböt, és told rá a mintás padlólapra. Menj be a folyosóra, ahonnan a tömböt húztad ki, és vedd fel a Revolver-t

Most FONTOS, mert el fogod felejteni. Látod a kulcsot a jégtömb mögött? Jegyezd meg a helyet, ide majd vissza kell ezért jönnöd.

A tömbön keresztül most kapaszkodj ki a szabadba, egy újabb épület mellett. Akár megnyomhatod az épületen a gombot, de még nem nyílik ki az ajtó. Menj jobbra, de vigyázz a legördülő lavinagolyókra. A szakadék túloldalán figyeld meg a lenti kis beugrót, ahol a lézertávcső lapul. Helyből ugrással, +CTRL kell oda bejutnod. Ha sikerült, vedd hát fel a Laser Sight-ot.

Mögötte lenyílt egy rács, és vissza, feljutsz a havas területre. Menj is ott tovább egyenesen, végig a völgyben, és elér egy barlangba, ahol egy nagy medence lapul. Ugorj a vízbe, vedd fel a fáklyákat, és a lőszert, és ússz át a szemközti platformra. Húzd meg a falon a kart, ez egy kötelet adott balra. De még ne menj oda. Illeszd össze a fegyveredet, és lődd szét, a bejárat felöli oldalon lent a vízben, a rés előtti jeget. Ússz át a résen, és egy szobában mászol ki a vízből, ahol megtalálod az 1.Yup’ik Panel-t, az 1.secret-ben.

Irány vissza a medencébe. Ússz balra, és mássz ki a sarokban levő platformon. Ugrás helyből fel a kötélre. Először fordulj a fal felé, és ugorj be a lecsúszós rész mögötti folyosóra, mert egy kis varázsitalt találsz ott. Irány vissza a kötélre, és belendítve vissza tudsz ugrani a bejárat felöli oldalra, ahol egy tömb emelkedett fel. Mássz fel rá, és kapaszkodj fel a plafonlétrára. Csimpizz át a túloldalra, és vedd fel az újabb Crystal-t.

Befagyott a medence, így simán el tudod hagyni a helyet. Menj vissza a szakadékon túlra, és most arra felé menj, balra el a ház mellett. Ne felejtsd el, a szakadék mellett felvenni a kék mediitalt, mert ez enged le egy tömböt ott, ahova tartasz. Ugrás az oszlopokon át, de azért figyelj, az egyik mögött lőszert találsz. Ha felértél a felső völgybe, figyeld meg a lyukban a zárt folyosót. És figyeld meg a szemközti, keskeny fali rést. Nagyon nézd. Egy vékony jégcsapot kell látnod ott. Inkább balról nézd, mint jobbról. No szóval lődd azt szét, és már be is mászhatsz a kinyílt ajtón. De még egyszerűbbet mondok. Nem kell még a revolver se, kivéve a secreteket. Elég itt is, a kispisztollyal felállni a kis dombra, és belőni a résen. Vedd fel a Ruin-Key-t.

Menj ki, ugorj be a lyukba. Ugye felvetted a szakadék mellett a varázsitalt? Mert ha igen, akkor lement a tömb, és a folyosó végén használhatod a kulcsodat, kinyitva kint ezzel a nagykaput. Menj át rajta, tedd a foglalatába a kristályt, és a kinyalt ajtó után egy nagyon sötét terembe értél.

Jól nézz körül, mert időre fog menni a feladat. Ha a bejáratnál jobbra mész, egy létrát találsz. Jegyezd meg hol van, de a másik irányba menj először. Balra, ugorj fel a sziklákra, és ugrálva juss el a fali karig. És ments egyet most. Húzd meg a kart, fordulj balra, és csússz le a sziklákon. Rohanj a létrához, és CTRL+Előre gombokkal kapaszkodj fel rá. Egyet se mássz, hanem egy fordulásos, (+END) hátraszaltóval fent vagy a sziklákon. Futás kicsit, majd kúszás át a résen, a túloldalon pedig nekifutásból kapd el a szemközti falon a rést, és mielőtt bezárul a rács, mássz fel gyorsan. Ugye nem is volt vészes. :)

Kússz át a sötét termen, és a túloldalon balra menve egy jeges barlangba érsz. Mássz fel mindjárt szemben, a magas jégfalon. Nézz szembe, a bal sarokba. Lődd szét az ott levő jégkristályokat, ez egy ajtót nyitott lent, a bejárattól balra a falon. Menj hát oda, mássz fel a kis folyosóra, és vedd fel a Crowbar-t.

Ismét mássz fel a jégfalon, és mássz le a közepénél és nyomd meg lent a gombot. Ez egy ajtót nyitott ki a másik jégfal mögött, az oldalfalon. Mássz fel, ugorj át a másik jégoszlopra. Mássz le ott is a közepénél, és feszítsd ki a falból az Icy Star-t.

Mássz fel, nekifutásból, a CTRL-t nyomva ugorj a kinyílt rácshoz, így elkapod a peremet, és felmászva a kis szobába, a foglalatába teheted a Csillagot. Juss vissza, le a földszintre, és menj be a kinyílt ajtón. Lődd szét a jobb oldali második, és a baloldali utolsó kis állványt. Látod, azok majdnem átlátszóak. Ha megvan, lenyílt a rács. A túloldalról mássz le a létrán, és a terem túlsó végében húzd meg mind a két kart. Azért figyeld meg a zárt ajtót a falon, és alatta a kulcslyukat. Na most kell visszamenned, egészen a pálya majdnem elejére, ahol az első jégtömböt mozgattad. Mondtam akkor, jegyezd meg a kulcs helyét. Most már felveheted a Lost Key-t.

Vidd vissza az előbbi helyre, és nyisd ki vele a falon levő ajtót. Ugrás fel, és egy hatalmas, de piszok sötét terembe értél. Itt több feladat is van.

Ha nagyon nincs fáklyád, töltsd be az én mentésemet, én még nem használtam el egyet sem. :)

Menj először jobbra, ugorj be a kis medencébe, és húzd meg a plafonon a kart. Mássz ki a vízből, és vedd fel a terem közepén az Aquamarine-t a kis emelvényről. A tömbön varázsitalt is találsz.

Menj most a terem végébe, és oldalról ugorj fel a sziklákra. Nekifutásból ugorj a fal melletti lapőosabb részre. És most figyelj. Ne balra, fel a szikla tetejére ugorj, hanem nekifutásból jobbra, a falon levő beugróba. Ha sikerült, ott megtalálod az Iron Key-t.

Most már juss fel a szikla tetejére, és átugorva a zárt rácshoz, nyisd ki azt. Bemenve, a túloldalon Fáklyákat találsz.

Fogj egyet, menj ki, és gyújtsd meg a tűznél. Keresd meg jobbra a nagykaput, és mellette közvetlenül balra, gyújtsd meg a falból kilógó kampót. Kinyílt a kapu. Menj át, húzd meg a kart a másik kapu mellett, és ugorj a kis vízbe. Ússz át a résen, és húzd meg a vízi kart. Irány vissza a nagyterembe, és a központi emelvény oldalán, most megnyomhatod a gombot, lement a tömb. Menj kicsit hátra, keresd meg a lenyílt rácsot, és leugorva a lyukba, felveheted a Staff-ot.

Két kötelet is kaptál a teremben. A tömbről ugorj az elsőre, fordulj kicsit jobbra, lendítsd be, és ugrás a magas oszlopra. Az oszlop túloldalán, kicsit balra a külső falon, egy fali kar van. Azt kell lerántanod. Ha sikerült, irány vissza, ki a teremből, a zárt ajtó előtti, felemelkedett tömbre. Ott is egy fali kart rántasz le, ez végre kinyitotta a nagykaput. Akár elhagyhatnád a nagytermet, de még vissza van a secret. :)

Irány vissza az első kötélre, majd ugrás a másodikra. Mássz fel félig, lendítsd be lassan, és ugorj jobbra, a rücskös faldarabra. Létra van ott, azt el tudod kapni. Mássz kicsit fel, és egy fordulásos ugrással kapd el a mögötted levő falat. Mássz ott is fal, át balra , és ott már teljesen felmászva megtalálod a 2.Yup’ik Panel-t, az 2.secret-ben.

Most már tényleg elhagyhatod ezt a sötét helyet. Kapaszkodj le a jeges lyukba, és menj a motorhoz. A fal oldaláról tudsz felülni rá. Javaslom, azért itt ments. :) Egyszerű a feladat. Hajts végig, megállás nélkül a jeges rámpákon, majd a túloldalon le a meredek lejtőn. Itt fékezz is közben, hogy ne sérülj. Hajts át a jégkupacon, majd fel a meredeken. Úgy állj meg, hogy le tudj szállni a motorról, és a foglalathoz is hozzáférj. De ha nem megy, vagy úgy akarod, menj le, vissza a mélybe, és szállj le ott. Most már nyitva van ott az ajtó, és fel tudsz jutni a létrához. Jobbról állva a kis rácshoz, a foglalathoz, illeszd össze a lándzsát, és tedd bele. Így már felmászhatsz a magas létrán, nyitva van felül a csapóajtó.

Egy házban érsz ki. Húzd el balra a folyosó előtti vitrint, de ne a kenyérpirító előtt hagyd, mert nem nyílik ki a szőnyeg alatti csapóajtó. Húzd meg a kenyérpirító karját is, és kinyílik a rács. A folyosó végén megtalálod az 1.Christmas Star-t.

Kint, a kandalló mellett jobbra, nyomd meg a gombot. Az ajtót is nyisd ki, és ugorj le a titkos üregbe, a szőnyeg alatt. Vedd fel a fáklyát, ugorj ki a lyukból és gyújtsd meg a tűznél. Menj ki, menj a kis befagyott tóig, és ott gyújtsd meg a farakást. Elolvadt a jég, és beesve a vízbe meg is találtad a 2.Christmas Star-t. Tedd is a hóemberek karácsonyi botjára, és a kinyílt nagykapun át vége is a pályának. Vége lenne, ha nem szereznénk meg a secreteket.

De menj vissza, egészen a pálya elejére, a kis ház előtti völgyben levő rácsos kis lyukhoz. Az a rács most már nyitva van. Mássz le, és megtalálod a 3.Yup’ik Panel-t, a 3.secret-ben.

Irány vissza az előbb kinyitott nagykapuhoz. Ott jobbra megtalálod a három foglalatot a falban. Tedd hát a helyükre, és átmenve a nagykapun, látod, most kinyílt a rács a mélységnél. Kapaszkodj le, mássz le a létrán amíg lehet, és ess le a lenti terembe, ahol felveheted a kis emelvényről a Kereszt-et, a Yup’ik Cross-t, a 4.secret-ben.

Most már menj a völgyben, és ezzel vége is a remek, de piszok sötét kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.