.....................................................................

Christmas Castle

Készítő: Jonas Nebel (Jonson)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a jonas_nebel_christmas_castle.zip-et, és másold be egy könyvtárba. Menj az audio könyvtárba, és indítsd el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, indíthatod is a kalandot.

Review:

Egyáltalán nem nehéz ez a kis kaland. Nincsenek ellenségek, és nehéz feladatok. Inkább jól körül kell nézni, megtalálni a továbbvezető utat. Havas tájakon, sziklákon kis tavacskákban, és persze elhagyott épületekben kalandozunk. Két secretet találtam a pályán. Könnyed kikapcsolódás, de azért hiányzik a karácsonyi érzés ebből is. Azért mert a sziklákon összevissza ajándékok vannak, még nem karácsonyi. :)

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Mentések--Savegames:

Menj végig a völgyben, közben vedd fel a fáklyákat, és a zárt nagyteremnél, ahol bent tűz ég, vele szemben a falon, rántsd le a fali kart. Jobbra told be a jégtömböt, egészen ki a kis udvarra. Lődd szét balra a hordót, és vedd fel a banánt, ami a kis medipack a pályán. Vedd fel a Fáklyát is a hóról.

Menj vissza a kinyitott nagyterembe. Gyújtsd meg a fali tűznél. Két kapcsolót találsz a két oszlop két oldalán. Ezeken egy-egy oszlopot emelnek fel. A feladat, ezek segítségével feljuttatni az égő fáklyát a magasba. Kezd először a baloldalon. A terem túloldalán, a befagyott medencénél fel tudsz kapaszkodni az oldalsó rámpákra. (CTRL+Előre) Ha feljutottál, gyújtsd meg mindkét oldalon, a kis sötét szobákban a fali égőket. Mindkét oldalon kinyílt a másik rács is. A baloldali majd kicsit később, de a jobb oldali a mostani továbbvezető út, menj hát oda.

Mássz át jobbra a falon, vedd fel közben a zöld almát, ez a nagy medipack a pályán. Egy medencéhez értél. Ugorj a medencébe. Úszás következik, járatokon át, néha kimászva egy-egy teremben, egészen, amíg egy tóba érkezel, egy vízeséshez. Mássz a partra, és vedd fel az almát. A vízesés mögött ugorj be a lyukba, víz van ott is. Ússz újra, és egy teremben mászol ki belőle. Itt zárva van még a rács. Ugorj fel a középső platformra, és nézz felfelé. Látod a létrát? Felugorva kapd el, és mássz fel. Felérsz a vízeséshez, csak egy emelettel feljebb. Menj balra, vedd fel a fáklyákat, és itt is ugorj be a vízesés mögötti lyukba. Húzd meg a kart. Lenyílt alattad a csapóajtó, de sebaj. Vízbe esel, és ismét eljutsz a kis teremig, de most már nyitva van a rács. Menj végig a folyosón, és a végén mássz fel jobbra a magas létrán. Ismét felértél a vízeséshez, de most a legmagasabb részére. Vedd fel a fáklyákat, majd menj be balra a sötét folyosóra. Menj végig a folyosón, a végén lecsúszol egy tóhoz.

Ugorj a vízbe, szedd össze a fáklyákat a fenéken, és mássz ki balra a lapos platformon. Ugorj át a túloldalra, majd a sziklák végében nekifutásból kapd el a túloldali repedést a falban. Csimpizz balra, mássz fel, ugorj át a következő sziklára, majd ugord át a jobb oldalon levő ferde sziklákat, így egy folyosóra értél. A tó túloldalán ugrás nekifutásból a vízben levő tömbre, illetve kapd el a peremét. Mássz fel, és juss el a felső híd alá. Kapaszkodj fel a hídon levő létrára, csimpizz át a tó felett, majd a túloldalon kapd el a rést a falban. Csimpizz balra, és mássz fel a sötét fali beugróba. Fordulj vissza, és balra a híd felé. Ugorj helyből, és kapd el a híd oldalán a létrát, és mássz fel. Sajnos zárva van mindkét oldalon a rács. No nem baj, nem is kell nekünk. Ahol felmásztál a hídra, pont azzal szemben menj ki a híd szélére, és helyből ugorj ki balra a sziklára. Sajnos a kameranézet nem segít, de ha előveszed a távcsövet, látod hova kell ugranod. Ha nekifutásból ugrasz, esetleg túlugrasz, és lecsúszol ismét a lejtőn a tóhoz. No ha sikerült, haladj tovább a sziklák mellett, és a túloldalon egy rést találsz. Kússz át rajta, és beértél egy terembe, a zárt rács mögé.

Húzd ki a tömb9öt jobbra a falból, és told, húzd át a túloldalra, a plafonlétra alá. Mögötte persze vedd fel a fáklyákat. Mássz fel a tömbre, kapaszkodj fel a plafonlétrába, és csimpizz át a túloldalra. Ott balra, egy mozgatható asztalt találsz. Húzd az oszlop mögötti mintás padlólapra, és kinyíltak a rácsok lent, és kint a hídon, a túloldalon is. Menj hát át a hídon, menj le a lépcsőkön, lés visszaérsz a pálya elejei nagyterembe. Csimpizz át a túloldalra itt is a plafonon kapaszkodva, és told meg a kis teremben a kart. Kint, kapaszkodj le a kis erkélyen, és most menj be a baloldali második folyosóra. Lefelé haladva fáklyákat találsz balra, majd kiérsz egy újabb havas tájra.

Menj végig a völgyben, az épület előtt is jobbra. Mielőtt kiérnél a tóhoz, figyeld jobbra a falat. Egy rést találsz. Kapaszkodj fel, mássz át rajta, és a túloldalon, szétlőve a hordót, banánt vehetsz magadhoz. De ott van egy Ajándékdoboz is, ez az 1.secret.

Mássz ki a résen, ez egyszerűbb, mint átugrani a falat, és újra körbemenni. Menj ki a tóhoz. Legegyszerűbb, ha beleugrasz a vízbe. Szedd össze a fáklyákat a fenéken, és a szemközti sziklákon is. Jobbra, egy rés végén egy zárt rácsot találsz. No azt kell kinyitni. Ússz a vízesés mögé, és mássz ki a sötét sziklán. Mássz fel a létrán, de ne menj tovább. Fordulj jobbra, és ugorj ki a vízesés mögötti kis párkányra. Ott bemenve a folyosóra megtolhatod a kart, ami az előbb említett rácsot nyitja. Ússz hát át rajta, végig a járaton, és egy terembe értél. Menj a folyosó végére, és kapaszkodj felfelé. A végén felérsz a kis tó feletti emeletre, de a túloldalon.

Menj jobbra, és nekifutásból kapd el a vízesés jobb oldalán a sziklát. Mássz fel, és felugorhatsz a vízesés fölé, a kis folyóba. Gázolj végig a völgyön, és mássz be a túloldalon az épületbe. Ugorj balra, a falra, és ereszkedj le a sötét terembe. A kijárat előtt told meg a kart. Ezzel kinyitottad a rácsot, de a tavat is befagyasztottad.

Menj hát vissza a tóra, és most már be tudsz menni a jobb oldalon levő folyosóra. Menj végig a folyosón, és kapaszkodj fel a magas létrán. Ismét visszaértél a pálya elejei nagyterembe, de most a befagyott kis medence fölé, az emeleti kis szobába. Lökd le a kék golyót, és az betöri a jeget.

Még ne ugorj le a vízbe. Sétálj ki a beugró végébe, és nézz jobbra. Látod a kis fa platformot? Oda kell nekifutásból eljutnod, onnan a fali beugróba, ahol felveheted a tortára való Fagyöngy-öt, a 2.secret-ben.

Most már beugorhatsz a vízbe. Ússz a folyosón, és beérve a nagyobb járatba, először szembe ússz fel, és húzd meg a vízben a kart. Ússz mot már tovább, és felfelé át a kinyílt nagyajtón. Mássz ki a medencéből, és kimenve a szabadba, irány a völgyben, és…és vége is ennek a kalandnak.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.