.....................................................................

Back To Basics 2009 Classic – Heirs of the Medjai

Készítő: BtB 2009

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a back_to_basics2009complete.zip-et, másold a data, könyvtárból a fájlokat a data könyvtárba, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek karácsonyi kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Story:

It is rumoured that an Ankh of supreme power has been handed down for generations among the Medjai, the Nubian fighters in the ancient Egyptian army.

Now the heirs of the Medjai guard the Ankh in an old temple complex near Karnak. Lara sets out to find the Ankh, which is supposed to give the bearer ultimate protection.

Review:

Jó kis kaland volt ez a tipikusan Egyiptomi helyszíneken játszódó pálya. Teljesen Karnak temploma jut erről eszembe. Ellenség csupán pár beduin, így aki nem szereti a harcot, annak főleg remek kikapcsolódásnak ígérkezik ez. Három secret van a pályán, de ezek nélkül is van bőven fegyverünk, medipackunk. És a kispisztollyal küzdve sem kell medipackot használni, bár van két nagyobb esés is, de belefér. :) Változatosak a feladatok. Van időre futás, is benne, nem is könnyűek, és figyelmet kell fordítanunk több helyen a mintás padlólapoknak is. Hajráááá. :)

Leírás: (Secret 3)

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

A pálya elindítása után, rögtön nyomd a jobbra-t, és az ugrást, így sikerülni fog jobbra egy párkény érkezned. Ha a vízbe értél mégis, nincs más mód, indítsd újra a kalandot. Ha sikerült, kapaszkodj le, csimpizz jobbra a réshez, és mássz át rajta, lemászva a túloldalon. Menj át egyenesen a téren, be a kicsit vízzel elárasztott területre. Menj balra, át a kőtömb mögött rejlő vízi átjárón. Ússz át rajta, majd kikapaszkodva, a tűzfújónál, amikor szünetel, nyúlj a lyukba, és húzd meg a kapcsolót.

Irány vissza, de még ne menj be a kinyitott ajtón. Menj át szembe a falig, ott jobbra kapaszkodj fel a fali beugróba, és lőszert találsz ott. Nekifutásból feljuthatsz az emeletre is, és a nyílásba nyúlva kinyitsz egy ajtót, ami majd nemsokára egy secret lesz. Menj le a földszintre, a kis emelvényen lődd szét a vázát is, mert medipackot rejt, majd menj be a vele szemközti folyosóra. Itt nyitottad ki a rácsot. Menj hát hátra, végezz a beduinnal, vedd el amit találsz nála, és nyomd meg a gombot a falon. Azért figyeld meg a rácsot a teremben, ide még vissza kell jönni. Most azonban menj ki, és menj be, ússz be a másik átjáróba, ott nyitottad ki a rácsot.

A rács mögött vedd fel a fáklyákat, és balra, feszítsd ki az ajtót. Ússz át az átjárón, a végén vigyázva a pengékre. Még ne mássz ki a partra. Ússz be balra, a nemrég kinyitott ajtón, és kimászva a vízből lőszert találsz, az 1.secret-ben.

Most ússz vissza, és mássz ki a partra. Menj fel az emelkedőn, és a foglalatok előtt, a macskamintás padlólapok előtt ments egyet, időre fog menni a feladat, és nem is lesz túl könnyű. Lényeg, hogy a baloldali padlólap nyitja jobb oldalon majd az ajtót, és a jobb persze a baloldalit. Mindegy a sorrend, én így mentem:

Lépj rá a baloldalira, de futásban, sőt lehet akár gyorsfutásban is átrohanni rajta. Rohanás ki a medencéhez, ugrás fel a magasabb platformra, ez kioltja egy időre a tüzeket a többi oszlopon a víz felett. Tehát nekifutásból ugorj a jobb oldali első oszlopra, onnan helyből a következőre, majd futás, jobbra kormányzás, ugrás a partra. Futás, ugrás a rácsra, rohanás végig rajta, és a végén ugrás be a lassan záródó ajtón.

Egy hatalmas terembe értél. Nem lesz itt nehéz a feladat. A plafonon át csimpizz el, egészen a baloldali zárt ajtó elé. Onnan, a rácsról ugorj az oszlop mögötti, ferde oszlopra, de egészen a bal oldalára, így újabb ugrás, közben balra irányítva rá tudsz ugrani a másik ferde oszlopra, onnan pedig rögtön ugorva be is értél a kis fali beugróba, ami egy terembe vezet, ahol felveheted a Medjai Key-t.

Ugorj vissza a ferde oszlopra, kapd el a peremet, ess le, és leértél a földszintre. A másik oldalon kialudt a tűz, fel tudsz mászni a létrán, és ismét a zárt ajtó előtt leszel. Figyelj át a túloldalra, mert egy beduin próbál átcsimpaszkodni hozzád a plafonlétrán. Végezz vele, ezt kényelmesen megteheted. Figyeld meg, hova esik le, mert lőszert hagy maga után. Ha végeztél vele, csimpizz át a létrán, kinyílt már odaát a rács, és a kis teremben felvéve egy medipackot, megnyomhatod a gombot a falon. Ismét át kell csimpizned a túloldalra. Kinyílt az ajtó, és végre használhatod a kulcsodat. Naná hogy ismét csimpizés a túloldalra. Most a kialudt tűzfújó előtti, ferde oszlopra kell nekifutásból ugranod, majd a következőre, végül a lyuk előtti oszlopra. Most már ott sem ég a tűz, így belenyúlva meghúzhatod a kapcsolót. Ess le mellette a ferde részre, és a vízbe csúszva most keresd meg a lőszereket a vízben. Nem csak a beduinnál volt. Menj a kinyílt rácshoz is, és vedd fel az 1.Nephthys Figurine-t.

Mássz fel a bejárathoz a létrán, ess a vízbe, vedd fel a medipackot és a lőszert, és ússz ki a medencébe. Az egyik árkád alatt egy járatot találsz, ezen átúszva visszaérsz egy előbbi helyre, ahol kikapaszkodva ismét eljutsz a macskamintás padlólapokhoz. Indulhat hát a másik oldal.

Most rohanva a jobb oldali padlólapra lépj, rohanás ki, ismét ugrás fel a magasabb platformra, és onnan most balra indulj, a két oszlopon át a baloldali partra ugorj, elkapva a peremét. Mássz fel, futás, ugrás, de ne a peremét kapd el a vasrácsnak, az utolsó pillanatban elugorva át tudsz rá ugrani. Futás, ugrás be a becsukódó ajtó előtt, és egy új helyszínre csúszol le.

Ugorj a vízbe, feszítsd ki az ajtót. Ússz végig a járaton, mássz ki a kis teremben a vízből, és nyomd meg a gombot a falon. Kint a teremben, a rács mögötti kulcs mellett jobbra, most fel tudsz mászni, a rácson át a létrára. A törött oszlop felett mássz át a jobb oldalra, ess le a csúszdára, rögtön egy fordulásos ugrás, (+END) és után a CTRL-t is nyomva, elkapod a következő ferde oszlop peremét. Csimpizz teljesen a bal szélére, ott mássz fel, csúszás, ugrás, és meg is van a szemközti oszlop,. Mássz fel a jobb sarkán, és egy helyből ugrással kapd el a fali rést. Mássz be, át a járaton, és a kis szobában vedd fel a medipackot. A mintás padlólapok, kint a rácsokat vezérlik. Most elég, ha csak a baloldalira lépsz rá, ez leengedi az alsót. Menj ki a kúszórésen, és ess le a földszintre. Sajnos nem úszod meg bokaficam nélkül. Menj most a másik sarokba, kapaszkodj fel a kis oszlopra. Az egyik oldalán kicsit magasabb a talaj, és csak a CTRL-Előre-t nyomva magasabbra ugrik. Ugye tudtad ezt, csak feleslegesen mondtam. :) Nos ugrás át a fali lyukhoz, és belenyúlva húzd meg a kapcsolót. Ugorj át a szemközti törött oszlopra is, egy medipackért.

Ismét fel kell hogy juss a csúszdákon, fali résen át a felső kis terembe. Most fel kell emelned a padlólapokra állva az első rácsot, és leengedned a felsőt. Így, a rácson át felkapaszkodva megnyomhatod a fali gombot. Juss le a földszintre, és most már felveheted a kis emelvényről a 2.Nephthys Figurine-t.

Van egy rossz hírem. :) Ismét fel kell hogy juss a fali résbe, mert az ottani rács ment le, és rajta keresztül jutsz ki erről a helyszínről. Beleesve a vízbe, vedd fel a lőszereket, és ússz vissza a macskás padlólapokig, és tedd a kulcsaidat a foglalatokba. Menj vissza a pálya eleje felé, tehát ússz át a penge alatt, és ki egészen a vízből, fel az emelkedőn, be a legelső terembe. Ott lement a rács, és belenyúlva a lyukba, megszerezted a Golden Star-t.

Menj is ki, jobbra, és a hátsó kis emelkedésen, a sötét falon megtalálod a foglalatát. Tedd hát a helyére. Egy platform emelkedett fel a pálmafa mögött a sarokban. Felugorva elkaphatod és felmászhatsz rá. Nekifutásból ugorj, és elkapod a szemközti falon a rést. Csimpizz át a túloldalra, és mássz fel a folyosóra. Ugord át a létránál a lyukat, lődd szét a vázát a lőszerért, és kapaszkodj fel a plafonlétrára. Csimpizz körbe át a termen, a zárt ajtó előtt is tovább, a másik vázáig, ami egy medipackot rejt. Hátul a folyosón lemenve egy szép tükrös terembe értél. A tükörben látod, melyik padlólapok égetnek. A cél, eljutni mindegyik fali lyukhoz, és meghúzni bennük a kapcsolót, így a pálya legelején a téren kinyílik az ajtó. Közben egy medipackot is kapsz. De még ne menj oda.

Ha jól megnézed a tükörben, a terem túloldalán, a szobor mögött van valami a földön. Juss el oda, és megkapod a GrenadaGun-t a 2.secret-ben.

Most már visszamehetsz a pálya elejére, be a kinyílt rácson, és felveheted az 1.Canpoic Jar of Duamutef-et.

Egy beduin támad rád. Ne mellőzd el, figyeld meg hol esik el, mert nála van a következő Medjai Key.

Ismét juss el az előbbi helyszínig, de most mássz le a földszintre a létrán, és felvéve a teremben a lőszereket, tedd a foglalatba a kulcsodat. Fent, a magasban kinyílt az ajtó. Mássz fel a létrán, és csimpizz el az ajtóig. A sötétben fáklyákat vehetsz fel, majd egy hátra, és előreugrással elkapod a plafonlétrát. Csimpizz el a végéig, és egy újabb helyszínre csúszol le. Átmenve a szemközti kis terembe, két beduinnal találkozol, akik lőszerekkel ajándékoznak meg. :) Középen van két kék színű padlólap. A baloldali egy időkapcsoló, ha rálépsz, látod a mögötte levő teremben kinyílt az ajtó. De mire odajutsz? No az kicsit nehéz lesz. Lépj rá hát, és rohanj vissza, az üres medence túloldalára, és fel a baloldali emelkedőn, de rohanva. Fent a kis teremben rohanj be balra a kinyílt ajtón, rohanás végig a folyosón, majd lecsúszol, de a végén ugorj, majd ugorj a második tömbre is, végül lecsúszol ismét, és ha gyors voltál, berohanhatsz az ajtón. Bent a teremben a lyukba nyúlva egy kapcsolót húzol meg, ami a pálya elején nyitja ki a második rácsot. De nem lesz könnyű visszajutni oda.

Menj ki a teremből, kapaszkodj fel jobbra a fali beugróba, vedd fel a lőszert, és ess a vízbe. Vedd fel a medipackot, majd a folyosó végén kimászva a vízből kimehetsz az üres medencéhez. Jobbra egy kis sziklaépületet látsz. Mássz át az ablakán keresztül a belsejébe, és nyomd meg a gombot a falon. Kinyílt fent az ajtó, de innen nem éred el. Mássz ki, és az üres medence oldalán, egészen a fal mellett fel tudsz kapaszkodni egy résbe, és jobbra csimpizve felkapaszkodhatsz a sarkon túl, egy laposabb részen. Óvatosan sétélj el jobbra, és ugorj is fel a másik lapos sziklára. Ott a túloldaláról, a fal mellől, de egészen a fali kiszögellés széléről egy helyből ugrással eléred a felső párkányt, ahova felmászva egy medipackot találsz. Ismét el kell jutni a medencéhez, ismét a fali rés, ismét csimpizz el a sarkon túl, és mássz fel. Most már nekifutásból eléred a kijáratot, és lemászva a pálya elejére, menj be a kinyílt rácson, és vedd fel a 2.Canpoic Jar of Duamutef-et.

Mássz vissza, fel az épületbe, és mássz ki ismét a medencéhez. Annak két oldalán tedd a szerzeményeidet a fali fülkékbe, és a medence megtelik vízzel. Feszítsd ki az ajtót, és ússz át a pálya utolsó területére, és mássz ki a partra.

Menj jobbra, és öld le az újabb beduint. Menj balra, de mielőtt lemásznál az alsó terembe, kapaszkodj fel balra, az oszlopon levő résbe. Mássz fel, a túloldalon a jobb oldali falnál kapaszkodj le, és csimpizz el balra, egészen az oszlopig, és ott mássz fel. Menj a kis párkány túloldalára, kapaszkodj éle, ess le, és vedd fel a kis emelvényről az újabb 1.Nephthys Figurine-t.

Most menj le az alsó terembe, de fegyverrel a kézben. Elég itt is a kispisztoly, de ha nem szeretsz harcolni, vágj két gránátot a megjelenő fegyveresek közé, és kész a harc. Négy emelvényt látsz, de ebből három csapda. Legjobb, ha mentesz itt egyet, de végül is a bal hátsó ami jó, aminél nem égsz meg. Tehát balról a második emelvényről vedd le a 2.Nephthys Figurine-t.

Menj vissza, ki a medencéhez, és a közepén levő oszlopon át juss el a foglalatokhoz, és tedd a helyükre a szerzeményeidet. Egy kötelet kaptál cserébe. Menj most vissza, a medence túloldalára. Látod a magasban a vasrácsot? Nos jobbról, a fal melletti kis platformról, nekifutásból elkaphatod a peremét, és felmászhatsz rá.

Nekifutásból, a CTRL-t is nyomva, kapd el a kötelet. Még ne ugorj át szembe, hanem elfordulva kissé balra, a fali lyuk melletti, baloldali oszlopra juss el. Ha sikerült, onnan is ugorj tovább balra, és egy medipackot találsz ott, a 3.secret-ben.

Ess a vízbe, juss el a vasrácsra, onnan a kötélen át a feli lyukhoz, és belenyúlva, meghúzva a kapcsolót, kinyílik lent a nagy vasrács. Menj hát oda, menj be, és a kis emelvényről leemelve az Ankh-ot, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.