.....................................................................

Készítő: BtB 2009

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a back_to_basics2009complete.zip-et, másold a data, könyvtárból a fájlokat a data könyvtárba, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek karácsonyi kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Story:

Lara was nonchalantly reading the Times, when her attention was caught by a little article written by a reporter in Jakarta about a strange phenomenon.
The article says that the inhabitants of a small island located east of Java have all fled from it after - so they say - a curse has been put on their island, with strange phenomena occurring such as objects disappearing, and even the extravagant claim that whole parts of some areas were becoming all red.
Curse of Empti Wad
They added that these things happened each time after a strange music was heard in the neighbourhood, and eventually decided to flee from their island when in the last attack, the temple of their God - named Empti Wad - had been seriously downgraded. They also claimed having seen undead warriors investing the place when the same music was heard again. Mmmh, Lara thinks, all this seem to be a bit over the top, not to say utterly crazy, maybe these people used to take Opium and had hallucinations? Nevertheless Lara decided to finish the reading of the article; the end of it speaking of local physicians and various scientists who have examined the refugees, and who have concluded that the islanders could be victims of a very rare virus called RTS [Red Tga Syndrom]. Tga - what does Tga mean, Lara thinks? Anyway, this unusual article finally seemed to interest Lara now. She is quite decided to know what exactly is true behind all these curious claims.

Review:

Nekem nagyon tetszett ez a pálya. Talán a legjobb az idei BTB-s pályák közül. Igen változatosak a feladatok, fõleg, ha mind a hét secretet is meg akarjátok találni. Némelyik igencsak el van dugva, jó párszor végigvittem a pályát, mire meglettek. :) Ellenség csupán pár krokodil, és csontváz. Nem a harc a lényeg ezen a pályán. A fáklyának fontos szerepe van a secretek megszerzésénél is, jó darabon vinnünk kell, ha mindet meg akarjuk szerezni. Csak ajánlani tudom eme remek kalandot.

Leírás: (Secret 7)

Secret 1-2-3-4-5-6-7:

Mentések--Savegames:

Lecsúszás után menj jobbra, a kis sziklafolyosón vedd fel a fáklyákat, majd kimenve kapaszkodj fel balra a sziklarésbe. Csimpizz jobbra, a sarkon túl is, és mássz fel amikor már tudsz. Kúszva menj balra a szikla mögé, és vedd fel a lőszereket. Kint, a szakadék szélén medipackot találsz. Menj balra, majd ugorj át a szemközti sziklákra, onnan pedig balra a kis kunyhóhoz.

A videó után menj ki, elkerülve a csontvázat, majd balra ugorj be a szikla mögé, mert lőszert találsz ott. Menj tovább, és menj be balra, a folyosóra. Itt vigyázz, három gördülő követ is el kell kerülnöd. Rohanj fel, és be jobbra, az átjáróba. Az egyiket megúsztad. Menj ott is jobbra, le a lejtőn,. És ugorj fel balra a kis beugróba. A második is kész. Visszafelé rohannod kell egyenesen felfelé, így elkerülöd a harmadikat is. Fent, jobbra, egy rést találsz. Mielőtt lecsúsznál a lejtőn, javaslom, ments egyet. Csússz le, de teljesen a folyosó bal oldalán, és az utolsó pillanatban ugorj balra. Persze mindezt fegyverrel a kézben, mert a tüskés gödör felett ugrálgatva három krokodilt is ki kell nyírnod. Miközben ugrálsz, oldalra is irányítsd Larát, így a végén sikerülni fog az egyik egyenes oldalon megpihenned. Menj a kijárat felé, de még ne mássz le kint.

Fordulj vissza, a tüskék visszahúzódtak, és meg is találtad az 1.secret-et, egy medipackot a gödörben. Ha nem húzódik vissza a tüske, menj vissza ide kicsit később.

Most már lemászhatsz az új területen. Menj át egyenesen a kis falra, vedd fel a medipackot, és a Shotgun-t. Közben nyírd ki az újabb krokodilt. Nézz körül a lenti területen. A vízeséssel szemközt, jobbra, egy sziklán medipackot találsz. Vele szemközt feljutsz a sziklákra, és eljutsz a magasabban levő kiszögellésekre, és a központi oszlopra. Látod a kis villámokat? Oda kell eljutnod. De előtte, ugorj át a mögötte levő sziklára a fáklyákért. Ugorj vissza, állj oldalt a kis villámoknak. Ugorj balra, be a villámokba, ezzel kinyitottál egy időzített ajtót. Ugorj rögtön vissza, jobbra, futás a sziklákon, ugrás, kapd el a szemközti sziklát. Mássz fel, futás jobbra, ugrás, és hidd el, nem nehezen bejutsz az ajtó mögé. Lődd le a krokodilt, és vedd fel a fáklyákat.

Menj fel az emeletre, ugorj fel a fali beugróba, és csússz le a lejtőn. Kapd el a fali létrát, mássz balra, majd lefelé, és jobbra. Mássz kicsit felfelé a tüskés gödör előtt, majd hátraugorva egy újabb kis folyosóra jutottál. Mássz le, majd a lejtő alján juss át a tűzfújókon. Menj fel a lépcsőn., és szemben, egy fali beugróban megtaláltad a Gate Key.-t.

Menj először balra, és elérsz egy terembe, ahol csapóajtók halmaza vár rád. Csakhogy alattuk tüzes a padló. No de azért van pár, amire nyugodtan ráléphetsz. Nekifutásból úgy ugorj, hogy elkerüld az első lecsúszós részt, és a mögötte levő biztonságos padlólapra érj. Legjobb, egy „banánugrás” Ugrálj tovább, majd a tüskéken úgy jutsz át, hogy szintén egy „banánugrással” elkapod a folyosót. Ott nem szúrnak a tüskék. Mássz fel a folyosóra, és vedd fel a Fáklyát.

Visszafelé a ferde oszlopokon át jutsz ki. Irány a másik járat. A lépcsők előtt menj először a baloldali terembe. Látod a baloldalon levő tükörben, hogy hova léphetsz, és hova nem. A sarokban gyújtsd meg a fáklyát, és menj ki a teremből. Persze kifelé menet a medipackot se hagyd ott.

Menj most szembe, a másik terembe, vigyázz a tüskékre, és a zárt ajtó előtt, mindkét oldal9n, gyújtsd meg a kis vaskosarakat. Kinyílt a vaskapu, és bent, a kis teremben, lőszert vehetsz fel a 2.secret-ben.

A fáklyát vidd továbbra is magaddal, és most már menj fel a lépcsőn. Mielőtt lemennél balra, a felfüggesztett sziklatömbhöz, jobbra kapaszkodj fel egy helyből ugrással a sziklára. Kicsit kapaszkodj balra, mássz fel, és egy kis üregbe csúszol le, ahol lőszert találsz a 3.secret-ben.

Ugorj vissza ki, és most már gyújtsd meg a szikla alatti kötelet a fáklyával. Az lezuhan, és ha figyelsz, látod, legördülve egy platformot emel fel. Ha akarod a következő secretet, akkor vidd magaddal tovább a fáklyát.. Menj tovább, és visszaérsz a már ismerős szakadékhoz. Vedd fel a fáklyákat, és ugorj át a fáklyával a kezedben a túloldalra, majd a kis kunyhóhoz, onnan megállás nélkül balra, a sziklákra, mert a csontváz még mindig zaklat ott. Lényeg, hogy juss vissza, egészen a pálya elejére, ahol lecsúsztál a völgybe. Most menj balra, be a folyosóra.

Rögtön menj először jobbra, és gyújtsd meg itt is a kis kosarat. Kinyílt a baloldali ajtó. A jobb oldali majd később. Bent a nagyteremben vedd fel a Grenada Gun-t a 4.secret-ben.  Eldobhatod a fáklyát, nem kell többet.

Menj ki, menj jobbra, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Bent ugorj rá a középen levő platformra. Az a feladat, hogy balra, és jobbra is találsz egy-egy platformot, ahol kis villámokat látsz. Ezekre kell ráugranod, de úgy, hogy közben nem érinted a földet. Tehát nekifutás, ugrás az egyikre, majd vissza, és a másikra is. Most már a középső platform is villámlik, ha visszaugrasz rá, és kinyílik a rács.

Újabb terem, újabb feladat. Figyeld meg, a tüskéket a gördülő kő vezérli. Tehát amikor visszahúzódnak, két lépésre a szélétől a bejáratnak, helyből ugorj az elsőre, futás, ugrás a másodikra, majd ugrás, és kapd el a gördülő kő platformját. Csimpizz kicsit balra, és amikor elment jobbra, mássz fel, és rögtön, helyből ugorva a második emeleten leszel. Juss fel a sarokban a következő emeletre, és keresd meg a bejárat feletti egyik sarokban a lőszert. Kapaszkodj még feljebb, és egy kis szobába értél. Amikor a szoba közepe felé mész, egy felirat jelenik meg, majd utána rögtön egy csontváz. Lődd szét, vagy a shotgunnal a mélybe, vagy hagyd a francba, ahogy én is tettem, csak rohanj a kötélhez, és vedd le róla a Thin Handle-t. Rohanj el a csonti mellett, és juss le a középen levő hídra, és a bejárat mellett, balra ess le a ferde részre. Kapd el a peremét, és jobbra csimpizve, a bejáratnál felmászva elhagyhatod a termet. Irány vissza, egészen a pálya elejére.

Nna gyűjtsünk be először két secretet. Menj át a hídon,  a túloldalon az emelvény előtt ugorj balra a sziklára. Menj ki egészen a hegyére. De egészen oda. Irányítsd be a szemközti kis rést a lecsúszós rész mellett, majd ugorj hátra, és nekifutásból ugorj be oda. Hidd el, menni fog. Van más útja is ennek, de szrtm ez könnyebb. Bent felveheted a Revolver-t és lőszereket. Ez az 5.secret.

Kinyílik előtted az ajtó, és kimenve újra menj ki a hídra. Ismét menj át rajta, a zárt kapu előtt menj jobbra, és a kis magasabb platformon fordulj meg. A zárt nagykapuval szemközti kis karzatra kell nekifutásból felugranod. Ha sikerült, fordulj meg, és a kapu mellett, a jobb oldali oszlopra juss fel. Onnan nekifutásból be tudsz ugrani a szemközti sziklafalon levő beugróba, ahol lőszert találsz, a 6.secret-ben.

Juss vissza ismét a zárt nagykapuhoz. Ismét menj ott jobbra, ugorj át a nemrég felemelt kis fa csapóajtóra, éás onnan átjutsz a szemközti oldalra. Vedd fel a Shotgun-t, és a lőszereket, és menj be a mocsárhoz. Nem baj, hogy csontvázakkal találkozol, így legalább látod a rejtett oszlopokat. Hát azokon keresztül tudsz átjutni a túloldalra. Azért jegyezd meg, hol vannak, mert visszafelé is ezeken át vezet majd az út. Ha eljutottál a szemközti oldalra, egy teremben találod magadat. Itt a feladat, hogy rá kell lépni mind a négy sarokban a padlólapokra. Persze nem olyan egyszerű ez, mert gördülő kövek akarnak kilapítani. Ha sikerült, kinyílt a bejárattal szemben az ajtó, és felmászva ott, megtalálod az Effi Gy-t.

Menj vissza most, egészen a zárt nagykapuhoz. Menj a kis talapzathoz, de még mindig ne nyisd ki a nagykaput, hanem ugorj, és kapd el a szemközti fali rést, csimpizz balra, mássz fel a sziklákra, és átugorva a szemközti oldalra, lőszert vehetsz fel. Ess le ott, menj át a hídon, és a foglalat előtt, annak bal oldalánál, illeszd össze a két kulcsdarabot, és végre nyisd ki a nagykaput vele.

Menj fel a lépcsőn, és egy elágazáshoz értél. A feladat, összeszedni három követ. Menj először balra, le a lépcsőn, és egy újabb teremben, egy újabb elágazáshoz értél. Öld le a krokodilt, és itt is menj balra először. Egyébként a sorrend mindegy.

Terem tűzfújókkal, és központi párkánnyal: Menj a szemközti, jobb oldali sarokba, és kapaszkodj fel a falra. Mássz feljebb, a réseken át is tudsz mászni. Mássz most balra, a tűzfújó elé, itt már lóg Lara lába. Amikor szünetel a fújó, kapd el az alattad levő rést, ott csimpizz gyorsan balra, mielőtt feltenné a lábát is a hősnőnk. Ismét az alattad levő rést kell elkapnod, ott csimpizz balra, majd amikor feltette a lábát is a falra, amikor szünetel a másik tűzfújó, egy fordulásos ugrással elkapod a központi emelvényt. Mássz fel, és ugrás az emeletre. A peremet elkapva fel is jutsz rá. Figyeld meg, az egyeik sarokban egy vastagabb rést találsz, egy kúszórést. Állj vele szembe, de ne ugorj, csak futás közben ess le, és úgy tudod elkapni a rést. Mássz át rajta, és a kis teremben felveheted az 1.Anti Red Tga Gem-et. Vigyázz, visszafelé egy újabb tűzfújó akadályoz. Menj vissza az elágazáshoz, és menj továbbra is balra, a következő feladathoz.

Terem ferde szikláékkal, és céltáblákkal: Kapaszkodj fel a tüzes folyosó feletti sziklákra, akármelyik oldalon. Célszerűbb talán a baloldalira. Mássz fel, és ugrálj, előre hátra a ferde sziklákon. Amikor előrefelé ugrasz, nyomd a jobbra gombot is, így haladsz is. De más feladat is van. Ugrás közben szét kell lőni a fali beugróban a céltáblát is. Ha sikerült, fordulj meg ugrás közben, mert a másik oldalon is lesz egy céltábla. Ha az is megvan, ugrálgass át egészen a túloldalra, közben a tüskékre is vigyázz, majd ismét fordulj meg ugrás közben, és kapd el a felnylt fa platformot. Mássz fel, és bemenve a kis terembe megszerezted a 2.Anti Red Tga Gem-et. Menj ki, ugorj át a másik felemelt fa platformra, és a túloldalon lemászva, éeeshetsz a kijárathoz. Menj az elágazáshoz, és ismét menj balra, az utolsó helyszínre.

Tüzes terem platformokkal: vedd fel a lőszert, és menj balra. Nekifutásból úgy ugorj, hogy a tüskéák melletti, baloldali részt kapőd el, ott biztonságban felmászhatsz. Ugorj nekifutásból tovább, a fali beugróhoz. Most is nekifutásból kell ugranod, de nem a tüzes, és tüskés platformra, hanem a mellette levőre, illetve annak peremét tudod elkapni. Mássz fel, és egy helyből ugrással kapd el a következő, ferde oszlopot. Csimpizz ki teljesen a jobb oldalára, ott mássz fel. Csússz le, az utolsó pillanatban ugorj, nyomd a jobbra-t is, de a kapaszkodást csak már akkor, amikor lecsúszol a következőn. Akkor nyomd, és az ugrást is, így elkapod a plafonlétrát. Csimpizz el a végére, ott ess le. Ne aggódj, ott egyenes a szikla. Nekifutásból elugorva a tüskék mellett átjutsz végre a túloldalra, és felveheted a 3.Anti Red Tga Gem-et.

Visszafelé helyből ugorj a tüskékhez, onnan nekifutásból balra, a fali beugróhoz. Mássz fel, fordulj meg, és ugorj a plafonlétra alatti sziklára. Kapaszkodj fel, és csimpizz el most egészen a mozgó tüskés platform fölé. Épp akkor érj oda, amikor visszahúzódik, így leesve, gyorsan jobbra ugorva sikerül elkerülnöd a lyukasztást. Nekifutásból ugorj jobbra a következő platformra, és onnan már ki tudsz ugrani a kijárathoz. Menj vissza az elágazáshoz, menj vissza az első terembe, és ott szemközt lemenve a másik terembe, a helyére teheted a köveket. Fent, az elágazásnál megnyílt az út.

De még ne menj oda. Ugorj át az oszlop ama oldalára is, ahol nincs foglalat. A kis platformon át juss el a felső karzatra. Menj ott balra, és figyeld meg fent, a sarkot. Ott nincs szikla, hanem egy kis platformot rejt a tető. Nekifutásból ugorj fel oda, és lőszert vehetsz fel a 7.secret-ben.

Most már menj fel, vissza a felső emeletre, és ugorj be a megnyílt lejáratba. Lent még lődd a mélybe a négy csontit, majd a túloldal felé menve, a videó után véget is ér ez a kaland.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.