.....................................................................

Night Home Attack v1.0  TR2

Készítő: Igor

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Én először azt hittem, hogy a padlásról nem tudunk lemenni, és hogy ez a pálya csak egy demo, de elég nagyot tévedtemJNem vettem észre a kandalló jobb oldalán lévő álcázott járatot. A szintnek két része van, először a házban keresgetjük a kapcsolókat, utána a melléképületben írtjuk az ellent. Rengeteg verőlegény, fegyveres, és kutya van, de semmi gond, mert kapunk elég medit, és elég lőszert a Shotgun-hoz, ami egyébként az egyetlen fegyver ellenük. Van egy kisebb főellenség, egy nagydarab fickó személyében. Szellemileg nem megterhelő pálya, hiszen a hangsúly az öldöklésen van. Pont ez miatt nekem nem tetszett. Secret nincs a pályán. (Sonyx)

Mentések--Savegames:

Leírás:

Megjegyzés: A New Game-nél válaszd a Home Attack pályát!

Secretek száma: 0

Kezdésnél álljunk szembe a kandallóval, és másszunk fel a JOBB oldalán. Ugorjunk, és kapjuk el a peremet, mert itt fel tudunk húzódzkodni, ez egy álcázott járat! Fent keressük meg a lyukat, és essünk le. Itt mindjárt látunk egy ajtót, amin egy kicsi rács van fejmagasságban. Ez lesz a kijárat a kertbe, addig nem fog ellenség jönni, míg ezt az ajtót ki nem nyitottuk. Most nézzünk szét a házba.

Egy csomó ajtót találunk, és egyelőre egy kapcsolót, amit nyomjunk meg. Keressük meg az ajtót, amit kinyitottunk, ahol újabb kapcsolót találunk, amit nyomjunk meg, keressük meg az újabb ajtót, ami mögött kapcsoló, nyomjuk meg……ezt addig csináljuk, amíg egy medencés terembe nem érünk. A medencéből vegyük fel a Chiave Arsenale-t. Ezzel fogjuk kinyitni majd a fegyverraktár ajtaját, de most még ne használjuk a kulcsot, mert az ajtó még nem fog kinyílni. Inkább folytassuk a kapcsoló-, és ajtókeresős játékot.

A medencés teremben van még egy ajtó. Ha ezt kinyitottuk, és megnyomtuk mögötte a kapcsolót, csak ezután menjünk a foglalathoz, amibe illesszük bele a kulcsot. Bent vegyük fel a Shotgun-t, és a mediket. Ezután még néhány kapcsoló-, és ajtókeresés, és kinyitottuk a kertbe vezető ajtót. Menjük ki rajta, de előtte mentsünk, és vegyük elő a fegyverünket.

Kint lőjünk le mindenkit, és forduljunk jobbra. A kilőhetetlen üveg mögött találunk egy kapcsolót, a melléképület ajtaját nyitja (a kertben találunk két helyen is lőszert, de ezeket nem ajánlom, hogy felvegyük, mert újabb ellenségek jelennek meg. Már csak azért sem fontos felvenni, mert így is lesz elég muníció a pálya befejezéshez).

Menjünk be a melléképületbe, amiből egyébként már nem is kell kijönnünk. Bent egyből forduljunk jobbra, és az ott található ajtó kinyílik, ha közel megyünk hozzá. Mögötte kapcsolót találunk, amit nyomjunk, és most kezdjük megint azt a játékot, amit a házban csináltunk, de fontos, hogy NEM kell kimennünk a melléképületből. Mikor az utolsó kapcsolót megnyomtuk, akkor megjelenik egy fickó, két hatalmas mordállyal. Ez afféle főellenség itt. Pörköljünk oda neki, és ha meghalt, akkor menjünk be az utolsó ajtón, másszunk fel, a szürke lapra lépve vége a pályának.

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.