.....................................................................

Draracle's Cave v1.0  TR2

Készítő: Igor

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Egy nagyon nosztalgikus szintet készített Igor. Igaz, hogy a TR 2-es motort használja a játék, de teljesen a TR 1 hangulatát idézi. Csak néhány pók, és patkány keresztezi az utunkat, így elég a kispisztoly is, bár egy alig látható járatban felvehetjük az automata pisztolyt. Ezen kívül találunk még más fegyverhez is lőszert, de ne lepődjünk meg, hogy a fegyvert nem találjuk hozzá, mert ez egy több pályás szint egyik pályája, és a játék nem adja be őket egymás után, tehát külön részeknek is felfoghatjuk. A játékmenet elég egyszerű, nem nagyon lehet elakadni. Technikai rész csak kettő van, az egyiknél egy guruló golyót kell kicselezni, a másiknál pedig karokat meghúzni, mielőtt eltapos minket egy tüskés fal. Ezt egy kicsit nehezíti, hogy vannak álkarok is, amiket nem tudunk meghúzni. Összességében, egy nagyon klassz szint, ne hagyja ki senki. (Sonyx)

Mentések--Savegames:

Leírás:

Secretek száma: 0

Megjegyzés: A New Game-nél válaszd a Draracle’s Cave pályát!

Kezdésnél látunk két barlangot, jobbra, és balra, valamint szemben egy zárt ajtót. Menjünk először a balra lévő barlangba. Lőjük le a pókokat, majd álljunk háttal a lejtőnek. Egy hátra szaltóval ugorjunk rá, csúszás közben megint ugorjunk, és kapjuk el fentebb a peremet, majd kapaszkodjunk fel. Fent lőjük le a pókokat, de a medit NE próbáljuk meg felvenni, csapda! Húzzuk kijjebb a mozgatható tömböt, majd a segítségével másszunk fel a létra mellé. Másszuk meg a létrát, majd ugorjunk róla hátra, a platformra. Innen ugorjunk át szembe, és innen a leomló padlóra. Csak nyugalom, a padló most még nem fog leomlani alattunk. Húzzuk meg a kart, mire kinyílik egy lentebb lévő ajtó, és leomlik mögöttünk a padló.

Forduljunk meg, és egy nekifutásos ugrással kapjuk el szemben a rést, majd engedjük el, és kapjuk el az újabb rést. Innen már nyugodtan leeshetünk, nem fogunk sérülni. Most megint másszunk fel a mozgatható tömbre, majd innen a létra mellé, de ne másszunk fel rajta, hanem inkább ugorjunk át szembe. Először oldalazzunk jobbra, és vegyük fel a lőszereket, majd balra, egészen a nyitott ajtóig, amin lépjünk be. Menjük át a fahídon, majd csússzunk le jobbra. Most hagyjuk a mozgatható tömböt, és forduljunk jobbra, lőjük le a patkányokat, és vegyük fel a medit, meg a lőszert. Most menjünk vissza a mozgatható tömbhöz. Sétáljunk el mellette, és alaposan nézzünk szét, mert észreveszünk egy kapcsolót, ami alá kell tolni a tömböt. Ha megtaláltuk, akkor juttassuk alá, másszunk fel rá, és nyomjuk is meg a kapcsolót.

Kinyílt a rács a fahíd alatt. Menjük be rajta, csússzunk le, és nyomjuk meg az újabb kapcsolót, mire kinyílik egy nagy rács. Essünk a vízbe, ússzunk át a „késdobáló” alatt, majd haladjunk tovább. A következő víz alatti barlangba először forduljunk balra, és végigúszva húzzuk meg a víz alatti kart. Ez két rácsot nyit ki, de a játék csak egyet mutat. Ússzunk be először azon, amit mutatott, és lőszert, valamint flare-eket vehetünk fel, majd ússzunk ki. A másik rács, amit kinyitottunk, az felettünk van, tehát, ússzunk fel, és fent másszunk ki.

Most ott vagyunk, ahol kezdtük a pályát. A bal oldali barlangban már jártunk, ezért, most menjünk a jobb oldaliba. Lőjük le a pókokat, majd a már ismert technikával jussunk feljebb a csúszós rész segítségével. Fent lőjük le a pókokat, és a patkányokat. Cselezzük ki az éles kerekeket, majd nyomjuk meg szembe a kapcsolót, mire kinyílik az a rács, amit a kezdésnél láttunk. Kapjuk elő a fegyvereket, és lőjük le az összes pókot, majd megint cselezzük ki a kerekeket, csússzunk le, lőjük le a varjút, és menjünk a kinyitott rácson. Bent forduljunk jobbra. Rövidesen látni fogunk szemben egy hatalmas, zárt rácsot, és előtte sok csúszós oszloppal. Majd ide kell hozni a két kulcsot, ha megszereztük. Most azonban, találni fogunk egy járatot balra, aminek a tetején egy golyó trónol. Óvatosan, hátrafelé ugrálva haladjunk felfelé, és amikor meghalljuk a robajt, akkor fussunk, ahogy csak tudunk, és térjünk ki a golyó útjából. Ezután menjünk arra, amerről jött, de még mielőtt meghúznánk a kart, ami a golyó eredeti helyén van, kémleljük folyamatosan jobbról a falat, mert észreveszünk egy járatot, ahová fel tudunk kapaszkodni. Fent lépjünk a csúszós részre, csúszás közben ugorjunk, és kapjuk el szemben a peremet. Itt vegyük fel az Automatiche-ot.

Mivel arra nem tudunk visszamenni, amerről jöttünk, ezért kapaszkodjunk feljebb, és fussunk a rács irányába, mire az kinyílik, és mi visszajutunk a kis járatba. Most már meghúzhatjuk a kart, aminek következtében kinyílik egy újabb rács. Most menjünk visszafelé, ha kiérünk a kis járatból, akkor forduljunk jobbra, fussunk végig, majd forduljunk megint jobbra, és lőjük le a pókokat. Egy hatalmas lyukhoz érünk, aminek az alján tüskék vannak, azért ne próbálkozzunk a lejutással, inkább menjünk jobbra, mert itt találjuk meg az imént kinyitott ajtót. Menjünk be rajta, majd innen a balra lévő járatba. Vegyük fel a csontváz mellől a medit, és haladjunk tovább. Egy nagy terembe érünk, aminek a közepén láva van, és ezen nem tudunk átkelni, ezért inkább keressük meg balra a létrát, másszunk fel, és húzzuk meg a kart. Kinyílt a két rács közül az egyik.

Essünk le, és menjünk be. Lőjük le a patkányokat, és húzzuk el a mozgatható tömböt az útból, majd a mögötte lévőt is. Hozzá kell férnünk a karhoz, amit húzzunk meg. Kinyílt a másik rács is. Tologassuk úgy a tömböket, hogy ki bírjunk menni, haladjunk tovább, és menjünk be a szemben lévő, immár nyitott rácson. Bent két oldalról egy-egy medit találunk, amiket vegyünk fel, és mentsünk egyet. Lépjünk valamelyik csúszós részre, és essünk le. Lent látunk hat kapcsolót, és egy tüskés falat, ami elindul felénk. A hat kapcsoló közül három az álkapcsoló. Az egymással szemben lévők közül mindig csak az egyik az igazi. Ha megtaláltuk, és meghúztuk mind a hármat, akkor fussunk be a kinyílt ajtón, még mielőtt agyonszúr a fal. Bent másszunk fel, és az iménti, lávamedencés terem másik oldalán találjuk magunkat. Toljuk a mozgatható tömböt a járat alá, majd másszunk fel rá, és innen be a járatba. Lőjük le a pókokat, és húzzuk meg a kapcsolót. Ezután essünk le, és menjünk be a kinyitott ajtón.

A következő teremben látunk szemben négy kart, amik közül a három csak álkar. Vigyázzunk, mert a plafonról tüskék esnek le! Csak balról a második kapcsoló valódi, amit húzzunk meg. Látni fogjuk, hogy a nagy tüskés lyukat elöntötte a víz. Menjünk ki, és most már átmenetünk az eddig lávával teli medencén. Fussunk a tüskés lyukhoz, és essünk a vízbe. Először vegyük fel a tüskék közül az 1.Chiave Arrugginita-t, majd ússzunk be a járatba, és a túloldalt kimászva lőjük le a pókokat, és a patkányokat. Ha kimúltak, akkor vegyünk fel mindent, főleg a 2.Chiave Arrugginita-t.

Ússzunk vissza, és most menjünk a nagy zárt rács irányába, ami előtt az a sok csúszós rész van, mert itt használhatjuk a két kulcsot, mire a nagy rács kinyílik. Nem kell az összes csúszós részen végigugrálni, elég, ha csak felkapaszkodunk a nyitott rács előtti részre, és még mielőtt leesnénk, ugrunk egyet hátra. Bent először vegyük fel a lőszert, majd az egyik tömböt húzzuk ki. Menjünk be mögé, lőjük le a pókokat, majd vegyük fel az újabb lőszert. Egy terembe érünk, ahol mindjárt balra látunk egy zárat, tehát, induljunk el megkeresni a kulcsot.

Szóval, ahogy belépünk, forduljunk jobbra, menjünk át a hídon, és álljunk meg a peremnél. Egy nekifutásos ugrással jussunk át a túloldalra, és oldalazzunk a résen jobbra egészen addig, amíg fel nem tudunk kapaszkodni. Itt lőjük le az állatkákat, majd másszunk fel a létrán. Essünk le a túloldalon, és vegyük fel a Chiave Dorata-t.

Ezután húzzuk el a mozgatható tömböt, mert csak így tudunk kimenni. Egy újabb nekifutásos ugrással jussunk vissza, és menjünk a foglalathoz, ahol használjuk a frissiben szerzett tárgyunkat, mire kinyílik mögöttünk a rács. Bent először vegyük fel a medit, majd húzzuk meg mindkét kart. Menjünk ki, forduljunk jobbra, és menjünk át a fahídon. A díszes ajtó előtt közvetlenül nézzünk szét, mert itt, két oldalról találjuk az a két ajtót, amit az előbb nyitottunk ki a karokkal. Mindkettő ajtó mögött egy-egy harang van, amikbe lőjünk be, mire kinyílik a díszes ajtó. Bemenve vége a pályának.

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.