Víz készítése
Készítsünk egy szobát.
    Majd jelöljük ki azt a részt ahova a vízet szeretnénk
    készíteni.
    Itt látható:
    
    Ezután kattintsunk a New Tunnel gombbra.
    Ok ozzuk le a ablakot majd
    kész az alsó szoba,menjünk vissza a felsőbe.
    Kész az ajtó a két szoba között.
    
    A bal felső kis térképen kattintsunk a fekete helyre(ajtó)
    majd az alsó gombok közül nyomjuk meg a Toggle Opacity 2-t.
    Ekkor ez történik:
    
    Eltűnik a fehér lyuk.
    Kapcsoljuk be a gombok közül(alul) a Face editet,a transparentet,és
    a double sided et.
    Majd ahol az fehér lyuk volt így kezdjük el textúrázni
    azt a helyet.
    Ezután menjünk le az alsó szobába,nyomjuk meg a normal gombot a térkép alatt addig amíg nem water lesz kiírva.
    menjünk vissza a felső szobába majd nyomjuk meg a draw doors gombot ekkor ezt kell látnunk:
    
    Ezzel majdnem kész vagyunk,
    még animálnunk kell a víz texturáját.
    Menjünk a textúra ablak alatti Animation Ranges gombra.
    Ekkor keressük meg a víz textúrákat,majd jobb klikkel húzzuk őket egybe
    valahogy így:
    
    Aztán alul ki van írva hogy DEFAULT kattolj rá,
    ekkor lejön egy lista számok vannak ott,
    az a textúra animálásának gyorsasága.
    Válaszd a 6 ost(nem kötelező ezt).
    Ekkor kattints az Assign gombra majd bal oldalon a OK gombra.
    Mentsük a projectünket és lehet merülni a vízbe 
    
    Jó tudni
    
    Mikor vizet rakunk egy pályába, az nem csupán álló víz lehet, hanem
    beállíthatjuk, hogy hullámozzon is, továbbá, hogy a víz feletti szobában a
    vízfelület tükröződése látható legyen 
    
    ezt egyszerű elérni 
    
    
    
    Ahogy a fenti képen láthatod az R betű be van
    kapcsolva ami a "Reflection" megfelelője,
    ez kapcsolja be a tükrőződést, a mellette lévő szám
    (jelen esetben 1)a tükröződés erősségét állítja 
    
    A vizes szoba beállítása a következő:
    
    
    
    A pirossal jelölt szám a hullámzást állítja  az
    1es nyugodt vízfelületet jelent, ami nem hullámzik, a 2,3 illetve a 4es érték egyre erősebb hullámzást generál
az
    1es nyugodt vízfelületet jelent, ami nem hullámzik, a 2,3 illetve a 4es érték egyre erősebb hullámzást generál 
    
    FONTOS:
    
    A Tükröződésnek (R a felső szobában) és a hullámzásnak
    (pirossal jelölt szám a vizes szobában) meg kell egyezni, különben adódhatnak
    gondok 
Készítette: Crash82