Tüköreffektek
A következő tutorialban a tükröződésekről fogok írni. Ezeket képekkel szemléltetem, hogy minél
    érthetőbb legyen. A projekt készítése alatt a TRNG 1.2.2.6-ot
    használtam.
    
    A projektemben mindig az 0-ás szoba, ahol szabadon mászkálhatunk. Az 1-es
    szoba pedig mindig maga a tükrözött szoba. Így értelemszerűen ha nálad az előbbi 75-ös szoba, utóbbi 76-os, akkor azt írd a scriptedbe.
    
    1. rész:
    Fali tükör
    
    A fali tükörnél készítsünk egy szobát, textúrázzuk be, helyezzünk el
    világításokat, stb. Viszont egy falat hagyjunk egyelőre textúrázatlanul.
    (Azt a falat, ahova a tükröt szeretnénk.) Most másoljuk le a szobát, és
    tükrözzük a textúrákat (ctrl + bal egér gombbal
    lehetséges ez). Ha kész van, akkor kapcsoljuk össze a tükörszobánkat az eredeti
    szobával a még textúrázatlan falon keresztül.
    
    Ekkor ezt kapod:
    
    Na most, az eredeti szobánknak a falon lévő ajtaját
    jelöld ki a szerkesztőablak bal felső sarkában lévő térképen a fekete rész
    segítségével. (Egyszerűen csak rákattintasz a bal egérgombbal.) Ekkor a szerkesztő
    panelen benyomod a Toggle Opacity gombot. 
    
    Ha megvan, akkor ezt látod:
    
    OK. Na most nincs más dolgunk, mint hogy letextúrázni
    ezt a felületet. De nem akárhogy: amikor textúrázol, akkor a szerkesztőpanelen
    használd a Transparent gombot. Na most textúrázd le. Ekkor így fog kinézni:
    
    
    Rendben, ezzel meg is volnánk. Most jön a könnyebb rész.
    
    Belépsz a NG_Centerbe, majd az aktuális pályádhoz mész. Beírod vagy bemásolod a
    következőket, de persze a te pályád szerint:
    
    MirrorEffect= 0, 1, MIR_EAST_WALL
    
    Jelentések:
    
    0: Az én projektemben az a szoba, ahol szabadon járkálhatok.
    1: Maga a tükörszoba, ahol Lara tükörképét látni szeretnénk.
    MIR_NORTH _WALL: A tükrözött szobám elhelyezkedése az eredeti szobához
    képest. Ide többféle lehetőségeket lehet írni, attól függ, hogy északra,
    keletre, délre vagy nyugatra van az eredetitől a tükrözött szoba. (MIR_EAST_WALL,
    MIR_SOUTH_WALL, MIR_WEST_WALL.)
    
    Na akkor most Buildeljük a
    scriptet és a pályánkat is. Ha minden igaz, akkor ezt kell kapnod, mert
    működött a tutorial:
    
    
    
    Igen ám, de még mindig nem tökéletes látványilag. Ajánlatos betenni pár shadow bulb-ot a tükrözött szoba
    végébe, hogy így nézzen ki:
    
    
    Hát mindjárt jobb, nem?! De. 
    
    Na akkor ezzel meg is volnánk, most jöjjön a
    tükörpadló.
    
    2. rész:
    Tükörpadló
    
    Tulajdonképpen ugyanazt a folyamatot kell elvégezni, mint az első részben, a
    fali tükörnél. De azért pár képpel szemléltetem a lépéseket.
    
    Tehát ugye megvan a szobánk, másoljuk, majd az összes textúráját megfordítjuk,
    mert ugye tükörkép lesz. Ha megvan, akkor összekapcsoljuk az eredeti szobát az
    alatta levő tükrözött szobával. Ekkor ezt kapjuk:
    
    
    Na most, itt is a bal felső sarokban kijelöljük a
    térképen található fekete ajtót a bal egérgomb segítségével. Amint megvan,
    akkor katt a Toggle Opacity-re,
    majd kezdjük el Transparent gomb benyomásával
    textúrázni a padlót.
    Ekkor ezt kapjuk:
    
    
    Rendben, na a nehezén megint túl vagyunk. Akkor most
    ideje a NG_Center-be lépni, majd a pályádhoz menni és bemásolni, vagy beírni
    ezt a szöveget. (Ismételten leírom, hogy ez az én projektem szerint van!)
    
    MirrorEffect= 0, 1, MIR_FLOOR
    
    Jelentések:
    
    0: Az én projektemben az a szoba, ahol szabadon járkálhatok.
    1: Maga a tükörszoba, ahol Lara tükörképét látni szeretnénk.
    MIR_FLOOR: Ezt használjuk mindenképpen, ha a padlón szeretnénk magunkat
    viszontlátni.
    
    OK, na akkor most Buildeljük a scriptet és a pályánkat is. Ha minden igaz, akkor ezt kell kapnod, mert
    működött a tutorial:
    
    
    Jól van, ügyesek vagyunk, megy ez.  De
    még mindig nem az igazi… így az alattunk lévő szoba padlójára tegyünk pár shadow bulbot, hogy még szebb
    legyen a padló tükröződésének hatása… ha megvan, akkor már meg lehetünk
    elégedve a végeredménnyel:
De
    még mindig nem az igazi… így az alattunk lévő szoba padlójára tegyünk pár shadow bulbot, hogy még szebb
    legyen a padló tükröződésének hatása… ha megvan, akkor már meg lehetünk
    elégedve a végeredménnyel:
    
    Ha bármi kérdésed van, írj privát üzenetet. 