Tutorialok-Menü:

Flipmap:

Ezzel az egyszerű funkcióval többféle dolgot hozhatsz létre
Vízzel teli szobát tehetsz üresé vagy éppen fordítva, sötétből világosba és vissza, de akár sorolhatnám tovább is

Kezdetnek, keresd meg a 2D ablak alatt az F betűt.

A mellette lévő rublikába egy számot kell beírni, mert ha több flippelt szobát szeretnénk különböző számot kell megadni.

Az elsőnek 1, a másodiknak 2 és így tovább


Ha az F betű háttere fekete, akkor kész a flippelt szoba amit a listában is látni fogsz.


A flippelt szoba háttere MINDIG FEKETE, míg a NORMÁL szobáé FEHÉR. A normál és a flippelt szoba között a Ctrl+F billentyűkombinációval tudsz váltani.

Nomál szoba:


Flippelt szoba:


Miután elvégezted a szükséges módosításokat, mindig lépj vissza a normál szobára

Ahhoz, hogy játék közben a szoba egyikről a másikra váltson egy trigger kell



~ Trigger (what to trigger): FLIPMAP - amit triggerelünk.
~ (Object to trigger <#>):
1 - A flippeln kívánt szoba száma, ha esetleg több van.
~ Type (Activation mode): TRIGGER - A kioldó típusa, ami lehet bármi (általában TRIGGER, KEY illetve SWITCH)
~ Timer (Parameter <&>): 0 - Ezt mindig hagyd 0án (nem próbáltam még sem pozitív sem negatív értékkel, és nem tudom milyen hatása van játék közben)
[COLOR="PaleGreen"]

A One Shot gomb legyen kikapcsolva, ha azt szeretnéd, hogy oda vissza lehessen váltani a két szoba között.


- A normál szobában elhelyezett tárgyak átkerülnek a flippelt szobába is, így azokat nem kell újra elhelyezni.

- Nullmesh (láng, füst stb.) nem helyezhető el a flippelt szobában. (bár nem is tudnál mert a szerkesztő nem engedi )

Nem is olyan bonyolult

By wdavid