Flipmap:
Ezzel az egyszerű funkcióval többféle dolgot hozhatsz létre
Vízzel teli szobát tehetsz üresé vagy éppen fordítva, sötétből világosba és
vissza, de akár sorolhatnám tovább is
Kezdetnek, keresd meg a 2D ablak alatt az F betűt.
A mellette lévő rublikába egy számot kell beírni,
mert ha több flippelt szobát szeretnénk különböző
számot kell megadni.
Az elsőnek
Ha az F betű háttere fekete, akkor kész a flippelt
szoba amit a listában is látni fogsz.
A flippelt szoba háttere MINDIG
FEKETE, míg a NORMÁL szobáé FEHÉR. A normál és a flippelt szoba között a Ctrl+F billentyűkombinációval
tudsz váltani.
Nomál szoba:
Flippelt szoba:
Miután elvégezted a szükséges módosításokat, mindig lépj vissza a normál szobára
Ahhoz, hogy játék közben a szoba egyikről a másikra váltson egy trigger kell
~ Trigger (what to trigger): FLIPMAP
- amit triggerelünk.
~ (Object to trigger <#>): 1 - A flippeln kívánt szoba száma, ha esetleg
több van.
~ Type (Activation mode): TRIGGER - A kioldó típusa, ami lehet bármi
(általában TRIGGER, KEY illetve SWITCH)
~ Timer (Parameter <&>):
0 - Ezt mindig hagyd 0án (nem próbáltam még sem pozitív sem negatív értékkel,
és nem tudom milyen hatása van játék közben)
[COLOR="PaleGreen"]
A One Shot
gomb legyen kikapcsolva, ha azt szeretnéd, hogy oda vissza lehessen váltani
a két szoba között.
- A normál szobában elhelyezett tárgyak átkerülnek a flippelt
szobába is, így azokat nem kell újra elhelyezni.
- Nullmesh (láng, füst stb.) nem helyezhető el a flippelt szobában. (bár nem is tudnál
mert a szerkesztő nem engedi )
Nem is olyan bonyolult
By wdavid