Flipmap:
Ezzel az egyszerű funkcióval többféle dolgot hozhatsz létre  
 
  Vízzel teli szobát tehetsz üresé vagy éppen fordítva, sötétből világosba és 
  vissza, de akár sorolhatnám tovább is  
 
  
  Kezdetnek, keresd meg a 2D ablak alatt az F betűt. 
  
  A mellette lévő rublikába egy számot kell beírni, 
  mert ha több flippelt szobát szeretnénk különböző 
  számot kell megadni. 
  
  Az elsőnek  
 
   
 
  
  Ha az F betű háttere fekete, akkor kész a flippelt 
  szoba amit a listában is látni fogsz.
   
 
  
  A flippelt szoba háttere MINDIG 
  FEKETE, míg a NORMÁL szobáé FEHÉR. A normál és a flippelt szoba között a Ctrl+F billentyűkombinációval 
  tudsz váltani.  
 
  
  Nomál szoba:
   
 
  
  Flippelt szoba:
   
 
  
  Miután elvégezted a szükséges módosításokat, mindig lépj vissza a normál szobára
  
  Ahhoz, hogy játék közben a szoba egyikről a másikra váltson egy trigger kell  
 
  
   
 
  
  ~ Trigger (what to trigger): FLIPMAP 
  - amit triggerelünk.
  ~ (Object to trigger <#>): 1 - A flippeln kívánt szoba száma, ha esetleg 
  több van.
  ~ Type (Activation mode): TRIGGER - A kioldó típusa, ami lehet bármi 
  (általában TRIGGER, KEY illetve SWITCH)
  ~ Timer (Parameter <&>): 
  0 - Ezt mindig hagyd 0án (nem próbáltam még sem pozitív sem negatív értékkel, 
  és nem tudom milyen hatása van játék közben)
  [COLOR="PaleGreen"]
  
  A One Shot 
  gomb legyen kikapcsolva, ha azt szeretnéd, hogy oda vissza lehessen váltani 
  a két szoba között.
  
  - A normál szobában elhelyezett tárgyak átkerülnek a flippelt 
  szobába is, így azokat nem kell újra elhelyezni.
  
  - Nullmesh (láng, füst stb.) nem helyezhető el a flippelt szobában. (bár nem is tudnál 
  mert a szerkesztő nem engedi  )
 )
  
  Nem is olyan bonyolult  
 
By wdavid