.....................................................................

The Blue Pi

Készítő: Pat Chancey (Mugs)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Install:

Csonagold ki a zip-et, a script és english dat-ot másold az editor főkönyvtárába, a data-ban, audio-ban és sound/samples-ben levőket az editor azonos nevű könyvtáraiba, és indulhat a játék.

Story:

Lara vakációját tölti a Smokey Mountains-ben, Mugs nyaralójában. Lara talál egy sürgős üzenetet Mugs-tól, amiben arra kéri, jöjjön New York City-be, ahol a Blue Pi-t (egy csodálatos kék gyémántot) ellopták. Szügség van Lara segítségére hogy visszakerüljön a helyére. Larának el kell jutnia New York-ba, megtalálni a Blue Pi-t, és mindeközben életben maradni. Állítólag ő és Mugs végül a Black Cat Bar-ban fognak találkozni - téged is várnak hogy csatlakozz hozzájuk!

Review:

Újabb hárompályás kaland Mugs-tól. Az egyes pályák ismét nagyon kicsik, de elég sok és változatos feladattal szolgálnak. Sok tárgy és kapcsoló nagyon el van rejtve. A textúrák és dekorációs tárgyak jól lettek alkalmazva. Lara egy lakályos nyaralóból, a komor városon és csatornákon át, miután visszaszerezte a gyémántot,  visszatér a Bárba ahol egy aranyos fekete cica lakik, nyilván róla nevezték el. Egy kellemes kaland, ajánlom mindenkinek.

Leírás:

1 cabin

Secret 1-2:

Mentések--Savegames

Vedd fel Mugs üzenetét és olvasd el:

"Lara, A Blue Pi-t ellopták.

Találkozzunk a Central Parkban, New York City-ben.

Úgy hisszük, a Pi ott van.

Mugs"

Lődd ki az ablakot és odakinn a gombbal nyisd az egyik kertkaput. A fürdőszoba ajtó kinyílik mikor elé lépsz, találsz bent egy kismedit. Menj le a földszintre, a konyhaszekrény tetején találod az 1.secret-et, töltényeket. A bejárati ajtót nyisd a mellette levő gombbal, és menj ki.

Balra az álvirágágyás alatt kismedit vehetsz fel, előre a másik sarokban a kinyílt kerti kapu mellett töltényeket a 2.secret-ben. Menj be a kapun, a belső ajtón egy fegyveres jön ki, végezz vele, majd a házikó előtt balra a beugróban ugorj a fali kapcsolóra. Menj ki és balra be a kinyílt kapun, a sarokban nyisd le a csapóajtót, mássz fel, lődd szét a deszkapalánkot és a gombbal nyisd kint a másik kaput, mögötte majd négy katonát kell legyőznöd. Húzd ki a kockát, mögötte laknak, intézd el a fickót, és vedd magadhoz a Fáklyát, amit elhagy. Menj a kisházba és gyújtsd meg, majd gyújts be a nagyház kandallójába, mire feltárul egy ajtó, ahol némi utánpótlást és egy gombot találsz, utóbbival a garázst nyitod. Mielőtt motorra pattansz nézz el a garázs mögé egy adag falre-ért, meg a garázs felső szintjére a Shotgun-ért.

A tábla mutatja merre van New York, de az zsákutca, a maci barlangjában sincs semmi, úgyhogy hagyd életben. Menj fel a rámpákon és ugrass át a medence felett. Itt újabb fegyveres vár, daráld be, majd bentebb a másikat is. A barlang jobb oldalán egy beugróban töltényekre bukkansz, a bal oldalán felugorhatsz egy gombhoz, ami a pálya végéhez vezető utat teszi szabaddá.

2 steam

Secret 3:

Mentések--Savegames

Parkolj le és mássz fel az erkélyre, nyiss be az ajtón, intézd el a fegyverest, a gomb időre nyitja a másik erkélyen a rácsot, ahogy innen kimész balra, de nem kell sietni, az ajtón is van időd benyitni. Itt szintén egy időzített gombot találsz, ami a harmadik erkélyen nyitja a rácsot a járat végén.

Menj fel a lépcsőn és ess le az utcára, a piros autó mögött ugorj fel a kúszórésbe töltényekért, ez a 3.secret. A ládáról vedd fel a falre-t, a magasabb ládáról ugorj fel az erkélyre, és tovább a másikra, lődd le a fickót és vedd fel a töltényeket. Szemben van egy létra, először mássz le, az egyik falon ugorj a fali kapcsolóra, hallasz egy csapóajtót kinyílni, most mássz fel, lődd be az ablakot, nyisd az ajtókat és megtalálod. Ugorj a harmadik lejtőre, és folyamatosan ugrálva haladj jobbra, közben intézd el az orvlövészt. Amint átérsz vedd fel a nagymedit és húzd el a kockát, mögötte a gombbal nyisd a csapóajtót ahol a fickó volt, ugorj oda és vedd magadhoz a LaserSight-ot a gödörben. Ugorj fel a platformra, csimpizz át szembe, a létrán mássz körbe az idevezető járatba, majd juss vissza az utcára.

Balra az ajtó mögött a szobában egy kismedit találsz, előre egy fegyverest, nyugtasd meg, majd ahonnan kijött a sarokban a fa mögött ugorj fel a kúszórésbe, és tiéd a Crowbar. A másik irányban az autó mellett találsz egy Shotgun-t, nyiss be az ajtón, intézd el az újabb fickót, és vedd fel a töltényeit, majd az utca végén nyisd le a csapóajtót és ugorj fel. Told be a kockát, meg balra a másikat is, a spajszerrel nyisd a rácsot és mássz le a létrán. A csúszról ugorj a járatba vedd fel nagymedit, ússz végig a vizijáratban. A túlvégén lődd le a fegyverest a gödörben, vedd fel a Revolver-t, és a flare-t a tömbről, ugorj a fali kapcsolóra a magasabb oszlopon, nyisd a rácsot, intézd el a patkányt és visszaérsz az utcára.

Menj vissza az erkélyre, a felső szinten ahová nem tudsz feljutni az egyik láda mögött láthatod a tetejét egy jól elrejtett szétlőhető objektumnak. Lődd hát szét, és az utca végén menj át a kinyílt kapun a következő pályára.

3 park

Secret 4:

Mentések--Savegames

Menj végig a bal fal mentén és találsz egy kúszórést, ez rejti a 4.secret-et, nagymedit és flare-t. Ugorj a tóba és ússz le a járatba, az elágazásnál balra egy Shotgun-t találsz, a másik irányba egy kart a medencében, húzd meg és gyere ki a vízből.

Intézd el a fegyverest és mássz fel a kinyílt csapóajtón, lődd le a patkányt és fel a létrán. Szemben a tömb oldalán nyomd meg a gombot és láthatsz egy ajtót kinyílni, nyiss be az itteni ajtón, lődd le a muksót, meg a lenti helyiségben a másikat is és húzd fére a kockát, mögötte a gombbal leengedsz egy kötelet kinn, megjelenik itt egy hyperaktív fickó is, őt majd lentről könnyebb elintézni. Az áramos kocka mellett felmászhatsz a padlásra, van itt egy patkány és egyadag töltény. Gyere ki, és mássz fel a gombos tömbre, ugorj a plafonlétrára és csimpizz el a túloldalra a réshez. Nyisd ki a rácsot, told be a kockát, a másikat is balra, kerülj a jobb oldalára és told be ismét, így elhúzhatod az első kockát a gomb elől, amivel a csapóajtót nyitod lent. Ugorj le a vízbe és menj fel a kötélhez, lengj át az áramos tömbök felett, mögöttük az erkély sarkát célozd, így könnyebb. Lemászhatsz itt egy adag falre-ért, majd lődd ki az ablakot, ugorj át és intézd el a muksót, majd vedd fel a kék dolgot, bár az inventory-ban nincs neve, feltételezem hogy ez a Blue Pi.

Juss vissza a barlangba, kússz át a résen, menj fel a folyosón, lődd le a patkányt és mássz ki a kertbe. A következő teremben három fegyverest kell legyőznöd, majd mássz fel a jobb oldali fa mögött, a gomb időre nyitja lenn a rácsot. Megérkeztél a Black Cat Bárba, menj be, simogasd meg a cicát, és tedd a gyémántot a foglalatba. A kinyíló ajtó mögött mássz fel a létrán, és nyisd ki az ajtót, lődd le a fickót, amint átugrasz az erkélyre a kaland véget ér.

Akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.