.....................................................................

BTB 09. Docklands

Készítő: Dennis Götz (dennis16)

Letölthető: Innen ............BTB Complete 10 level +audio

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba.Ha kész, másold oket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba, A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

Alister kiderítette, hogy valahol a Londoni docknegyedben nyílik egy titkos járat, ami Queen Victoria elrejtett kincséhez vezet. Larát kiváncsivá tette a dolog, és nekikezd a kalandnak... (Fordította: Akci)

Review:

Jó kaland volt ez a londoni pálya is. Egy sötét városrészben, magas épületek között keressük a kiutat, ami egy elhagyatott, hobók lakta metróállomáson keresztül vezet. Meg kell találnunk néhány kulcsot és biztosítékot a továbbjutás érdekében. A feladatok nem túl bonyolultak, inkább az okozhat gondot, hogy a sötétben észreveszünk-e egy kulcslyukat, esetleg kapaszkodórést. Ellenségünk egy csomó katona és hobó, valamit varjak és patkányok. A harcok viszont nem könnyûek, ennek oka fõleg az, hogy Lara az ellenséghez képest vagy túl magasan, vagy túl alacsonyan helyezkedik el, ahonnan nehéz levadászni õket, viszont a rosszfiúk bárhonnan hatékonyak. Nagyon jól jött volna a revolver és a lézercélzó. Szerencsére muníciót kapunk bõven, majdnem minden áldozat hagy maga után valami használhatót. Egy titkot is begyûjthetünk a kaland során.

Leírás:

Secret 1:

Mentések--Savegames:

Mielőtt elindulnánk, először is intézzük el a madarat, aztán nézzünk körül, és szedegessük össze a tárgyakat, többek között az autó melletti hordót szétlőve az uzit. A fehér tömb mögötti folyosón menjünk be, ereszkedjünk le a kötélcsúszdán. A kúszórés után egy mély udvarba érkezünk. Forduljunk jobbra, ugorjunk át a platformra, innen pedig a ferde tetejűre, és erről elrugaszkodva kapjuk el a kapaszkodórést. Álljunk fel a beugróban, pattanjunk a csúszós oszlop tetejére, és hátraugorva eggyel feljebb jutunk. A fejünk felett húzódó híd aljában kapaszkodjunk el a karig. Ezt megtolva egy kuka emelkedik fel a talajon. Menjünk le, végezzünk a katonával, majd a konténer tetején nyomjuk meg a gombot.

Az ajtó mögött egy kis terembe érünk. Az egyik oldalon van egy betolható tömb, mögötte újabb gomb. Ennek hatására feltárul a túloldalon az ajtó, miénk a Green Key (közben látjuk, hogy egy ajtó is kinyílik valahol). A középső építménnyel szemközt, az egyik falon lerántható kart találunk, ez nyitja a padlón a csapóajtót. A folyosón lőjük szét a kapcsolószekrényt, húzzuk meg a kart, és kimászhatunk. Három katona is ránk támad. Ha túl vagyunk rajtuk, másszunk fel a létrán arra a párkányra, ahonnan jöttünk. Tegyük meg újra az utat a csimpaszkodós hídig, de most ugorjunk át a másik peremre, ahol a tűz ég. Itt használjuk a kulcsot a kulcslyukban, szökkenjünk át a tűz felett, és másszunk fel az ajtón. Öljük meg a varjút, majd újból csimpaszkodás következik a túloldalra.

Visszaérünk a legelső helyszínre, intézzük el a fogadóbizottságot. A szemközti folyosóra menjünk be, balra egy kézzel nyitható ajtót találunk, e mögött van a továbbvezető út.

Essünk le a vízbe, szedegessük össze, amit találunk. Másszunk ki a rács mögé, lőjük le a patkányokat, és kapaszkodjunk feljebb. A folyosón két létrát látunk egymással szemben. Másszunk fel az egyiken, kellő magasságban pedig egy hátrafordulásos ugrással kapjuk el a másikat. Rántsuk le a kart, csússzunk le, és ismét másszunk fel az első létrán, fent most már tovább tudunk menni.

Az új teremben először essünk a vízbe, a propellerrel szemben használjuk a kart, mert így elhárul az akadály, amit a csapóajtók jelentettek. Másszunk ki az alacsony platformra, ugorjunk rá a ferde tetejűre, és innen tovább a következőre. Kapaszkodjunk fel a párkányra, de mindjárt ugorjunk is vissza, hogy elengedjük az életünkre törő hordót. Másszunk vissza, a kapaszkodórésben oldalazva és a gőzzel vigyázva jussunk el a rácsra, ahol a Red Key-t vehetjük magunkhoz. Vissza a párkányra, és most ugorjunk át szembe a másik kapaszkodóréshez. Jobbra fel tudunk állni, a tűz mögött toljuk meg a kart. Újra a kapaszkodórést kell használnunk, a kar az alattunk lévő ajtót nyitja.

Ismét az első udvarban vagyunk, használjuk a piros kulcsot a piros kulcslyuknál, és lejutunk a metróállomásra. Először nyomjuk meg a gombot a falon, majd szedegessük össze a négy kis szobából a tárgyakat, itt leljük a shotgun-t is. Menjünk le a mozgólépcsőn, közben irtsuk a hobókat. Forduljunk balra, és a sarokban másszunk fel a létrán. Használjuk a kapcsolót, mire az alagút másik végén kinyílik egy ajtó. Másszunk fel ide, az újabb kapcsoló pedig a létrás emelvényen nyitja le a csapóajtót, úgyhogy mehetünk is vissza. Keressük meg a kart, és a két kinyílt ajtón keresztül egy raktárba jutunk. Lőjük szét a dobozokat, vegyük fel az egyikből a Blue Fuse-t. A ferde oszlopról felugorva még némi muníciót kapunk, de egy patkány őrzi.

Helyezzük el szerzeményünket a foglalatban, és irány az alagút vége. Vessük magunkat a vízbe, és hamarosan megtaláljuk a medence alján a Yellow Fuse-t. Másszunk ki a létra mellett, kapaszkodjunk fel az oszlopon, majd oldalazzunk át a létrára. A beugróban lőjük szét a szekrénykét, húzzuk meg a kart, és szabaddá válik az út a létra tetején. Előbb még azonban ugorjunk át szembe a csúszós oszlopra, innen egy kapaszkodós ugrással a kis folyosóra, és megleljük a pálya titkos helyét. A létráról másszunk fel a hídra, lőjük a katonákat, majd tegyük helyére a biztosítékot. Verjük vissza az újabb támadást, de akár menekülőre is foghatjuk, innen már csak a megemelkedett vízbe kell ugranunk, és a daru melletti építmény közepébe beúszva elhagyhatjuk a pályát.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.