.....................................................................

Underbelly

Készítő: Jamie White

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a jamie_white_underbelly.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat is ez a gyönyörű karácsonyi kaland.

Review:

Laza, mászkálós pálya, nincs különösebb nehézség benne. Kissé túlzott a harcokban az ellenfelek létszáma, úgyhogy a lőszereket és medi-ket gondosan be kell gyűjteni. Kulcsokat kell megkeresni. Sok ellenség van a pályán, de van benne gördülő kő, mozgó tüskés fal, időre futás, és egy sötét labirintus is. Egy secretet leltem. Talán egy kicsit többet is ki lehetett volna hozni ebből a kalandból. :) (Csedeg)

Leírás:

Vízbe pottyanva kezdődik a játék. A víz alatti kapcsolót meghúzva nyílik a kapu, és rögtön két kutya boldogít. Azért a lőszert is vedd magadhoz, aztán a fali kapcsolót aktiválva indulj felfelé. Szedegesd össze a dolgokat, lődd az ellenfeleket. Jobbra megleled a Cartouche Piece első felét. Tovább előre, majd a skorpiók után a plafonon csimpaszkodj a Cartouche másik részéért. Balra kapaszkodj egy kúszójáratba, és tedd az összeillesztett Cartouche-t a foglalatba.

Mássz vissza, majd felugorva folytasd az utadat. A létrán felmenve először szedd fel a lőszert középről, majd a következő teremben szintén, aztán küzdj meg rengeteg nindzsával és a végén, vedd fel a Hand of Oriont.

Húzd el a Hórus szobrot, kapaszkodj fel a kúszójáratba, aztán csússz le. Találsz egy fáklyát, gyújtsd meg, és indulj a sötétbe. Egy kúszójáratban secretként a Laser- Sight-ot is magadhoz veheted. Balra egy terembe kikapaszkodva egy fali kapcsolót aktiválj, azaz két ilyen terem van, az egyik csapda. Továbbmenve felugorhatsz egy kulcsért egy helyen, azért egy múmika zaklat közben végig. Keresd meg a kijáratot /kinyílt rács mögött felugorva/, majd mássz ki a szabadba. Töltsd fel magad élettel, majd fegyvert elő és harc. Ha győztél, szedegess össze mindent, aztán az autóknál vedd el a nindzsától a Hand of Siriuszt, és menj tovább a fali kúszójáratban.

A lépcsősoron le végig, majd a létrán majdnem teljesen le, de a tüskék előtt oldalazz be a járatba. A fali kapcsoló nyitja a rácsot. Továbbmenve egy kapcsolót látsz balra, nos ez egy időkapcsoló lesz az utolsó menetben. Tehát majd…A Sziriusz és Oriont tedd a helyükre a falakon, és visszajutsz a kezdőterembe. A vizes helyen használd a kulcsodat, aztán irány a víz.

Végigúszva egy terembe érsz, ahol vár a Colt a víz alatt, és egy cápa. Mássz ki, szedd össze a cuccokat, lődd le a halat, aztán vissza a vízbe, és ússz tovább. Kapaszkodj ki először, aztán két krokodilt csalogass, lőj, csalogass, lőj míg el nem hunynak. Ússz a víz alatt végig balra, le a lyukba, aztán kikapaszkodva a plafonon csimpizz el az Eye Piece 1-ért. Ússz vissza, kapaszkodj ki és feljebb, ahol megleled az Eye Piece 2-t.

Mássz fel a létrán, menj tovább. A következő terem engem idegesített. Középen a Grenada Gun, de tüskés csapda, jönnek a nindzsák, a padló pedig csapdákat rejt. Szóval nézd a plafont, és juss át a bal túlsó sarokba, ahol mássz le. Jó hosszú. A második lejtős folyósón egy gömböc indul utánad, aztán pedig tüskés falak indulnak feléd. Rohanj végig a lépcsőig, várd, míg elmennek a tüskék, aztán menj vissza a Gránátvetőért.

Menj a lépcsőn a barlangba. Kutyák, denevérek zaklatnak. A vízben cápák, krokodilok tömege vár, tehát a partról kényelmesen vadászgass. Ha elfogytak, ugorj a vízbe. Alattad vissza egy folyosón megleled a Cartouche Piece 1-et. Ússz a függőleges aknában le, a fali kapcsolót kapcsold, és a nagy medence alján szedegesd a tárgyakat.

A felső nyílás végén kikapaszkodva megtalálod a foglalatokat. A víz alján találod a Cartouche Piece 2-őt. Fent illeszd össze, nyisd az ajtót, majd az Eye Piece-el a következőt, és vedd fel a kulcsot. A barlangban úszva jobb oldalon egy járatban fali kapcsolót kapcsolva visszaérsz a kezdő terembe. Az előcsarnokban használd a kulcsodat, majd szaladj el az időkapcsolóhoz a hátad mögötti terem végébe.

Kapcsolj és sprintelj. A horror hosszú folyosó végén kiérsz egy tágas térre. Küzdj meg a nindzsákkal, és vedd fel a két kulcsot, amit elhagynak. Kapcsold a kapcsolót. Még két nindzsa jön, utánuk használhatod a kulcsokat. Lecsúszva vége a pályának.

Csedeg

 

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.