.....................................................................

The lost Temple of Atlantis

Készítő: Ricardo d'Oliveira (Richard Ba)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a ricardo_oliveira_the_lost_temple_of_atlantis.zip-et. Másold az audio könyvtárból az audio könyvtárba, a wads könyvtárból a graphics-wads, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal az Atlantis.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indulhat is a kaland.

Story: 

Ezt a pályát az atlantiszi pálya inspirálta. A kaland egy atlantiszi templomban, a víz alatt kezdődik... fordította:Wyc)

Review:

A víz alatt jutunk be az Atlantiszi templomba. A Wa Pillar-t kell megszereznünk, viszont a két Arany Skorpió marad a templomban, lehetetlen megszerezni őket. Talán majd máskor. :) Eltévedni nem lehet a pályán, elakadni sem. Ha nem is szerezzük meg a pálya elején az egyetlen secretben a fegyvereket, akkor is van bőven, a pár csontváz, sakál, skorpió, és denevér ellen. De akár meg is hagyhatjuk őket a templom további őrzőinek. :) Egyiptomi a hangulata a pályának, bár néha jeges, havas a környezet. Túl nehéz feladatok nincsenek a pályán. Jók a hozzáadott hangok is. Nagy kár, hogy a vízeséses teremtől kezdve nem lehet menteni egy savebug miatt, bár ez lehet egy kihívás is. Szerintem ez az eddigi legjobb pályája a készítőnek, kíváncsian várom a következőt. :)

Secret 1:

Mentések--Savegames

Leírás:

Ússz át az alagúton, majd egy teremben, kimászva a vízből, kúszva vedd fel a Crowbar-t, a lőszert, és a Crossbow-ot, így elkerülöd a mérgezett nyilakat. Menj tovább a folyosón, és a zárt ajtó előtt balra, feszítsd ki a falból a Star of Zoe 1.-et. Lenyílik alattad a padló, és a vízbe esel.

Ússz, majd kimászva ugorj fel a tömbre. Két csontival is találkozol, ha akarod, lődd le őket a robbanó lőszerrel. Kapaszkodj tovább a plafonlétrán. Menj a folyosón, a fa padlólapokat ugord át, de a másodiknál fordulj vissza, mert egy létra vezet le a mélybe, ahol egy újabb Crossbow-ot, a Shotgun-t, és rengeteg lőszert találsz, az 1.secret-ben. Mássz vissza a létrán, és a folyosó végén, egy fali gombot nyomhatsz meg.

Irány vissza, a legelső csontihoz, és most már felette, felveheted a kis fali beugróban a Gate Key-t. Ki is nyithatod vele az ajtót, ott, ahol a Star-t feszítetted ki a falból.

Lecsúszva a lejtőn, a vízbe esel. Ússz először szembe, és vedd fel a zárt csapóajtó alatt az újabb Gate Key-t, majd visszaúszva, most balra, mássz ki fent a terembe a vízből. Mássz fel a tömbökön, majd lefelé folytasd az utadat. Mássz le a rúdon, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Bent nyomd meg a gombot a falon, így kint, a folyosó másik végén is megjelenik egy másik rúd. Mássz fel azon, és a vízben felveheted a Star of Zoe 2.-őt. Irány vissza, ahol a kulcs volt a vízben. Most kimászhatsz a lenyílt csapóajtónál a vízből, és kinyithatod az ajtót a Star-al.

Újabb nagy lecsúszás után, egy jeges terembe érkezel. Hátul, a sötétben vedd fel a fáklyákat, és menj át a gőzfújókon. Vedd fel a kis talapzatról a Wa Pillar-t, és öld meg a feléledő csontikat. Az előtted kinyíló ajtón átmenve, egy nagy, medencés terembe érkeztél. Menj balra, ugorj fel a fali járatba, kapaszkodj át a vasrácson, majd a túloldalon, felkapaszkodva a rács tetejére, a folyosó végén, nyomd meg a gombot. Látod, a vízben, megjelent egy újabb Gate key. Menj oda, vedd fel, és nyisd ki vele az ajtót.

Újabb medencés teremben folytatod a kalandot. A szökőkút körül, a vízben, húzd meg mind a négy kart. Egy rács kinyílt a vízben, és másik három, kint a teremben. A bejárattól nézve, indulj el balra. Az első teremben fuss hátra, kapaszkodj fel az első, alacsony tömbre, ott már a csontitól is nyugtod lesz. Haladj felfelé, vigyázva a tűzfújókra is, és a legmagasabb oszlopnál, rántsd le a fali kart. Kinyílt a második ajtó is a vízen. Juss vissza, a balra kinyílt ajtón át a szökőkúthoz, és ismét balra menve, ugorj fel a következő fali folyosóba.

Mássz fel a létrán, majd a következőn is, és még tovább, a harmadikon. Nyomd meg a gombot a falon, ez a lenti folyosón emel ki egy tömböt, amin keresztül a következő gombot is eléred. Újabb tömb, újabb gomb, majd a folyosó legvégén leránthatod a fali kart, ezzel egy újabb rácsot nyitsz ki a vízben, a szökőkút alatt. Irány vissza oda, és be a harmadik kinyílt rácson.

Mássz fel itt is a létrán, majd hátra ugorva bezárul az ajtó mögötted.

Ebben a teremben három kart kell megtolni, a hat közül. Bizony nem mindegy melyiket tolod meg, mert a másik három éget. Kezd a baloldalival, majd a kiemelkedett tömbök közül válaszd, mindig a távolabbit. A harmadik után lődd le a sakálokat, és menj vissza a folyosóra. Mássz feljebb, és rántsd le a fali kart, kinyitva ezzel az utolsó rácsot is. Sajnos az Arany Skorpiót nem lehet felvenni. Menj vissza, a szökőkút alá, és ússz végig a folyosón. Kimászva öld meg a sakálokat, és menj át az ajtón, a két égő váza között, majd végig a folyosón.

Egy terembe érsz. Húzd meg szemben a kart, és két szarkofág nyílik ki. A baloldaliban egy múmia vár, de a jobboldali egy átjáró, ami egy arany szobába vezet. Húzd meg ott is a kart, majd visszamenve a nagy terembe, jobbra kinyílt a végében a nagykapu.

Most egy mély terembe értél.

FIGYELEM!!! Ettől kezdve sajnos nem menthetsz, egészen a pálya végéig, mert visszatöltéskor kilép a játék. Valami mentésbug van itt.

Menj le a létrákon át a mélybe, és húzd meg a fali kart. Irány vissza, fel, be a kinyílt rácson, és nyomd meg a gombot a falon. Vissza kell most menned a mélybe, a vízeséseken át, és felveheted az újabb Gate key-t, amivel fent a teremben végre kinyithatod az ajtót. A folyosó végén mássz fel a létrán, majd felugorva az arany tömbre, húzd meg a kart. Lődd le a csontikat, és a skorpiókat is, vedd fel a lőszert, majd a sarokban mássz fel a következő létrán is. Ott is húzd meg a kart, majd a fali gombot is nyomd meg.

Leesel az alsó terembe. Mássz le a folyosóra, balra kinyílt az ajtó. Told, meg a kart, majd folytatva az utadat egy hatalmas, emeletes terembe értél. Nyomd meg a gombot, a fehér oszlop túloldalán, majd a terem közepén ess be a lyukba. De esés után rögtön ugorj egyet, így elkerülőd a tüskéket. Nyomd meg a gombot, majd mássz fel a terembe a létrán. Mássz fel a felemelkedett tömbön keresztül, az emeletre.

Egy kis piramisra másztál fel. Balra, nekifutásból ugorj a fali átjáróba. Ess le a járatba, rohanj végig rajta, majd a vízbe belecsúszva, ússz végig a csatornán is. A végén, kimászhatsz, de szembe ússz be a keskeny résbe, húzd meg a plafonon a kart, majd visszaúszva bemehetsz a kinyílt rácson.

Egy teremben mászol ki a vízből. Menj jobbra, be az oszlopok közé, és lelőve a két sakált, nyomd meg a fali gombot. Menj vissza a terembe, és felmászhatsz az emeletre.

Menj fel a lépcsőkön. Jobbra látsz egy újabb Arany Skorpiót, de ezt sem tudod felvenni. Viszont a padlólap egy kapcsoló. Ha kell, lépj rá többször is, amíg kint legördül a kő. Menj fel utána az emelkedőn, és a fehér teremben, a szemközti fal felé rohanva, vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.