.....................................................................

Tomb Raider Revelations 2 - The Golden Mask (Az Aranymaszk)

Készítő: Roli Homepage

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a roli_revelations2.zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba.Ha kész, másold õket a ..\trle\audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a ..\trle\data könyvtárba, A trle mappában található fájlokat másold be a ..\trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához..

Story:

Lara az interneten keresgél régi újságachívumok után, amikor talál egy cikket egy 1970-es újságban, amiben az áll, hogy "Létezik még egy Aranymaszk!" Lara elolvassa a cikket: több mint valószínû, hogy egy második maszk is létezik, mert régészek találtak egy hatalmas síremléket a Szaharában, amin az Aranymaszk mintái vannak és az õsi írások azt is leírják, hogy egy síremlékben rejlik az Aranyvölgyben. A régészek nem tudtak bejutni a sírba, mert a belépéshez szükség lenne az elsõ Aranymaszkra.
Néhányuk megpróbálta feltárni, de valamilyen módon mind meghaltak; valószínüleg az átok miatt. Szerencsére Larának nem lehet ilyen gondja, mert nála van a maszk, amit még 1997-ben szerzett meg.
Lara jelek után keresgélt, hogy a sírt nem nyitották-e fel azóta, de nem talál semmit. Ezek szerint a maszk az Aranyvölgyben lapul...

Review:

Fantasztikusan jó ez az 5 pályából álló szint. Változatos, és szépek a textúrák,  hozzáadott hangok is, főleg a Legendből valók A pályák során fokozatosan emelkedik a feladatok nehézsége, de nem annyira, hogy sokak kedvét elvegye. Csak gratulálni tudok a készítőnek, látszik hogy emelkedett e mérce, és biztos vagyok benne, hogy még nagy meglepetéseket okoz nekünk, jó kalandokkal bombázva minket. Csak így tovább Roli. :)

1. The Way: Ez amolyan bemelegítő pálya. Lezuhanó kövekkel, mozgó pengékkel, szellemekkel gyűlik meg a bajunk. Fontos megszerezni az MP5-öt, és a Laser Sight-ot, de kell a továbbjutáshoz egy kő, és egy kulcs is. Ellenségek csupán még két Shiva. Figyelni kell a környezetet, kapunk mindig segítséget, hogy merre menjünk, vagy hova toljuk a mozgatható tárgyakat. Egy secret van a pályán, a Shotgun.

2. The Tomb of Golden Mask: Remek ez a pálya is. Egy központi főteremben kalandozunk főleg, egy elsüllyedt templomban. Többször meg kell jármi az emeletet, miközben karokat húzunk meg, de itt is kapunk infót, hogy épp merre menjünk. :-) Kötélen járás is van, ellenség pár denevér, és ókori harcos. Remek a textúra ezen a pályán is. A szobortologatáshoz itt is kapunk információt, csak jól figyeljünk. :) Egy secret van a pályán.

3. In the Desert: Nagyon tetszett ez a pálya. Mindig is kedvencem volt a Nevada pálya a TR3-ban. A készítő itt még ki is színezte. Ellenségek keselyűk, cowboy-ok, köztük fegyveresek, sőt, lovas is van. Bár, ha ezt lerohanod, nincs ideje felszállni a lóra. Vannak még tomahawk-os indiánok, és kígyók is, egy szakadék mélyén. Két kulcsot is meg kell találni a pályán a továbbjutáshoz, és két secretet is találhatunk. Egy kis bug van a 4. secretnél. Ha nem jól ugrunk fel a sziklára, esetleg beragadunk, így ajánlatos előtte menteni. :) Remek hangulata van egyébként a pályának. ::)

4. The Tomb: Itt már nehezednek a feladatok. Ellenség nem sok van a pályán, de feladat annál több, és változatosak. Mozgó pengés zsákokon kell túljutni, a vízben is, és időre futások, ugrások is vannak a pályán. A pálya secretében a Grenade Launcher-t is megkapjuk, bár ezen a pályán nincs rá szükség. A pályához illő, változatos a textúra. Hatalmas ötlet a pálya utolsó előtti terme. Majd kifeküdtem, amikor rálépve a padlólapra, a csontváz rámászott arra, ezzel kinyitva az ajtót. LOL

5. The Golden Valley: na ez pálya már nehéz. Van benne sok időr megoldandó feladat, bár ez elsőt ki lehet játszani, így medipack nélkül is megoldható. Ellenségek denevérek, lovagok, csontvázak, és pár aranyoroszlán, amik megölhetetlenek. Sok feladat bosszantó, de ennyi kell is. Futni kell a lezuhanó golyók, tüskés hengerek elől, és az útvesztőkben is meg kell találni a kivezető utat, mielőtt a szellemek martalékai leszünk. Még a pálya vége se könnyű. Lecsúszás közben kell elkerülni a halált, sőt, ott is a kivezető utat, míg végre elérjük a helikoptert. Van a pályán tömbtologatás is, és ami újdonság, lehet egy mozgatható tömbből, mászhatót varázsolni. :)

Leírás:

1. The Way:

Secret 1:

Mentések:

Szemben, a falon, látsz egy oroszlánfejet, a szájában egy kővel. De még kell a fegyver, hogy kilőhesd. Menj hát balra, de vigyázz a következő teremben. Nézz fel a plafonra, és láthatod, merre kell menned, hogy elkerüld a lezuhanó kőgolyókat. Menj jobbra az újabb teremben, itt nincs más feladat. A következő teremben, egy mozgatható szobrot találsz. Nem a földön, hanem a plafonon levő jel a lényeg. Told hát először a bal sarokba, menj be a kinyílt rácson, vedd fel az MP5-öt, lőszert, és fáklyákat. Told most a szobrot a terem közepére a jel alá, és a másik rács mögött a Laser Sight-ot, és medipackot találsz. Irány vissza a pálya eleje, kombináld a fegyveredet, és robbanó lőszerrel kilőheted a követ, ami kinyitja a rácsot.

Csússz le a lejtőn, ugord át a pengét, ússz át a medencén, majd kimászva mássz fel a létrán. Vedd fel a kis emelvényről a Snake's Gem-et, és gyorsan juss le a vízbe, ott megszabadulsz a szellemektől. Mássz ki a túloldalon a partra, tedd a foglalatba követ, így folytathatod a pályát. A következő teremben a legördülő kőgolyókkal gyűlik meg a bajod. Javaslom, ugorj egyet balra, majd vissza, így az első legördül. Majd visszaugorva, és jobbra-jobbra, a legvégén vissza balra, és megúszod élve ezt a termet. Menj a következő kis szobába, húzd el a fali rés elől a mozgatható oszlopot, mássz be, és húzd meg a falon, az alig látható kart. Még ne menj ki, hanem mielőtt átkúsznál a résen, kapaszkodj fel a falra, mert fent megtalálod a Shotgun-t az 1.secret-ben. Most már visszamehetsz. Kinyílt a szobában a rács, és felmászva a létrán két Shiva szoborhoz értél.

Kússz át a mérgezett nyilak alatt, majd menj valamelyik irányban fel az emelkedőn, és ugorj bele a kis medencébe. Ússz végig a járaton, és kimászva egy üvegfalú folyosóra érsz. Itt ajánlatos menteni egyet. :) Két Shiva ront rád, két oldalról, ráadásul bezárul mögötted a fal. Megölheted őket a robbanó lőszerrel, vagy shotgunnal is, de hidd el, kispisztollyal is megoldható, nem lesz több sérülés a pálya végéig, ott meg úgyis meggyógyítja magát a hősnőnk. :) Ha végeztél velük, az egyik irányban vedd fel a Gate Key-t majd a másik folyosó végén húzd meg a kart, ami egy rácsot emel ki a teremben. Mássz fel rá, majd a létrán keresztül feljutsz az emeletre. Menj ki a szabadba, a falon, az árkádok alatt nyisd ki a kulcsoddal az ajtót, és lecsúszva a következő pályára értél.

2. The Tomb of Golden Mask:

Secret 2:

Mentések:

Az üvegpadlós terem jobb sarkában ugorjunk a vízbe, húzzuk meg a kart, majd másszunk ki belőle. Kúszva menj át a termen, így elkerülve a mérgezett nyilakat, és a folyosó, egy több emeletes terembe vezet.

Ugorj át a túloldalra, mássz fel a létrán, kússz át a résen, és a teremben, menj balra a fali párkányon. Kapaszkodj fel a sarokban, nekifutásból ugrálj át a párkányokon, majd a központi emelvény baloldalára ugorva egyensúlyozz át a kötélen, és húzd meg a kart. Látod a nyilat a falon. Most le kell jutni a földszintre. Juss tehát vissza, egészen a leszakadt híd túloldalára, majd ott, balra lekapaszkodva ess a tömbre. Sajnos egy kis energiát veszítesz, de nem vészes. Mássz be a kinyílt rács mögé, és húzd meg a kart ott is. A fali nyíl mutatja, hogy megint fel kell jutnod az emeletre. De ahhoz, kint a nagyterem földszintén, mássz fel a fal melletti tömbre, ekkor kiemelkedik egy rács, amin keresztül visszajutsz a hídra.

Juss fel ismét az emeletre, és a központi emelvényen mássz fel a felemelkedett rácsra. Helyből ugorva kapd el a felső barlang peremét, mássz fel, végezz a denevérekkel, és a sarokban húzd meg a kart. Látod a falon a nyilat, le kell jutnod ismét a földszintre, mert kinyílt a homokban a csapóajtó. De mielőtt lemennél, a sarokban, a zsákok mögött mássz fel a falon, és lőszert, fáklyákat, medipackot találsz a 2.secret-ben.

Ha lejutottál a földszintre, ugorj a vízbe, húzd meg balra a falon a kart, és átúszva a kinyílt rácson, egy teremben mászol ki a vízből. Lődd le a két ókori harcost, ezek csak a mellükön sérülnek, majd mássz fel a létrán. Ugorj át az oszlopokon keresztül a folyosóhoz, menj fel a lépcsőn, nyomd meg a falon a gombot, de gyorsan ugorj jobbra, mert kilapulsz. Menj fel az újabb lépcsőn, és ugorj a vízbe.

Ússz jobbra, át a fagerendák alatt, és húzd meg a kart a falon. Most ússz át szembe a termen, és ott is a fagerendák alatt átúszva, kimászhatsz a vízből. Vedd elő a távcsövet, és meglátod a padlón, hova kell tolni a mozgatható szobrot. Menj fel a lépcsőn, és lecsúszva a következő pályára értél.

3. In the Desert:

Secret 3: Secret 4

Mentések:

Menj előre, végezz a keselyűkkel, és ugorj a vízbe. Balra az egyik sarokban találsz egy vízi folyosót. Ússz át rajta, mássz ki a túloldalon a partra, és menj a sziklavölgyben. Sétálj át a mocsáron, ne aggódj, nincs veszély, majd mássz fel a jobb oldali sziklafalon. Nekifutásból ugorva, elkapod a másik falon, a rés feletti létrát. Mássz fel, majd egy fordulásos, (+END) hátraugrással kapd el a sziklaperemet, és mássz fel. Nézz körül. Fent a magasban, a kis sziklahíd alján kapaszkodót látsz. Menj a tömbhöz balra, mássz fel rá, és felugorva kapaszkodj át a létrán egészen a fali résig. Ott lecsúszva egy újabb sziklakatlanba érsz.

Látod a filmbejátszásban a feladatot, de előbb mást kell megszerezni. Kerüld meg az épületet, és rohanj hátrafelé. Ha gyors vagy, és belelősz a cowboy-ba, nem száll lóra, és így könnyebben végzel vele. Ha sikerült, lődd szét a ládát a kis emelvényen, told be a tömböt az épületbe, és lőszert vehetsz fel a 3.secret-ben.

Most menj a medence felé. Ugrálj körbe az oszlopokon, egészen az emelkedőhöz. De vigyázz, gördülő, tüskés kövek fognak legurulni. Menj felfelé középen, majd a baloldali fal mellett, amikor lezuhant az első kő. A medence jobb oldalán rántsd le a fali kart, de a kis medencében se hagyd ott a Gate Key-t. Menj vissza lefelé, a kis tóhoz, és az első oszlopról ugorj a kinyílt ajtóhoz.

Két fegyveres cowboy-al gyűlik meg a bajod, majd továbbmenve még egy fickóval. Ha végeztél velük, csússz le a lejtőn, ugorj fel a fali résbe, és kiérsz az első tóhoz. Ne ugorj még a vízbe. Ugorj jobbra a sziklára, csússz le, kapd el a peremet és kapaszkodj teljesen jobbra, amíg bírsz. Ott kicsit vissza, és mássz fel. Itt ments egyet, mert néha Lara beszorul a lejtőn. Fel kell ugranod a lapos sziklára, majd a túloldalon ismét háttal lecsúszva kapd el a peremet. Kapaszkodj ismét balra a laposabb részig, és ott felmászva lőszert találsz a 4.secret-ben.

Most már beugorhatsz a vízbe, majd kimászva kapaszkodj fel a létrán, és megkerülve a sziklákat, egyensúlyozz át a kötélen a túloldalra. Ha sikerült, nyisd ki az ajtót, és egy újabb helyszínre értél.

Végezz a két tomahawk-os indiánnal, lődd szét a ládákat is, mert az egyikben egy Fáklya lapul. Ez egy kis könnyítés, nem feltétlenül szükséges. Gyújtsd meg a tábortűznél, majd menj végig a barlangokon keresztül, ezzel világítva, és dobd le a szakadék mélyére. Ha három lépést hátrálsz, akkor a szakadék közepére esik.  Látod lent, a rengeteg kígyót? Nos, az MP5-el, ha van még lőszered, akár a sima lőszer is, lelőheted célzottan a magasból mindet. De ez sem muszáj, mert lemászva, akár kispisztollyal is, sérülés nélkül is végezhetsz velük. Nekifutásból ugorva kapd el a szemközti sziklafalon levő létrát, mássz le, vedd fel a medipackot, és persze a TNT Key-t is. Mássz vissza, fel a létrán, kapaszkodj fel a szemközti kis sziklateraszra, majd balra a fali résbe. Kapaszkodj balra a végéig, ott felmászva, felugorva a magasban levő kapaszkodón keresztül átjutsz a túloldalra. Menj végig a barlangon, de egyenesen, vigyázz a baloldali robbanó töltetre. Tedd a kulcsot a foglalatba, így felrobban a szikla, és megnyílik a továbbvezető út. Menj tehát oda, ess le a sötét járatba, és átkúszva a résen a következő pályára jutsz.

4. The Tomb:

Secret 5:

Mentések:

Menj előre, majd jobbra, ugorj fel a ferde falra, de gyorsan ugorj tovább a másikra, és onnan is tovább, mielőtt a leguruló kő kilapít. A zárt rács előtt, jobbra, mássz fel a falon. Fordulj meg, nekifutásból kapd el a platformot, majd felmászva, jobbra ugorj a másikra, onnan tovább, majd a jobb oldalira, végül a fali beugróban húzd meg a kart, ezzel kinyitva lent, a rácsokat. Ess a vízbe, és menj át a következő terembe, ahol két mászható rudat is találsz. Mássz fel a jobb oldalin, és egy medipackot találsz. A bal oldalin felmászva, átugorva a mozgó pengét, egy fali kart ránthatsz le, ami lent, a teremben egy vízi átjárót nyit meg.

Menj tehát oda, ússz a vízben, és juss át a mozgó, tüskés akadályokon. Hidd el, sérülés nélkül is megoldható. Ha sikerült, kimászva a vízből egy újabb teremben, újabb feladat vár rád. Bármelyik oldalon átmehetsz. Lényeg, ugorj a létrára, mássz le a legalsó, látható részéig, ott kapaszkodj át a túloldalára, majd egy fordulásos, (+END) hátra ugrással kapd el a következőt, és így tovább, amíg át nem érsz a túloldalra. Ott mássz le a mélységbe, létra is van. Keresd meg a sötétben a kart, és told meg. Mássz vissza, és menj be a kinyílt rácson. A folyosón, átjutva a mozgó pengéken, NE húzd meg a jobb oldali karokat, mert megégsz, csak az utolsót, a harmadikat, a zárt ajtó előtt, ezzel kinyitva az ajtót. Ajánlom, itt ments egyet. :)

Csússz le, ugord át a pengét, és a csúszda legvégén ugorj egyet, és kapd el a szemközti híd peremét. De NE mássz fel, hanem kapaszkodj oldalra, és egészen a fal mellett mássz fel, és húzd meg a kart, máskülönben a tüskék felnyársalnak. Ugorj a vízbe, és a megnyílt átjárón átúszva a mennyezeten húzd meg a kart, és a vízben vedd fel a Water Key-t A következő teremben mássz ki a vízből.

A terem jobb sarkában a kőtömbre felállva felkapaszkodhatsz az első oszlopra. Juss át az oszlopokon keresztül, a terem sarkában levő fali résig. Oda egy CTRL-os ugrással jutsz át. Mássz be a résen, és szemközt kapaszkodj fel a létrán, akkor fent nem égsz meg.

A fenti teremben vigyázz a mintás padlólapokra, azok égetnek. Itt a feladatod az, hogy a mozgatható szobrot told az oszlop melletti mintás padlólapra. Persze közben vigyázz, meg ne égj. Ha sikerült a lépcsőn felmenve a kulcsodat használva, víz alá helyezed az előző szobát, és visszamenve, a mennyezeten keresztülúszva kimászhatsz a vízből.

Egy kart találsz a kis teremben, ami egy időre kinyitja a rácsot, igyekezz hát, átjutni rajta. A lejtőn úgy csússz le, hogy a tüzek előtt ugorj egyet, átugorva őket. Ha leértél, juss át a lengő, pengés zsákokon, itt még a tüzes padlólapokra is vigyáznod kell. Ha ez is megvan, egy lépcső elé érsz, ahol egy időkapcsolós kart találsz. Javaslom, először juss fel, ezzel aktiválva a leeső golyókat, és csak utána húzd meg a kart. Mindenki másképp oldja meg. Én egy kicsit balra fordultam, hátra, majd előre ugortam az első lépcsőre. Onnan jobbra, előre, jobbra, előre, és átjutottam időre. De ott is vigyázni kell, mert mindjárt a rúdra kell ugrani.

Ha sikerült, fordulj el, és megfelelő magasságból ugorj hátra a fali beugróba. Ott a falra felkapaszkodva, balra átjutsz a következő, majd ugyanígy az utolsó beugróba, ahonnan eljutsz az ajtóhoz, a rúdra felesleges ráugrani. Nyisd ki az ajtót, és egy terembe érsz, ahol négy zárt rácsot találsz.

Lődd le a denevéreket,, menj jobbra, a kapu mellett az oszlopon egy létrát találsz. Mássz fel, ugorj hátra a karzatra, és végigmenve az oszlopok mellett, lépj rá a padlólapra a sarokban, ami egy kötelet enged le a szobában. Menj le a földszintre, ugorj a kötélre, és juss át a másik karzatra. Húzd el a csontvázat, és vedd fel a Golden Door Key-t. Ismét juss a kötélre, és a bejárat feletti emelvényen levő beugróba kell, hogy eljuss. Kicsit úgy irányozd magadat, hogy kissé jobbra érj oda a kulcslyuk mellé. Ha sikerült, használd a kulcsot, ezzel kinyitva lent, az első rácsot.

Balra menj a teremben. Csússz le, ugorj a következő csúszdára, majd tovább, így átjutsz a túloldalra, és hátul a folyosón egy kart meghúzva kinyitod a következő rácsot az előszobában. A másik oldalon ismét csúszás, ugrással visszajutsz. A másik rács mögött, a kötélen keresztül jutsz át a karhoz, amivel a következő ajtót is kinyitod az előszobában. A vízbe beugorva is visszajuthatsz a kartól. Az újabb teremben figyeld a mennyezetet, ott látod, merre juthatsz el a karig, amit meghúzva kinyílik az utolsó rács is kint, az előszobában.

Itt sem egyszerű a feladat. Fel kell jutni az emelkedőn, a laposabb részekre ugorva, de gyorsan vissza is, mert a legördülő kő kilapít. Így bizony jó párszor el kell indulni felfelé, mire beugorhatsz a kis folyosóra. És még ott sincs vége. Át kell jutni a pengéken, majd rálépve a padlólapra, végre kinyílik lent, az előszobában a továbbvezető út. Juss is vissza oda, és menj át a kinyílt rácson. Pár lépés után azonban fordulj vissza, és nézz fel. Kapaszkodj fel, és megtalálod a Grenade Launcher-t az 5.secret-ben.

A következő teremben, a jobb sarokban mássz fel az emeletre a létrán, majd a középső oszlophoz ugorva felmászhatsz még feljebb. No ebben a teremben majdnem kifeküdtem. Lépj rá a mintás padlólapra, és nézd a csontvázat, amint rámászik a padlólapra, kinyitva ezzel az ajtót. LOL

Újabb terem, újabb feladat. Itt el kell húzni, tolni a mozgatható tömböket az útból, hogy felmászhass az emeletre. Közben a tüzes padlólapokra is vigyázni kell. Ha sikerült, mássz fel a létrán, és bemenve a folyosóra a következő pályára értél.

5. The Golden Valley:

Mentések:

Menj át a hídon, majd felfelé az emelkedőn, és ugorj balra, a folyosóra. Nem tudsz áthaladni ott a tüskék miatt, inkább ugorj a fal melletti platformokra, és azokon ugrálva eljutsz a folyosó végére. Az újabb kis teremben menj felfelé az emelkedőn, de vigyázz, tüskés hengerek fognak leesni, így vissza kell rohannod. És nem is egyformán gördülnek le. Ha sikerült, és feljutottál az emeleti hídra, ugorj jobbra a kapcsolóhoz, és ments egyet, mert időre fog menni a feladat.

Húzd meg a kart, oldalazz balra egyet, perdülj meg, és ugorj vissza a hídra, de mindjárt az első lengő zsák után. Rohanj, ahogy csak tudsz, a baloldalon a hídon, be a lassan bezáruló rács mögé, az utolsó pillanatban megperdülve, elkapva a peremet, és leesve a fahídra a rácson túli kis teremben. Menj fel a hídon, mássz fel a létrán egy kicsit, majd egy fordulásos, (+END) hátra ugrással kapd el az újabb hidat. Ne mássz fel, hanem kapaszkodj balara, a híd túloldalára, így nem égsz meg. Újabb terembe értél. ( Itt felfedeztem egy rövidítést, ki lehet hagyni az időre futást, ráadásul sérülést sem szenvedünk. A kapcsolótól ugorj vissza a hídra, de a második lengő zsák előtt fordulj balra, és nekifutásból ugorj át az égő mécseshez, a fal mellett, a sarokba. Ott, a sarkon felmászva, átugorva a hídra feljutsz az emeletre.)

Menj végig a hosszú folyosón, lődd le a denevéreket, és a kar előtt ments egyet, mert egy hosszú, időre futás, ugrásos feladat következik. Told meg a kart, perdülj meg, futás, majd ugrás az első oszlopra. A feladat, a forró aranyfolyamban levő platformokon, időre átjutni. Néha nekifutásból, néha helyből ugorva, egészen a kötélre, pillanatnyi megállás nélkül. A kötélen mássz fel, amíg Lara feje egyvonalba kerül a baloldali tömbbel. Fordulj el, és ugorj hátra. Felugorva kapd el a létrát, és rögtön kapaszkodj jobbra a túloldalára, ne hagyd, hogy a lába is kapaszkodjon, mert úgy lassabb. A túloldalon egy fordulásos ugrással ugorj hátra, majd rohanás át az átjárón, és ismét az aranyfolyóban levő platformok következnek, egészen a lassan bezáruló rács mögé kell bejutnod.

Ha sikerült, ugorj az első oszlopra, elkapva a létrát, majd kapaszkodj át a túloldalára. Ott egy fordulásos, (+END) hátra ugrással kapd el a másik oszlopot, és ott is juss át a túloldalára. Ott felmászhatsz végre a kettészakadt hídra.

Menj először jobbra. Figyeld meg az üvegpadló alatti tüskéket, ott látod, merre kell menned. Figyeld meg, és keresd meg a kart is, a jobb oldali falon, ez nyitja ki a rácsot. A következő szobában, a terem jobb sarkában is találsz egy kart. Húzd meg, és egy tömb emelkedik fel. Mássz fel rá, és szintén alattad látod, hol van a falon az átjáró. Nekifutásból ugorj oda, mássz be, és felveheted a Mask-ot.

Menj vissza a leszakadt hídra, ugorj át a túloldalára, és tedd a foglalatába a Maskot, ezzel kinyitva a nagy kerek követ. Egy emeletes terembe értél. Lődd le a denevért. Itt az a feladat, hogy földszintről a liftekkel felemelve a mozgatható szobrot, minden emeleten rátoljuk a megfelelő padlólapra, ezzel egy, egy követ hengerítve el az útból. A lifteket kapcsolók szabályozzák. Menj hát le a rúdon a földszintre, és jól nézz körül. Az üvegpadló alatt látod, hova kell majd tologatni a kis szobrot, és a kapcsolókat is, a falon. Told be hát a szobrot a fali beugróban levő liftbe, és az egyik kapcsolóval emeld fel egy emeletet. Csak az egyik kapcsolót húzd meg. Mássz fel a rúdon, told a helyére, majd ott is told be a másik liftbe. Lemenve a földszintre, nézd meg, hova kell majd tolni a második emeleten, és a fali karral emeld is fel oda. Ugyanezt tedd a legfelső emeleten is, és kinyílik a továbbvezető út.

Menj végig a folyosón, majd csússz le a lejtőn. Még a lejtőn, a végén ugorj, majd rögtön még egyet, és szaladj be jobbra, a fali beugróba, a tüskés henger elöl. Vedd fel a medipackot, és menj a szemközti emelkedőn felfelé. Itt is vissza kell majd rohannod, a következő henger elöl, a fali beugróba. Ha sikerült megúsznod, akkor végre felmehetsz, és egy kis labirintusba értél.

Menj mindig balra, és egy helyen észreveszel egy lengő gömböt, ahol kicsit szélesebb a folyosó. Lődd szét, és a lovagot is, aki őrzi. :) Haladj továbbra is balra. Találkozol még egy lovaggal, majd egy harmadikkal is. Ha visszacsalod őket a lejtőhöz, egyszerűbb kinyírni őket. Elérsz lassan egy kis terembe, ahol két tűz ég. Fuss a szemközti ajtó felé, miközben két tüzes szellem elevenedik meg. Kinyílik az ajtó előtted. Most jobbra tarts a labirintusban, és elérsz egy kis terembe, ahol jobbra, a kis medencében megszabadulsz az üldözőktől.

Mássz ki a vízből, és told a mozgatható tömböt a két oszlop közé. Milyen csoda, a mozgatható tömbből, mászható tömb lett. :) Mássz hát fel rá, és balra, egy folyosóra mászhatsz fel, ami egy újabb terembe vezet.

Itt vigyáznod kell, mert egy aranymacska, egy aranybika vár rád. Menj egyenesen előre, majd balra, és megtalálod a létrát, amin keresztül feljutsz az emeletre. Látsz itt pár szörnyikét, beleragadva a padlólapba. Velük ne foglalkozz, viszont átugorva a platformokra, pár csontváz is megelevenedik. Lődd őket a mélybe, vagy robbantsd szét. Keresd meg az egyik oszlopon a létrát, és kapaszkodj fel az emeletre. Ott is körbe ugrálhatsz a platformokon, pár csontit ott is lelőhetsz, de a lényeg, hogy megtaláld azt az oszlopot, amin felmászhatsz a legfelső emeletre. Menj körbe, és egy kis emelvényen, végre felveheted a Golden Mask-ot.

Keresd meg a falon a folyosót, ugorj oda, de a lecsúszós rész előtt ments egyet. Nem lesz könnyű, de hidd el, sérülés nélkül is megoldható. Csússz le. Ugord át a pengéket, de az utolsó lecsúszó részen, fordulj meg a levegőben, ás hátrafelé csússz le.

Lent, egy újabb aranymacska fogad. Fuss el előle, tarts jobbra, keresd meg a kivezető utat, egy folyosót, ahol egy padlóba ragadt hárpia látsz. Húzd meg ott a fali kart, mássz fel, és a rád váró helikopterrel el is hagyod ezt a szintet. :)

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.