.....................................................................

Passage to Mu 3- Arrival

Készítő: Michael Bender (Tony Tomb)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a michael_bender_passage_to_mu3_arrival.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat is a kaland.

Story:

Ez a pályasorozat ott veszi fel a történet fonalát, ahol a Passage to Mu 1 és 2 befejeződött. A csillagközi kapun történt átugrást követően Lara egy másik világban találja magát. Hogy pontosan hová, vagy milyen messzire utazott, azt nem tudjuk - legalábbis még nem. Amint Lara lejjebb ereszkedik a Mu világban, lassanként ráeszmél, hogy a nyilvánvaló tudományos fejlődésük ellenére továbbra is a bevált, régi utat választották. Az ősi romoktól a büszke csarnokokig, templomokig és technológiágig, Lara megpróbál egy tisztább képet összerakni a titokzatos civilizációról. Reméli, hogy talál néhány Mu ereklyét, hogy végül bizonyíthassa a mesebeli Mu létezését. De leginkább abban reménykedik, hogy megtalálja a hazavezető utat... Háttértörténet: Azok számára, akik hisznek benne, Mu mesebeli civilizációja egy, a Csendes-óceán közepén létezett elveszett kontinensről ered. Úgy tartják, hogy ez volt az "anyacivilizáció", és amikor a kontinens lassan alámerült a hullámokba úgy 15000 vagy még több éve, Mu gyermekei, ahogyan gyakran hivatkoznak rájuk, elhajóztak, és új civilizációkat hoztak létre Közép, és Dél-Amerikában, a Húsvét-szigeteken, Japánban, Kínában és  Észak-Afrikában. Még a misztikus Atlantiszt is pusztán Mu kolóniának tartják. Bármilyen valószerűtlenül is hangzik mindez, 1988-ban egy hatalmas, emeletes kőépületet találtak a Csendes-óceánban Japántól délnyugatra, amit a karbon alapú kormeghatározás 8000 évvel Krisztus születése előttre datál, korábbra, mint az ősi Mezopotámiát, amit hosszú ideje a civilizáció bölcsőjének tartanak. Számos elmélet létezik Mu-val és eredetével kapcsolatban. Én is elmesélem a sajátomat, azt állítva, hogy az egész réges-régen kezdődött, egy messzi-messzi galaxisban. Tudjátok, az Istenek szekerei meg ilyesmi. :) ...Jó szórakozást! (Fordította: Lacek)

Review:

Fantasztikus kaland volt ez a 10 pályás szint. Változatos textúrákkal kiváló hangokkal, változatos helyszínekkel, és ellenségekkel. Nagyon tetszettek a nagyfülü harcosok. :) Nem véletlenül kapott magas pontszámot. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot. Beillene egy főrésznek. Egy hetembe került, mire végeztem a pályákkal, és a végigjátszásokkal. :) 5 secretet találtam a pályákon összesen. Medipackot nem kellett elhasználnom egyet sem, igaz, néha elővettem a komolyabb fegyvereket is, az egyik pályán.

1. The Arrival: Az első pályán nem sok a tennivaló. Meg kell szerezni a Crowbar-t, pár kart megtolni, meghúzni, kinyírni pár darazsat és kis zöld gnómot, majd egy kis úszás után jöhet a következő pálya.

2  Old Ruins: Ez már összetettebb pálya. Sötét barlangokban, sziklákon kell átjutnunk, és először még a vízbe sem mehetünk be, amíg a tüskéket nem hatástalanítottuk. Darazsak, zöld kis szörnyikék, és a vízben kígyók zaklatnak, mire megtaláljuk a Golden Start, és az első Muka Bih-t. Egy növény tövében megkapjuk a Shotgun-t is ezen a pályán, bár én nem használtam. Nem hiányoznak a pályáról a nehezebb ugrások, a fordulásos ugrások, sőt, még közben irányítani is kell oldalra, hogy sikerüljön. Fontos szerepe van a fáklyának is. Egy secret van a pályán. Kicsit sötét a textúra, de remek kaland volt ez a pálya.

3.Mu Works: Itt is a föld alatt kalandozunk, hidakon, hidak alatt kell kapaszkodni. Három Cog Wheel-t, és persze itt is egy Golden Star-t, és egy Muka Bih-t kell megszerezni. Jól körül kell nézni, hogy megtaláljuk a helyes irányt. A pályán a nehézséget főleg a mozgó falas folyosók jelentik, ahol közben még tűzfújók is nehezítik a továbbjutást. Be kell nézni a mozgó falak mögé is, mert sokszor arra vezet az út, vagy kapcsolót rejtenek. Megtaláljuk a Revolvert is, és egy secretet a pálya végén. Pár lovag akadályoz csak, inkább a feladatokon van a hangsúly.

4. Guardians of Mu: Ezen a pályán bizony már ügyesnek kell lenni. Van benne két elég nehéz időre futás, egy-egy padlólap kapcsolja az ajtónyitásokat. Az ellenség a pár darázson kívül, szörnyetegek, amik mérgeznek is. Itt már elő kellett vennem a komolyabb fegyvereket, ha medipack nélkül akartam megoldani. Vigyázni kell azért a revolver lőszerrel, mert gömböket is szét kell lőni, ehhez meg kell találni az alagsorban a Laser Sight-ot is. Figyelni kell a falakat, mert sok helyen mozgatható tömböket rejtenek. Ez a pálya már nem annyira sötét, eddig ez tetszett a legjobban. :) Egy secretet találtam ezen a pályán is.

5.Mu World Hub: Tulajdonképpen ez egy központi pálya, sok teleporttal. Feladatunk két Scroll megszerzése, itt is észre kell venni a három mozgatható tömböt, és az emeleten a feljutást az oszlopon. Ha mindkét kart meghúzzuk, lent választhatunk a két következő pálya közül. Ellenség nincs a pályán, secret sem. Nagyon tetszett ennek a pályának a textúrája, és a fények is.

6. Syl: Ezen a pályán sziklabarlangokban keressük a továbbvezető utat, miközben meg kell találnunk az Ancient Key-t. Fenevadak, és zöld, kicsi dínók az ellenség. Nem nehéz pálya, csupán a mocsárban kellett vigyázni, hova ugrunk, és a vízi útvesztőben kell megtalálnunk a három kart, és a továbbvezető utat. Van olyan fali kar, amit háromszor is meg kell húzni, hogy továbbjussunk. Tetszett a textúra, jó hangulata volt a pályának.

7. Syl Mupo: Egy várban, sziklabarlangokban és egy nagy szakadékban kalandozunk ezen a pályán. Ellenségeink kis zöld dínók, és szintén zöld szörnyek, és persze pár érdekes, lovagokból készített kalapos emberke. :) Nagyon figyelni kell a virágokat, mert egy virág szárát, és virágát kell begyűjteni. Persze kell még több kulcs is, de fontos megszerezni a Mu Mask-ot, amit a szakadékban kell meglelni, de előtte a két kapcsolót is. Ide kétszer is el kell látogatni, ha a secretet is meg akarjuk szerezni. Érdekes, de én előbb azt találtam meg, nem a karokat. Feladat van bőven. Van időre futás, és lengő égők között is át kell jutni. Nem könnyű, de nem is túl nehéz, megoldható sérülés nélkül is az egész pálya. Remekül összeállított, pálya volt ez.

8. Hidden Mu: Ez aztán a remek pálya. Mindig is a kedvencem volt a TR2 The Floating Islands pályája. Itt is hasonló a környezet. Lebegő kis szigeteken, a fák koronáján, és persze épületekben kalandozunk. Pár darázs, és ami nagyon tetszett, ninjákból készített nagyfülü harcosok az ellenség. :) Fantasztikus ötlet volt. Két Gate Key-t kell megkeresni, oszlopokat kell kiemelni, itt az egyik földszinti kart vissza is kell állítani, hogy továbbjussunk. Itt is figyelni kell egy mozgatható tömbre az egyik falban. Persze van itt is ferde platformokon ugrálás, és menekülés a guruló kő elöl. Nagyon tetszett a textúra, secretet nem találtam.

9. Temple of the Angry God: Tömb tologatással kezdődik a pálya, nagyon figyelni kell, melyik tömb hol hiányzik. Figyeld az ábrákat. Az emeletre két karral juttathatod fel őket. Majd folytatódik a feladat, egy emeletes teremben. Itt két kart kell meghúzni, majd a magasban vízzé változtatni a savas termet. Így meglesz a kulcs. Ha a secretet is meg akarod szerezni, az időre futás előtt nézz körül, a zárt ajtónál. Utána szintén egy ugrálás következik, a lezuhanó, és gördülő golyók miatt. Utána se lesz könnyű, mert kinyitva a nagykaput, egy megölhetetlen Istennel találkozol. Meg kell keresni a helyes utat, szétlőni 4 gömböt, hogy a végén megszerezd a 2. Mu Mask-ot, és visszaérve a helyére is tedd őket. Tetszett a textúra, remek pálya volt ez is. A pályán, az Istenen kívül, pár nagyfülü harcos zaklat, de medipack ezen a pályán sem kell. :) Egy secretet találtam.

10. The Walls of Mu Chaka: Ez amolyan levezető pálya. Ellenség nincs is. Csupán arra kell vigyázni, hogy a fáklyával ne essünk le amíg meg nem gyújtottuk, és persze a vízre utána is vigyázzunk. Karokat kell megtalálni a vízben, egy gömböt is szét kell lőni, és tűzfújókon áthaladni, mire a Mu Chaka-t a helyére tesszük. Nagyon szép a textúra ezen a pályán is.

Leírás:

1. The Arrival:

Mentések--Savegames:

Jobbra a sötét fal mellett lőszert vehetsz fel, és a kis medencét átugorva fáklyákat találsz a növények tövében. Menj egyenesen, balra a szikláknál keresd meg az átjárót, és egy hídra érsz. Lődd le a két darazsat, és ha útközben találkozol a kis zöld gnómokkal, irtsd őket. Szemben az épület baloldalán felkapaszkodva a sarokba medipackot találsz, a jobb oldalon pedig, felkapaszkodva a résbe egy kart tolhatsz meg. Menj le a földszintre is, mert revolver lőszert találsz a fal mellett.

Menj vissza az első területre, és mássz be a kinyílt rácson át a folyosóra, ott, ahol a shotgun lőszert találtad. Mássz fel a létrán, húzd meg a fali kart, és vedd fel a Crowbar-t. Irány vissza, a másik területre, a híd felé, de a szikláknál menj be jobbra az épületbe, és húzd meg mindkét kart. Menj vissza a kis medencéhez, aminek a partján a fáklyákat találtad, és átúszva a kinyílt rácson, a következő pályára érsz.

2  Old Ruins:

Secret 1:

Mentések--Savegames:

Ússz, mássz ki a partra, és ugorj át, vagy ha a vízbe esel, ússz ki a szigetre. Szemben, balra, egy párkányt látsz a fal mellett. Nekifutásból kapd el a peremét, mássz fel, vedd fel a medipackot, és menj be a járatba. Öld meg a darazsat, ugorj át a szemközti sziklákra, majd onnan a lecsúszós részre, a másik oldalon. Kapd el a peremet, kapaszkodj balra, majd felmászva, egy fordulásos. (+END) hátra ugrással kapd el a másik oldalon a sziklákat. A sarkon felmászhatsz, és átugorhatsz a baloldali részre. Ott is kapaszkodj jobbra, a sarkon túl pedig felmászva ugorj be a járatba. Vigyázz, a létra előtti padlólap csapda. Mássz fel jobbra, a sziklára, onnan ugorj a létrára. Mássz fel, kapaszkodj jobbra fel a sziklákra, Majd kisétálva, amíg lehet, ugorj balra a következő platformra. Onnan a szemközti lecsúszós részre. Kapaszkodj jobbra, majd felmászva, itt is egy fordulásos ugrással a létrára. Kapaszkodj át a baloldalára, és lemászva told meg a kart. Vigyázz, ne mássz felfelé a létrán, mert egy szerkesztési bug miatt a földszintre érsz, és véged. Juss le, egészen a vízpartig, és ugorj a vízbe.

Hagyd sodortatni magadat, majd ússz át a résen, a járaton, és mássz ki a partra az épület előtt. Innen már végezhetsz a kígyóval. A sarokban, a növénynél vedd fel a Shotgun-t, majd menj be az épületbe, és kapaszkodj fel az emeletre. Menj ki a hídra, de most csak azért, hogy végezz a darázzsal, az ajtó még zárva van. Az épületbe visszamenve menj ki a másik oldalán, ugorj át szembe a párkányra, és ess le a fal mellett. Kússz át a résen, és egy barlangba érsz. Itt három, sötét, szétlőhető kristályt találsz. Ezek nyitják a hídon az ajtót, és persze az egyikben lőszert is találsz. A falból pedig feszítsd ki az 1. Golden Star-t. A zöld kis gnómot öld le. Menj vissza a hídra, és be a kinyílt ajtón.

Menj be jobbra a nagyterembe, és készülj a harcra. Végezz a két kis gnómmal, majd menj be a folyosóra, és a zárt ajtó előtt balra, kússz át a résen. Egy szakadékhoz érsz. Mássz le, vedd fel a fáklyákat, majd a sarokban elengedve a peremet, kapd el az alattad levő sziklapárkányt. Ugorj át a szemköztire, onnan jobbra a falon levő létrára, kapaszkodj jobbra, majd egy hátraugrással egy újabb párkányra érsz. Juss el a lőszerhez, onnan a másik fal előtti sziklára, majd beugorva a sarokba, lőszert, fáklyát, és medipackot vehetsz fel az 1.-secret-ben. A túloldalra átjutva ismét lőszert kapsz, majd lemászva a barlang aljába, keresd meg a sziklák mögött a kart, és told meg. Juss vissza fel a párkányokon, néhol egy helyből ugrás segít, közben a kapaszkodást is nyomva, majd teljesen menj vissza az előcsarnokba, ahol a gnómokkal végeztél.

Kapaszkodj fel az oszlopra, és annak magasabb részéről ugorj át szembe, és bemenve a terembe told meg a kart. Végezz a darázzsal, és menj be jobbra, a sarokban, a kinyílt rácson. Vedd fel a medipackot, és felkapaszkodva a felső folyosóra a Fáklyát. Menj ki, le a terembe, vissza a hídon, és gyújtsd meg. Irány vissza a nagyterem, egyenesen át a kúszórés felé, és gyújtsd meg a két fáklyát a falon. Kinyílt a kúszórésnél az ajtó, és bent, egy kart tolhatsz meg, és a falból kifeszítheted a Muka Bih-t.

Menj ki a nagyterembe, mássz fel újra az oszlopra, majd kapaszkodj fel a magasabbra is. Csimpizz, jobbra, és a túlsó sarkon mássz fel, a sarkokon nem éget a tűz. Juss el így a harmadikra, onnan jobbra az átjáróba, és visszaérsz egy ismerős helyszínre. Ismét juss le a barlang aljába, ki a vízpartra. Nekifutásból ugorj balra, de úgy, hogy előre csússz le, majd rögtön ugrás, közben baléra irányítsd, és elkaphatod a másik sziklát, és visszajutsz a pálya elejére. Menj vissza, ahol bejöttél a pályára, A sziklára feljutsz, ha a víz szélére állva, hátra, majd előre ugorsz a lecsúszós részen, közben balra is irányítasz. Menj vissza a másik vízhez, ugorj bele, és ússz vissza az első pályára.

The Arrival másodszor.

Menj át a területen, egészen hátra, a hídra, ott kapaszkodj le a földszintre, menj be szemben a kinyílt ajtón, és jobbra a folyosó a következő pályára vezet.

3. Mu Works:

Secret 2:

Mentések--Savegames:

Menj ki a vulkános terembe, nekifutásból ugorj az oszlopon levő létrára, és mássz fel. Fordulj meg, és ugorj a csíkos részre, mert hátul a sarokban egy medipack vár. Juss vissza ismét az oszlopra, majd ugorj rá balra a tűzfújó mellett a vashídra. Menj végig, vigyázz a tűzfújókra, majd a végén, amikor kialszik a tűz, ugorj a létrára, mássz fel gyorsan, majd nekifutásból ugorj balra, a másikra. Állj szembe a falnak, majd amikor a karnál kialszik a tűz, ugorj balra, húzd meg a kart, és ugorj gyorsan vissza, jobbra. Irány vissza a középső híd, egészen majdnem az első tűzfújóig. Az átjáróban ereszkedj le, majd még lejjebb, juss el az oszlop mögé, és a kinyílt ajtón bemenve, amikor kialszik a tűz, felveheted a Cog Wheel-t. Menj vele vissza, az átjáróig, menj ki teljesen az első terem széléhez, és balra ugorj le, a sarokban levő ferde részre, akkor nem sérülsz. Tedd a helyére a fogaskereket, majd mássz fel a létrán. Menj ismét végig a hídon, majd jobbra be a másik kinyílt ajtón, ami egy következő terembe vezet.

Menj végig a hídon, de még a gőzfújó előtt, az átjáróban mássz le, és a hídra alul felkapaszkodva menj tovább. Csimpizz a sarkon balra, majd megint balra, mert a sötét fal, egy folyosót rejt, ahol egy kart tolhatsz meg. Csimpizz vissza, mássz le a fogaskeréknél, és fel a létrán, be a kinyílt ajtón. A mintás padlólap egy időkapcsoló. Lépj rá, majd rohanj végig a hídon, és ugorj át a lassan bezáruló ajtó mögé, és egy terembe érsz. Végezz a két lovaggal, keresd meg a sarokban a rudat, mássz fel rajta, és ugorj hátra a hídra. Menj át az átjárón szembe, majd nekifutásból ugorj, és kapd el a szemközti hidat. Végigmenve egy folyosóra érsz. Juss át az első mozgó falnál, de a másodiknál, amikor elmegy balra, ugorj fel jobbra, a tömbre, és húzd meg a kart. Juss át, majd a következőn is. Felugorva egy tömbre, most szemből jön a fal, majd egy tűzfújón kell keresztül jutnod, és ismét pihenhetsz egy tömbre felugorva. Ismét három mozgó falon kell átjutnod, sőt, a harmadiknál újra jobbra kell felugranod a mögötte levő tömbre. Mássz fel, keresd meg a kart, told meg, és kapaszkodj le a mögötte levő résen, és visszajutsz a hídra. A kar kikapcsolta lent a tüzet, a tömbön. Juss le az átjáróban, és a hídra felkapaszkodva jutsz el oda. Vedd fel a Cog Wheel-t, és vidd el a fogaskerekekig, majd tedd a helyére. Fel kell most jutnod a hídra, át ahol a hét lovaggal találkoztál, fel a rúdon, ( a rúddal szemközti falon fáklyákat vehetsz fel) és ki a felső hídra. Középen balra nyílt ki az ajtó, és kifeszítheted a falból a Golden Star-t. Told meg a kart is. Menj tovább a hídon, és át a jobbra kinyílt ajtón, és egy újabb helyszínre értél.

Ugorj a baloldali párkányra, kapd el a peremét, és csimpizz jobbra, teljesen a végéig. Kapaszkodj fel, és állj oldalt, a lenti, lecsúszós oszlopra. Ugorj jobbra, csússz, ugorj a következőre, majd kapd el az oszlopot, és mássz fel. Nekifutásból ugorj jobbra, az egyenes részre. Menj be az épületbe, kapaszkodj fel az emeletre, és menj ki az átjáróba. Kicsit nehéz lesz, de pár rossz ugrás után menni fog. Azért ments egyet. Úgy kell nekifutásból ugornod, hogy a jobb sarokban levő egyenes platformra érj, és ne az előtte levő ferdére, mert akkor véged van. Ha sikerült, mássz fel a rúdon, ugorj hátra, majd az épületben told meg a kart, és vedd fel a lőszert. Mögötted kinyílt az ajtó. Menj be, juss át a három mozgó falon, az utolsónál ugorj fel balra, a tömbre. Ismerős már ez ugye? :)

Át kell jutnod még pár mozgó falon, közben tűzfújók is akadályoznak. Ezeket nem írom le külön, mert már volt ilyen a pályán. A végén elérsz egy újabb, vulkános, tüzes terembe. Nekifutásból ugorj balra a folyosóhoz,, és hátraugorva kapaszkodj le a gőzfújóknál. Menj be az átjáróba, a jobb sarokban fáklyákat vehetsz fel, majd keresd meg a létrát, és mássz le. Nekifutásból ugorj a lávában a platformra, majd amikor kialszik a tűz, jobbra, és az oszlop mögé ugorva felveheted a következő Cog Wheel-t. Juss vissza, öld meg a lovagot, és mássz fel a létrán. A fal mellett kinyílt az ajtó, és visszaérsz a nagyterembe.

Menj körbe az épület körül, a sarokban mássz le a rúdon, és nekifutásból ugorj át a platformra. A kapaszkodást csak az utolsó pillanatban nyomd meg. Tedd a helyére a fogaskereket, de még ne menj a kinyílt ajtó felé. Menj le a lépcsőn oldalt, és vedd fel a Revolver-t. Juss el vissza a rúdig, mássz fel, és menj vissza a folyosóra, amerről jöttél. Balra is kinyílt egy ajtó. Mássz fel a rúdon, ugorj be a tető közepére, és húzd meg a kart. Mássz vissza, de még ne menj ki. Ugrálj át, vagy kapaszkodj a tetőn jobbra, a túloldalra, mert ott, átugorva a fal mellé, lőszert, és medipackot vehetsz fel, a 2. secret-ben. Menj most vissza a folyosóra, és be balra a terembe. Öld meg a két lovagot, majd a tömbökön keresztül feljutva az emeletre, ugrálj át a párkányokon a karig, és húzd meg. Közben, az egyik sarokban lőszert is találsz. Menj vissza a tömbökhöz, amin feljutottál az emeletre, és a magasabbikról, nekifutásból ugorj be a képbe, és feszítsd ki a falból az újabb Muna Bih-t. A folyosó visszavisz az első pályára.

The Arrival harmadszor:

Menj ki az épületből, juss fel az emeletre, jobbra tedd a két csillagot a foglalatba, majd bemenve kifeszítheted a falból a következő Mupo Bih-t. Húzd meg a kart, menj ki a teremből, és be jobbra a kinyílt rácson, a következő pályára.

4. Guardians of Mu:

Secret 3:

Mentések--Savegames:

 Menj előre, a falnál jobbra, majd balra. Szemben, a falban egy mozgatható tömböt találsz. Ha fáklyát gyújtasz, könnyebben észreveszed. Húzd ki, told félre, és mássz le az alagsorba. Indulj el a platformokon ugrálva, először jobbra. Jól figyelj, mert egy fali résben meg kell találnod a Laser Sight-ot. Ha továbbhaladsz, az egyik üvegpadló alatt, egy újabb mozgatható tömböt találsz. Told be teljesen, ismét ugrálás a platformokon, és egy nagy terembe érsz. Illeszd össze a revolver-t a lézercélzóval, és lődd szét az első négy gömböt. Nekifutásból ugorj a lecsúszós részekre, és juss el a terem végébe, a létrára. Kapaszkodj át a túloldalára, lődd szét az utolsó gömböt is, és húzd meg a kart a falon. Mássz most körbe a létrán, fel az oszlop tetejére. A gömb tartója egy rúd. Ugorj rá, fordulj el, és ugorj hátra a platformra. Ugorj a következő rúdra, kicsit csússz le, és ugorj be hátra az épületbe. Mássz fel a létrán, feszítsd ki a Mudu Bih-t, és az oldalsó párkányon visszaérsz a terem végébe. Ugrálj visszafelé a platformokon, egészen juss vissza a nagyterembe.

Menj most tovább, és balra, feszítsd ki a falból a Golden Star-t. Készítsd elő a fegyvereket, mert visszafelé haladva egy szörnyeteggel találkozol. Végezz vele, majd jobbra menj fel a lépcsőn, be a kinyílt ajtón.

Kapaszkodj a plafon létrán jobbra a résig, kapd el a peremét, és csimpizz balra a sarokba. Mássz fel, és ugorj hátra, a létra aljára. Mássz fel a létrán, lődd le a két darazsat, és ugorj fel balra a fali beugróba, onnan pedig a túloldalra. Menj be balra a kinyílt ajtón, majd az újabb teremben jól nézz körül. Balra ki fog nyílni az ajtó, arra kell majd rohannod, és ugranod, ahogy az előbb tetted, ez a fali kis fülke másik oldala. Menj most jobbra, és mielőtt rálépnél a folyosó végén az időkapcsolóra, ments egyet. Szembe állj vele, END-el pördülj meg úgy, hogy ráléptél, és rohanj ki a folyosóról. Nekifutásból ugorj a lépcsőkre, onnan tovább a fali fülkébe, majd balra nekifutásból a karzatra, és rohanj be jobbra, a lassan bezáruló ajtón. Vedd fel a medipackot, és a lőszert, és szemben, a sarokban told be teljesen a mozgatható tömböt a falban. Told meg most a jobb oldalit, így az előzőt már be tudod tolni teljesen, és balra felveheted a Crystal Shard-ot, a 3.secret-ben. Menj ki a teremből, be szemben az újra kinyíló rácson, majd jobbra ugorj le a lecsúszós részre, onnan pedig az oszlopra, és elhagyhatod ezt a termet. Menj vissza a nagyteremben, és ahol a csillagot találtad, azzal szemben nyílt ki a rács.

Gyorsan ugorj fel a tömbre, mert egy szörny lohol a nyomodban. Lődd le, vedd fel a fáklyákat, és ugorj át a másik tömbre. Onnan a falra, de a sarokban kapaszkodj fel, és siess, ugorj a fali résbe. Mássz át a járaton, és egy terembe érsz, ahol három kapcsolót, és három golyót találsz. Bizony nem mindegy, melyik kapcsolót húzod meg elsőször. Húzd meg a középsőt, majd a túloldalit, végül az elsőt, és a sarokban kinyílik a rács.

Egy tükrös teremhez érsz. Balra, az oszlop mögött, egy időkapcsolót találsz. Ne aggódj, ez azért nem olyan vészes. :) Lépj rá, és igyekezz, ugorj át a tükörhöz, onnan tovább a következő platformra, majd a ferdére. Rohanj, mert mögötted egy golyó nyomul. A következőn is igyekezned kell, ugorj, kapd el a szemközti platformot, mássz fel, menj jobbra, és a golyó előtt ugorj be jobbra, a platformra. Perdülj meg, futás, ugrás a szemköztire. Ott is perdül meg, futás, ugrás, és bent is vagy a lassan bezáruló rácson. Ugye nem is volt vészes. :)

 Kiérsz a nagyterem legfelső emeletére. Indulj el jobbra, átugorva az oszlop mögötti platformra. Mássz át a következőre, majd ugorj a fal melletti párkányra. Ugorj fel balra, az oszlopra, onnan a másikra, majd nekifutásból kapd el a felső emelet peremét. Mássz fel, és tedd a foglalatba a csillagot. Ugorj éle a hátad mögötti párkányra, vedd fel a lőszert, és indulj el visszafelé, majd leesve a nagyterembe menj fel a lépcsőn, be a kinyílt ajtón.

Egy terembe értél. Szemben a falon egy mozgatható tömb van. Told be, majd jobbra találsz még kettőt, azokat is. A másik oldalon a zárt kapuval szemben is van egy, azt is told be, és kinyílik a rács. Közben három szörnyeteg is zaklatni fog, végezz velük. Az újabb terembenm balra tedd a helyére az egyik kulcsot, majd sorban a többit is, és megnyílik az út a teleporthoz, ami a következő pályára visz.

5. Mu World Hub:

Mentések--Savegames:

Indulj el jobbra. Az akvárium mellett balról, húzd ki a tömböt a falból, és bemenve mássz fel a létrán. Ússz át a túloldalra, majd kimászva húzd meg a kart, és menj vissza a nagyterembe. Menj továbbra is jobbra, és a következő sarkon felveheted az A Scroll-t, és egy újabb kihúzható tömb mögött, a kart is húzd meg.

A Tekercsen ez áll:

"A barlanga érve átmentem egy furcsa kapun és ide jutottam.
Lehetséges volna, hogy nem a Földön vagyok?
Megpróbáltam kibetûzni ezeket az õsi szimbólumokat,
Talán ajánlanak egy utat hazafelé.

Néha különös teremtmények haladnak át ezeken a csarnokokon.
Nem vesznek tudomást rólam, és mindig eltûnnek mielõtt
szemügyre vehetném õket. Találnom kell egy kivezetõ utat.
Talán ezen kapuk egyike visszajuttat a Földre?" (fordította: Lacek)

Továbbra is jobbra haladva elmész a zárt ajtó mellett, és a következő sarkon is találsz egy mozgatható tömböt, az oszlopban. Húzd ki, és húzd meg a kart is. Menj vissza a most már kinyílt ajtóhoz, és belépve, a lift felvisz az emeletre.

A sarkokon nézz le, mert két helyen lőszert, egy helyen pedig fáklyákat találsz  Mássz fel a középső oszlopon, és a fa mögött felveheted a Deadman's Scroll-t..

"Végre kinyitottam a két kaput.
Északra egy furcsa lebegõ hely van.
A déli rész veszélyes, vérengzõ fenevadakkal és egy faluval.
Minden lõszerem elfogyott, megsebesültem...
Nem tudom folytatni tovább...
Végem van..." (fordította: Lacek)

Húzd meg mindkét fali kart, ez két teleportot aktivál a földszinten. Mássz le vissza az oszlopon, és szemben, bemenve a folyosóra, a végén, egy rúdon lemászva, visszaérsz a földszintre. Menj balra, be a teleportba, és a következő pályára jutsz. Két teleport működik, bármelyik pályával folytathatod a kalandot

6. Syl:

Mentések--Savegames:

Fuss át egyenesen a területen, ugord át a fenevadat, és hátul, felugorva a fatörzsre, már kényelmesen kiirthatod, és a kis dínókat is. Menj is tovább ott, mert a sziklák egy rést rejtenek. A fatörzsről ugorj jobbra, majd a másik kis szigetre, és húzd meg a kart. Vigyázz, mert egy mocsár van alattad, csak ez a kettő platform a biztonságos. Menj vissza, ki a területre, öld meg az újabb fenevadat, és a dínókat is, és menj a pálya eleje felé, a lépcső előtt balra, mert ott, a kis barlangban nyílt le egy csapóajtó.

Sajnos kicsit vesztesz az erődből az esésnél, de nem vészes. Ugorj, és mássz le a létrán, öld meg a fenevadat, és a vízben keresd meg, húzd meg a kart. Mássz vissza a létrán, ugorj egy fordulásos (+END) hátra ugrást, kapd el a fát, és mássz fel. Menj a másik oldalra, öld meg a kis dínókat, és az épületben ugorj a vízbe.

Jobbra tartva ússz, a második lefelé folyosónál ússz le, majd jobbra még egy szinttel lejjebb, és megtalálod jobbra a kart. Húzd meg, ússz vissza egy szintet, és szemben levegőt vehetsz. Fordulj meg, ússz most balra, és húzd meg a következő kart is. Irány vissza, vegyél egy mély lélegzetet, és ússz most a levegővételi helynél megnyílt átjárón át. Balra tarts, főleg a kép előtt, mert jobbra még működnek a tüskék. Utána jobbra ússz lefelé a ferde folyosón, majd jobbra tartva az elágazásnál a sarokban levegőt vehetsz. Ússz most le, a következő lefelé vezető folyosón, és húzd meg azt a kart is, ez semlegesíti a tüskéket. Visszafelé balra tarts, majd ússz át a résen, utána felfelé, jobbra, és a kép előtt balra, és végre kikecmeregsz a vízi útvesztőből.

A baloldali sziklákról kapaszkodj fel a fára, majd nekifutásból kapd el a másikat, és ugorj be a kinyílt ajtón a falon. Menj először balra, a kis teremben húzd meg a kart, majd visszamászva, a másik irányba menve felveheted az Ancient Key-t egy másik kis teremben. Az emeleten lőszert is találsz. Menj vissza az előző terembe, állítsd vissza a kart, és felmenve a lépcsőn menj amerre tudsz, előtted lemennek a tömbök, míg a végén visszaérsz a kis szobába. Ismét húzd meg a kart, és most menj, amerről jöttél, így megtalálod a létrán, amin felmászhatsz, így lassan visszaérsz a pálya elejéhez, de fent, a magasban, egy barlangban.

Ugorj a fa tetejére, majd jobbra a másikra, végül a harmadikon keresztül a fal melletti faágra, és húzd meg a kart. Menj vissza két fával, és jobbra ugorva megtalálod a kinyílt ajtót, ami a következő pályára vezet.

7. Syl Mupo:

 

Secret 4:

Mentések--Savegames:

 Menj egyenesen, és balra a kis szobában lőszert vehetsz fel. Öld meg a lovagból kreált emberkéket, majd továbbmenve, balra, a virágok közül vedd fel a Flower Stem-et, az egyik virág zöld szárát. Lehet, hogy csak leguggolva tudod megszerezni. A következő udvarban menj fel jobbra a lépcsőn, és húzd meg a kart. Lent az udvarban, szemben kinyílt az ajtó. Menj be a barlangba, öld meg a kis dínókat, majd egészen lent, a víz partján a szörnyikéket is. Lődd szét a két sötét kristályt, mert az egyikben lőszert, a másikban pedig a Gardener's Key-t találod.

Menj vissza a kis virágoskerthez, és nyisd ki az ajtót, a szörnyikéket öld az utad során. :) Öld meg a kalapos emberkét, jobbra vedd fel a Fáklyát, és gyújtsd meg a tűznél. Menj vissza, ahol a pálya elején felvetted a lőszert, és gyújtsd meg a két égőt. Kint az udvarban, az oszlopok alatt kinyílt a nagykapu. Menj be, öld meg a kalapost, és menj be az előtted kinyíló ajtón. Egy sötét terembe érsz, ahol három kart kell meghúzni, mielőtt a plafonról leereszkedő tüskék megölnek, és még a fali folyosóba is fel kell ugranod. De ki lehet ezt játszani. Menj be a terembe, és fuss vissza az ajtóhoz, várd meg amíg a tüskék eltűnnek, és utána húzd meg a karokat. A folyosó egy terembe vezet, ahol lengő tüzek akadályoznak. Ne felejtsd el, ha a tömbök szélére ugorsz, nem lesz bántódásod. Egy helyen, egy lecsúszós rész peremén kell csimpizned balra, és csak a sarokban felmászni, és hátraugorni. Juss el a kapcsolóig, és húzd meg, erre balra, megnyílik a továbbvezető út.

Menj hátra, egyenesen a folyosó végébe, és ments egyet a mintás padlólap előtt, mert időre futás következik. Lépj rá, majd futás körbe, jobbra tartva az épület körül, be a lassan bezáruló ajtó mögé. Ugorj a vízbe, húzd meg a kart, majd kimászva a partra, jól nézz körül, mert lőszert, és egy kis sárga virágot, a Flower Head-ot találod a virágok között. Menj fel a lépcsőn, majd balra, és be egyenesen a lépcső melletti barlangba.

Egy szakadékhoz értél. Ha a secretet is meg akarod szerezni, kétszer kell ide visszajönni. Akkor kezdjük a secrettel. Ugorj fel balra a sziklára, majd kapaszkodj le az alatta levőre. Ugorj jobbra a lecsúszós részre, majd a következő lecsúszásnál a jobb oldali fal mellett csússz, és menet közben ugorj, és jobbra irányítsd, így egy párkányra érsz. A célt egyébként fentről látod, a képet a víz mellett. Menj jobbra, nekifutásból kapd el a ferde szikla peremét, csimpizz balra, a sarokba, majd felmászás, egy fordulásos ugrás, és elkapod a másik oldal peremét. Kapaszkodj fel, és bemenve a kis folyosóra felveheted a Great Lizard Paw-ot a 4.secret-ben. Menj vissza, egészen a vízig, és ússz át az átjárókon, így visszaérsz abba a terembe, ahol a pálya elején a kulcsot találtad. Menj hát ismét vissza a szakadékhoz, folytassuk a kalandot. :)

Nekifutásból ugorj most szembe, a párkányra, onnan jobbra, a hosszú lecsúszós részre, majd elkapva a szikla peremét eljutsz a lőszerig, és a medipackig. Kapaszkodj le az alattad levő sziklára, majd a lecsúszós részre ugorj. A második lecsúszásnál kapd el a szemközti folyosó peremét, és jobbra menve meghúzhatod az első kart. Menj vissza oda, ahol felkapaszkodtál erre a kis folyosóra, és jobbra haladj, ugrálva a párkányokon. Újabb kis sziklafolyosóra érsz. Balra, egy kúszórést fedezhetsz fel a falon. Mássz át rajta, majd a barlangban levőbe is kapaszkodj fel, és meghúzhatod a másik kart is. Menj vissza a kis sziklafolyosóra, és menj most tovább. Kapaszkodj fel a sziklára, és egy másik rést is láthatsz a falon. De vigyázz, az alatta levő padlólap tüskés, így ugorva kapd el a peremét, és úgy mássz át rajta.

Folytasd az utadat, átugorva a tüskés gödröt, amíg elérsz egy létrához. Mássz fel, és vedd fel a Mu Mask-ot. Mássz le a létrán, ess a vízbe, és ússz vissza, abba a kis barlangba, ahol a pálya első kulcsát találtad. Juss ki a barlangból, és menj vissza abba az épületbe, ahol a fáklyát találtad, majd mássz ott fel a létrán, és hátraugorva feljutsz az emeletre. Vedd fel a lőszert a pad mellett, és menj ki a várfalra. Ugorj fel a lépcsőkre, majd onnan a túloldalra, és jobbra menve keresd meg, és húzd meg a kart a falon. Menj visszafelé, és ugorj át a kinyílt ajtó mögé. Bent megtalálod a Fáklyát az egy platformon, de vigyázz, egy kalapos jön ellened, előbb végezz vele. Gyújtsd meg a fáklyát, és vele a többi égőt, és kimehetsz a szobából, le a létrán, mert a pálya legelején kinyílt a nagykapu.

Lent menj be az ajtón, de vigyázz, újabb kalapos ront rád, végezz vele, majd jobbra, felkapaszkodva a fali résbe, fáklyákat vehetsz fel. Menj fel a medence mellett balra a lépcsőn, és az ajtó mellett balra, összeillesztve a virágot, tedd a zöld szárra, de balról állva. Kinyílt az ajtó. Menj fel a lépcsőn, végezz az újabb kalaposokkal, és a baloldali falon levő foglalatba tedd a kulcsodat, és lépj be a teleportba, és visszaérsz egy előző pályára.

Mu World Hub másodszor:

Menj balra, mássz le a rúdon, menj ki balra a nagyterembe, és be a szemközti teleportba.

8. Hidden Mu:

 

Mentések--Savegames:

Nekifutásból ugorj az első fa tetejére, majd jobbra a lentebbire. Kapaszkodj le, és a fa másik oldalán egy medipackot vehetsz fel. Menj tovább ezen a szinten, és az egyik fa tövében revolver lőszert találsz. De vigyázz, amikor felveszed, két darázs támad rád. Végezz velük, majd visszamenve, ahol a lőszert felvetted, kapaszkodj ott fel a sziklákra. Ugorj nekifutásból jobbra, majd felkapaszkodva a fára, juss el a központi épületig. Mássz fel a létrán, és húzd meg a kart  Ne folytasd ott az utat, majd később kell visszajönni ide.

Juss vissza, a fák tetején az épületig, közben lődd le a darazsat, és menj be a kinyílt rácson. Ugorj a létrára, mássz át a baloldalára, és ugorj be a folyosóra. Teljesen a baloldali fal mellett ugorj a lecsúszós részre, és csúszás közben ugorj, és nyomd a jobbra gombot, akkor sikerülni fog beugrani a jobb oldali járatba. Ugorj szemben a platformra, majd jobbra a lecsúszós részre, utána a másikra, és kapd el a fali járat peremét. Bemenve a kis terembe felveheted a Gate Key-t. Menj tovább, ki az épületből, és ismét juss fel a fákon keresztül, majd a létrán a magas épületre. Menj végig a kis hídon, és a kulcsoddal egy hidat aktiválsz.

Menj be az épületbe, öld meg a nagyfülü harcost :) , majd menj körbe és beérsz egyégető padlós terembe, ahol platformokon tudsz átugrálni. Közben egy újabb nagyfülüvel is végezned kell. Juss el jobbra a kapcsolóhoz, húzd meg, majd a másikhoz, végül a harmadikat is húzd meg. Kiemelkednek oszlopok. Juss fel a magasabbra, nekifutásból kapd el a kar előtti peremet, és húzd meg azt is. Juss le a földszintre, és az utolsót, a bejárattól nézva a baloldalit állítsd vissza. Most már az oszlopokon keresztül eljutsz a jobb oldalon a legfelső emeletre.

Menj körbe, és rohanj le a lejtőn, a nyomodban egy golyó gurul, tehát igyekezz. Ugorj át szembe a lecsúszós részre, majd egy fordulásos, (+END) hátraugrással kapd el ismét a peremet, ahol lerohantál. Kapaszkodj jobbra, egészen a platformig. Ugorj a lecsúszós részre, csimpizz balra, majd egy fordulásos ugrással a másikra. Ott is csimpizz jobbra, majd ismét a másik oldalra kell jutnod, míg a sarokban végre beugorhatsz a folyosóra. Kapaszkodj fel a terembe, húzd ki balra, a falból a tömböt, és felveheted az újabb Gate Key-t,. majd mássz fel a karhoz, és húzd meg. Kinyílt ott az ajtó, és ugorj le az oszlopra. Balra, ugorj a magasabbra, és onnan az utolsó karhoz és húzd meg. Juss ki a teremből, feszítsd ki a vasrácsból a Golden Star-t, öld meg az újabb nagyfülüt, és nyisd ki a másik ajtót is az előcsarnokban. Bemenve a terembe, a következő pályára lépsz.

9. Temple of the Angry God:

 

Secret 5:

Mentések--Savegames:

Menj le a lépcsőn és figyeld meg a gödröt. Látsz öt mozgatható tömböt középen, és a falak mentén, három oldalt, festett tömböket. De hiányzik mindenhol egy-egy tömb. A felső sorban is egy-egy, és alulról is, mind a három sorban. De bizony nem mindegy melyik. Találsz lent, két kart is, ezek egy tömböt engednek le, vagy emelnek fel. Az emeletre így tudod felvinni a hiányzó tömböket. Ha helyesen mozgattad ezeket, akkor a túloldalon kinyílt a templom ajtaja, és bemehetsz.

Két nagyfülü harcossal kell végezned, majd balra látod a zárt ajtót, de még kell hozzá a másik csillag is. Menj tehát balra, és egy hatalmas, oszlopos terembe érsz, de vigyázz, a víz, mérgező még. Az oszlopokon ugrálva juss el a túloldalra, a karig, és húzd meg. Most a másik sarokba kell eljutnod, a másik karhoz, majd feljutni az oszlopokon keresztül a magasba, és bemenni az átjáróba. Jobbra egy kart találsz. Told meg, és menj vissza az oszlopos terembe. Balra lőszert találsz, majd eljutva középre, ess a vízbe és az egyik sarokban megtalálod a Temple Key-t. Mássz a partra, vedd fel a revolver lőszert, és ismét juss fel a magasba, az előbb megtolt karhoz, de még ne nyisd ki az ajtót, szerezzük meg előbb a secretet.

Menj balra, ugrálj át a platformokon, míg egy zárt ajtó elé jutsz. Jól jegyezd meg az utat, mert nemsokára időre kell ide jutnod. Most azonban jobbra menj, átugrálva a tömbökön, átkúszva a résen, és a Baka-t veheted fel az 5.secret-ben. Menj vissza, és most már kinyithatod a vaskaput. Jobbra vedd fel a Mu Chaka-t, és állj a baloldali időkapcsoló elé, és ments egyet, mert rálépve kezdődik a rohanás. Perdülj meg, úgy, hogy ráléptél a kapcsolóra, és rohanj, ugrálj a már ismert úton, a vasrács mögé. Ha sikerült, kifeszítheted a falból a Golden Star-t.

Menj be a folyosóra, és a mérgező árok előtt ments egyet, most sem lesz könnyű a dolgod, mert fentről is, majd lefelé rohanva is golyók esnek rád, vagy nyomulnak utánad. Úgy ugorj az első tömbre, hogy a közepén érj, majd rögtön egy jobbra, utána előre, balra, és előre ugrással máris rohanhatsz lefelé a lejtőn. Rohanj, ahogy csak bírsz, és leesve a nagyterembe megszabadulsz végre a golyóktól. Menj, és tedd a foglalatukba a csillagokat. Kinyílik a nagykapu.

Bent, egy Öreg Isten fogad. Tedd el a fegyveredet, csak akadályozna, megölni úgysem lehet. Először, a bejárat mellett, balról, kell átugranod a vizet, elkapva a platform peremét, és felmásznod. A kis folyosó végén lődd szét az első gömböt. Még most se vedd elő a fegyveredet, hanem visszaugorva, pont az ellenkező sarokban is ugorj a platformra, és szétlőheted a második gömböt. Sétálj ki, és lent, az Isten mellett, két nagyfülü harcost is látsz. Most mát kinyírhatod őket, biztonságos távolságból. :) ugorj le az Istenhez, fuss el mellette, és középen ugorj fel a tömbre, a szemközti oldalon. Ott is egy gömböt lőhetsz szét, majd végül a szemközti oldalon is az utolsót. Megváltozik a terem. Ugorj ki, mássz fel a lezuhant oszlopokon, és fent, ugorj be a folyosóra. Itt már nem ér el az Istenség. Az egészet egyébként meg lehet oldani sérülés nélkül is, rohatt lassú ez az Isten. :)

Ugorj a hídra, menj jobbra, és vedd fel a 2. Mu Mask-ot. Menj a hídon végig, és belépve a teleportba, visszaérsz, egy előző pályára.

Mu World Hub harmadszor:

Menj szembe, az oszlop baloldalán mássz fel, és tedd a foglalatukba a Mu Mask-okat, ezzel egy újabb teleportot aktiválva. Mássz le a létrán, menj szembe, mássz le a rúdon, és jobbra lépj be a teleportba, és az utolsó pályára léptél.

10. The Walls of Mu Chaka:

 

Mentések--Savegames:

Menj le a medencéhez, ugorj át a kis szigetre, majd a túloldalra. Menj az épület mögé, és kapaszkodj fel a tetőre. Ugorj be a fali beugróba, vedd fel a Fáklyát, és ments egyet, mert nem szabad leesned a tetőről, nem tudsz visszajutni. Ugorj tehát vissza a tető sarkára, onnan nekifutásból a másik tetőre, és gyújtsd meg a fáklyát a tűznél. Lent 5 padlólapon kell meggyújtanod a tüzet. Egyet találsz mindjárt abban az épületben, aminek a tetejére felkapaszkodtál, egyet a kis szigeten a tömbön, majd visszaugorva az épülethez, menj végig a parton, és a lépcsőknél találod a harmadikat. Menj le a lépcsőn, egészen a falig, onnan ugorj át a pálya elejére, ott a negyedik. Menj most tovább, és a karzaton, az oszlopoktól ugorj a fal melletti oszlopra, ott van az ötödik. Vigyázz, nehogy a vízbe ess, mert töltheted vissza a mentést. :) Ha sikerült, menj vissza a pálya elejére, és ott oldalt kinyílt az ajtó, és felveheted a Gate Key-t.

Menj balra, és az oszlopos árkád alatt nyisd ki az ajtót. Ugorj a medencébe, majd partra mászva húzd meg a falon a kart, és a kis épületben is told meg a másikat. Ugorj a vízbe, és középen vissza tudsz úszni az első medencébe. Mássz ki a partra, és a másik oszlopos árkád alatt kinyílt egy rács. Menj be, és egy újabb medencés terembe értél.

Ugorj a vízbe, a baloldali falon húzd meg a kart, és ússz át az átjárón, a másik medencébe. Mássz ki a platformra, és a lézercélzóval, meg persze a revolverrel lődd szét lufit fent a magasban. A sarokban pedig húzd meg a kart a vízben, és ússz vissza az előző medencébe. Felemelkedett a vízszint. Mássz a partra, és figyeld a tűzfújókat.

Sétálj ki a peremre, és helyből ugorva kapd el a tűzfújó láthatatlan platformját. Kapaszkodj körbe, és a túlsó sarkán mássz fel. A sarkokon nem fogsz megégni. Ugorj át a következőre, amikor kialszik a tűz, és sétálj ki balra a sarkán. Helyből ugorj itt is a következőre, és gyorsan mássz fel a sarkon, nehogy megégk. Amikor kialszik az a tűz is, ugorj be a folyosóra, és felmenve a lépcsőn, húzd meg a kart. Ugorj a vízbe, és ússz vissza a medencébe, és menj be az első helyre, amit a kulcsoddal nyitottál, mert ott nyílt ki jobbra az ajtó.

Juss fel az emeletre, ugorj át a tetőre, és lecsúszva kapd el a peremet. Csimpizz jobbra, a másik sarkához, mássz fel, és nekifutásból ugorj fel az emeletre, és bemenve vedd fel a House Key-t. Menj ki, kapaszkodj le, ússz vissza az első medencéhez, és a lépcsővel szemben nyisd ki az ajtót.

Bemenve lőszert találsz, majd felkapaszkodva az emeletre ott is, és medipackot is. Persze a kart is húzd meg a falon. Menj ki a házból, és balra, az árkádok alatt, a felemelkedett tömbről ugorj, és kapd el az emelet peremét. Menj be a terembe, és a földszinten, háttal állva a tömbnél, tedd a kis kúpra a Mu Chaka-t. Mássz fel az emeletre, és végigmenve a folyosón, kint az erkélyen nyílt meg az ajtó. Menj be, és látod, a készítő beígérte a folytatást. A felirat felé haladva vége is ennek a fantasztikusan jó kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.