.....................................................................

Passage to Mu 1-2

Készítő: Michael Bender (Tony Tomb)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a michael_bender_tony_tomb_passage_to_mu1_2.zip-et. Másold az audio könyvtárból az audio könyvtárba, a data könyvtárból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába. és, indulhat is a kaland.

Story:

Az egyik korfui strandon, Lara Croft a vakációját tölti (ha valaki elhiszi ezt egyáltalán); sajtot és uborkát eszik a forró nap alatt. Ráakadt egy cikkre a helyi újságban, ami egy geológusról szólt, aki Algéria parjainál egy ritka kék kő darabjait fedezte fel. Egy kőét, aminek a molekuláris szerkezete semmire sem hasonlít ezen a bolygón. A lap feltételezései szerint a kék darabkák egy ősi aszteroidából származnak. Larának azonban eszébe juttatta Mu mesebeli földalatti palotáit, egy ősi kultúráét, ami máig nem talált magának helyet a történelemben, csak a mítoszokban. Ha a Mu-ról szóló történetek igazak lennének, akkor a Mu-iak egy távoli galaxisból utaztak a Földre évezredekkel ezelőtt, és építettek egy csillagközi kaput, hogy utazhassanak időben és térben...... ennyit a nyaralásról. Fordította: Lacek)

Review:

Passage to Mu 1. Coastal Ruins: Nem rossz pálya. Teljesen Coastal Ruins a textúra. Barlangokban, kis tavakban, épületekben kalandozunk. Ellenfeleink krokodilok, pár vadmalac, és csontvázak, akiket akár ki is lehet kerülni. Én egyiket sem bántottam, tartalékoltam a lőszert, de nem kell, nyugodtan a mélybe lehet lőni mindet. Nehezen vettem észre az oszlopos teremben a fali rést, és a pálya végén a Horseman's Gem lelőhelyét is, a zöld növények mögött. Kár, hogy csak a menüből jutunk a következő pályára.

Passage to Mu 2. The lost Library: Ez már nem semmi pálya. Egyáltalán nem lineáris, és hogy ha nem veszünk fel valami, akkor bizony újra végig kell menni a pályán. Az ellenségek lovagokból állnak, akik bizony néha lóra is szálnak. Ha hagyjuk. Ha viszont lerohanjuk őket, mielőtt lóra szállnának, nem ellenfelek, hamar végzünk velük. Nagyon figyelni kell ezen a pályán, hogy el ne felejtsük felvenni a crowbart, a szellem elől menekülve a tüzes kis gödörben, mert máskülönben az  addigi egész pályát végigjárhatjuk újra, beleértve az idegesítő, tüzes labirintust. A következő problémám ott volt, hogy nem tudtam kimászni a vízből, a gőzfújók után. Hát nem is kell, csak meg kell találni a felfelé vezető utat a vízben. Nekem nagyon sötétek voltak a helyszínek, de végül is remek kaland volt, medipack használata nélkül is végig lehet vinni. Csak ajánlani tudom mindenkinek eme két ragyogó pályát. Kár, hogy csak a menüből választhatóak ki. :)

Leírás:

Passage to Mu 1. Coastal Ruins:

Secret:

Mentések-Savegames:

Menj ki az épület elé. Sajnos az ajtó kinyitásához kell a feszítővas, tehát azt kell először megkeresni. Ugorj a vízbe tehát, valahol mássz ki a partra, és lődd le a krokodilt. Ugorj a vízbe, és keresd meg a kis sziklarepedést, ússz át rajta, és kimászva a vízből, lődd le a következő krokodilt is. Irány í víz újra. Keresd meg a sziklák között a kis folyosót, és beúszva, kimászva a folyosóra felveheted a Crowbar-t. Ússz vissza, át a sziklarepedésen, és szemben, jobbra mássz a partra, és a sziklákra felkapaszkodva visszaérsz a felső területre. Most már kifeszítheted az ajtót.

Menj balra, és ugorj a vízbe. Először mássz ki a partra az épületnél, és jobbra menve, felkapaszkodva a fali beugróba, lőszert vehetsz fel. Ugorj vissza a vízbe, és az épülettel szemben mássz ki a partra, kapaszkodj fel a fali résbe, és csimpizz jobbra, egészen addig, amíg felmászhatsz a résbe. Bent egy időkapcsolós padlólapot találsz, így ments egyet. Ha ráléptél, igyekezz vissza a vízbe, mássz ki az épületnél, és balra, felrohanva a lépcsőn, igyekezz be a kinyílt ajtón. Bent felveheted a Horseman's Gem-et. Rohanj vissza a vízhez, ugorj bele, és balra, ússz be az épület alá. Mássz ki, mássz fel a létrán, és ha sikerült időre feljutnod, a zárt ajtó előtt balra, felvéve a lőszert, nyisd ki az ajtót a Gem-el.

Egy újabb területre érsz. Jobbra a sötét falon egy rést figyelhetsz meg. Kapaszkodj fel, majd jobbra csimpizve, mássz fel a résbe, és a járat végén megtalálod a Shotgun-t az 1.secret-ben. Menj vissza, ki a szabadba. Ha szembe, bemész a lőszerért a kis barlangba, három varacskos disznó is megjelenik. Öld meg őket, majd menj az épülethez, lődd szét az akadályokat, és ússz át a kis csatornán. Balra mássz ki a vízből.

Menj az emelkedőig. Itt vigyázz, két gördülő kő is fog jönni, sőt, ha a baloldali járatban a medipackot is meg akarod szerezni, ott is találkozol eggyel. Többféle variáció is lehet, én így oldottam meg. Kicsit felmentem az emelkedőn, majd beugrottam a fali beugróba, de rögtön mindjárt vissza is, és ismét visszaugrottam, így a felső köveket is elkerültem. Vedd fel a medipackot, és felmenve, balra egy oszlopos terembe érsz.

Ugorj az első oszlopra, de rögtön jobbra a másikra, így elkerülöd a lezuhanó követ. Ugorj vissza, majd ugorj a baloldali oszlopokra. A másodikról ne ugorj, tovább. :) Nézz le a falra. Látsz egy repedést, ami az oszlopon is folytatódik. Hátrafelé kapaszkodj le az oszlopon, kapd el a rést, csimpizz jobbra, mássz be a kúszórésbe, és így érsz át a túloldalra. Ötletes ugye? Jól becsapott engem is a hely. :)

Menj be a folyosóra, szerintem hagyd a francba a csontit, fuss el mellette, és ugorj át szembe a platformra. Kinyithatod a vaskaput is, de a lényeg, hogy fordulj vissza, és szemközt a falon látsz két céltáblát. Lődd szét, de csak a kéket, ha a pirosat is szétlövöd, kigyullad az egyik padlólap, és ha pont azon állsz, meggyulladsz. Fel-felugrálva menni fog a kispisztollyal is. Ha sikerült, az egyik beugróban a Horseman's Gem-et, a másikban fáklyákat vehetsz fel. Menj át a kinyitott kapun, mássz le a lyukba, és visszaérsz az oszlopos teremhez, A másik irányban nyisd ki az ajtót a kővel, és menj le a lejtőn. Menj balra, rohanj el a megjelenő csonti mellett, utána jobbra, majd a következő csonti mellett is elrohanva, jobbra menve, balra a falon mássz fel a kúszórésbe. Persze le is lőheted őket a mélybe, én nem vacakoltam velük. Felérsz a következő emeletre.

Gyújts egy fáklyát, rohanj jobbra, a sarkon is jobbra, mert a beugróban lőszert vehetsz fel. Majd kimenve szintén jobbra rohanj, és a következő csonti mellett is jobbra. Ott is egy kúszórés lapul a jobb oldali falon. Mássz fel, menj fel az emelkedőn, és felértél a legfelső emeletre. Többé már nem zargatnak a csontik, ha életben is hagytad őket.

Menj egyenesen, de a végén, kapaszkodj fel balra a falra, és átmenve a zöld növényeken, egy újabb Horseman's Gem-et vehetsz fel, amit kint a falon levő foglalatba be is tehetsz. Látod, kinyílt szemben a nagykapu. Felmászva a falra, nekifutásból ugorj át, ne pedig szemben, így sikerülni fog. A kinyílt ajtó mögött lépj rá a szürke padlólapra, ez lent a vízben nyitja ki az ajtót. Menj ki, ugorj a vízbe, és átúszva rajta vége is a pályának.

Passage to Mu 2. The lost Library:

Secret 1-2-3:

Mentések-Savegames

A menüből lehet kiválasztani ezt a pályát, sajnos nem adja be automatikusan.

Ússz, majd mássz ki a partra. Nézz körül, mert a sarkokban két szétlőhető vázát találsz, bennük fáklyát, és lőszert. Menj le a barlangban a vízhez, és beleugorva ússz balra, át a járaton. Kimászva, az épületben lőszert találsz, majd felmenve a folyosón, egy mozgó láncos terembe érsz.

Mássz fel jobbra az oszlopra, majd nekifutásból ugorj a következőre. Gyorsan ugorj hátra, kapd el a peremet, és csimpizz az oszlop túloldalára. Ne felejtsd el, a láncok csak középen sértenek. Ugorj át a fal melletti oszlopra, ott lekapaszkodva a fal mellett, medipackot vehetsz fel. Ugorj a következő oszlopra, és mássz fel az átjáróba. Újabb láncos terem következik. Itt a cél, hogy juss el a fali karhoz, és rántsd le. Állj oldalt, a falnak háttal, ugorj egyet jobbra, majd előre, és kapd el a ferde oszlopot. Felmászva csúszás, ugrás a következőre, megint csúszás, és az utolsó pillanatban ugrás, és elérsz a fal mellé, vagy elkapod a peremét. Felmászva egy tüzes szellem ered a nyomodba. Látsz balra egy rést, de most erre nincs idő. Ugorj fel jobbra, a tömbre, kapaszkodj fel tovább, és rohanj felfelé a lépcsőkön. Ugord át az első gödröt, és a vízben megszabadulsz a szellemtől. Itt nagyon fontos, hogy rántasd le a fali kart, és lemászva a tüzes gödörbe, mássz be a résbe, és vedd fel a Crowbar-t. Most menj vissza réshez, kapaszkodj fel, majd jobbra haladva megtalálod a Shotgun-t és egy medipackot az 1.secret-ben. Menj vissza, fel a lépcsőn, és jobbra menve visszaérsz a pálya elejére. Menj balra, és figyelj, jobbra a kinyílt ajtón egy páncélos lovag támad rád. Végezz vele, és vedd fel a Horseman's Gem-et. Menj be, ahonnan kijött, mert egy medipackot találsz ott.

Ismét ugorj a vízbe, de most jobbra ússz, és átúszva a kis barlangba, a bal sarokban mássz ki a vízből. Nyisd ki az ajtót, és menj ki a térre, az épület elé. Szemben egy folyosót látsz. Készülj a harcra, mert két lovag, ráadásul az egyik lovon jön ellened. Végezz velük, vedd fel a medipackot, és menj tovább a teremben, nézz körül, mert lőszert is találsz. A vízben egyelőre zárva van az út, menj tehát jobbra, és nyisd ki a következő kék ajtót a Gem-el.A nagyteremben, balra, lőszert vehetsz fel, és a kis párkányon biztonságban is vagy Végezz a lovassal, mejd menj szembe, balra a fogaskerekek mögé, és húzd meg a kart. Ez kinyitja a vízben az átjárót, visszafelé ne felejts el arra benézni. Menj vissza a nagyterem felé, közben nyisd ki a kék ajtót, menj fel az emelkedőn, és balra az újabb fogaskerekeknél egy újabb kart húzhatsz meg. A lőszert is vedd fel, majd végezz a két lovaggal. A hátsó kis teremben a falon lement egy tömb, és felveheted a Laser Sight-ot. Irány most már vissza a nagyterem, majd vissza az előző, és jobbra a vízbe ugorva, a túloldalon megtalálod a Revolver-t, lőszerrel, medipackkal együtt a 2.secret-ben.

Menj vissza, ki a barlangba, balra lőszert vehetsz fel, majd továbbmenve menj be a következő járatba, be az épületbe.

Itt két ajtót találsz a medence mellett. Menj először balra, nyisd ki az ajtót, és a bika képnél ments egyet. Nézd meg a kép alatti rácsot. Láthatod, hogy a rács három darabja törött. Ezek lesznek a biztonságos padlólapok a folyosókon, a többi éget. Nekifutásból ugorj a folyosó végi padlólapra, menj egyet balra, és fordulj meg. Nekifutásból kapd el a másik oldalon a létrát, mássz fel, majd balra menve, helyből ugorva kapd el a felső kis terem peremét, mert felkapaszkodva medipackot, és lőszert találsz ott. Mássz le most teljesen a létrán, de vigyázz, most is csak azokra a padlólapokra lépj. Lőszert találsz a sarokban, majd mássz fel a létrán. Most jobbra indulj el. Mássz fel teljesen a létrán, majd a következő folyosón először jobbra menj, lőszert találsz, majd balra, és egyenesen. Mássz le a létrán, majd a következőn is, és a sarokban lőszerrel együtt megtalálod az UZI-t a 3.secret-ben.

Mássz vissza fel, mindkét létrán. A folyosón először a jobb oldali lyukba menj le, ott lőszert találsz, majd ott ne menj tovább, hanem mássz fel, és most a másik lyukba ereszkedj le. Menj jobbra, a folyosó végén ismét lefelé folytasd az utadat, majd a létrára ugorva mássz fel. Mássz fel a következőn is, de a baloldali létrán kapaszkodj fel, és végigmenve a folyosón végre kiérsz ebből az úncsi labirintusból. :)

Most sem lesz könnyű dolgod, mert két lovas, és két, gyalogos lovag vár. De van egy kis turpisság a dologban. Rohand le az első kettő lovagot, és ha kapnak egy-két golyót, már nem szállnak fel a lóra, és gyalogosan könnyen végzel velük. Vedd fel a medipackot és az újabb Horseman's Gem-et, amit hátrahagynak. A terem végében fáklyákat, medipackot találsz, majd visszafelé, jobbra, a sarokban felmászva az oszlophoz, rántsd le a fali kart. A teremben, ezzel szemközt, a bal sarokban egy folyosó visz fel a felső terembe. Menj jobbra, a kis szobában, mitán kivégezted az újabb lovagot, medipackot lőszert vehetsz fel. Kint, lőj bele egyet a rézgömbbe, és tedd a helyére a Gem-et is a falon, kinyitva ezzel az ajtót. Menj be, és feszítsd ki a falból a 1. Golden Start-t. Ha nincs nálad a feszítővas, akkor gáz van, úgy jártál mint én. Vissza kell menned érte. Ugorj be a vízbe, és menj vissza a pálya elejére, be az épületbe, be a folyosóra, fel jobbra a képcsőn, és a tüzes gödörben megtalálod, abban a kis medencés teremben, ahova a szellem elöl menekültél, a láncos szoba után. Sajnos végig kell menned újra a labirintuson, hogy megszerezd a Golden Star-t.

 Ugorj a medencébe, és nyisd ki a másik kék ajtót. Bemenve, nekifutásból ugorj, és kapd el a peremet a szemközti, gőzfújós hidak, majd felmászva, futás, ugrás a következőre, majd onnan is tovább a terem végi platformra. Vedd ott fel a medipackot, majd visszafordulva ugorj a létrára, és mássz le. Lent, keresd meg a kart a fogaskeréknél, húzd meg, majd a baloldali fogaskeréknél mássz le. A fal mellett haladva juss át a gőzfújón, és felkapaszkodva a kis terembe, felvéve a fáklyákat, húzd meg a kart. Irány vissza a fogaskerék, mássz fel a létrán, juss át az első gőzfújókhoz, szerencsére már nem üzemelnek, És jobbra, a legelső gőzfújó mögött, lement egy tömb. Ugorj oda, és húzd meg a kart. Irány vissza a fogaskerék, egészen a kis szobáig, és ugorj a sarokban a vízbe. Ússz át a résen, és egy medencébe érsz. Itt volt számomra a következő szívatás, sehogy sem tudtam kikapaszkodni a partra. Nos nem is kell. Mielőtt beúsztál a medencébe, van egy felfelé vezető járat is. Ott kapaszkodj ki a vízből, és felérsz a terem emeletére. Három gömböt látsz szemközt, de csak a középsőt lődd meg, a másik kettő csak tüzes szellemeket aktivál. Ha megvan, akkor irány vissza az előcsarnok, ahol kétfelé mehettél, a medence két oldalán. Jobbra nyitva az ajtó.

Menj be, majd jobbra, utána balra, és ott is nyitva van a nagy kétszárnyú, kék ajtó. Egy új helyszínre értél. Menj jobbra. Látsz a központi helyen balra két zárt ajtót, és jobbra is egyet. Menj jobbra, és a sarokban mássz fel a létrán. Haladj balra, és pár sarokkal odébb, az egyik oszlopon, rántsd le a fali kart. Menj tovább, ugorj át a központi emelvényre, a három foglalathoz. Állj háttal a foglalatoknak, illeszd össze a revolvert a lézercélzóval, és nézz fel a bal sarokba. Egy gömböt kell meglőnöd. Ha sikerült, mássz le a létrán, menj be jobbra a kis szobába, és feszítsd ki a 2. Golden Start-t. Szemben is kinyíltak az ajtók, és bemenve megszerezheted a 3. Golden Start-t.

Juss fel újra a központi emelvényre, és tedd a helyükre mindegyiket. Menj le a földszintre, és indulj el jobbra. Balra az egyik beugróban egy újabb Golden Start-t feszíthetsz ki a falból, majd felmenve a lépcsőn, el is helyezheted az arany tömbön. Szemben a falban megnyílt egy folyosó. Felmászva, és lecsúszva, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.