.....................................................................

Magic Castle (A bûvös kastély)

Készítő: Masha Frenkel

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a masha_frenkel_magic_castle.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat is ez a gyönyörű karácsonyi kaland.

Story:

Lara hatalmas hegyek közül kiérve elhagyatott romokra bukkan. Miután felderíti a környéket, talál egy varázspálcát, amit õ - bármily különös is - képes tökéletesen használni... (fordította:Wyc)

Review:

Egy elvarázsolt kastélyban barangolunk Larával ezen a gyönyörű pályán. Nem is igazán karácsonyi, mert karácsonyfa, ajándék egy darab sincs, de minden nagyon békés, és végig ünnepi hangulatú zenét hallgathatunk. A pálya a kastély romjainál kezdődik, majd Lara életre kelti a kastélyt, felépülnek a falai, és kezdődhet a kaland az épület belsejében, ami szintén fantasztikusan szép. A feladatok zöme a szobortologatásból áll, ami kicsit lassítja a játékot, de a csodálatos környezet kárpótol ezért. Első lépésként meg kell szereznünk a jól eldugott fáklyát, hogy folytathassuk utunkat. Közben akár korcsolyázhatunk is Larával. Szükségünk van néhány jól kivitelezett ugrásra, a revolverre és lasersight-ra célzott lövéshez. Ellenség természetesen nincs, titkot pedig kettőt találunk. A pálya végén kicsit meglepődtem, mert másra számítottam, de lehet, hogy ez a befejezés azt sugallja, hogy lesz folytatás.

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Leírás:

Egy barlangban kezdjük a kalandot. Balra, a jégfal előtt találunk egy kis medit. Ereszkedjünk le a kastély udvarába. Bal oldalt, a jégfal alatt találunk két oszlopot, az egyiken egy lerántható kar van, húzzuk meg, és a felső szinten a két üveg angyal szabaddá válik. Menjünk tovább, és balra, a sziklák között egy alacsonyabb oszlopot látunk. Előtte van egy mozgatható tömb, ezt húzzuk ki, és a mögötte lévő gomb megnyomásával egy lánc ereszkedik alá, amin fel tudunk jutni az emeltre. Tegyük ezt, és a világosabb szobrokat toljuk az emelet szélére, a mintás padlólapokra, arccal befelé nézzenek. Az ajtó mögül vegyük fel a Magic Wand egyik darabját, és ereszkedjünk vissza az udvarra. Balra, a sziklák között egy újabb nyílást találunk. A második barlangban balra az egyik sziklát kihúzhatjuk a falból, mögötte van a Magic Wand másik darabja. Menjünk vissza, és tegyük helyére az összeillesztett Magic Wand-t. Láthatjuk, ahogy az elvarázsolt kastély falai felépülnek. Menjünk egészen hátra, és a mintás falaknál, a sziklák között megtaláljuk a kulcsot. Menjünk be a kapun, majd a következő előtt lőjük szét az állványokat. A rácsok kinyílnak, és felvehetünk egy Lion Stone-t. Közvetlenül a bejárat fölött jobbra találunk egy kart, egy rántsuk le, és a felemelkedő tömb segítségével másszunk fel. Itt tegyük az oroszlán szájába a követ, és csússzunk át a második pályára.

A hátunk mögötti teremben kezdjünk. A négy angyal közül a mozdíthatókat helyezzük el szimmetrikusan az állványon, és leereszkedik a két rács. A kocka szobrokat toljuk a terem végébe, a felemelhető padlólapokra, természetesen a kockáknak megfelelő minta alá. Ha ezzel megvagyunk, ott, ahonnan kihúztuk őket, szabaddá válik két kar. Ezekkel tudjuk felemelni a szobrokat, és toljuk a helyükre őket. Kinyílik a teremben lévő két ajtó, és fellobbannak a tüzek. Húzzuk meg az egyik kart, de csak az egyiket.

Még ne menjünk a hidas terembe, hanem előbb a jobb oldaliba. Két párkányon, szemben egymással öt kocka szobrot találunk. Az egyetlen mozdíthatót toljuk el a párkány szélére, majd lépjünk rá valamennyi mintás padlólapra, és leereszkedik az elmozdított szobrunk. Mögötte nyomjuk meg a gombot, így a többi is a földre kerül, és a padló jéggé válik. Toljuk a szobrokat a kockákkal azonos mintázatú padlólapokra. Ne ijedjünk meg, ha elsőre nem nyílik ki a kapu, hanem azt a szobrot, amit kihúztunk annak érdekében, hogy elérjük a gombot, toljuk el, majd toljuk vissza még egyszer. Így már sikerül bejutni.

Bent egy kisebb jégpálya fogad. A tükör mutatja, hogy a jég alatt milyen mintázatú a padló, és megláthatjuk benne az egyébként láthatatlan lasersight-ot is, amit vegyünk magunkhoz. Ugráljunk rá arra az öt padlólapra, amelyeknek a mintázata megegyezik a szobrokon lévő kockák mintájával (ezek nem is csúsznak), és leereszkedik a sarokban a jégtömb. A kar felemel egy követ a szemközti hidas szobában.

Menjünk ide, a nyitva hagyott csapóajtó mögött kapaszkodjunk fel a hídra, és az egyik kocka szobrot helyezzük el a másik csapóajtón. Most menjünk vissza a tüzes terembe, és cseréljük meg a karok állását. A földre került szobrot húzzuk a fehér padlólapra, és másszunk vissza a hídra. A másik szobrot is tegyük a csapóajtóra, majd ismét váltsuk át a karokat. Most a hidas teremben húzzuk meg a kart, így a szobor felliftezik a hídra, és a mintázatának megfelelő padlólapra tehetjük. Ugyanígy járjunk el a másikkal is, és a kinyílt ajtó mögül vegyük magunkhoz a fáklyát. Mire visszaérünk, a magasabban lévő kar alatt is feljön a párkány, húzzuk meg, így most már hozzáférünk a tűzhöz is.

Nincs más dolgunk, mint a központi teremben meggyújtogatni a fali fáklyákat, és a feljövő platformok segítségével, nagyokat ugorva feljutni a terem tetejére. A gomb megnyomása előtt dobjuk le fáklyánkat a földre, mert még szükségünk lesz rá. A gomb hatására kapunk egy láncot, ezen másszunk fel, és felvehetjük a kulcsot, valamint egy kis medit.

Lent használjuk a kulcsot a kulcslyuknál. Egy hatalmas terembe érünk. A bejárattól jobbra lévő párkányra jussunk fel, majd az oszlopot egy kanyarodós ugrással megkerülve, kaparintsuk meg a revolvert a másik párkányról. Illesszük össze a lasersight-tal, és lőjük ki az oroszlánfej szájából a követ. A sarokban felemelkedett tömbről ugorjunk fel, és húzzuk meg a kart. A másik párkányon eltűnik az utunkban álló kő. Fussunk fel, majd megfordulva nekifutásból ugorjunk fel a gombhoz. Ez leereszti a következő követ, menjünk tehát a párkány végébe. Itt még nem tudjuk használni a kart, mert túl magasan van. Másszunk fel az oszlopon a tetőre. Itt menjünk egyre feljebb, és minden utunkba kerülő kart húzzunk meg, az utolsót pedig rántsuk le. A végén felemelkedik a tömb, amiről már aktiválni tudjuk a kart az oszlop tövében. Elindul egy nagy hógolyó, és hatására működésbe lépnek a teremben a fel-lecsapódó platformok, amelyek segítségével tovább tudunk menni. Ezeken és a leszakadó pallókon ugrálva jussunk el az utolsó szilárd párkányra. Itt nyomjuk meg a gombot, és már simán elérjük a Lion Stone-t. Itt még egy kanyarodós ugrással kerüljük meg az oszlopot, és vegyük fel az első titkot, egy rózsát.

Adjuk oda a kőoroszlánnak a követ, és a fáklyával együtt menjünk be a kapun. Gyújtsuk meg a négy mécsest, és újabb ajtók nyílnak meg. Mielőtt rávetnénk magunkat a Lion Stone-ra, húzzuk el az üveg angyalt, és nyomjuk meg mögötte a gombot. Az ide vezető folyosón kinyílik az egyik rács, mögötte a kúszórésben találjuk a második titkot.

Most már felvehetjük a követ, de alattunk megnyílik a padló, és lecsúszunk a mélybe. Ezzel ér véget a pálya.

Judit

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.