.....................................................................

Imprisoned Spirits III

Készítő: George Maciver (GMac)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki ageorge_maciver_imprisoned_spirits3.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat is a kaland.

Story:

Úgy tûnik, hogy nincs minden rendben a Bebörtönzött Lelkek alvilágában. Összeült a Bölcs Képviselõinek Nagytanácsa és követet küldött Lara Croft-hoz, hogy titokban megnyerjék a segítségét. A Nagytanács kormányzói helyét, a Sárkány Kastélyt elárasztotta a Thlymedykth és meg akartak tõlük szabadulni. Amennyiben Lara sikerrel jár, a Nagytanács szívélyesen felajánlotta, hogy elnézi korábbi vétségeit és visszatérhet saját világába. Azonban a visszatérés nem lesz egyszerû. A Bebörtönzött Lelkek mérgesek. Az egyetlen kapu, ami visszavezet Lara világába, a belsõ szentélyükön keresztül vezet, a Sárkány Kastély alatt, és õk tudják, hogy ha Lara belép a szent helyükre, jövõjük az örök halál lesz. De Larának elõször is meg kell találnia a Sárkány Kastély kulcsait...(fordította: Lacek)

Review:

Remek kaland volt ez a 6 pályás szint. Persze milyen is lehetne, mikor George Maciver készítette, az egyik kedven pályaalkotóm. :) Hatalmas barlangokban, több emeletes épületekben, és lforró vízben levő kis szigeteken kalandozunk. Az első pályák nem nehezek, amolyan bemelegítők. Egy hatalmas barlangban egy híd a központ. 4 elágazása van, ott kell keresni a pályákat. Az első feladatok nem nehezek, talán az 5.-től kezdve kell kicsit jobban ügyesnek lenni. Itt már vannak nehezebb időre futások, ugrások is. Kulcsokat, kristályokat kell megszerezni a továbbjutáshoz. A nehézség inkább a továbbjutás megkeresésében van. Ellenség sem sok a pályákon. Pár mutáns, és felrobbanó szörnyeteg. Azért tartalékold a keményebb fegyvereket, mert a legvégén lesz pár félisten is. :) Nekem az 5. pálya volt a kedvencem. Mindig is szerettem a lebegő szigetes pályákat, ez is hasonló volt. Az utolsó pályán viszont van egy apró, ám bosszantó bug. Feltétlenül nyisd ki először, a lépcsőházban, a baloldali első ajtót, mert a másodikon bemenve, a feladat végén erre kell kijönni, de ez csak kívülről nyitható. Ezt leszámítva nagy kaland volt, remek, és változatos textúrákkal, és remek hozzáadott hangokkal. Ne hagyja ki senki, csak ajánlani tudom. :)

Leírás:

1 - A Time to be Born:

Secret 1:

Mentések--Savegames:

Ha vége az animnak, keresd meg a jobb oldali fal mellett a fáklyákat, majd menj ki visszafelé a teremből. Menj át a hídon, jobbra ugorj fel a sziklákra, és a plafonon kapaszkodva eljutsz a karhoz, amivel kinyitod az ajtót. Menj ki a barlangba, és menj lefelé balra, amíg egy nagy, égetőmedencés terembe érsz. Közben egy helyen figyeld meg jobbra a zárt ajtót, ide kell majd visszajönnöd, ha megszerezted a kulcsot.

Menj át a hídon, és a közepe után, az elágazásnál menj egyenesen, majd a baloldalon levő sziklákon át átjutsz a fali járatig. Menj végig a folyosón, és a vizes medencénél öld meg a mutánst, és vedd el tőle a kulcsot, a Spirit Key-t. Menj most vissza, az előbb említett ajtóhoz, és nyisd ki. Öld meg a mutánst, ha veri a mellét, akkor nem sérül. Tedd el a fegyvert, majd újra elővéve lőheted tovább. Menj le a folyosón a zárt ajtóig, majd menj visszafelé, fent egy újabb mutánst kell megölnöd, de utána a kis teremben, két oldalt lemennek a tömbök. Az egyik oldalon egy kart húzhatsz meg, a másikon pedig lőszert, fáklyákat kapsz. Menj ismét le a folyosón, át a kinyílt ajtón, és kövesd a segítségedet, aki meggyújtja a medencét. Ne felejtsd el, a túloldali kis platformon felvenni a Shotgun-t.

Menj át a kinyílt ajtón, végig a folyosón, le a lejtőn. Öld meg a szörnyit, és egy kis talapzatról, a lávás medence mellett, felveheted a Gold Crystal-t. A kiemelkedett platformon keresztül átjutsz a láván, és visszaérsz a nagyterembe. Ismét menj át a hídon, de az elágazásnál most balra menj. A híd végén, a bejáratnál, mássz fel a baloldali sziklákra, mert oldalt lőszert vehetsz fel. Menj be, végig a folyosón, de még ne nyisd ki az ajtót. Az ajtóval szemben mássz fel a sziklákra, a kis folyosó végén a plafonon kapaszkodj át a túloldalra, és a kis teremben felveheted az 1.Secret Skull-t, az 1.secret-ben. Menj most vissza, nyisd ki az ajtót, és a folyosó a következő pályára vezet.

2 - A Time to Kill (part 1):

Mentések--Savegames:

Menj végig a folyosón, gázolj át a sekély vízen, és a sarokban, jobbra mássz fel a tömbre. Lehúzódik a következő tömb, és kiérsz a szabadba, egy térre. Menj végig a völgyben, a kerítésekhez felmászva lőszert, és medipackot kapsz, majd a másik téren ugorj a vízbe, és vedd fel a lőszert. Mássz ki a partra, a fal mellett, az zárt ajtótól balra, lemászhatsz a létrán. Hagyd még a fáklyát, csak a fali kart rántsd le, és menj vissza, ki a szabadba. A medence túloldalán, a fal mellett, lenyílt egy csapóajtó. Mássz le, majd a folyosó végén a jobb oldali falon is. Húzd el a döglött mutánst, és vedd fel a Crowbar-t. Mássz vissza, fel a létrán, ki a szabadba, és le az előbbi kis terembe. Feszítsd ki az ajtót, vedd fel, és gyújtsd meg a Fáklyá-t, és gyújtsd meg vele a beugróban levő, fali hullát. Lenyílt a csapóajtó. Dobd el a fáklyát.

Mássz le a létrán, menj végig a folyosón, a fal mellett kerüld el a tűzfújókat, és a fal felöl állva vedd fel a Crystal of Light-ot. Ha meggyulladsz, ugorj a vízbe. Menj vissza, egészen, ahol a crowbar-t találtad. Ott, a sarokban nyisd ki a kővel az ajtót, és a következő pályára értél.

3 - A Time of Peace (part 1):

Secret 2:

Mentések--Savegames:

Menj végig a folyosón, ugorj balra a híd melletti platformra, és a fali beugróban felveheted a Crystal of Water-t. Az anim mutatja, hova kell visszamenned. Egészen abba a terembe, ahol a shotgun-t találtad. Menj tehát át a hídon, balra a karral nyisd ki az ajtót, majd a következő, vizes medencés teremben menj balra, fel a lejtőn, és visszaérsz a nagy barlangba, a hídhoz. Menj át rajta teljesen, a túloldalon jobbra. Ismét kiemelkedik a platform a lávás medencében, így átkelhetsz rajta, és továbbmenve visszaérsz az említett terembe. Ahol a shotgun volt, most fáklyákat vehetsz fel, majd a másik falon a foglalatába teheted a követ. Vízzé változott a medencében levő folyadék. A hulla mellett felveheted az újabb Spirit Key-t, de előtte ments egyet, mert egy kemény rohanás következik.

Egy szellem elevenedik meg. Vissza kell rohannod, egészen a pálya elejére, ahol a többi is csapdába esett a villámokban. Menj ki tehát gyorsan a vízből, rohanj vissza a nagy barlangba, ismét átugorva a platformon keresztül a lávás medencét, majd rohanás fel jobbra, az emelkedőn. Ahol leugrottál a barlangba, azzal a fali lyukkal szemben mássz fel a sziklákra, és teljesen a túloldaláról ugorj, nekifutásból, teljesen a rés baloldali sarkához, és csak a legutolsó pillanatban kapd el a peremet. Mássz fel, rohanj át a hídon, és a nagyteremben leguggolva a villámok alatt, végre megszabadulsz a szellemtől.

A terem túloldalán, revolver lőszert vehetsz fel a vízben, majd a jobb sarokban, egy kúszórést találsz. Kússz át rajta, és máris a Tiéd a 2.Secret Skull-t, a 2.secret-ben. Kimenve, balra, tedd a foglalatába a Spirit Key-t, és felmászva a kis folyosóra felveheted a Crystal of Fire-t. Menj most vissza a nagy barlangba, ha kell, nyisd ki ismét az ajtót, és menj át a hídon. A közepéhez érve, figyeld meg jobbra, lent a kis platformot. Lőszert rejt. Három lépés távolságból, helyből oda tudsz ugrani. A képek is segítenek. Vedd fel, majd nekifutásból ugorj vissza a hídra. Fordulj meg, és jobbra menve nyisd ki a kővel az ajtót. Bemenve a következő pályára értél.

4 - A Time of War (part 1):

Secret 3:

Mentések--Savegames:

A folyosó egy hatalmas, több emeletes terembe vezet. Nekifutásból ugorj a vasrácsra, elkapva a peremét, mássz fel, majd tovább a másikra. A kis hídon, egy tömböt találsz, aminek a teteje egy időkapcsoló. Oldalt állva, három lépés távolságból ugorj fel rá, majd rögtön vissza, le balra. Nekifutásból kapd el a felemelkedett rácsot, majd felmászva fuss át a másikra. Onnan nekifutásból ugorj a sarokban levő potyogós padlóra, majd jobbra fordulva az alattad levőre, a járat előtt. Gyorsan ugorj be balra a járatba.

Újabb vulkános terembe értél. A jobb oldali fal mellől, a folyosó széléről ugorj helyből a platformra, majd nekifutásból a következőre. Most helyből kell ugranod a másikra, majd tovább, és be a járatba. Mindegyik ugrás helyből legyen, nincs időd a nekifutásra. A következő teremben is hasonló a feladat. Fuss át jobbra a platformra, és nekifutásból kapd el a falat. Mássz fel, majd nekifutásból ugorj a következő potyogó padlóra. Most itt is helyből ugrásokkal kell elérned, és felmásznod a következő folyosóra. Egy újabb terembe értél.

Kapaszkodj fel a kis padlásra, rögtön a bejárat után, és medipackot, lőszert találsz ott. Menj fel a lépcsőn a karzatra, és a túloldalon, a sarokban felveheted a Revolver-t. Megfordult a ferde oszlop, így már át tudsz jutni rá, az előtte levőn keresztül. Rögtön ugorj a potyogó padlóra, majd nekifutásból kapd el a vasrácsot. Felmászva kicsit megpihenhetsz. Kapd el az újabb ferde oszlopot, csimpizz teljesen jobbra rajta, majd felmászva ugorj a következő szélére, onnan a potyogó padlóra, majd egy helyből ugrással átjutottál a másik karzatra. Ne felejtsd el, ugrás közben is irányítható Lara, tehát nyomd a jobbrát, akkor sikerülni fog. :) Nem pihenhetsz, mert a lávában egy félisten jelenik meg. Illetve nem is jelenik meg, mert alig látható, láthatatlan. Állj háttal a falnak, és jobbra, balra ugrálva lődd le, menj végig a karzaton, lépj rá a sarokban a kapcsolóra, és akkor lent, a másik sarokban kinyílik a rács.

Menj fel a folyosón, lemászva lődd le a szörnyeteget, majd a kis fali beugró előtt, ugorj fel, és kapd el a létrát. Mássz fel egészen a tüzes platformig, ott egy fordulásos hátra ugrással, (+END) kapd el a másik oldalon a peremet, és mássz fel. Figyeld meg a kulcslyukat, és mellette a villámló fát. Menj előre, ugorj át az épülethez, lépj rá mindegyik kiemelkedő padlólapra, és a mintásra is bent az épületben. Ugorj a vízbe, és vedd fel a Skull Key-t, majd visszamenve tedd a zárba, ezzel kioltva a tüzet, a létra tetején, a szemközti oldalon. Amikor felveszed a kulcsot, három szellem is üldözni kezd, az említett villámló fa alá leguggolva szabadulhatsz meg tőlük.

Ha kioltottad a tüzet, ugorj át oda, majd jobbra menve, mássz fel a felemelkedő oszlopra, ott megfordulva feljuthatsz az emeletre. Menj hátra, és vedd fel a medipackot az oszlop mögött, majd visszamenve, sétálj ki a platformra. Nézz körül. Szembe kell átjutnod, de ég a padlólap. Nekifutásból ugorj hát először balra, a mintás platformra, az egy rövid időre kikapcsolja a tüzet. Gyorsan perdül meg, futás ugrás vissza, pördülés, futás, ugrás, kapd el a tüzes platformot, mássz fel rá, majd futás ugrás, és megpihenhetsz végre a következő kis hídon.

Menj jobbra, ugorj rá, és csússz le a tetőn, elkapva a peremet. Csimpizz át a túloldalra, és ugorj hátra a platformra. Menj be a folyosón, vedd észre a foglalatot, de még kell a kulcs. Menj fel a folyosón, és egy érdekes szobában találod magadat. A rács csak álca, mert a vízbe esel. Lent egy szörnyi les rád, aki nem úszik, hanem szaladgál a fenéken. Ússz fel a rács tetejére, és felveheted a Spirit Key-t. Lent a rács alján visszaúszhatsz, és kimászhatsz a vízből, és a folyosó alján a helyére is teheted, ezzel kioltva a tüzeket a terem másik oldalán. Juss most vissza a kis hídra, ahogy jöttél.

Nekifutásból átugorva a fal mellé, felmászva a tömbre, felveheted a Crossbow-ot, és lőszert is hozzá. Továbbmenve ugorj át a kialudt tüzekhez, majd a zárt ajtóhoz. Fordulj jobbra, sétálj ki a platform szélére, és helyből ugorva kapd el a tüzes platformot. Kapaszkodj át a túloldalára, és a sarkon felmászva, ott nem éget, helyből ugorj át a túloldalra. Ugorj jobbra a tetőre, lecsúszva kapd el a peremet, és jobbra csimpizve, majd egy fordulásos ugrással kapd el a toronyban levő kis beugrót. Ott egy foglalatot találsz. Mássz fel a létrán, öld meg a szörnyit, és vedd el tőle az újabb Spirit Key-t. Lemászva a helyére is teheted, ezzel kioltva a tüzet, és kinyitva kint, a teremben a rácsot. Juss oda vissza, és újabb helyszínre értél.

Ugorj le jobbra, a hídra, majd tovább jobbra, a sarokban levő laposabb részre. Onnan vissza középre, és mássz fel a létrán. Csimpizz az oszlop jobb oldalára, mássz le, majd balra kapaszkodva felfelé haladj, amíg felérsz a karhoz. Húzd meg, látod a bejátszásban, megjelent újra a vezetőd, és tömbök emelkednek fel. A létrákon át ismét juss fel az emeletre, mássz fel a felemelkedett tömbre, majd ugorj nekifutásból a fal melletti párkányra, a legeslegutolsó pillanatban elkapva a peremét. Ugorj vissza, ismét középre, onnan megint a fal melletti egyenes párkányra. Ugorj át a baloldalira, majd visszaugorva középre, húzd meg a két kart a falon.

Juss vissza a kerítéses központi hídra. Onnan jobbra a felemelkedett rácson keresztül visszajutsz a felemelkedett tömbhöz, majd továbbmenve oda, ahova először ugrottál le a hídra, vagyis ennek az emeletnek az elejére. Ott, a túloldalon is felemelkedett egy rács. Ugorj, és kapd el, mássz fel rajta, juss fel a baloldali tömbre, majd onnan, nekifutásból a másik hídra. Szembe ugorj most, elkapva az égő tetejű oszlopot. Csimpizz át a jobb oldalára, mássz le a létrán, majd leesve, felkapaszkodva, átmászva az oszlop túloldalára felveheted a 3.Secret Skull-t, a 3.secret-ben. Juss fel a most már kialudt tetejű oszlopon keresztül a hídra. Persze csak akkor aludt ki a tűz, ha visszafelé jövet, a zöld oszlopon ráléptél a mintás padlólapra is.

Indulj el most tovább. Megint egy jobbra ugrás következik az oszlop előtti egyenes részre, majd vissza a hídra, felmászva a tömbre, ismét egy ugrás a fali beugróba, onnan megint vissza a hídra. A túloldali fal mellett egy oszlopot látsz. Ugorj oda, majd kapaszkodj fel jobbra a magasabbra, és annak végéből ugorj át a híd végére, ahol nincs kerítés. Nem kell közben kapaszkodnod. Ugorj át most a vezetőhöz. Nézz le a híd baloldalán, lent látsz egy kicsi medencét. Sétálj ki a híd szélére, és helyből ugorj bele. Mássz ki a partra, keresd meg az egyik növény tövében a fáklyákat, és ugyanott találod magát a Fáklyá-t is. Gyújtsd meg az égő tűznél, majd gyújtsd meg vele az oszlop túloldalán a fali fáklyát. Mássz fel a fekete oszlopon, és juss vissza a hídra. A híd törött végén két időkapcsolós padlólapot találsz. Lépj rá mindegyikre, és rohanj be a lassan bezáruló rács mögé.

Folyosókon haladsz át, és kis termeken. Kutasd ezeket át, mert balra, mindig találsz valamit. Lőszert, medipackot, a Shotgun-t, a Revolver-t, és a Castle Key-t. A végén egy mély aknához érsz.

Ugorj a vízbe, ússz végig a járaton, majd kimászva felveheted a Crystal of Souls-t. Menj át a kinyílt ajtón, és csússz le a lejtőn.

Back in Level 3 - A Time of Peace (part 2):

Menj ki a folyosón, ugorj a hídra, az elágazásnál menj jobbra, és nyisd ki az ajtót. Bemenve a folyosóra a következő pályára léptél.

5 – A Time to Heal:

Secret 4:

Mentések--Savegames:

Egy nagyon szép, amolyan „Lebegő szigetes” környezetbe érsz ki. Eddig nem értettem, miért kapott ilyen magas pontszámot a pálya. Most már értem. :)

Juss át a két tűzfújón, figyeld meg, van olyan, hogy mindegyik szünetel egy kis időre. Nekifutásból juss el a kiemelkedő sziklára, majd jobbra a következőre, kerüld meg az oszlopot, utána balra tarts, míg el nem jutsz a hídra. Menj át rajta a két oszlopos szigetig. Figyeld meg a baloldalit, ide kell majd időre visszajutnod, ha a tömb lehúzódik majd. Most fordulj jobbra, és ugorj át a jobb oldalira. Kerüld meg, és középre állva felemelkedik két szikla, amiken keresztül eljutsz a karhoz. Ments egyet, mert időre fog menni a feladat.

Húzd meg a kart, és a sziklákon átugrálva, nem megállva juss vissza, egészen a középső szigetre, majd ugorj át a baloldalira, és menj a túloldalára, ahol felveheted az 1.Jade Crystal-t. Menj tovább jobbra, és a sziget végén, egy lecsúszós részt találsz. Lépj rá, de teljesen a fal mellett, ugorj, közben nyomd a jobbra-t, így eljutsz a kis beugróig, ahol felveheted a 4.Secret Skull-t, a 4.secret-ben. A lehúzódott tömbön keresztül visszajutsz a túloldalra. Menj most a sziget másik oldalához is, ott is ez lesz a feladat, és egy medipackot fogsz kapni érte. Nekifutásból, +CTRL ugorj vissza, majd juss át a középső szigetre.

Menj most tovább a hídon, ugorj át a másikra, és ugorj fel a fali beugróba, az ajtó kinyílik előtted. Menj végig a termen, mielőtt belépnél a nagy rácsos terembe, szemközt felnyílik a rács. De rögtön le is záródik, ha nem jó padlólapra lépsz. Hogy melyik a jó? Nézz lefelé, a vízben látsz három sziklát. Csak az azok feletti rácsokra léphetsz, akkor bejutsz, és felveheted a 2.Jade Crystal-t.

Menj vissza, ki a hídra, ugorj át a másikra, és állj meg. Nézz lefelé. Lenyílt egy csapóajtó, és ott most víz van. Ugorj hát bele bátran. A két sarokban medipackot, és fáklyákat találsz. Vegyél egy mély lélegzetet, majd ússz át a másik irányba, végig a folyosón. Ne nézelődj semerre, csak ússz egyenesen, mert elfogy a levegő, és közben szellemek is zaklatnak majd. Az utolsó kis víz alatti szoba tetején végre kimászhatsz a vízből. Szedd össze mindkét oldalon a cuccokat, lőszereket, medipackot, és a Revolver-t. Ugorj vissza a vízbe, ússz visszafelé egy szobányit, fordulj balra, majd a fal előtt jobbra megtalálod a 3.Jade Crystal-t. Ússz vissza, és mássz újra ki, ahol a cuccokat találtad. Most felmászhatsz ott az emeletre, és visszaérsz a pálya elejére. Szerencsére a tűzfújók már nem üzemelnek, elfáradtak. :)

Ugorj megint az első sziklára, majd a következőre, és a harmadikon fordulj balra, és kapd el a központi emelvényt. Felmászva Tiéd a 4.Jade Crystal.

Menj vissza és a sziklákon át juss el a hídra, a középső szigetre, és tedd a foglalatukba a köveket. Ezzel a magasban vaslapokat emelsz fel, és az első Kristály talapzatánál egy tömb is felemelkedik, a baloldali kis szigeten. Menj oda, mássz fel, mássz fel jobbra, a falra, ott balra tartva, nekifutásból a felemelt vasrácsara, majd a következőről eljutsz a jobb oldali kis sziget emeletére. Kapaszkodj fel jobbra, a platformra, elkapva a peremét, majd mássz fel a létrán is, így eljutsz a legfelső emeletre.

Nekifutásból ugorj át a középső torony tetejére, majd a másikra. Lecsúszva kapd el a peremet, csimpizz jobbra a másik oldalára, ott felmászhatsz a tetőre. Menj balra, az oszlop mögött rálépve a mintás padlólapra, egy rács emelkedik fel alattad, tehát csússz le rá. Ugorj át most a következő toronyra. No itt egy kicsit megakadtam elsőre. :) Nem tudsz átugrani a középső toronyra a kőhöz, mert lecsúszós rész van ezen az oldalon. Tehát ne is a tetejére próbálj ugrani. Menj ki a torony sarkához, és egy helyből ugrással ugorj le egy szinttel lejjebb. Most ugorj vissza az innenső oszlophoz, balra kerüld meg, és mássz le egy emeletet. Keresd meg, és húzd meg a kart, majd mássz vissza, ugorj vissza a középső emelvényre. Ugorj át a túloldalira, ott lenyílt egy rács, és felkapaszkodva az emeletre, erről az oldalról átjutsz középre, és végre felveheted a Gold Crystal-t. Látod a villámok hova irányulnak? Vissza kell jutnod ahhoz az oszlophoz, ahol a kart húztad meg, és a villámokból kiveheted a 2.Castle Key-t.

Ugorj át középre, majd a sziklákon át, juss vissza a kialudt tűzfújókhoz. Balra ugorj át a felemelkedett tömbre, onnan a sziklára. Háttal ugorj rá a ferde sziklára, majd előrefelé kapd el a létrát. Mássz kicsit jobbra, majd fel, és lecsúszva visszaérsz az első pályára.

Back in Level 3 - A Time of Peace (part 3):

Csússz le, menj végig a folyosón, ki a hídra. Az elágazásnál menj jobbra, és a kővel nyisd ki az utolsó pálya ajataját.

6 - A Time to Kill (part 2):

Secret 5:

Mentések--Savegames:

 Menj végig a folyosón, gázolj át a sekély vízen, mássz fel a tömbre a sarokban, és a lenyílt tömb után visszaérsz a szabadba, a már ismerős helyre. Menj egyenesen előre, a zárt kapu két oldalán álló hullákba tedd be a Castle Key-eket, és menj be a kinyílt nagykapun. Ez a pálya nem lineáris, többfelé is elindulhatsz, a lépcsőházban több ajtó kinyílik. Én balra indultam el, a lépcső mellett kinyitva a második ajtót.

NAGYON FONTOS: Mielőtt bármerre is mennél, nyisd ki az összes ajtót a földszinten, és az emeleten is. Én úgy jártam az első feladat végénél, hogy a másik oldalról nem tudtam kinyitni az ajtót, így nem tudtam visszamenni a lépcsőházba. Szívás volt. :) Elölről kellett kezdenem az egészet. :)

Egy hosszú, lávás folyosóra értél. Ugorj a lecsúszós részre, a baloldalira, majd hátra, előre, hátra, és így tovább. Amikor előrefelé ugrasz, nyomd a jobbra-t is, akkor haladsz a teremben, míg a végén a tömbön ér véget az ugrálásod. Ugorj az ajtóhoz, kinyílik az előtted.

Találsz a kis emelvényen két fáklyát, de még hagyd őket. Menj jobbra, a másik teremben kapaszkodj fel az emeletre, és húzd meg a kart. Menj jobbra, és a folyosó végén húzd meg a másikat is. Lement ott a tömb. Mássz le, vedd most fel az egyik Fáklyá-t, és dobd a lehúzódott tömbre. Juss fel ismét az emeletre, és a karral emeld fel a tömböt, a fáklyával együtt. Vedd fel, menj át a másik folyosóra, és balra a szemközti fal mellett, dobd a sötét padlólapra. Menj vissza az első karhoz, húzd meg, és felemeled az emeletre. Menj vissza a folyosóra, menj balra, és a túloldalon, a tartó pillérek baloldalán levő magasabb padlólapról, annak jobb oldaláról felkapaszkodhatsz az emeletre. Még ne vedd fel a fáklyát. Menj jobbra, kapaszkodj fel a tömbön levő résbe, csimpizz jobbra, és leesve rántsd le a fali kart, ezzel egy tüzet gyújtasz meg az emeleten. Ismét juss fel az emeletre, vedd fel, és gyújtsd meg a fáklyát.

Ugorj át vele a kis hídra, menj balra, és az előbb lerántott kar előtt, nekifutásból ugorj a fal melletti lecsúszós részre. Onnan hátra, és átérsz a másik kis karzatra.  Fordulj meg, és a másik oldalin, az oszlop melletti fekete padlólapra dobd a fáklyát. Menj le a földszintre, és húzd meg ismét az első kart, ezzel felemeled a fáklyát a felső emeletre. Juss fel ismét a hídra, majd a túloldali karzatra, kapaszkodj fel az emeletre, és vedd fel az égő fáklyát. Ugorj vissza a hídra, majd ugorj a ferde oszlopra, de a jobb oldalára. Ugorj a másikra, annak is a jobb oldalára, és a végén, a jobbra gombot nyomva ugrás közben elérsz a kis karzatra, és meggyújthatod a fali fáklyát.

A fáklyát eldobhatod, nincs rá szükséged többé. De ugorj át az ajtóhoz, és az előtte levő emelvényről vedd le az 1.Dragon's Head-et. Kinyílt az ajtó is. Menj végig a folyosón, kapaszkodj le az alsó folyosóra, és ha megfogadtad a tanácsomat, és a pálya elején kinyitottad az ajtókat a lépcsőházban, akkor visszaértél oda. Ha nem, akkor szívás, kezd elölről az egészet. :)

Menj jobbra a lépcsőház emeletén, és menj be a másik ajtón. Vigyázz, ne ess le, ha mégis, menj vissza, fel az emeletre. Menj végig a folyosón, kinyílik az ajtó. Igaz, bezárul mögötted, de ne aggódj. :) Menj fel a folyosón az első teremig, jobbra a sarokban rántsd le a csapóajtót, és felkapaszkodva az emeletre rántsd le a fali kart. Menj le, de vigyázz, közben odaért egy mutáns. Öld meg, és figyeld meg a másik sarokban a tüzet. Menj tovább felfelé a folyosón, végig a külső karzaton. Balra figyeld meg a zárt ajtót, és a két fáklyát a falon. A túloldalon menj le a folyosón, lent balra fáklyákat vehetsz fel, a másik sarokban pedig egy újabb csapóajtót ránthatsz le. Kapaszkodj fel, és vedd fel a Fáklyá-t. Menj vissza a tűzhöz, gyújtsd meg, majd a zárt ajtónál gyújtsd meg vele a fali fáklyákat. Kinyílt az ajtó. Dobd el a fáklyát, és felugorva az ajtóhoz, vedd fel a 2.Dragon's Head-et. Menj le, amerre a fáklyát találtad, és visszaérsz a lépcsőházba. De előtte, balra is van egy járat, amin átmenve, átugorva a téren a központi emelvényre, egy medipackot vehetsz fel.

Menj a lépcsőház emeletén jobbra, és be a következő ajtón, jobbra. Egy égővizes terembe értél. Balra lőszert vehetsz fel, ezt egyébként többször megteheted, ha később visszajössz ide. :) Jobbra is lőszert találsz, és ami nagyon fontos, a Laser Sight-ot. Menj középre, illeszd össze a revolverrel, vagy a crossbow-al, és a szemközti fali résben lődd meg a gömböt. Egy oszlop emelkedik fel a vízben. Ugorj rá, és fordulj balra. Azon a falon is találsz egy meglőhető gömböt. Újabb tömb emelkedik fel. Ugorj rá, utána nézz fel, a plafonon is találsz egyet. Lődd meg azt is. Az előző réshez, nekifutásból oda is tudsz ugrani. Kapd el a peremet, és mássz át a résen. Mássz fel a létrán, és a felső folyosón először jobbra indulj el, mert ott találod az 5.Secret Skull-t, az 5.secret-ben. 

Menj vissza az elágazáshoz, és a másik irányba menve, lekapaszkodhatsz a medencéhez. A bejárat feletti gömböt is lődd meg, és most már a kiemelkedett tömbökön keresztül átjutsz a túloldalra, ahol meghúzhatod a kart. Menj vissza a másik partra, és ki a lépcsőházba.

Menj balra, és a túloldalon be a baloldali ajtón. Kapaszkodj le a földszintre, és menj tovább, az ajtó kinyílik előtted, és egy villogó szobába értél. Menj körbe, figyeld a villogást, mert az mutatja az oszlopok mellett a halálfejes, lecsúszós padlólapokat, amikre rá kell ugranod, hogy a végén a kis talapzaton megjelenjen, és felvehesd a 3.Dragon's Head-et. Menj ki a lépcsőházba ismét, kinyitva az ajtót.

Menj egyenesen szembe. Mielőtt belépnél az ajtón készítsd elő a komolyabb fegyvereket. :) Egy kemény időre futással kezdel. Az ajtónál a barna padlólap nyitja egy rövid időre a szemközti ajtót. Fuss, ugorj, rohanj, és bejutsz az ajtó mögé. Hidd el, nem lehetetlen. :) Ha sikerült, fegyvert elő, mert négy félisten is támad rád. Végezz velük, majd fel amit találsz, medipackot és lőszert, és menj a most már előtted kinyíló ajtóhoz. Menj be a kis terembe, és húzd meg a kart, majd menj vissza a lépcsőházba.

Menj jobbra, be a másik ajtón. Itt is időre futással jutsz be a szemközti ajtón. Ha sikerült egy medencéhez értél. Vigyázz, a vízben egy félisten vár. Végezz vele, rántsd le az egyik sarokban a kart a falon, majd a vízbe ugorva felveheted a 4.Dragon's Head-et. Ússz át a kinyitott ajtón, ússz végig a folyosókon, és kiérsz az épület előtti medencében. Mássz ki a partra, menj a kapu melletti, baloldali kis dombra, mássz le az alagútba. Mássz le ott is az alagsorba, és visszaérsz a négy tűzfújóhoz. Most nem éhnek, és mindegyik fejére rátehetsz egy-egy Dragon Head-et. Kinyílt az ajtó a sarokban.

Menj végig az ösvényen. Szellemek jelennek meg, de ezek már nem bántanak. Várd meg, amíg a vezetőd kinyitja az ajtót, és a villámokba lépve, egy gyönyörű flyby után, vége is ennek a remek kalandnak.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.