.....................................................................

BtB 2006 - Level 11 - Tears of a Lost Dynasty

Készítő: Thibault Chatelus (TC14)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_11_tears_of_a_lost_dynasty_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Lara Koreába utazik, hogy az elveszett koreai dinasztia nyomaira bukkanjon. Ám keresés közben egy helyütt a föld beszakad alatta, és egy barlangrendszerbe zuhan. (Fordította: Wyc)

Review:

Ez a pálya, talán az eddigi legnagyobb a projektben. Koreában kalandozva 4 Dynasty Symbol-t kell összegyűjteni, miközben rengeteg feladat vár ránk. Sok a tüskés platform, a pontos ugrás benne. Sziklafolyosókon, házakban, a fák tetején, és a házak tetején is körül kell nézni. 3 secretet találtam a pályán, bizony az egyik nagyon el van dugva az épület mögötti sziklafalban. Van pár kötelező sérülés is, de medipackot nem kell elhasználni. Nincs is sok. Fegyverünk sincs sok, de nem is kell. Pár cápa, és krokodil, és denevér zaklat, de tisztes távolságból el lehet intézni őket. Nagyon szépek, és változatosak a textúrák, remek a hangulata is a pályának, ne hagyja ki senki. Remekmű. :)

Secret 1: Secret 2-3:

Mentések-Savegames:

Leírás:

A nagy lecsúszás után, mássz ki a vízből a fánál, annak sarkánál, és öld meg a cápát. Ússz balra, az épület mögé, és feszítsd ki a vízben az ajtót. Beúszva, mássz ki, mássz fel a létrán, és ugorj át a szemközti épületbe. Húzd meg a kart a falon, és figyeld meg a foglalatot, ide még vissza kell majd térned.

Ugorj a vízbe, a fánál vegyél egy mély lélegzetet, és ússz be a járatba. Ússz, de igyekezz, mert hosszú a járat, sok helyen a növények takarják el a továbbvezető utat. :) Kimászva a vízből, vedd fel a 1.Dynasty Symbol-t, a medipackot, lődd le az újabb cápát, amit odacsalhatsz, ha kicsit beugrasz a vízbe, és rögtön kimászol. Ússz vissza a központi terembe, és mássz ki a fánál.

Juss el a fa körül ugrálva a partra, és a növényekkel takart kúszórésbe mássz fel, a falon. Mássz le a túloldalon, lődd le a denevéreket, és a folyosó egy kis szobába vezet, ahol medipackot találsz a sarokban, és egy kart is megtolhatsz, ami egy tömböt emel fel kint a téren. Kimenve, menj jobbra, a sarokban fel a lépcsőkön, be a folyosóra, ami egy templomba vezet. Egy szellemet ébresztesz fel. Rohanj vissza, ki, ugorj a vízbe, és megszabadulsz tőle. Menj vissza a templomba, és balra, majdnem a terem végében, egy járatot találsz, ami egy forró vizes terembe vezet. Nekifutásból ugorj át a túloldalra, majd amikor a tüskék, és a kalapács is visszahúzódik, futás, ugrás, a másik oszlopra. Hátrálj a széléig, és a jobb sarkáról indulj tovább. Futás, ugrás, megállás nélkül futás, ugrás, közben irányítsd balra is Larát, és máris fent vagy a bal sarokban az oszlopon, és megnyomhatod a gombot a falon. Most a másik sarokba kell eljutnod. Nekifutásból ugorj a tüskés oszlopra, és rögtön ugorj tovább, elkapva a sarokban levő oszlopot. Mássz fel, nyomd meg a gombot, majd a második oszlopra ugorva, mássz fel, futás, ugrás, rögtön tovább ugrás, és visszatérhetsz a templomba, felvenni a Sacred Stone-t.

A templom másik oldalán is van egy járat. Nyisd ki az ajtót, és a víznél ments egyet, időre fog menni a feladat. Ugorj a vízbe, ússz át a tüskéknél, húzd meg a kart, majd ússz vissza, és mássz ki a medencéből. Ugye milyen egyszerű volt? :) Hidd el, sérülés nélkül is meg lehet oldani. Látod? Fent a karzatnál felemelkedett egy platform. Ugorj a láncra, mássz fel egy kicsit, és kapaszkodás nélkül ugorj a platformra. Ugorj a karzatra, mássz fel az ablakmélyedésbe, nyisd ki az ajtót. Kimenve a másik karzatra, rohanj vissza a szellem elöl, a vízbe, majd juss fel ismét. Menj jobbra, nyisd ki a másik ajtót is, majd a folyosó végén a következő. A karzatra érsz, aminek a túlsó sarkában egy láncot húzhatsz meg, ami elmozdít egy tömböt az előbbi folyosón, és egy új területre érsz, a kezdő terem emeletére, a fák közé.

Ugorj át a faágra, majd ugrálj az ágakon, egészen a kis erkélyig. Ott jobbra, kapaszkodj fel a növényekre, csimpizz át az oszlop baloldalára, mássz le egy kicsit, majd egy fordulásos, (+END) hátra szaltóval kapd el a létrát, és mássz fel. Itt most szerezzük meg először, az első titkot, de utána bizony vissza kell ide jönni. Menj szembe át, az épület túloldalára, figyeld meg a falban a rést, és egy helyből ugrással+CTRL, beugrasz a járatba, ahol egy medipack vár, az 1.secret-ben. Nekifutásból ugorj a vízbe, mássz ki, és bizony most juss vissza, fel a ház tetejére.

Menj az épület baloldalára, ugorj át a másikra, majd a harmadikra. Kapaszkodj végig az oldalán, a túlsó részre, és ott felveheted a 2.Dynasty Symbol-t. Juss vissza a létráig. Ugorj át szembe a faágra, majd a plafon létra alá. Kapaszkodj át rajta a fáig, majd onnan ugorj a másik faágra, végül a vízesés mögötti sziklafolyosóba. A folyosó túloldalán háttal csússz le, kapd el a tető peremét, és csimpizz balra, ameddig lehet, majd felmászva, egy fordulásos, (+END) hátra szaltóval, közben jobbra is irányítva, a fehér platformig jutsz. Mássz fel, és menj be az újabb járatba. Kiérsz itt is a fák közé, a felső szintre. Ugorj át az épületre, és húzd meg a láncot, ez egy rácsot nyit ki oldalt. Ugorj a vízbe, mássz ki gyorsan a fánál, és öld le a cápát. Ússz be most abba a házba alul, aminek az ajtaját legelőször kifeszítetted. Mássz fel a létrán, ugorj át a másik házba, és jobbra tedd a követ a foglalatba. Kinyílt középen a csapóajtó. Mássz le, majd a sarokban ott is, és egy barlangba értél.

Az amulettet még nem tudod felvenni, de a sarokban van egy kis vízi járat. Ugorj a vízbe, de vigyázz, egy krokodil őrzi. Ha van türelmed, csald a lyukhoz, és kimászva a vízből lelőheted. Ússz végig a folyosókon, egészen a nagy medencéig. Kapaszkodj fel a lecsúszós oszlopra, és hátraugorva a karzatra érsz. A repedésbe felkapaszkodva átcsimpizhetsz a túloldalra. Ugorj a láncra, majd elfordulva ugorj hátra, a másik karzatra. A kis virágcseréptől indulva fuss, ugorj a következőre. Ott sétálj ki a korlátig, a tüskés platform felé nézve, és ments egyet. Helyből rá kell ugornod, amikor visszahúzódtak a tüskék, majd futás közben kanyarodás, és ugrás a következő karzatra. Kicsit nehéz a feladat, de menni fog. Lényeg, hogy a tüskés oszlop jobb sarkára ugorj, és onnan futás, kanyarodás, ugrás. A kép segít a pozícionálásban.

Mássz be a folyosóra, a barlangban lődd le a denevéreket, mássz fel a létrán, először jobbra menve vedd fel a medipackot, majd a baloldali piros hídról ugorj le balra, a fal melletti karzatra, és told meg a kart. Kicsit vesztesz energiát, de sajnos csak így lehet folytatni a kalandot. Ugorj a vízbe, és a ferde oszlop segítségével ismét juss el a kinyílt rácshoz. A szellem elöl menekülj a vízbe, majd ismét menj be a terembe.

Balra tüskés tömböket látsz. Négy lépés távolságból ugorj az alacsonyabbra, amikor visszahúzódnak a tüskék, majd futás, ugrás, és kapd el a sarokban levő kis erkélyt. Mássz fel, nyomd meg a gombot, és ugorj le. A második tömbön visszahúzódtak a tüskék. Mássz fel oda, és állj háttal a magasabbnak, egész a tömb szélére. Ugorj hátra, majd fel, kapd el a hidat, és gyorsan kapaszkodj körbe. Engedd el, kapd el az oszlopot, majd most már kapaszkodj fel a híd felső oldalára. Menj körbe, ugorj a járatba, és kiérsz egy másik piros hídra. Menj az oszlopra, de még ne ugorj a láncra. Fordulj meg, és nekifutásból ugorj a piros híd másik oldalára, ahol revolver lőszert vehetsz fel, a 2.secret-ben. Most nekifutásból, egy "banán" ugrással, (olyan ívű ugrás, mint a banán) ugrás közben irányítva Larát, miközben megkerülöd az oszlopot, visszaérsz a híd túloldalára. Most már felmászhatsz a láncon a felső terembe.

Menj a vízeséshez, és kapaszkodj fel a sziklákon, a baloldalon. Vigyázz, gördülő kövek jönnek ellened. Többször át kell ugrálnod az egyik feléről a másikra, és le kell guggolnod a magasabb sziklák előtt, hogy megúszd, és felérj a végére. Ott is ugorj át a baloldali sziklarésbe, kapaszkodj fel a létrán, és húzd meg a kart a falon.

Menj vissza, és csússz le a vízesésen, a medencébe. Ússz visszafelé, amerről jöttél, a szobros terem előtt vegyél egy mély lélegzetet, és ússz át a termen, de a nyitott rácson. Vedd fel a medipackot, és feszítsd ki az ajtót balra. Ússz vissza levegőért, majd ússz be a járatba, és a folyosó végén, húzd meg a kart, ez kikapcsolja a tüskéket az amulettnél. Menj vissza levegőért, és ússz most vissza a kis barlangba, és vedd fel a talapzatról a Yin-Yang-ot.

Ússz vissza a szobros terembe, ott jobbra, a rács mögé, és ahol felvetted a medipackot, a fal mellett ússz felfelé, és feszítsd ki az ajtót. Sajnos egy piszok cápa leselkedik rád, és közben beléd is harap. Ússz ki, mássz ki a fánál, és bosszuld meg a sérülést. Juss ki a partra ismét, és a ferde platformon át, ugorj a pálya elején kiemelt tömbre, és tedd a foglalatba az amulettet.

Mássz le az oszlopról, és balra, az épület oldalán megjelent létrán mássz fel. Ezt a rácsot nyitottad, az épület tetején meghúzott lánccal. Juss le a szobába, a jobb oldalra, a lecsúszós részre ugorva, és told meg a kart. Itt látnod, kell, hogy kint a sziklafalon felnyílik egy rács. Ha nem így van, akkor úgy jártál, mint én, vagyis töltsd le újra a btb06_11_tears_of_a_lost_dynasty_tr4.zip-et, és visszatöltve egy mentést, újra told meg akart. Nálam az is elég volt, hogy csak visszamentem a létrán át az épületbe, le a karhoz, és már akkor kinyílt a rács. Menj ki az épületből. Menj balra, keresd meg a falon a kinyílt folyosót, és menj be.

Vedd észre a baloldali falon a kúszórést, és mássz át rajta. Mássz fel a létrán, ugorj hátra, majd előre, irányítsd jobbra, és már fent is vagy az emeleten. Mássz fel a sziklán, öld meg a krokodilt, és húzd meg a kart. Ugorj a láncra, fordulj el a túloldal felé, és amikor szétnyílnak a kalapácsok, ugorj hátra a tömbre, és húzd meg a kart. Ugrás vissza a láncra, mássz fel, és a sarokban, a lyukban lecsúszva visszaérsz,, az előbb kinyitott ajtóhoz. Nekifutásból ugorj a ház oldalán felnyílt csapóajtóra, mássz be az épületbe, ugorj át a szemközti oldalra, és mássz le a létrán. Vedd fel a 3.Dynasty Symbol-t, és hagyd el az épületet, újra bemenve a járatba.

Most menj tovább, és kiérsz egy épülethez, a folyosó végén. Rohanj vissza a vízbe, mert egy tüzes szellem ered a nyomodba. Mássz ki a fánál, és újra menj oda vissza. Menj balra, be a másik folyosóra, ami egy terembe vezet. Ugord át a kis korlátot, rántsd fel a fehér csapóajtót, és mássz le. Vedd fel balra a kis emelvényről a fáklyát, és menj végig a folyosókon, fel, fel ugrálva a tömbökre. Ezeket egy négyzetnyivel előbbről, helyből ugrással meg tudod oldani. A végén lecsúszol az előbb terembe. Gyújtsd meg a fáklyát a fali égőnél, és gyújtsd meg vele a többi fáklyát, és a farakást is. Menj le, ahol találtad a fáklyát, és ott is gyújtsd meg az összeset. Egy helyen figyeld meg a zárt rácsot. Ha lecsúsztál újra a terembe, dobd el a fáklyát, és menj vissza ehhez a rácshoz. Most nyitva van. Menj be, és tiéd a 4.Dynasty Symbol.

Mássz vissza a terembe, vedd fel a fáklyát, és menj ki az alagúton keresztül a térre, és gyújtsd meg az épület előtt is a farakást. Még ne menj be az épületbe. Menj el jobbra mögé, kapaszkodj fel a sziklára, fordulj a ház felé, és csak a CTRL-t és az előrét nyomva, felkapaszkodsz a tetőre. Told meg a kart, majd a túloldalon menj be a kis barlangba, mert medipackot találsz ott, a 3.secret-ben.

Most már bemehetsz lent az épületbe. Tedd a négy kis asztalkára a szimbólumokat, nyomd meg a falon a gombot, és mássz le az alsó folyosóra a megnyílt csapóajtónál. Lecsúszva a lejtőn, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.