.....................................................................

Armageddon's Temple 2

Készítő: Elvis Tupcijenko (eTux) Homepage

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki az elvis_tupcijenko_armageddons_temple2.zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, a sounds-ból a sounds-samples, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indulhat is a kaland.

Story:

Ahogy Lara átlépi a küszöböt, az ajtó bezárul mögötte, és hõsnõnk elindul a rejtélyes templom belseje felé, hogy újra megmentse a világot.
Ezalatt az alvó világ felé egy UFO közelít, és egyre közelebb és közelebb ér a Földhöz. A tudósok nem tudják alaposan megvizsgálni, mert az árnyéka is állandóan változik. Egyes szekták csoportos öngyilkosságot követnek el, mert azt gondolják, hogy az UFO elrabolja a lelküket, hogy a saját bolygójukon rabszolgává tegyék õket. Néhány órával késõbb Lara rálel az Armageddon tekercsekre, és elolvassa a rajta lévõ feliratot. Ahogy hangosan kimondja a szavakat, a két versszak egy hatalas energiahullámot indít el, ami hõsnõnket leszippantja és elkábítja, majd a hullám tovább terjed a templomon kívülre. Épp, mikor az UFO belépne a Föld légkörébe, az energiahullám darabokra hasítja. A tudósok azt mondják az embereknek az egész világon, hogy ez az egész csak egy nagyon különös meteorit árnyéka volt, ami a Föld légkörében elégett (de mi ugyebár tudjuk, mi az igazság ;) ).
A templom minden pozitív energiája arra ment rá, hogy megmentse a Földet, így mostanra feléledtek a sötét, erõszakos erõk. A templom saját akarattal rendelkezik, és észreveszi, hogy az, aki felébresztette a gonoszt, meg is tudja állítani, így eltervezi, hogy csapdába csalja, sõt, megöli Larát.

Lara a zuhanás után a tempom kövén fekszik, és megborzong a hidegtõl, és a rémálmaitól. Az egyikben egy lovagot lát, aki ugyanígy mentette meg a világot 1000 évvel ezelõtt, mint most Lara, és így szól:

Hallgasd most meg amit mondok
Nemcsak embert mentettél, és napot,
De kárhoztattad magad örök maradásra
Kezdõdik a templom átkozott háborúja!
Vérszomjas vadállatok vigyázzák az igazságot
Nyomorúságos helyzetedbõl az egyetlen kiút
Ha megkínzott lelkemet engeded szabadon
Gyûjtsd össze a háromféle templom
Szimbólumot, ám ez nem lesz egyszerû!
Segíts kijutnom, és én is segítek- így könnyû
Átjutni ezen a rémálmon
Sötétebb bûbáj kerülhet hatalomra
De Te küldd a templomot a pokolra
Átvágod rajta magad és kitaposod az utat
De hejj! A szabadságért fizesd meg az árat!

A komisz rémálomból felébredve Lara felkapja a bomber-dzsekijét, majd kikerülve a rázkódástól frissen keletkezett réseket a padlón, kész felkutatni az átok megtörésének módját, lerombolni a templomot, és kimenekülni abból, ami majd marad belõle. (Fordította: Wyc)

Review:

Nem akarom fényezni, de nálam bekerült a Top 5-be ez a pálya. Először éreztem azt az érzést, hogy ez teljesen hihető, bármikor belebotolhat egy kincsvadász olyan helyszínbe, mint ez. Azaz együtt izgultam Larával. Ja, és mentettem vagy pár százat. Olyan fizikai és lélektani hatásokkal dolgozott a készítő, hogy csak ámultam, bámultam. A sok bug ellenére is a tízes skálán nálam tizet ér. A leírás az utat tartalmazza, nem minden megoldást írtam le, mert érdekességét veszti. (Csedeg)

Leírás:

Outer Temple

Secret 1-2-3-4:

Az összes mentés--Full Savegames:

Ahol véget ért az első pálya, (Armageddon Temple ) ott kezdünk. A két tekercs a tartón, de ez már nem érdekes számunkra, inkább menjünk át a faliszőnyegen keresztül az első secret-ért. Ez jó sok lőszert jelent, jó a háznál az ilyen, na! A tekercsektől tovább egy kiadós eséssel vízbe érünk. A medence alján lévő nyílásban ússz végig. Kimászva boldogult elődünknél vedd magadhoz maradék lőszerét, majd a másik oldalon kapaszkodj fel. Egy lávás medence szélén kapaszkodj körbe, majd a túloldalon lődd le a ninját. Aztán bámészkodj, mert szép. Szemben dupla kapu zárva, itt majd a szánkóval később, amerről jöttél, rácsos ajtó, többek között erre van a szánkó is, vele szemben egy rövid járatban egy még nem égő tűztartó figura.

Szóval akkor menj a maradék ajtón a lépcsőn fel. Itt is nézz be mindenhova, aztán a havas részen kapaszkodj feljebb. Ez a létráról hátraugrást jelent. A felső szinten is tájold be magad, aztán kapj a kezedbe egy fáklyát, és menj a jobb oldalon leghátra egy mintás kőre. Ha nagyon idegesítő képet kapsz, akkor jó helyen vagy Ugyanezen oldal elején rövid időre tűz gyullad, tehát idősprint, és gyújtsd meg a fáklyádat. Ha sikerült, akkor juttasd el a jégre, ahol felmásztál. (Dobd előre, mássz odáig, vedd fel, dobd tovább, majd le. Lent menj a lávás medence bal oldalánál a kis járatba és gyújtsd meg a tartót. Kinyílik szemben a rács, s elalszik a tűz abban a helyiségben ahol eddig a kulcsot védte. Vedd is fel a Source Guard Key-t, majd menj le a lépcsőn és gyújtsd meg a két tűztartót a figurák kezében. Mivel kinyílt az ajtó, menj is be.

Jobb oldalt egy kissé gusztustalan placenta a falon, előtted egy mélyen fekvő terem. No, ide ugorj le bátran. Meglepő, de az utolsó pár méteren lefékez a vízpára. Indulj balra a folyosó végén. Egy hosszú lépcsősor végén egy vizes terembe jutsz. A bal oldali utolsó vízfüggöny mögé menj be. Látsz egy kulcsot, ne vedd fel, mert csapda. Viszont menj felé, mert így a túloldali vízfüggöny is átjárható lesz. Kifelé menet balra a lávában egy virág körül nem éget a massza, tehát ugorj be, és ússz a víz alatti járatban a második secret –hez. A tömbök tetején van, tehát ugrálj. Ússz vissza, majd indulj az átlátszó vízfal felé. A bal sarokban a járat elvezet egy plafoncsimpaszkodós labirintushoz.

Itt mászkálj a plafonon kapcsolótól kapcsolóig, és vedd fel az igazi kulcsot. Azért ne kifelé indulj, mert itt van a harmadik secret is, mármint a plafonon továbbkapaszkodva. Itt egy teremben ért az első trauma, ahol a secretek mellett nem fértem hozzá egy üvegfal mögött a fáklyához. Hát így jártam! Azaz most két héttel később helyesbítek: egy teljesen más szinten ez a fáklya a megoldás kulcsa ! Ha-ha. Ezért kezdtem elölről. :( Most már bátran küzdd magad vissza a lépcsősor aljáig. Itt a második kudarc, a víz alatti rácsot nem győztem le, pedig még kapcsolót is láttam a túloldalán. (Bocs, ez is később !) Mérgemben belevetettem magam a következő kisszobában a rózsaszín masszába, ami visszavezetett a kiindulópontra. Most elbaktattam a kinti téren kinyílt rácshoz. A járatban találsz egy ládát, amihez pajszer kell, tehát menj a másik irányba. Egy zárt rács után felkapaszkodva a kapcsolóval nyitod a rácsot, ahol menj be. Eljutsz egy terembe, ahol négy járatot találsz. Mindegyik egy feladat. A termek közepén a mintás lapon keresztül lecsúszol egy- egy pályára. Tehát:Elektromos terem: itt egy kapcsolót látsz az alapszinten. Kapcsolj, és ez átrendezi a tömböket.

Most megégés nélkül juss a fentebb lévő kapcsolóhoz, aztán tovább, míg a létrán felmászva egy nyugodt helyre érsz. Jobbra egy résben, ahol tüzet látsz, lelsz egy kapcsolót a sarokban. (nagyon tetszett, ilyet még nem láttam). Ez a másik oldalon, a füves részen lehetővé teszi, hogy felvedd a fáklyát. Szóval ugrálj át oda, majd gyere vissza meggyújtani, majd vissza oda, és gyújtsd meg a tűztartót, így szabadulsz innét. Most egy golyós helyszínre kerülsz. A három tojást kell a vízben a helyükre tolni. A középső helyét akkor tudod meg, ha a fal mellett a víz alatti járat végén meghúzod a kart. No persze azért pengék is vannak útközben. Ja, és nincs légvétel közben. Aztán a lánc segítségével juss a kapcsolóhoz, majd a másikhoz, és bőszen tologasd a golyóidat. Ha végeztél, juss legfelülre, és onnét a sárga fény teleportál a következő verembe. Itt látsz felül egy hidat.

Először juss fel a hídra. Ezt leginkább a bal oldali tömbről továbbugorva, és végén a kötélről átlendülve bírod véghezvinni, majd a fali létráról hátra ugorva. Közben kapcsolj egyet a sarokban felmászva,  Most vadászd le a fenti ninját. Pár lépés után felrobban a híd. Ess lejjebb, majd felmászva újra a kapcsolóhoz nyithatod a rácsot. Végigmenve lődd le a ninját, nyisd a kapcsolóval a rácsot mögötted, majd vedd fel a fáklyát. Gyújtsd meg a hídon lévő tűznél, és dobd le. Kerülj a földszintre. Ha jól dobtad a fáklyát, kigyulladt a növényzet, ha nem, akkor korrigálj. Elégve leszakad a föld. Lődd le a lenti harcost, vedd fel a fáklyát (Flare), és nyisd a kapcsolóval az ajtót. Megjegyzem, a fenti ninjánál láttam egy fali  „Hand „ foglalatot, amin most filózom. Ugyanis sokkal később szerzem meg a „kezet „. No, majd később…

A következő terem,  hmm. Egy megfagyott tavat kell betörni egy hógolyóval. Tehát mássz fel a golyóhoz. Ments egy nagyot, majd be a járatba. Csak itt nyitni kell egy rácsot is. Na, meg az alján is. Szóval yxvsbxcí!!! Ha sikerült, akkor menj vissza a kis mediért, majd visszajutva a kezdő terembe már semmi nem áll a pajszer és a boldogságunk útjába. Ja, a víz alatt van. Innét már csak egy séta a szánkóért a ládához, ahol avassuk is fel a pajszerunkat. A szánkóval csúszálj lelkesen a kétszárnyú kapuhoz, majd szállj le róla. A havas részen megint menj feljebb , majd balra- balra egy folyosón látsz két masszát kulcslyukkal.

Használd kulcsaidat. Kinyílt a szánkó előtti ajtó is. A szánkóval padlógázon vedd a szakadékokat. Közben vált a pálya. A legvégén egy éles jobb kanyar után ugrass át a törhető jégfalon keresztül a párkányra. Előtte azért ments egyet. Menj a következő lejtő aljáig, majd szállj le. Ugrálj fel a kopár részre, mögötted létra visz a szakadék aljára. Itt egy kis kockányi víz alatt nyisd a fali kapcsolót. Itt nem is érdemes továbbmenni, tehát mássz vissza. Jobbra a falon egy résben végigkapaszkodhatsz a hídra. Menj a jégvirág felé.

Itt egy kis ugra- bugra után, (létráról hátra szaltó kapaszkodva ) ugorj a a fal melletti párkányra. Menj a felkapaszkodós bejáratig és ments egyet. Kapaszkodj fel, aztán ugorj is vissza le, mert jön egy yeti, aminek az érintése idegi és elmezavart okoz. Szóval alulról lődözd le. Ha végeztél, akkor felkapaszkodva most már menj a jégvirág tetejére, és vedd magadhoz a Blossom of Ice-t. Visszafelé a létra előtti utolsó kockáról függeszkedve ess le az alattad levő kockára. Innét már irány vissza a híd, és a másik oldal. Egy végtelen lépcsőn menj le az aljára, majd a létrán még lejjebb a jégvirág tövéig.

Menj be a járatba, és rögtön ugorj fel a kis kockára, mert megint jön egy jégapó, amit vadássz le. Ha megvan, akkor menj tovább. Vedd magadhoz az Icicle-t, mire kigyullad a tűz a mintás lapon. És itt van végre a rács mögött a fáklya, amiért annyira epedeztem az előzőekben. Gyújtsd meg a tűznél, majd a jégvirág tövénél gyújtsd meg a …..valamit. Ennek örömére elolvad az összes jég, és víz alatt térsz észhez. Viszont így bemehetsz egy járaton a víz szintjén. Itt kőoszlopok tetején tüzek ujjonganak jöttödre. Juss el a legmagasabb oszlopra, mire alattad megjelenik a negyedik secret, a Thistle, meg két jégapó. Némi vadászgatás után juss le, aztán szedegesd össze a cuccokat mindenhol. Pl a shotgunt is. Most már keresd meg a szánkódat, (ments megint), motorozz fel amerről jöttél a lejtő tetejére,  hogy neki tudjál futni, és a jobb oldalon nagy gázzal ugrass át a túloldalra. Itt a végén kijutva a párkányon orral a meredeknek szánkózz át a jobbra lévő nyílásba. Hmm, érdekes! Itt motorozz fel a legtetejéig, ahol is beszakad alattad a padló. Itt szállj le, nyomd meg a kapcsolót, és bátran ugorj a vízesésbe.

Ha megúsztad, akkor vedd fel a víz alatt balra a kis medit, aztán vegyél Naaagy levegőt. Most ússz a víz alatt jobbra tartva végig, itt megtalálod a kapcsolót ami előbbiekben zavart, és kinyitva a rácsot levegőhöz is jutsz. A masszán keresztül juss fel, majd még feljebb a fáklyás szintre. A bal oldalon, ahol a három zár volt, a következő teremben a helyed. A plafonon kapaszkodj át a láva felett, majd lődd le a ninját. Hagy egy tekercset maga után, ami fontos infót tartalmaz. Húzd meg a láncot egyszer, kapcsold a fali kapcsolót, majd juss vissza. A folyosó végén jobbra felszabadult a másik lánc, amit meghúzva kinyílik a következő ajtó. Menj be.

The Source

Secret 5:

Az összes mentés--Full Savegames:

 Bevallom, rengetegszer néztem és hallgattam végig az animációt, mert eszméletlennek találtam. Nekem csoda volt, na. Vedd fel a shotgunt, ugorj át szembe a lépcsősorra. Ugorj a fa tövébe, és most a fali kis párkányra. Innét helyből a másik oldali lejtőre és dobbantással a következő párkányra. Ferdén helyből kapaszkodva a fali nyílásba, ahol a végén megleled az ötödik secretet. (nagy medi) Ugrálj vissza, nem egyszerű!

Ha sikerült, akkor a fától a tömbre, vissza a bejárat felé helyből eggyel feljebb. És most ugrás végig a kristályig, hol három kapcsoló hivalkodik a falon. Balról jobbra: Arany, Ezüst, Bronz. Ebben a sorrendben nyomd is meg őket, majd a csimpaszkodón menj a jobb oldali terembe. A bal oldali rács secretet rejt a későbbiekre, a jobb oldalival nullázni tudod a gombokat ha rontasz. A középső bejáraton pedig három kristály mutatja a tennivalókat. Szóval menj vissza a kapcsolókhoz. Én itt Arany, Bronz, Ezüst variációt nyomtam, ki is nyílt balra a hozzám legközelebb eső rács.

Bottom

Secret 6:

Az összes mentés--Full Savegames:

 Ugrálj oda, menj be bátran. Látsz egy pár bejáratot zárva, illetve az egyik nyitva. Nosza, bátorkodj beljebb. Itt egy bika remeg a vágytól, de még inaktív. Nézz is körül mindenütt. Találsz színes fali, a bika által betörni való gombokat. Az egyik fali mélyedésben kis medit. Ha elszántad magad, húzd le a bika előtti kapcsolót, menj közelebb a bikához, aztán futás. A földszinti két gombot töresd be vele. Azaz állj eléjük, majd jókor ugorj valamerre. Vedd a kijárat felé az irányt, s mikor robbanást hallasz, szabaddá válik két fali nyílás. Kapaszkodj fel, majd ugorj kapaszkodva a hídra és fent húzd le a fali kapcsolót. No és itt is találsz egy betörni való lapot.

Ha megvan, akkor a földszinten állj Midász tenyerébe, s mikor a bika neked ront, jókor ugorj el. Ha sikerült, akkor a bika arannyá változott. Alatta a vízben kúszva átjutsz a másik terembe a lánchoz, amit húzz meg. Itt más dolgod nincs, juss a következő kinyílt bejárathoz. A plafonon lévő piros tojást lődd le, majd ess le, kússz egy picit, aztán ess le az alattad lévő vízbe. És itt engem kivert a víz. Mentettem, töltöttem vagy ötvenet. Szóval jobbra guruló pengék közt kell átjutni a víz alatt. Ha sikerült, akkor húzz a láncon. Balra víz alatti áramlatok közt kell végigúszni.

Az áramlatok tüskék közé visznek, tehát nézd a plafont, és a legkeskenyebb helyeken keresztezd őket. Az utolsó előttin ússz keresztül némi sérüléssel. Lánchúzás, aztán vissza.  A középső járatban egy félisten háta mögött a fali karral nyitsz egy rácsot a plafonon picivel visszább. Ússz fel középen, lánchúzás. Most ússz vissza a középső terembe, ahol átalakult minden. Nyomd meg a falikapcsolót, majd a medence alján lévő járatban ússz vissza a kezdőterembe. Most a bal második járatban szembetalálod magad körpengékkel, mérgezett tüskékkel. A végén a kapcsoló alatt egy le- felnyíló rács nehezíti a dolgodat. Ha megúsztad, akkor egy guruló pengét kicselezve a túloldalon nyomd meg a kapcsolót. A kinyílt járatban mássz le a létrán, majd küzdj meg egy félistennel a  Sourcestone Splinter-ért. (ez nem tudom mi, de jól hangzik) .

Tedd helyére, s a következő teremben a kalitkát told az elektromos ívfénybe. Ettől leáll a fogaskerék, na meg a fontosabb, a tűzkökő, tehát a túloldalon mássz is fel a létrán. A tetejéről ugorj oldalra és az időközben félistenné változott fát gyilkold le. Ő is hagy egy Sourcestone kristályt. Menj vissza a kalitka helyére, s ott egy fali kapcsolót a fejed felett húzz le. A fogaskerék alatt kinyílt a rács a hatodik secret-hez. Szedegesd össze a tárgyakat, majd a következő rácsnál a kristályt használva húzd meg a láncot, majd kerülj vissza a kezdő terembe. Most egy kis golyótologatás következik. A rácson a golyó előtt egy kapcsolóval eléred, hogy a golyót elhúzhatod az első tömbig. Most juss el a felső szintre, és a kapcsolóval a tömböt eltünteted a golyó útjából. Visszafelé oldalt ugorva tudsz haladni. Ezt ismételgesd, míg a golyó a mintás kőre nem kerül. A kezdő teremben aktiválod a transzportert,(Transzformert?). Most egy kis technikás ugróiskola után megszerzed a Bull’s Horn-t, s a rongyos szőnyegen vissza is tudsz kapaszkodni. Juss el megint a kristálynál a gombokig. Akkor Ezüst, Bronz, Arany kombinációt nyomva kinyílik a bejárattól jobbra eső rózsaszín rács.

Middle

.Secret 7:

Az összes mentés--Full Savegames:

 Ugrálj vissza a lépcsősorig, majd nekifutásból jobbra kezd az ugrálást. El is jutsz a bejáratig, de nagy csalódás, mert bent csak egy kristály által mutatott kép lohaszt le, meg egy zárt kapu. Fél nap ácsorgás után bármilyen hihetetlen, de végig lehet ugrálni a fal mentén balra. A várfal másik szélén ugorj a nagy fa körüli párkányra, majd balra tovább. Találsz egy bejáratot, de mivel a Hand szükségeltetik, ezért most inkább ugorj a létrára a fa oldalán. Mássz fel teljesen, hátraugrással hagyd el. Innét a legkellemesebb levadászni pisztollyal a hadonászó kreatúrát a csúcson. Nappal szemben ugorj a bal oldali ágra, majd a zöld köveken át juss el a lángoló tornyokig. Az úton végigmenve egy teremben két fali kapcsoló van. Hagyd még őket, gyere vissza az útra. Középtájon ugorj át a kövek közt a másik oldalra, találsz egy lefelé vezető létrát. Mássz le, és told a ketrecet a jobb oldali ívfény alá. Mássz vissza, és a teremben a jobb oldali kapcsolót kapcsold.

A lenti teremben told vissza a ketrecet a helyére, és most nyomd meg a bal oldali kapcsolót fent. Ha jól csináltad, nem égsz meg, ha rosszul, akkor én voltam pontatlan. :) Ha az anim mutatja, hogy kinyílt az eredeti teremben a kapu, akkor vagy kísérletezel a visszaugrálással, én inkább háttal a bal oldali lejtőre ugrottam kapaszkodva, és leestem. Sok életet kíván, de a kapun bemenve, mint új pálya, fel is tölt rögtön. Kiérve robbanások közepette egy kreatúra hepciáskodik, lődd le. A kötélen lendülj át és vedd fel a Sourceston Splinter-t. Ugorj balra a piros vízfüggöny felé az ágra, menj be és használd a kristályt a szarkofágnál. Jön is egy piros szellemalak, aki innét kezdve vezet téged. Szóval ne bántsd, barát.

Menj utána, elvezet egy fához, aminek a bal oldalán van a kapcsolója. Ugorj, kapcsolj, nézz, ugorj vissza és menj a kiemelkedett ketrechez. Mássz fel, ugorj a nyílásba és kapcsolj a falon. Rövid animáció mutatja, hogy magába zárkózik szellembarátunk, de hagy maga után egy Red Layer-t. Közelítsd meg az alsó bejáraton, vedd magadhoz és indulj a sziporkázó csontifej felé. Lendülj át a kötélen. Kapaszkodj feljebb, majd a párkányon menj végig. Ugorj a fali nyílásba a zöld között. Egy padlólap emelhető, rejti a hetedik secretet. Kiérsz egy malomhoz. Azaz némi sáskaraj csipeget, no meg egy kapcsoló segít a mocsáron átkelni. Vedd magadhoz a vizestömlőt, majd a malom lapátjai alól a Fertilizert is.

Menj vissza, a kapcsolóval nyisd a rácsot, majd rossz esetben egy két órán keresztül gyakorold az íves ugrást vissza a párkányra. A kötél feletti faágról én leugrottam a koponya mellé. Fent a ketrecben megtöltöd vízzel a tömlőt és a Fertilizert is. Vissza a koponyához, kötélen át, de most ezen a szinten ugorj tovább balra. Így szépen a vízesés túloldalára, ahol két növény várja a vizet a tömlőből. Rögtön ugorj hátra tüskék miatt. Felemelkedsz egy szintet, majd a sáskák után vedd magadhoz a Butterfly Amulett-et. Megint sáskák, majd juss vissza az Arany, Ezüst, Bronz gombokhoz. Nosza, nyomd is meg a Bronz, Arany, Ezüst gombokat.

Top

Secret 8:

Az összes mentés--Full Savegames:

 A jól ismert úton, mintha a középsőhöz mennél, ugrálj el a piros folyamig. Bent már nyitva az ajtó. Az egyik résben kis medipack van. Itt most időre futkározz, a jobb oldali kapcsolóval kezdj, futás gyorsítóval a másik kapcsolóhoz, majd a dupla kapun be. Azért ha van egy kis elrontásod, akkor a két kapu közt nyomd meg a gombot a falon. Bent két forgó penge nehezíti a dolgot. Rá kell ugrani a két mintás lapra, majd a ketrecre, és onnét a két kapcsolóra is. Szóval a végén csak kikeveredsz legfelül. Itt bámészkodva menj előre, aztán majd idegesít a nézet.

Azért menj a bal legvégére, és ott a köríves fal tetején már visszanyered látásod. Ugorj a zöld kőre, majd tovább, és megkapod a Hand-et. Ez a kulcsa sok mindennek. Ugorj vissza az első (nagy) zöld kőre és most a partoldal felé a mintás kő, - kavicsra. Lődd le a madarat, majd lépkedj a kövekre, szám szerint ötre, mert ez nyitja fent jobbra a rácsos ajtót. Tehát mássz vissza a létrán és az épület elején, még mindig bután nézve ugorj át a rácshoz, mert a járatban megleled a nyolcadik secret-et, a Thistle-t. Újra le a piros folyamhoz, bal oldalon ugorj a fához, járd körbe és most a benőtt falon lévő járatban használd a Hand-et. Így feljutsz egy kisebb kertrészre. A kis medencében a lőszer mellett a kapcsolót is kapcsold, ez aktiválja a transzportert. Belépve a fénybe újabb helyszínen leled magad.

Dark Side of the Source

Secret 9: Secret 10: Secret 11:

Az összes mentés--Full Savegames:

Ahogy érkeztél, fordulj meg és ugorj a falra. Mászható, azaz a tetején a kilencedik secret. Majd tovább előre és függeszkedve ess le a zöld kőre. Aztán a továbbiakban a jobb oldali fény elvisz egy újabb helyre. Itt az a lényeg, hogy a kristályhoz állva mutatja az utat, illetve a csapdákat. Tehát indulj óvatosan. Juss végig, míg egy folyosóra érsz.  A továbbvezető utat zöld „békák” takarják, érdekes rálépni, mert frenetikus hatása van. Középtájon egy feljutási lehetőség adódik, azaz ugrás, kapaszkodás, felhúzódzkodás, ugrás, és így tovább, amíg felérsz.

Itt szintén kristály mutatja a mintákat. Ne próbálkozz ugrani, nem megy ! A jobb oldalon bírsz lépni kettőt, mire kigyullad a tűz a másik hídon. Mindig addig mehetsz, amíg a tűz égett, és ki nem gyullad máshol. Türelemjáték, de muszáj. Ha átjutottál, akkor egy világosabb lap, mint csapóajtó alatt fáklyát találsz. Menj vissza meggyújtani a másik oldalra a tűzhöz. Nyisd ki vele a kaput és menj be. Nagyon bámulsz jobbra, tehát ugorj a fáklyával a szökőkútra és gyújtsd azt meg. Aztán a zöld oldalfalról kiderül, hogy átúszható, a rácsot a tűz nyitotta, vagyis itt a tizedik secret. A fali kapcsoló pedig kioltotta a tüzet a Hathor fej körül.

Menj le a lyukon, ahol felkeveredtél, és mint az anim is mutatta, már bátran tovább a zöld békákon. Kiérsz egy irdatlan feketeségbe, ahol két griffmadár rögtön letámad. Leküzdésük után juss a kék kristályhoz, ahol meglepő látványban lesz részed. Eltűnik a lapok nagy része, azaz csapdák. Azért az első lapról mégis jobbra ugorj nekifutásból, mert így eljutsz a falmélyedésben a tizenegyedik secret-hez, egy nagy medipack-hoz.

Azt hiszem, nem véletlenül mentettem vagy pár százat. :(  Ugrálj vissza és most a kristálytól, lődd ki a piros gömböcöt veled szemben. Aztán lépj le az emelvényről, vissza és lődd le még egyszer. Valamelyikre csak előjön még két griffmadár. Ha már nyugodtan ugrálhatsz, akkor rajta. A kőre való ugrás nem egyszerű. Ha siker, akkor kapaszkodj feljebb, majd megint két madarat gyilkolj le. Ugrálj a fényig, azaz bele. (Csak kitartás) Visszakerülsz a kezdethez, azaz elveheted az Ash of the Dead-et. Juss vissza az első fénybe, és visszakerülsz a kis kertbe.

The Source

Secret 12:

Az összes mentés--Full Savegames

 A fán van egy piros gömböc. Ugrálj feljebb, aztán lődd ki, a shotgunnal sikerül, azt lehet irányítani. A láncon mássz fel és hátraugorva érkezz a falra. Menj a faág felé, és függeszkedve ess rá. Itt az ágakon szedegess össze mindent, köztük a tizenkettedik secret-et is. A kijárat felőli ágról pottyanj alattad a lapra, és célozd meg a kijáratot. A kapcsolók mögötti falat még felejtsd el. Ha kiértél a helyszínről, akkor a létrán kapaszkodj feljebb.

Outer Temple

Az összes mentés--Full Savegames:

Baloldalon találsz foglalatokat a Hand számára, használd is. Bemenve a kapun előkerül egy ninja. Küzdj meg vele, majd a kinti részen a jobb hátsó sarokban látsz egy kis lejtőt és egy törést felette a falon. Ugorj háttal a lejtőre és kanyarodva a törésbe. Előtte ments egyet, mert ha nem pontosan ugrassz, beszorulsz. A túloldalon látsz egy mintás követ. Rálépve kiemelkedik egy ketrec rövid időre, amiről feljutsz a másik falra. Itt előbb vadászd le a Jégapót, majd emeld ki a ketrecet újból és a boltív felé ugorva róla megtalálod a tizenharmadik secret-et. Ha megvan, akkor a legmagasabb hídra fel tudsz kapaszkodni a Sunbeam-ért. Ennek örömére feletted beszippant egy idegen világ.

Dark Side of the Source

Az összes mentés--Full Savegames:

Egy kék falon bemenve kiderül, hogy vízbe kerültél. Felkeveredve és kimászva a „nyolcadik utas” szörnyei fogadnak. Lődd őket ugrálva ész nélkül, előbb utóbb elfogynak. A kristályoknál megégsz, viszont a sejtek előtt fel tudsz kapaszkodni a lila lapokra. Valamit jelenthet, mert rövid rázkódás követi tetteidet. Pardon, igen, kiemelkedett egy mintás oszlop, amin felmászhatsz. A fénybe ugorva visszakerülsz a Outer Temple pályára.

Outer Temple

pályára. Menj vissza a fáklyás szintre, a szokásos időfutammal gyújts meg egyet, és menj a bal első lejáratba, ahol a Hand-el nyisd ki a szemben levő ajtót. (ez a két masszás között van). Látsz három bejáratot egy mély kürtő fölött, előttük lapok segítik a bejutásodat. Égő fáklyával kezedben ugorj be mindegyikbe, és állj a kis sziget alá. Ha jól csinálod, akkor a kezedben lévő fáklyától elolvad a jégszilánk, és mivel elszárad a növény, ezért arccal a bejárat felé állhatsz az oszlopokhoz, hogy a kombinált Hathor-okat a helyükre tehesd. Na, ettől elalél a fényben a csonti, elszáll és hagy maga után egy tekercset. Mássz feljebb a létrán, vedd fel a fényben a Dark Spell-t. Le is esel rögtön, de nem fáj. A rács előtt vedd fel a Blue Layer-t, és nyílik a rács. Nos, akkor indulj a levegő akrobatika felé

Outer Temple

Secret 14:

Az összes mentés--Full Savegames:

Ugrálj el a három kapcsolóhoz, és most nyomj: Bronz, Ezüst, Arany gombot. Csimpizz át jobbra, kinyílt a bal rács, tied a tizennegyedik secret. Nagyon kell !! Mássz vissza, és most menj a hátsó részre, ahol kombináld a két Layer-t, és nyisd az ajtót.

Dark Side of the Source

Secret 15:

Az összes mentés--Full Savegames:

Szóval két madárral küzdj kimerülésig. Majd ugorj át a sziklára. Onnét a falra, ahol egy résben megkapaszkodva mássz körbe. Míg elérsz a létráig, elszórakoztat egy madár meg pár sáska. Felmászva egy ördögfej körüli párkányon találod magad. Menj a jobb oldalsó kiugróra, és a legvégén mássz le egy kapcsolóhoz. Kapcsolj, majd vissza. A fej és a vár között ha távcsővel világítva bámulsz, felfedezel egy lapot a levegőben. Ugorj rá, majd gyújts világot, így felfedezed a következőt feletted, nekifutásból tovább a harmadikat, s mire észbe kapsz, eljutottál a fej tetején a tizenötödik secret-hez, azaz tied a harmadik Thistle is. Juss vissza és a következő kiszögelésen egy világosabb lapot felnyitva egy újabb kapcsolót kapcsolj. Megnyílt a várkapu, tedd helyére a tekercset. Felrobban a fej (meg végre eltűnnek a sáskák is). Helyből ugorj a tüzes lapra kapaszkodva, a túloldalán a sarokban állj fel, és helyből ugorj a piros párkányra. Most már csak bele kell esned a nagy lyukba.

Outer Temple

Secret 16:

Az összes mentés--Full Savegames:

Ússz a piros masszában, majd vedd fel a Voyager’s Diary-t.  Leesel, én háttal indultam, s megkapaszkodtam, hogy biztos ne a kőre essek. Vedd fel a shotgunt, majd irányított lövéssel lődd ki fent a robbanóanyagos hordót. Most már felmászhatsz, pardon, ugrálhatsz. Lődd le a ninját, majd menj a folyás irányában a kapu felé, mert ettől nyílik. Lődd le a ninját, aztán ugorj át a szánkódért. Ugrass át vele és menj fel a folyón végig, míg be nem töröd az üveget. Szállj le róla, majd csimpaszkodj át a kis mediért, mint tizenhatodik secret.

Feltételezve, hogy mindhárom Thistle megvan, állj a falon a zöld növény elé, és tedd mindhármat a helyére. Kinyílik a rács. Hajjaj. Két bujkáló jégapót kell vadászni, majd továbbmenve és úszva egy csomó alient, (Tirannosaurust ?) kell legyilkolni. Innét kezdve bámészkodni érdemes. Eszelősen jó volt, elismerésem a készítőnek.

Az összes mentés--Full Savegames:

Dialóg, ha megszerezted az összes titkot:

Lara: Már nincs titok.

Creator: Biztos? Akkor nézd meg újra.

Csomagold hát ki a bonus.zip-et, másold be a főkönyvtárba a scriptet, és most már pályánként végigmehetsz az egész szinten.

Csedeg

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.