.....................................................................

Uranium Death 

Készítő: Martins

Letölthető: Innen

Csomagold ki a lmartins_uranium_death.zip-et, majd a sound-samples-ből másold a sound-samples, a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Ma ez már sokkal jobb pálya, mint a készítő első szintje. Havas tájakon, sziklabarlangokban, majd egy bányában kalandozunk. Ellenségeink fegyveresek, munkások, fenevadak. A mutánsokat nem kell bántanunk, azok sem sértenek meg minket. Segítséget is kapunk a katonáktól, akik helyettünk elvégzik a piszkos munkát. Változatos a textúra, és hozzáadott hangokat is kapunk. Secretet egyet sem találtam, szerintem nincs is a pályán. Ajánlom ezt a könnyed kis kalandot mindenkinek.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Öld meg a kutyákat, menj a szakadék baloldalán át a sziklákon. Újabb kutya, denevér akadályoz, majd menj le a következő szakadékba, vedd fel amit találsz, majd mássz fel a jégfalon.

Elérsz egy épülethez. Mássz fel a tetejére egy medipackért, majd a jeges vízbe ugorva, beúszol egy kis terembe. Vedd ki a szekrényekből a Crowbaar-t, mindjárt kettős is kapsz belőlük. Ússz vissza, és feszítsd ki az épület ajtaját. Lődd le a mögötted érkező fegyvereseket, rántsd le a fali kart az ajtó mögött, és a szekrényekből Shotgun-okat, lőszert, medipackokat, és fáklyákat vehetsz ki. Menj ki, és menj be a kinyílt ajtón.

Menj balra, kerüld meg a rácsot, a mutánsokat ne bántsd, azok sem bántanak, kár rájuk a lőszer. Egy újabb épülethez érsz. Bízd rá magadat a katonákra, ők elvégzik a piszkos munkát. Menj inkább jobbra, és az alacsony épület tetején megtalálod a Sun Talisman-t. A kart is rántsd le az egyik épület oldalán, majd bemenve tedd a foglalatába a szerzeményedet. A szekrényeket itt is kutasd át.

Most lemehetsz a mélybe. Menj végig a folyosókon, háttal csússz le a lejtőn, lődd le a tüskés mutánst, lődd szét a deszkakerítést, és megtalálod a Kulcs-ot. Menj vissza, és nyisd ki vele az ajtót. A folyosó végén kinyithatsz egy ajtót, lődd le a munkást, a mutánst ne bántsd, és a szekrényből kiveheted a Revolver-t. Told, húzd a vázát a padlólapra, ezzel kinyitva az ajtót.

Egy újabb, havas területre érsz. Várd meg, amíg a katonák elvégzik a piszkos munkát, majd a ház mögött, kússz be a résbe, és továbbhaladva felérsz a háztetőre, ahol felveheted a Hypostyle Key-t. Menj le, és nyisd ki vele az ajtót. Menj végig a jeges folyosón, vigyázz a legördülő hógolyóra, és egy újabb területre érsz.

Menj jobbra, rántsd le a kart a falon, és kapaszkodj fel a tetejére. Ott leguggolva várd meg, amíg a katonák, lent megölik az idegen fegyvereseket, majd menj be az épületbe. Vedd fel a medipackot, húzd ki, és told félre a tömböt, majd a hátsó szobában kutasd ki a szekrényeket, és rántsd le a fali kart. Mássz fel a háztetőre, és menj át a másik épület tetejére. Mássz le, és megtalálod a Laser Sight-ot, és a kart megtolva, lenyílik a csapóajtó, és lemehetsz a mélybe.

Lecsúszás után öld meg a fenevadat, lődd szét az üveget, és vedd fel a Kulcs-ot. Menj tovább, még egy fenevaddal találkozol, majd visszaérsz a házak közé. Jobbra, nyisd ki a kis szürke épület ajtaját. Menj be, de rohanj ki, és bújj el valahol, amíg a katonák elvégzik helyetted a gyilkolást. Utána menj be, mássz át a falon, és a hátsó szekrényben megtalálod az UZI-t, és a Golden Vraeus-t aminek az a haszna, hogy ha nálad van, nem tüzelnek rád az automata géppuskák. Menj is oda, és most már leránthatod a fali kart, és bemehetsz a kinyílt ajtón.

Nyisd ki a jobb oldali ajtót, és az asztal mögött megtalálod az újabb Hypostyle Key-t. Nyisd ki a másik ajtót is, lődd le a munkást, és nyisd ki a jobb oldali ajtót. Lődd le a fegyverest, told meg a kart, és bemehetsz a másik kis terembe is. Öld meg a fenevadat, feszítsd ki az ajtót, és a szekrényből kiveheted a Kulcs-ot, amivel kint, a gépfegyvereknél nyithatod ki a másik ajtót.

Menj be, told az egyik vázát a padlólapra, és kinyílik az ajtó. Ugorj a vízbe, és átúszol a bányába. Csússz le, feszítsd ki a baloldali ajtót. Menj végig a folyosókon, öld meg a fenevadat, nyisd ki az ajtót a zárt kapu előtt balra, és rántsd le a fali kart. A kinyílt kapun bemenve megtalálod a Kulcs-ot, ami a folyosók elején nyitja ki az ajtót.

Egy kis labirintusba érsz. Keresd meg az egyik folyosó végén a kúszórést, és mássz fel. Közben sok fenevaddal találkozol majd. Újabb kis úszás után, a folyosó egy terembe vezet. Várd meg a katonák harcát, majd a teremben menj jobbra, mássz fel a létrán, ugorj hátra, és told meg a kart.

Menj vissza a motoros szánhoz, és kihajtva a szabadba, közben elütve az utolsó két fegyverest hajts a sziklák között, a pálya végére.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.