.....................................................................

The Trail of the Unknown - The Temple (Demo)

Készítő: Daniel Sherwood (dantheraider) Homepage:

Letölthető: Innen

Csomagold ki a daniel_sherwood_the_trail_of_the_unknown_the_temple_demo.zip-et, majd másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Review:

Ez a pálya csak egy demó, de én többet vártam tőle. Teljesen átlagos textúra, hozzáadott hang sincs, és nagyon rövid. Ellenségünk sincs sok, csak pár fegyveres, és skorpió. A kispisztolyon kívül csak a számszeríjat vehetjük fel, bár találunk lőszert az Uzi-hoz, és a Shotgun-hoz is. Lehet, hogy ezeket majd a folytatásban tudjuk csak megszerezni. A pálya teljesítéséhez be kell gyűjtenünk a Hand of Sirius-t, a Hand of Orion-t, a Ba Cartouche-t, valamint két Eye Piece-t, de ez utóbbit nem tudjuk sehol sem használni. Secretet nem találtam. (Sonyx)

Mentések--Savegames:

Leírás:

Megjegyzés: A New Game-nél válaszd a ’The Temple’ pályát.

Secretek száma: 0.

Nézzünk körbe a szobában, vegyük fel a medit, és az oszlopok mellől a lőszereket, váltsuk át a kart, majd a kinyílt ajtón keresztül menjünk a következő szobába. Bent egyből forduljunk jobbra, és váltsuk át a sarokban található újabb kart, mire kinyílik szemben az ajtó. A terem közepén folyamatosan tüskék repkednek, ugorjunk át felettük. Vegyük fel az egyik oszlopról a The Hand of Sirius-t, majd a másikról is a lőszert. Folytassuk utunkat. Jobbról lesz egy lépcső, innen egy fegyveres érkezik, akit lőjünk le. Gazdagabbak lettünk egy Számszeríjjal. Menjük fel a lépcsőn, és rakjuk a foglalatba a csillagot. Fussunk vissza, a lépcső alján forduljunk jobbra, és óvatosan essünk le a lyukba.

Rövidesen két fegyveresbe botlunk, akiket likvidáljunk. Ne essünk bele a piros medencébe! Váltsuk át a kart, majd mielőtt továbbmennénk, gyűjtsük be az oszlopról a The Hand of Orion-t. Ne rohanjunk fel ész nélkül az emelkedőn, mert fentről tüskés golyók indulnak el lefelé. Cselezzük ki őket, majd haladjunk tovább. Lőjük le szemben a fegyverest, majd forduljunk balra, és tegyük a foglalatba a csillagot. Óvatosan essünk lejjebb, vegyük fel a flare-t, majd másszunk vissza.

Csimpaszkodjunk a plafonon a túloldalra, és vegyük fel az oszlopról a Ba Cartouche-t. Jussunk vissza egészen a piros medencéig. Mikor abba a terembe bementünk, akkor láthattunk egy folyosót. Nagyjából ott, ahol a két fegyveres ránk támadt. Akkor még rács zárta el az utat, most már azonban nyitva van, haladjunk is végig rajta. Lőjük le a fegyverest, és az elágazásnál forduljunk balra. Mikor közel megyünk a rácshoz, akkor az kinyílik, mi pedig felvehetjük az 1. Eye Piece-t.

Forduljunk meg, és az elágazásnál most már mehetünk a másik irányba, mivel nyitva van a rács. Nyugodtan menjük neki szemben a falnak, mert ez egy álcázott ajtó, és egy újabb terembe vezet. Itt tegyük a Cartouche-t a szemben lévő foglalatba, mire a tüskék eltűnnek az oszlop körül, és felvehetjük a 2. Eye Piece-t. A Cartouche foglalata mellett kinyílt az ajtó, mi pedig lépjünk be rajta.

Itt most a játék megáll, és olyan, mintha másik pályára kerülnénk, bár ugyanaz a neve.

Lőjük le a skorpiót és a fegyverest. A teremben két dolgot is kell tennünk: először is, húzzuk a jelre a szobrot, másodszor, lőjük szét a vázát. Mindkettő egy-egy ajtót nyit. A létra alatti kis medencéből vegyük fel a nagymedit, majd másszunk fel a létrán. Itt meg is találjuk azt a két ajtót, amit az imént nyitottunk ki, a harmadik kinyílik magától, ha közel megyünk hozzá. Kússzunk-másszunk végig a járatokon, és a szabadba kiérve vége is a pályának.

Sonyx

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.