.....................................................................

Sudeki

Készítő: Agnes Homepage

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki az agnes_sudeki.zip-et, másold az audio-ból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold õket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE fõkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Story:

Évezredeken keresztül minden a csendes-nyugalmasan zajlott a "Sudeki" fantasztikus világában. Ám eljött az idõ, amikor kitört a háború a jó Tetsu és gonosz bátyja között. A Jó erõi versengtek a Rosszal, és mindenki meglepetésére a végsõ csata döntetlennel ért véget. Ez azt eredményezte, hogy Sudeki-t két részre osztották és hirtelen két világ létezett két területen, melyek közel azonosak voltak. Az egyik "Hasklia", a Jó világa, míg a másik, "Akloria" annak sötét tükörképe. A romboló incidens óta évek ezrei szálltak tova, miközben "Hasklia" és "Akloria" egymástól függetlenül fejlõdött. Ugyanakkor a jelen évezred vége felé a Jó és Rossz közti határ kezdett eltörlõdni. Az egész a névtelen lények népének támadásával kezdõdött "Illumina" birodalmának vidéki régióiban. Mivel a támadókat nem lehetett megtalálni, az emberek legalább "Illumina" fõvárosát meg akarták óvni, s védelmül egy mágikus pajzsot alkottak. De hozzá az embereknek még néhány kristályra szükségük van... Lara indul a négy kristály keresésére... (Lacek)

Review:

Fantasztikusan gyönyörű 5 pályás szintet alkotott Agnes. Eddig is szerettem a szintjeit, ez még szebb, jobb mint az eddigiek. 4 gyémántot kell megtalálni, 4 világban, ahova egy idő-tér spirállal jutunk. Oda is, vissza is. Kalandozunk gyönyörű tájakon, Hattyúk közzött a vízben, majd egy kastély körül, a kazamatákban, de be is megyünk az épületbe. A végén egy bázisra is ellátogatunk. Változatosak a helyszínek, az ellenségek is. Nincs sok fegyverünk, de nem is kell. A célzott lövéseket, és a csontik lelövéséhez kellő AK47-es töltényeket leszámítva kispisztollyal is végig lehet vinni, és persze medipack használata nélkül. :) Gyönyörű a textúra, és a hozzáadott hangok is remekek. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot. :)

1. Illumina: Gyönyörű környezetben kalandozunk. Fák között, házaknál, hattyúkkal teli tavakban. Ez a fő pálya, innen indul ki három másik. Négy kristályt kell begyűjteni, ezen a pályán ebből egyet találunk. És 2 secretet. Ellenségek fenevadak, de Agnes gondoskodott mindenhol valamiről, egy tömbről, vagy olyan helyről, ahonnan kényelmesen megölhetjük. A feladatok sem nehezek, inkább bemelegítő ez a pálya. El ne felejtsd, hogy ha egy tüzes tömbre kell felmászni, a sarkán nem éget. A vízben pedig 4 kart kell megtalálni a továbbjutáshoz. A fák mögé is be kell nézni, hátha egy rést rejtenek. :)

2. Shadow World: Lebegő szigetekkel kezdődik a pálya, majd egy kis központi udvar körül bolyongunk a sötétben. Ellenségeink pókok, kicsik, és nagyok, és pár fenevad, amik kigyulladnak, ha szétlövöd őket. Karokat kell megtalálni, főleg a sötétben az oszlopokon, majd egy vulkános termen, az égő oszlopokon átjutni. Itt se felejtsd el, hogy a sarkokon nem égsz meg. Ezen a pályán már időre futás is van, de nem vészes. 2 secretet találhatsz meg, míg a keresett gyémánttal visszamész az első pályára, ahol persze a helyére is teheted.

3. Castle: Eddig ez a legszebb pálya. Egy gyönyörű kastély körül, és az alagsorban, kazamatákban kalandozunk, míg végre be tudunk jutni a kastélyba. Közben fenevadak, csontvázak, denevérek zaklatnak. Tolható tömböket kell megtalálni, és figyelj oda, mert némelyik rács, szétlőhető. Itt már vannak nehezebb feladatok, mozgó pengéken, és tüskés termen kell átjutni. Ezen a pályán is 2 secret van. Érdekes, vajon mit kereshet szegény Mona Lisa lent a kazamatákban. :) A végén jól nézd meg a medence mellett, a varjú szobrok farkát, mert másképp nem jutsz be a kastélyba. :-)

4. Inside the Castle: Bejutva a csodálatosan berendezett kastélyba, meg kell találni a korona ékkövét. Kis kincses ládákat kell átkutatnunk ezért. Fontos észrevenni a fali rést, hogy a kart leránthassuk. Ellenségek fenevad, denevérek, és az ősök tüzes szellemei, akik elöl azonban, vízbe menekülhetünk, csak keressük meg a ládák mögött, a kijáratot. A fáklyát is meg kell találni, hogy meggyújthassunk vele 3 fali égőt. Nagyon szépek a textúrák, a feladatok sem túl nehezek, nem veheti el senki kedvét ez a pálya. A végén megszerezzük a 3. Diamond-ot is, amit a helyére is tehetünk. 1 secret van a pályán, a medencében, jól elrejtve.:)

5. Metal World: Egy bázison, és környékén keressük az utolsó gyémántot. Fontos, még kint megtalálni a revolvert, és a két kulcsot, egy-egy vízben. Bent a bázison pedig egy érdekes mozdulatra is szükség van, amit én csak a TRLE szintekben tanultam meg. A fő részekben erre nem is volt szükség. Az embermagasságú akadályt, itt üvegfalat, Lara oldalt állva, oldalra át tudja ugrani. Ez főleg, a LaserSight megszerzéséhez kell, és persze a pálya vége felé, a ketrecbe való bejutáshoz. Robotok az ellenfelek ezen a pályán. De fegyverünk van bőven ellenük. Medipackot ezen a pályán sem kellett elhasználnom. 1 secret van itt is.

Leírás:

1. Illumina: (2 secret)

Secret1-2:

Mentések--Savegames:

Indulj egyenesen előre, mássz fel a sziklákra, majd jobbra csússz le a kis udvarba. Menj balra, húzd ki a tömböt a falból, és bemenve mögé megtalálod a tekercset, az Old Letter-t. Kifelé menet tolj még egyet a tömbön, és kialszik a tűz a secretnél. Menj most a másik irányba, vedd fel a lőszert az 1.secret-ben, és mássz fel a létrán. Egy fordulásos, (+END) hátra ugrás után, kapd el a peremet, csimpizz balra, és mássz fel a résbe. Ugorj fel jobbra, a lecsúszós rész fölé, és told meg a kart. Lent kinyílt a nagykapu. Menj hát oda, és beértél a fő területre.

Menj a két ház között egyenesen az ösvényen, a tóig. Közben jobbra, a ház mögött is találsz egy járatot, és a baloldali ház előtt is leeshetnél egy járatba, de ne tedd. Ez majd később. Több járatot is találsz a vízben. Ússz be a jobb oldaliba, és a tüskék mögött, megtalálod a Revolver-t és lőszert, a 2.secret-ben.

Most szemben ússz be, a járatba. Találsz 4 kart a vízben, húzd meg őket. A második után jobbra, levegőt vehetsz egy beugróban. Kinyílt a rács, és átúszhatsz egy másik kis medencébe. Mássz ki a kis szigeten, és onnan ugorj a partra. Szemben, felkapaszkodhatsz a rácsokra, és medipackot vehetsz fel. Most indulj el balra, és keresd meg az egyik fa mögött a létrát, és mássz fel a kúszórésbe. Jobbra tarts, a másik irányban semmi sincs. Ess a vízbe, és a járatokon átúszva egy kis teremben mászhatsz ki a vízből. Kapaszkodj fel a tüzes tömbre, annak sarkára, ott nem éget, és kapd el a plafonon a létrát. Csimpizz át a réshez, és bemászva told meg a kart. Menj vissza a medencéhez, és az ajtónál kimászva lődd szét a két csillagot. Irány fel a lépcső, mert kinyílt ott a rács, és jobbra menve egy újabb kis terembe érsz. De közben vigyázz, egy farkas szörny támad rád. Legjobb, ha visszarohansz, és a tüzes tömbre felmászol. Onnan kényelmesen lelőheted.

Menj vissza a kis terembe, és jobbra, a rácsra felállva, lődd szét a két csillagot. Leereszkedik a rács. Húzd ki a falból a mozgatható tömböket. A jobb oldalin egyet, a bal oldalin kettőt húzva, és felveheted az elsőt, a négy közül, az Illuminas Diamond-ot. Menj ki a hídra, jobbra, a kinyílt rácson át, ugorj a vízbe, és ússz vissza a házakhoz. A baloldaliba bemenve, a bal oldali második foglalatba tedd bele a szerzeményedet, és menj vissza a tópartra.

Most válaszd, a baloldali vízi járatot. Tarts mindig balra, és meg fogod találni, az idő, és tér spirálját, ami a következő pályára visz.

2. Shadow World: (2secret)

Secret3-4:

Mentések--Savegames:

Lebegő szigetekhez értél. Sétálj, de sétálj, balra a kiszáradt fák mögött, egészen, szembe a másik kis szigettel, ameddig csak tudsz. Ugorj hátra, majd futás ugrás a jobb sarkára. Kapaszkodj jobbra, a másik sarkához, onnan ugorj a következő, majd a legutolsó szigetre. Ott jobbra, a kis bokorban vedd fel a medipackot, és ugorj át a folyosóhoz. Juss át a gőzfújókon, és egy térre érsz. Nézz körül, de vigyázz, pókok támadnak rád. Jobbra menve lődd szét a rácsot, és lőszert vehetsz fel. Balra, egy kart is találsz, de még várj ezzel. Inkább menj szembe, az ajtó kinyílik előtted, és öld meg a fenevadat. Nézz körül ott is, és öld meg a pókokat mindenhol. Találsz medipackot, és fáklyákat is egy-egy sarokban. Balra, ahonnan kijött a fenevad, egy fali kart is találsz az egyik oszlopon. Rántsd le, öld meg a pókot, és menj vissza a kis medencéhez.

Menj jobbra, az említett karhoz, a gőzfújó előtt, és ment egyet. Igyekezned kell, időre megy a feladat. Húzd meg a kart, és rohanj jobbra, a másik gőzfújó előtt lenyílt csapóajtóhoz. Perdülj meg az utolsó pillanatban, és elkapva a létrát, menj le rajta. De ne mássz, hanem egy-egy pillanatra elengedve juss le. Rohanj balra, és a lassan lezáruló rács mögött, egy vulkános terembe jutsz. Nem olyan vészes meglátod. :)

Jobbra, és balra is fáklyákat találsz a tömbökön, vedd fel. Helyből, ugrálva, kapaszkodva, juss át az oszlopokon. Ne felejtsd el, hogy a sarkain nem éget, és ha nyomod a kapaszkodást, (CTRL) akkor kisebbet ugrik Lara. Néhol lekapaszkodva kell átjutni a másik sarkára egy-egy oszlopnak. Az utolsóról kapaszkodva ugorj a fal alatti sziklára, majd ugyanígy tovább a fal melletti járatba. Készülj a harcra, mert a kis pókok mellett, most egy pókmama is megjelenik. Menj balra, ahonnan a pókok jöttek. De vigyázz, a járat végén potyogó padlók lesznek. Az utolsóról ugorj balra, kapd el a platformot, és felmászva húzd meg a kart. Gyorsan fordulj meg, és ugorj be az időre záruló rács mögé. Vedd fel a sötét barlangban a fáklyákat, és balra mássz fel a sziklákon. A sarokban medipackot is találsz, majd juss el a fali réshez. Mássz be. A túloldalon keresd meg a kart, told meg, ezzel leengedted kint a kis téren a vizet. Ugorj a pókhálóval takart járatba, öld meg a pókot, és csússz le a lecsúszós részen. Gyorsan ugorj hátra a gőzfújó miatt, rohanj ki a szabadba, a kid medence közepére ugorva kényelmesen megölheted a fenevadat.

Húzd meg a kart a kiszáradt medencében. Mássz ki, és menj balra, ott nyitottad ki a rácsot, és lemehetsz az alagsorba. Menj először balra, kapaszkodj fel a tüzes tömb sarkára, onnan fel a falra, és lépj rá a sárga padlólapra. A másik oldalon kiemelkedett egy tömb, és felmászva rá, egy újabb kart húzhatsz meg. Kapaszkodj fel ott a lecsúszós részre, csimpizz jobbra, mássz fel, told be a tömböt, és medipackot vehetsz fel a 3.secret-ben. Hátul a teremben, a ketrec mögött találsz négy lépcsőfokot, négy karral. De csak a balról 2.-at húzd meg, és igyekezz vissza a kiemelkedett tömbre, onnan lődd le a pókmamát. Menj be a ketrecbe, vedd fel a medipackot, mássz fel, majd le a létrákon a ketrec másik felébe. Ott fáklyát, és a Shadow Key-t találod. Menj ki az alagsorból, és jobbra nyisd ki a rácsot és felveheted a Cross of Shadow-ot.

Irány a másik kis udvar, és szemben, a sötét folyosón nyisd ki vele az ajtót. Egy újabb területre érsz. Fuss jobbra, és a sarokban ugorj fel a sziklákra, onnan kényelmesen elintézheted a két fenevadat. Menj most szembe, és a sarokban háttal ugorj hátra a lecsúszós sziklákra., majd előre ugorva elkapod a kis terasz peremét, és felmászva rá a kúszórésben megtalálod a Stone to the Secret-et. Kint ugorj most a kis medencébe, ússz át a résen, és végig a járatokon. Közben egy helyen levegőt is vehetsz, ha akarsz. Kimászva egy terembe érsz. Öld meg a kicsi, majd a pókmamát, és jobbra tedd a követ a nap mintázatba. Kinyílt a rács, és lőszert, medipackot vehetsz fel a 4.secret-ben. Menj most a medence túloldalára, a tüzes kis oszlopon keresztül juss fel az emeletre. Onnan ugorj a medence közepén levő oszlopra, és vedd fel a Shadow Diamopnd-ot. Ezzel visszakerülsz az első pályára.

Illumina másodszor:

 Ismét menj be a baloldali épületbe, és tedd ezt a gyémántot is a helyére. Menj a ház mögé, és fent a dombot egy folyosót találsz, ami a következő pályára vezet.

3. Castle: (3secret)

Secret 5-7:

Mentések--Savegames:

Menj balra, és a sarokban, felmászva a tömbre, rántsd le a fali kart. Ugorj a vízbe a medencében, és ússz át a járaton, a következő területre, a következő medencébe. Közben medipackot, és egy helyen kimászva a vízből, lőszert vehetsz fel. Öld meg a fenevadakat, de vigyázz, kicsit később, egy harmadik is megjelenik. A kis szökőkútra felállva, kényelmesen megteheted ezt. Látsz a kis téren, egy kis épületet. A fal felöli oldalán kapaszkodj fel a tetejére, mássz le a létrán, és medipackot vehetsz fel az 5.secret-ben.

Irány vissza a medence felé. A túloldalon, a kis fali beugróban látsz fent egy kis erkélyt. Vele szemben, a falon egy létra van. Mássz fel, és hátraugorva eléred a kis erkélyt, és meghúzhatod a kart. Menj vissza a vízi járaton keresztül, az első területre. Ott a kastély falában felnyílt egy rács, és lőszerrel együtt, felveheted az AK47-est, a 6.secret-ben.

Menj vissza a vízi járaton keresztül, a másik területre. Ott oldalt, van egy kisebb udvar. Keresd meg a farakásokkal szemben, a fák mögött a mozgatható tömböt, és told be teljesen. Menj körbe a folyosón, és told be a sarokba. Lődd szét a rácsot, és menj le az alagsorba. Balra vedd az irányt, majd megint balra, utána felkapaszkodhatsz egy felső folyosóra. Ott is balra, majd lefelé mehetsz, így elkerülted a mozgó tüskéket. Az egyik mozgó tüskéknél lemehetsz, és egy medipackot találsz. Ismét lefelé menve a járatban, elérsz egy barna falu folyosóra. Jól figyelj. Egy helyen, a fejed felett, egy ferde, lecsúszós részt találsz. Állj háttal neki, három lépés távolságban, ugorj hátra, majd előre, és rántsd le a fali kart. Most már kimehetsz a medencéhez. Öld meg a denevéreket, majd utána vedd kézbe az AK-t.

A vízben, találsz egy lehúzható kart. Húzd meg, a partra kimászva, lődd a vízbe a csontvázat. Kiengedheted a másikat, is, bár nincs a ketrecében semmi. Az első csonti vackában, jobbra, felkapaszkodhatsz a fali résbe, majd jobbra csimpizve feljutsz az első emeletre. Menj jobbra, be a folyosón, ott is jobbra, és lőszert vehetsz fel a 7.secret-ben. Menj vissza, ki a hídra. Látsz ott két szobrot, a tetejükön egy-egy kristállyal. Lődd szét ezeket, és kinyílik a rács.

Nekifutásból ugorj, kicsit jobbra, a létrára, akkor, amikor a tüskék visszahúzódnak, mássz fel egy kicsit, hogy ne érjenek el, majd egy fordulásos hátra,(+END) ugrással, előre kicsit balra is irányítva, ugorj a kis fali beugróhoz, akkor, amikor a tüskék itt is visszahúzódnak. Gyorsan kapaszkodj fel, és a plafonon kapaszkodva most már elcsimpizhetsz a következő folyosóra. Felérsz a felső emeletre. Lődd a mélybe a csontit, és vedd fel, a Pool Key-t.

Ugorj le a vízbe, és a kinyílt rácson át visszaérsz a szabadba. Még pár mozgó pengén kell átjutnod, és egy kart meghúznod addig. Balra, a kastély mellett kiemelkedett egy tömb, és rajta keresztül feljutsz a kis erkélyre. Onnan lelőheted a nyomodban loholó fenevadat. Mássz fel a tetőre, ugorj át rajta, húzd ki a jobb oldali tömböt, és húzd meg a kart. Lent, a téren, a fa mellett, vízzel telik fel a sarok. Így már be tudsz úszni a szűk résen. Ússz, tarts mindig balra, akkor elérsz egy zárt rácsig. Itt levegőt vehetsz. Ússz visszafelé, most is tarts balra, és megtalálod a vízi kart, amivel az előbbi rácsot nyitottad ki. Ússz most vissza, és menj át a kinyílt rácson. Egy emeletes terembe értél. Jobbra a kis szikláról kapaszkodj fel a platformra, onnan ugorj a lecsúszósra, majd egy fordulásos ugrással a másikra. Onnan a létrához, és mássz fel rajta.

Egy gyönyörű terembe értél, a közepén egy medencével a négy sarkában egy-egy ló szoborral. A jobb oldali mögött, egy kúszórésen átmenve egy kart húzhatsz meg, ami egy magas tömböt emel ki. A baloldali, szembeni mögött pedig, egy fali kart ránthatsz le, ami a medencében nyitja le a csapóajtót. Ússz át a járaton, és mássz a partra a másik medencében. Megcsodálhatod a Mona Lisa festményt. Ó vajon mit kereshet itt? :) Hátul, a folyosón, négy kart találsz, de vigyázz, némelyik csapda. Csak a balról az 1, és 3.-at húzd meg. Kiemelkedett két tömb a medencében, és rajtuk feljutsz a fali folyosóra. Ott mássz fel a létrán, ugorj hátra, és húzd meg a kart, ez egy kisebb oszlopot is kiemel az előző teremben, amin keresztül már feljutsz a magasabbra. Menj tehát oda. Most egy nekifutásos ugrással el kell kapnod a kis hidat. De csak az utolsó, a legutolsó pillanatban nyomd meg a kapaszkodást, akkor sikerülni fog. Lődd a mélybe a csontit, és vedd fel a Castle Key-t.

Juss vissza, a vízi alagutakon keresztül, ki a kis térre. A medencénél, két varjú szobrocskát találsz. Nosza, emeld meg a farkukat, és kinyílik a nagykapu. Használd a kulcsodat, menj be a kastélyba, és…. De ez már a következő pálya. :)

4. Inside the Castle: (1secret)

Secret 8:

Mentések--Savegames:

A két páncél között, lépj a padlólapra, és rohanj, ahogy csak tudsz, a lépcső tetején, jobbra, bejutni az időre záruló ajtó mögé. Öld meg a denevéreket, felfelé a lépcsőn is, és egy könyvtárba érsz. Ha előremész, jobbra át a függönyön, látsz egy koronát, de ez majd később. A lépcső mellett, egy Fáklyát is találsz. Gyújtsd meg, és dobd el, majd később fog kelleni. Menj inkább be a kandallóba, kapaszkodj fel a résbe, és mássz le a túloldalon. Balra, a fotel mögött, told be a könyvespolcot, majd balra a másik tömböt, és egy medencés terembe érsz. Ugorj a vízbe, ússz át balra, a kék kövön, és medipackot vehetsz fel a 8.secret-ben. Mássz a partra, ugorj a szökőkútra. Látod, kiemelkedett egy tömb. Rohanj, ugorj fel rá, és rántsd le a fali kart. De igyekezz, mert csak egy rövid időre emelkedik ki. Kinyílt a kertajtó. Öld meg a fenevadat, és a bejáratnál, felugorva, kapd el a tető peremét. Csimpizz jobbra, a sarokban levő karhoz, és esés közben rántsd le. Balra lement egy tömb a falban. Menj be, de a lépcsőktől rohanj vissza, mert egy tűzszellem ered a nyomodba. A medencében megszabadulhatsz tőle.

Menj vissza, le a lépcsőn. Juss át a mozgó pengéken, csússz le, ugorj, kapd el a létrát, mássz fel. Újabb pengék, a gödröt egy helyből ugrással tudod leküzdeni, míg végre egy kis kincseskamrában találod magadat. Két kis barna ládikát kutathatsz át. Az egyikben egy medipackot, a másikban a Crown Jewel-t találod. Bizony, amikor ezt felveszed, az ősök tüzes szelleme ront rád. :) A ládák mögött egy folyosót találsz, ami visszavezet a medencéhez. Ott megszabadulhatsz tőle. Vidd vissza a szerzeményedet a kúszórésen, a kandallón át a koronához, és tedd a helyére. Vedd fel a fáklyát, menj vissza vele a pálya legelejére, gyújtsd meg a fali égőt, majd menj be a kinyílt ajtón, és a rács előtt gyújtsd meg vele a fali égőt. Menj vissza kicsit, majd jobbra még egyet találsz, és azt is meggyújtva kinyílik végre az ajtó. Menj jobbra, és a fürdőmedencében lőszert vehetsz fel. Lődd szét az ágyat, a hálószobában, mert alatta egy titkos járatot találsz. Kimászva told be a mozgatható tömböt, húzd meg a fali kart, és menj be az ebédlőbe. Jobbra egy medipackot vehetsz még fel, majd menj vissza, ki a folyosóra, ki az előtérbe, ott jobbra a kinyílt rácson át feljutsz egy kis ablakhoz. Még körbenézheted a kastélyt, majd felvéve a Castle Diamond-t, visszakerülsz az első pályára.

Illumina harmadszor:

Vidd ezt a gyémántot is a foglalatába. Majd keresd meg, a túloldali ház előtt a rejtett lejáratot a fűben, és mássz le a létrán. Csússz le a lejtőn, kapd el a plafonlétrát. Ne egyenesen kapaszkodj, hanem jobbra, mert a falon kell továbbkapaszkodnod az idő-tér spirálig, ami a következő pályára visz.

5. Metal World: (secret)

Secret 9:

Mentések--Savegames:

Tarts a kis labirintusban mindig balra. Az oszlopok lehúzódnak előtted, és találni fogsz egy kart, amivel villanyt gyújthatsz. Tarts továbbra is balra, és egy medipackot találsz először, majd azt követően, a második lehúzódó oszlop előtt, jobbra a falon, egy lerántható kart. Fordulj meg, és látod, a folyosón már a kivezető utat. Mássz fel a tömbre, onnan a résbe, kússz át a gőzfújónál, és mássz le a másik folyosóra. Messze látsz egy robotot. Menj felé, majd jobbra told be teljesen a tömböt. A tömb előtti padlólap az időkapcsoló. Rálépve engedi le az oszlopot, kint a folyosón. De először öld meg a robotot, a mellén sérül csak, mint a vaslovagok. Ne is próbálj, átjutni a felemelkedő tömbön. Inkább told be a tömböt, most jobbra, és kiérsz a szabadba, egy vashídra.

Ess le a földszintre, menj jobbra, mássz fel az oszlopon, jobbra kapaszkodva felérsz a felső vashídra. Ott balra menve felveheted a Revolver-t. Ess a vízbe, keresd meg a Magnetic Key-t, és egy mélyebb helyen, lőszert vehetsz fel. Kapaszkodj ki ott a partra, és felugrálva a fehér sziklákon, jobbra egy tömböt nyomhatsz be. Mögötte, told meg a kart. Egy robot félisten jelenik meg lent, a téren. Menj oda, öld meg, és előtte ugorj a lenyílt csapóajtón át a vízbe. Keresd meg a sarokban a Main Door Key-t. Mássz ki a partra, és ugord át az épület sarkán a sziklát, majd nyisd ki az ajtót. Lent a kulcslyuknál használd a másik kulcsodat, és balra, ugorj fel a kinyílt ajtóhoz. Onnan már át tudod ugrani az üvegfalat, és felveheted a Laser Sight-ot. Igen ám, de hogy jutsz visszafelé? Nos, én is csak a szerkesztett szintekben jöttem rá erre a mozgásra, mert a TR főrészekben nem volt erre szükség sem. Szóval. Állj oldalt a plexifalhoz, pár lépés távolságban, és ugorj oldalt, így át lehet ugrani. De tigrisbukfenccel is átviszi, sõt még levegõben megfordulós (+end) ugrással is.
Jó mi? :) A baloldali fal szétlőhető. Ugorj szembe, kicsit balra, a hídra, és lőszert vehetsz fel. Juss vissza, és ismét ugorj fel a kinyitott ajtóhoz. A túloldalon kapaszkodj le, mássz le egészen a létrán, mert ott is lőszert találsz. Ugorj le a lenti platformra és ugrálj el a másik sarokba, a barna mintás padlón állva célzott lövéssel lõdd szét a ládát a vízben, az így megjelenõ tömbökön juss fel a kapcsolóhoz ami egy kötelet enged le odafenn. Menj vissza fel és lengj át a túloldalra. Bár a készítõ szándéka nyilván nem ez volt, de megoldható így is:Mássz vissza, a felső ajtónál balra, a kék fal is mászható, és mássz fel egészen, az ajtó fölé. Onnan egy hátraugrással bejutsz az emeleten az üvegfal mögé. Lődd ki a kis vezérlőterem ablakait, később ez jól jöhet a harcban, és rántsd le a fali kart. Kint egy félisten robot vár. Öld meg, de vigyázz, közben egy fegyveres robot is megjelenik. Ha mindkettő megölted, bemehetsz végre a kinyitott ajtón.

Nekifutásból kapaszkodj fel a ketrechez, majd a sarkon szintén nekifutásos ugrással eljuthatsz jobbra, a vashídra. Menj először balra, mert a ketrecben lőszert vehetsz fel, majd menj le, és a folyosó végén tekerd el a csapot. Vízzel árasztod el azt a medencét, ami felett a robot járőrözik. A létrára ugorva mássz fel, öld meg, majd lődd szét jobbra, a falon a rácsot. Irányzott lövés kell. Mássz fel, és felveheted a Technical Room Key-t. Visszafelé beleesel a medencébe. Mássz ki, és juss el balra a kapcsolószekrényekig. A jobb oldalin lőszert találsz, a baloldali falán pedig használhatod a kulcsodat, kinyitva a rácsot, a padlón.

Mássz le, jobbra told be a tömböt, és tekerd meg az első két csapot. Menj tovább, és újabb két csapot látsz, de csak a baloldalit tekerd meg, a halálfejeset NE. Majd kifelé menet. Kutasd át a helyet. Még két csapot fogsz találni, és egy ráccsal takart kúszórést. Lődd szét a rácsot, és kússz be. Látod, lement egy tömb. Keresd meg azt a helyet, mert lőszert, és medipackot találsz ott, a 9.secret-ben. Menj most kifelé, ne felejtsd el a halálfejes csapot is megtekerni. Mássz fel a létrán. Látod, most kinyílt a rács, és felmehetsz a lépcsőn, a felső vezérlőterembe. Ott is találsz egy csapot. Tekerd meg. Ha szerencséd van a robot beszorult a falba, így nem kell vele törődnöd. Ha mégis ki akarod nyírni, érj hozzá, akkor megfordul. :)

Menj le a lépcsőn. Lent még egy robottal meg kell küzdened, majd mássz fel a létrán, és menj szembe, a baloldali ketrechez. Most már tudod, hogy kell oldalról átugorni az üvegfalat. Tedd meg, és beleesel a leeresztett medencébe. Mássz azért fel a létrán, mert egy medipackot találsz. Folytasd az utadat lent, és egy újabb kis labirintusba érsz. Általában a falak lemennek előtted. A feladat, megtalálni két gömböt, és ráhúzni, tolni a kék, mintás padlólapra. Az egyiknél, még egy fali kart is le kell rántani, szemben a sarokban, ahol megtaláltad. Ha végeztél, akkor lement az utolsó fehér oszlop is, és végre felveheted a Metal Diamond-ot. Menj tovább, és a spirál visszavisz az első pályára.

Illumina negyedszer:

 Mássz fel a létrán, menj a házba, és tedd a helyére az utolsó gyémántot is. Kiemelkedett egy tömb, és felállva rá húzd meg a kart. Még látod a bejátszásban, hogy megelevenedik a táj, emberek jönnek elő. Elvégezted tehát a feladatodat ismét. :) Ezzel vége is ennek a remek kalandnak.

Az összes mentések--Full Savegames:

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.