........................................................................

Slaying in London

Készítő: Lukasz Croft

Letölthető: Innen

Csomagold ki a lukasz_croft_slaying_in_london.zip-et, másold az audio-ból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a soumd-samples-bõl a sound-samples, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Review:

Annak ellenére, hogy a trle.net-en eléggé alacsony pontszámot kapott, én jót játszottam ezzel a kétpályás szinttel. Egy kicsit London-hangulatú a pálya, de sokban eltér tőle, például abban, hogy a második pályán egy zombik-lakta házban kell megtalálnunk a kivezető utat. Az első pályán csak katonákkal és kutyákkal találkozunk, na meg a végén a Kalapácsossal. Ez utóbbit nem lehet megölni, de nem nehéz kicselezni. A második pályán már több bajunk lesz az ellennel, elég sokan vannak, főleg a legvégén, amikor bogarak, pókok, katonák támadnak ránk egyszerre egy tűzszellem kíséretében. Ezeket nem is kell megölni, csak kicselezni, mert közel a pálya vége. A legtöbb gondot nekem inkább a hatalmas szörny okozta, amivel a második pálya vége felé találkozunk, az időre futás előtt. Fontos, hogy őt ne a folyosón lőjük le, mert az időre futásnál akadályoz a hullája. :) A hozzáadott hangok illenek a környezethez, és a textúrához, sejtelmes, és hátborzongató. Sajnos, egy-két bosszantó hiba van a pályán, például, hogy a mosdók ajtói nem nyílnak ki olyan könnyen, mikor ki akarunk jönni. Mikor megnyomjuk a kapcsolót, akkor meg kell várni, még visszavált, valamint, az előtte lévő lapon kell állni, különben nem nyílik ki. A másik hiba, ami okozott néhány kellemetlen pillanatot, hogy az átalakított számszeríj robbanó lőszerei hármasával fogynak. Mikor a nagy szörnyet próbáltam átküldeni a másvilágra, akkor a 10 robbanó lőszer 3 lövésre volt elég. :) A nyílpuskán kívül még felvehetünk egy csomó Shotgun-t is, az egyik secretben  négy van. Az első pályán 3 secret van, a másodikon 2, de az első pályán én egyet nem találtam meg, a második pálya második titka meg üres. (Sonyx)

Leírás:

1. pálya:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Secretek száma: 3

Megjegyzés: A readme-ből tudom, hogy 3 secret van a pályán, de én sajnos csak 2-t találtam meg. Ha Te megtalálod a harmadikat, akkor küldj egy E-mail-t, és beleírom!

Forduljunk meg, nyissuk ki szemben az ajtót, majd lépjünk be. A folyosó végén másszunk feljebb, lőjük le az őrt, majd vegyük fel a hullája mellől a Kulcs-ot. Másszunk le a kis lyukba és vegyük fel a lőszereket, majd menjünk a szobából, egyenesen a foglalathoz, ahol használni tudjuk az imént szerzett kulcsot. Két ajtó is kinyílik egyszerre. Először a hátunk mögött lévőbe menjünk be. Körülbelül a folyosó felénél nézzünk fel. Egy rejtett járatot találunk, ahol egy nagymedit vehetünk fel / 1.secret /. Fussunk vissza, és lépjük be a kulcs foglalata mellett lévő terembe. A medence partjáról lőjük le az idegbajos kardszárnyút, majd essünk a vízbe, de előtte vegyük fel a sarokból a lőszert. Húzzuk meg a víz alatti kart, majd gyorsan ússzunk fel, másszunk ki a szökőkút mellett, jussunk fel a létrán, végül ugorjunk át az oszlopra, mielőtt az lecsukódna. Ha ügyesek voltunk, akkor az oszlopról még éppen feljebb tudunk mászni. Jussunk fel a falon, egészen a lerántható kapcsolóig. Egy pillanatra engedjük el a falat, és kapjuk el a kart. A bejátszásban láthatjuk, hogy kinyílt kint a nagy ajtó. Szaladjunk be rajta. Rengeteg vázát találunk, akár szét is lőhetjük őket, bár nem fontos, mert üresek, inkább vegyük fel a sarokból a lőszert, majd lépjünk a szemben lévő ajtóhoz, mire az kinyílik. Szemben leomló padlót látunk, lépjük rá, majd gyorsan ugorjunk vissza. Ha leomlott, akkor óvatosan essünk le. Lent először vegyük fel a lőszert. Látunk a földön két lyukat. Ezekbe ne essünk bele, mert elhalálozunk, viszont ugorjunk át az egyik felett úgy, hogy a benne lévő tüskék ’aktiválódjanak’, mert ez nyitja szemben a rácsot. Fussunk végig a most feltárult folyosón. Utunk végén egy föld alatti terembe érünk. Menjünk hátra, vegyük fel az összes lőszert, majd váltsuk át a kart. Menjünk vissza a sötét folyosó végéhez, és immár nyitva találjuk a földön a rácsot. Másszunk le, majd a másik létrán másszunk fel. Fent ugorjunk a folyosóra. Lőjük le az őrt, vegyük fel a hagyatékát. Még ne essünk le a szobába, inkább másszunk feljebb oldalt. Itt először lőjük le a kutyát, majd lőjük szét a fent található összes ládát, mert a lőszer mellett az egyikből felvehetjük a Crowbar-t. Még itt fent találunk egy óra mintájú kapcsolót, amit nyomjunk meg, minek hatására kinyílik lent az ajtó. Most már jussunk le a szoba aljára, másszunk fel a kinyílt ajtóhoz, és a foglalatban használjuk a régebben megszerzett kulcsunkat. Ugorjunk be a kinyílt rácson. A WC-k előterébe jutottunk. Mindkét rácsot a mellettük lévő gomb megnyomásával tudjuk kinyitni. Időre záródnak, úgyhogy gyorsnak kell lennünk. Mindkét mellékhelyiségben egy-egy  Ba Cartouche-t tudunk kivenni a falból / azt nem tudom, hogy a Golden Star-t miért Ba Cartouce-nak hívja, de mindegy/. Na most, mindkét WC-ből poénos a kijutás, mert van itt egy készítői hiba. Nos, mindkét rácsot belülről is ki tudjuk nyitni. Mikor megnyomjuk, akkor nem nyílik ki azonnal, meg kell várni, míg a kapcsoló visszavált, és a kapcsoló előtti lapon kell állni, különben nem nyílik ki. Tehát, kicsit ügyeskedni kell, de meg lehet oldani. Ha kijutottunk, akkor használjuk a foglalatokban a tárgyakat, és lépjünk be a kinyílt rácson. Bent először forduljunk balra, és a nagy óra alatt lőjük ki a rácsot. Kússzunk be, lőjük szét a ládákat, majd a megmaradtakat kutassuk át / eléállni, és CTRL /, Jó néhány Shotgun-nal leszünk gazdagabbak / 2.secret /. Jussunk vissza a terembe, majd keressük meg a kifeszíthető ajtót. Bent először húzzuk meg a kapcsolót, majd gyorsan forduljunk meg, és lőjük le a kintről érkező kutyust, majd húzzuk a mozgatható polcot a kapcsoló előtti mintás lapra. Menjünk ki, és nyitva találjuk a továbbjutáshoz szükséges ajtót. Ha belépünk, akkor egy rövid bejátszás mutatja, hogy melyik ajtót kell kinyitnunk. Menjünk hátra a szomszédos szobában, és rúgjuk be a kis ajtót, majd belépve húzzuk meg a kapcsolót. Fussunk ki, lőjük le a fegyverest, aki a most kinyitott nagy ajtón át érkezik. Menjünk be a sötét szobába. Kutassuk át a kis ládák, majd lőjük szét a nagyokat. Az egyik nagy ládában van a Fáklya. Vegyük fel, és menjünk ki vele az iménti szobába, és gyújtsuk meg a tűzrakáson. Iszkoljunk vissza a sötét szobába, ahol először gyújtsuk meg jobbra a falon a fáklyát, majd lent, a nagy hordót. Két dolog is történik egyszerre: egyrészt kinyílik a rács, másrész megjelenik a Kalapácsos, akit nem tudunk megölni. Javaslom, csalogassuk ki a kinti szobába, mert előfordul, hogy kint marad. Ha sikerül kicselezni, akkor fussunk a most kinyitott rácshoz, majd toljuk be az ajtót. Fussunk be, vegyük fel mindent, ami az utunkba kerül, majd a folyosó végén vége a pályának, jöhet a 2. pálya.

2. pálya:

Secret 4-5:

Mentések--Savegames:

Secretek száma: 2

Nagyon fontos, hogy a kezdő pozícióhoz képest soha ne menjünk hátrébb, mert a játék visszadob az előző pálya elejére!  Fussunk előre, majd a bal oldali beugróban lőjük le a katonát, és vegyük fel a sarokból a Lasersight-ot. Folytassuk utunkat a folyosón. Nem sokára észreveszünk balról egy ajtót, amit ki tudunk feszíteni a pajszerrel. Bent lőjük le a pókokat, vegyük le az oszlopról a Crossbow-ot, és kutassuk át a ládákat. Menjünk ki a teremből. Látni fogunk egy rácsot jobbról, ami kinyílik, ha közel megyünk hozzá. Tegyük esz, és ugorjunk le a kertbe. Lőjünk le mindent, ami mozog, keressük meg az egyik sarokban a kapcsolót, és váltsuk át. Mielőtt visszamennénk, kombináljuk a nyílpuskát a lézerrel, és adjunk le célzott lövést a magasban lévő gömbre. Ez nyitja az egyik secret ajtaját. Most már visszamehetünk a házba. Haladjunk tovább a folyosón, és menjünk be a balra található nyitott ajtón. Gyűjtsük be az újabb Shotgun-t / 1.secret /. Menjünk ki, és most már fussunk egészen a nagy ajtóig, ami mellett húzzuk meg a kapcsolót. Lépjük be a nagy terembe. A zombikat akár fel is robbanthatjuk, de vigyázzunk a lőszerrel, mert sajnos hármasával fogy J Na most, látunk balról egy nagy vasajtót, ezt jegyezzük meg, majd egy időre futás lesz. Menjünk végig a sötét folyosón, és cselezzük ki a csapdákat. A folyosó végé fel tudunk mászni jobbról. Találunk bent egy kapcsolót, nyomjuk meg, de NE rohanjunk ész nélkül visszafelé, ugyanis a kinyílt ajtón keresztül egy hatalmas szörny fog nekünk rontani. Javaslom, hogy ne a folyosóba végezzünk vele, mert ez később akadályozni fog minket az időre futásban. Tehát csalogassuk ki / lehetőleg a zombit is /, és végezzünk vele/velük. Ha megvan fussunk vissza, nyomjuk meg megint a kapcsolót, és nagyon siessünk a vasajtó felé, mert csak egy rövid ideig van nyitva. Az új szobában vegyük fel a túloldalon lévő oszlopról a lőszert, mert ez nyitja a lépcső alján a rácsot. Lépjünk be rajta, és toljuk az úttorlaszt egészen végig. Itt sajnos megint találkozunk egy érdekes dologgal. Mikor kiérünk a szabadba, akkor pontosan azon a helyen van az utolsó secret, ahová az úttorlaszt toltuk. Egy kis trükközéssel ki lehet menni úgy, hogy nem toljuk ki teljesen a tömböt, de semmi értelme, ugyanis üres a secret, csak a hangját adja be. Szóval, ha kitoltuk az akadályt, akkor egy csomó ellenség ront ránk: fegyveresek, bogarak, pókok, és egy tűzszellem. Aki akarja, elkezdheti irtani őket, de nem szükséges, inkább fussunk el mellettük, és a középső, dombos részt megkerülve vége is a pályának.

Sonyx

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.